Plaatjesquote:Body Type: 4-door sedan
Layout: Front engine, RWD
Engine: 325-hp, 330 lb-ft torque, 4.4-L, 32-valve, DOHC V8
Transmission: 6-spd auto with manual mode
Brakes (front/rear): disc/disc, ABS
Curb Weight: 1,157 kg (4,376 lb)
Seating Capacity: 5
Cargo Cap (trunk): 500 (17.7 cu ft)
Fuel Economy (city/hwy): 13.1 / 8.3 L/100km
aah ik keek bij de eerste de bestequote:Op vrijdag 8 september 2006 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
Ik bedoel deze
Klik
Volkswagen Golf 1.9 TDi 5drs
Bouwjaar 10-2001
Carosserie hatchback 5drs
Brandstof Diesel
Kleur Grijs
Km-stand 163.000 km
Transmissie Handgeschakeld
Prijs ¤ 9.750
Garantie Bovag
Opties airbag, airco, cruise control, centrale vergrendeling, metallic, stuurbekrach
Ja foute url van mijn kantquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aah ik keek bij de eerste de beste![]()
http://www.autozeeland.nl/autos/volkswagen/golf/66754.html deze dus![]()
Als't voor een jaartje is zou ik sowieso een wat goedkoper model nemen jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
Tering wat ben ik wijs aan het worden dat ik een opel corsa ga nemen waarschijnlijk
dat is heen en terugquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als't voor een jaartje is zou ik sowieso een wat goedkoper model nemen ja
Maar een corsa voor 120 km (heen/terug of enkeltje?) per dag?
Dat mocht ik niet meer tegen je zeggen omdat je dan aan iemand moest denkenquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef M5 het volgende:
1175 kg voor een 7-serie? doe mij eer maar eentje... een '01 745i weegt overigens: 1845 kg
Ik zocht de nieuw SC, keek naar die titel.. hmm misschien max. laad gewicht maar anders...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb de topictitel niet eens gelezen
we lullen er gewoon doorheen
![]()
Boeit die dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb de topictitel niet eens gelezen
we lullen er gewoon doorheen
![]()
Werk aan de andere kant van breda dat is al 10 km over de snelwegquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Boeit die dan?
Enne 120 km per dagWaar werk je dan? Breda is niet zo ver van je polder af
hmm Delft-Moerkapelle is al 30 km
Ja dat zou me een kwartier schelen, het is zelfs nog wel meer als 10km denk ik...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:05 schreef lipje het volgende:
damn kanje niet beter bij de Ikea beginnenscheelt je weer 10km
je hebt iets gemist...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:06 schreef M5 het volgende:
maare Bara, heb je ander werk?of heb ik niets gemist?
Of weer terug naar je grote vrienden van de Makroquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat zou me een kwartier schelen, het is zelfs nog wel meer als 10km denk ik...
Ikea tot minervum is best ver nog
Zelfde baas, maar andere functie jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:06 schreef M5 het volgende:
maare Bara, heb je ander werk?of heb ik niets gemist?
Daar had ik nooit weg moeten gaan, dan was ik nu afdelingsmanager geweestquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:10 schreef lipje het volgende:
[..]
Of weer terug naar je grote vrienden van de Makro
aha.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zelfde baas, maar andere functie ja![]()
Buitendienst had ik wel beetje gezien, dus eens kijken hoe het binnen is
chef lege dozenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar had ik nooit weg moeten gaan, dan was ik nu afdelingsmanager geweest
Ik heb nog steeds geen idee wat er nu in m'n auto zit aan speakers.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:14 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag toen ik bezig was met bose speakers kreeg ik haast een inzinking van die tifusdingen
En toen was ik op de zaak op de dozen op te ruimen en toen kreeg ik daar ook haast een inzinking van
Bose
Nee ik ben verstandig geworden en ga poosje de corsaquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:13 schreef M5 het volgende:
[..]
aha.Gefeliciteerd dan maar eeh?
dus nu op zoek naar een Golf 3 TDI en een BMW E30 325i 'Ring-racer' ?
In m'n volvo zit bosequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat er nu in m'n auto zit aan speakers.Zou het wel eens willen weten, 't klinkt wel aardig
Alleen had ik dan meer geld gekregenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:14 schreef lipje het volgende:
[..]
chef lege dozen
-edit- dan ben je nu ook al
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik ben verstandig geworden en ga poosje de corsavan me broer rijden en verder niks
Nou ik wil huis kopen erges volgend jaarquote:
je hebt anne toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik wil huis kopen erges volgend jaardus ben op me centjes aan het letten
![]()
Nu nog een vrouw en een hond en het is compleet![]()
oh oke.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Neem gewoon een vrouwtjeshond et voila.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
- Gehoorzaamquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neem gewoon een vrouwtjeshond et voila.
250 euro dacht ik, moet kunnen voor een corsaquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan je zoveel geld chippen met je chipknip dan?
Ieuwwwwwww, je denkt er nog over na ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
- Gehoorzaam
- 2x in het jaar ongesteld
Ideaal zou je zeggen
't smeert smorgens je brood niet, doet je was niet, maakt het huis niet schoon... mwah. niet zo ideaal als je denktquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
- Gehoorzaam
- 2x in het jaar ongesteld
Ideaal zou je zeggen
je 0 blijft hangenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb al bedrijf gevonden wat me 800 pk kan leveren
EN hij blijft 1 op 20 rijden
![]()
Een vriendin/vrouw die je brood smeertquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef M5 het volgende:
[..]
't smeert smorgens je brood niet, doet je was niet, maakt het huis niet schoon... mwah. niet zo ideaal als je denkt![]()
Het heeft harenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef M5 het volgende:
[..]
't smeert smorgens je brood niet, doet je was niet, maakt het huis niet schoon... mwah. niet zo ideaal als je denkt![]()
En je huis ligt onder de haren man.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Goed africhtenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een vriendin/vrouw die je brood smeert.
ja die zijn er.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
heb aantal collega's waar dat ook bij gebeurdquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Smeer je eigen zooi. Ik ben je moeder niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb aantal collega's waar dat ook bij gebeurdDie flikkers kunnen 10 minuten langer in hun nest liggen
![]()
Maar ik begrijp dat jij het niet voor me gaat doen?![]()
Mijn vriendin zegt nu al dat als we samen gaan wonen, ze mijn brood niet gaat smeren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb aantal collega's waar dat ook bij gebeurdDie flikkers kunnen 10 minuten langer in hun nest liggen
![]()
Maar ik begrijp dat jij het niet voor me gaat doen?![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Smeer je eigen zooi. Ik ben je moeder niet.
Je mankeert toch ook niets aan je poten?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt nu al dat als we samen gaan wonen, ze mijn brood niet gaat smeren.
In halen is er gewoon niet bij voor jequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef BaraCuda het volgende:
0-100 in 14 secondentifus eh dan ben ik straks one of them die zo traag een vrachtwagen in haalt
![]()
Ga even serieus reageren ja.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mankeert toch ook niets aan je poten?
Ik smeer zelf m'n brood. Al zolang ik me het kan herinneren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij wilt zeker een vriendin die precies op je moeder lijkt?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef BaraCuda het volgende:
collega van mij krijgt partij freten mee daar kan je een weeshuis te freten mee geven![]()
Brood 8 sneden, bakje met dit,bakje met zus![]()
Dat was de vraag niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik smeer zelf m'n brood. Al zolang ik me het kan herinneren.
Mijn dagelijkse eten: 6 sneden brood, en 2 appelsquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:33 schreef BaraCuda het volgende:
collega van mij krijgt partij freten mee daar kan je een weeshuis te freten mee geven![]()
Brood 8 sneden, bakje met dit,bakje met zus![]()
Mja heb geen data van die vito, maar die zal het niet veel sneller doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:32 schreef M5 het volgende:
[..]
In halen is er gewoon niet bij voor je
dat wordt nog wennen dan
ja, een corsa kan achterin een vitoquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja heb geen data van die vito, maar die zal het niet veel sneller doen![]()
voordeel van de vito is dat je groot bent en je plek kan opeisenWerkt perfect
![]()
oh je wil nog antwoord op de vraag. nee, ik wil geen vriendin die precies is zoals m'n moeder.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
Dit WIL ik allemaal niet weten![]()
Losersquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laatst was op tv dat alle mannen een partner zoeken die op hun moeder lijkt
huh? ben je al klaar in die winkel?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ik mag aankomende vrijdag weer met mijn vriendinnetje werken. De aller aller aller aller laatste keer
.
Nee, maar zij gaat weg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
huh? ben je al klaar in die winkel?
Logisch.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat anne der wil dekken maar dat meisje dat heul ni wil![]()
Dat weet ze helemaal nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat anne der wil dekken maar dat meisje dat heul ni wil![]()
Oh! Vuile slet!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat weet ze helemaal niet.
Ze gaat een opleiding doen en heeft daarom geen tijd meer om te werken![]()
.
ja dat excuus heb ik bij de makro ook gebruikt toen er 20 vrouwen mij wilde dekken in het magazijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat weet ze helemaal niet.
Ze gaat een opleiding doen en heeft daarom geen tijd meer om te werken![]()
.
Popie Jopiequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja dat excuus heb ik bij de makro ook gebruikt toen er 20 vrouwen mij wilde dekken in het magazijn![]()
Hiermee bedoel je dat je toe bent aan een beurt eh?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja dat excuus heb ik bij de makro ook gebruikt toen er 20 vrouwen mij wilde dekken in het magazijn![]()
valt het op?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hiermee bedoel je dat je toe bent aan een beurt eh?
de desperate housewifesquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dus? Dan kan zij er verticaal bovenop. Wipwap.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
man ik ben blij dat ik leefga zo horizontaal
Nee, ik heb er heul geen zin inquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja dus? Dan kan zij er verticaal bovenop. Wipwap.
ja ander filiaal...quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ben je bekend bij de makro ofzo?
Het sterft daar van de milfs
Als ik me niet vergis heeft hij daar een tijdje gewerkt, of was dat nou de Ikea?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
succes met je nachtmerries over het niet meer kunnen inhalen op de snelwegquote:
Ikea is goed om de kids te dumpen en goedkoop te drinkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft hij daar een tijdje gewerkt, of was dat nou de Ikea?
of leuke dromen waar ik opgefokte mensen in m'n spiegel zie flippenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:59 schreef lipje het volgende:
[..]
succes met je nachtmerries over het niet meer kunnen inhalen op de snelweg
Niet daar waar ik komquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zit op een school waar 2x zoveel mooie vrouwen rondlopen dan andere figuren. In m'n klas zijn van de 21 mensen 13 vrouw waarvan 10 lekker/mooiquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:15 schreef lipje het volgende:
jij bent ook niet zo despertate als Bara
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit op een school waar 2x zoveel mooie vrouwen rondlopen dan andere figuren. In m'n klas zijn van de 21 mensen 13 vrouw waarvan 10 lekker/mooi
Edit, en met de leukste ga ik volgende week uit, ze komt (hoe kan het ook anders) uit Polen(maar woont al 1.5jr in A'dam)
*tikkie*quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:58 schreef Hugster het volgende:
het is nog steeds hetzelfde mongooltje ja
Aandachtrekkertjequote:Op zaterdag 9 september 2006 10:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind je een kutkneus. Ophoeren.
Zegt iemand die de aandacht probeerde te trekken van een pubermeisje.quote:
allang, ik ben alleen bijna nooit meer thuisquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:37 schreef Hugster het volgende:
Peu je hebt toch geen internet inmiddels eh?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zegt iemand die de aandacht probeerde te trekken van een pubermeisje.
Hier heb je je aandacht pops:
[afbeelding]
Hij is gewoon hard op zoek naar ijsmeis.zipquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie je heus wel lurken hoor Fwnk.
gaat je eetlustquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij is gewoon hard op zoek naar ijsmeis.zip
En moest dat nou, ik zat net aan mijn lunch
Kan wel wat hebben, maar smakelijk is andersquote:
Flink rondje boeken tot 't lekker warm onder de kap is.. ff nog in het zonnetje zetten, en klaar ben jequote:Op zaterdag 9 september 2006 13:14 schreef BaraCuda het volgende:
Me broer belde net dat er een muizennest onder de motorkap van me volvo zat![]()
tussen dat foam zegmaarhopen dat ie ze weg krijgt
ja en daar op de parkeerplaats zal niet veel te freten zijn denk ikquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Flink rondje boeken tot 't lekker warm onder de kap is.. ff nog in het zonnetje zetten, en klaar ben je
Misschien vreten ze zich nog door een paar slangetjes/kabeltjes heen onder de kap als ze honger krijgen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja en daar op de parkeerplaats zal niet veel te freten zijn denk ik
Ja lijkt me wel fijn jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Misschien vreten ze zich nog door een paar slangetjes/kabeltjes heen onder de kap als ze honger krijgen.
je hebt zelf nooit de motorkap open getrokken?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:14 schreef BaraCuda het volgende:
Me broer belde net dat er een muizennest onder de motorkap van me volvo zat![]()
tussen dat foam zegmaarhopen dat ie ze weg krijgt
Jawel, maar die kunnen er nooit lang zittenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt zelf nooit de motorkap open getrokken?![]()
Is jaap verantwoordelijk voor het gevaar op de weg dat anne heet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg gisteren trouwens ineens de groeten van "Jaap, van de anwb".
Ik wist eerst niet wat of wie ze bedoelde, maar het is mijn oude rij-instructeur.
Pas op, of ik post jouw piem0l ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is jaap verantwoordelijk voor het gevaar op de weg dat anne heet?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pas op, of ik post jouw piem0l ook.
Daar is de piem0l-obsessie weerquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pas op, of ik post jouw piem0l ook.
Niks mis met opel he!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:26 schreef M5 het volgende:
[..]
laat staan dat het we het over opels gaan hebben[afbeelding]
Nee een bekende in dutch super car challengequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:34 schreef Fugie het volgende:
is het f1 ?
Over week of 2 pas als ik er dagelijks in moet gaan rijdenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:38 schreef M5 het volgende:
[..]
wheheh. je moet je avatar nog ff aanpassen. 1.5 TD er in
Dus je hebt nog 2 weken om bij je volle verstand te komen en te beseffen dat een corsa niets voor je isquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over week of 2 pas als ik er dagelijks in moet gaan rijden
Keifijne bak man!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Dus je hebt nog 2 weken om bij je volle verstand te komen en te beseffen dat een corsa niets voor je is
Helemaal niks, want 100 naar 140 gaat nog best wel aardigquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:41 schreef lipje het volgende:
hoe veel km file heb je al veroorzaakt
Van welk bouwjaar is dat gebakje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Keifijne bak man!Ik vraag me alleen af of hij stuurbekrachtiging heeft want dat viel me beetje tegen
97 is een facelift jaar, dus check ff op autoweek welke je hebt. Er zijn uitvoeringen bij waar stuurbekrachting een optie wasquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
97 elektrische ramen, schuif kantel dak, airbag... noem maar op en het zit er op![]()
Ja ga zo ff kijken bij de auto om wat dingen te checkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:52 schreef M5 het volgende:
[..]
97 is een facelift jaar, dus check ff op autoweek welke je hebt. Er zijn uitvoeringen bij waar stuurbekrachting een optie was
overigens kun je het heel makkelijk checken: draai aan je stuur met de motor uit, en vervolgens eens met een draaiende motor, gewoon terwijl je stilstaat. als het met draaiende motor soepeler/lichter gaat heb je stuurbekrachtiging
een kilo wat en waar?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
Hoppa, weer een kilo.
Denk het wel ja....quote:
Dan is je koppeling nog goed iig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk het wel ja....
Maare ik had koppeling getest door in zijn 5 te zetten en koppeling te laten komen...
En hij trok gewoon vooruit![]()
Mooi pekskequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ja
[afbeelding]
Zo sta ik er morgen bij, ik hoop dat het niet te warm is
Plakzakquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:06 schreef hermandeperman het volgende:
Als het daarbij zou blijven zou ik in m'n vuistjes knijpen
Dan zal ie wel verkeerd afgesteld staan, want in de 1e halve cm dat ik hem op laat komen pakt de motor al.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan is je koppeling nog goed iig.'k zie trouwens dat het een GLS is, en die zou volgens autoweek stuurbekrachtiging moeten hebben.
Er zijn meer auto's waarbij de koppeling direct oppakt zodra je 't pedaal ook maar iets op laat komen. is niet per definitie verkeerd afgesteld. Die van mij is het andere uiterste, die doet pas wat op de laatste 3 cm van de belachelijk lange slag.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan zal ie wel verkeerd afgesteld staan, want in de 1e halve cm dat ik hem op laat komen pakt de motor al.
Dus tot nu toe denk ik wat vervangen moet worden'
- 2 achterbanden
- schijven + blokken voor (hij trilt als ik rem)
- en eventueel versnellingsbakolie + afstellen koppeling![]()
Mja zou kunnen ja, zou het de versnellingsbak olie kunnen zijn dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Er zijn meer auto's waarbij de koppeling direct oppakt zodra je 't pedaal ook maar iets op laat komen. is niet per definitie verkeerd afgesteld. Die van mij is het andere uiterste, die doet pas wat op de laatste 3 cm van de belachelijk lange slag.
Geen idee.. Hoeveel km's had ie gelopen? Bak olie hoef je niet zomaar te verversen bij handgeschakelde bakken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja zou kunnen ja, zou het de versnellingsbak olie kunnen zijn dan?
Volgens mij gaat het schakelen beter als hij koud is?
gewoon wat harder remmenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:37 schreef Fugie het volgende:
mijne pakt ook direct op, gaat al 20k goed
vorige eigenaar zei dat dat gewoon zo hoorde, mij boeit het verders niet natuurlijk
en als je rem trilt ken ook 1 van je schijven krom zijn, scheelt je blokken kopen![]()
ik moet ook al sinds de zomer me schijven laten afdraaien :x
182000, zal het morgen nog eens wat beter gaan testen dat schakelenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Geen idee.. Hoeveel km's had ie gelopen? Bak olie hoef je niet zomaar te verversen bij handgeschakelde bakken.
jij bent vroeg op. Ga je werken?quote:
hendig sjiekquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:59 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bling blingMeegespoten bumpers
Gelukkig hebben m'n ouders de 2 etterbakken meegenomen dus nu heb ik alleen nog maar 8 volwassen honden 2 puppen van paar maanden en een pup van 7 wekenquote:Op zondag 10 september 2006 08:52 schreef lipje het volgende:
ah het rondje met je viervoetige vriend(inn)en
Nah zoals ik zeg de 2 gangmakers zijn mee met m'n ouders, dus het is dit keer heerlijk rustigquote:
En je hebt weer je oude avatarquote:
Tjek je Opties.quote:Op zondag 10 september 2006 10:24 schreef Hugster het volgende:
Als ik op een topic in MyAT klik opent hij die in een nieuw venster
wat heb je uitgevreten?quote:Op zondag 10 september 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg gisteren de CRX niet meer gestart bij de grenscontrole.
Onbetrouwbaar japans stinkhokquote:Op zondag 10 september 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg gisteren de CRX niet meer gestart bij de grenscontrole.
Niks?quote:
hehehe ze hadden het over het feit dat je maar net over het stuur kan kijkenquote:Op zondag 10 september 2006 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niks?
Was wel grappig. Ik kwam er als laatste aan, maar was er ook als eerste weg. De anderen moesten allemaal blazen. En aan mij vroeg de Deutscher alleen "Haben sie getrunken?" "Nee" En toen noemde ie elke drug bij zijn naam -> "Nee, niks". "Oké, alles klar. Schone abend nog, kleines mädchen".
En toen mocht ik gaan.
Ze stonden trouwens met 6 man om de auto heen. En ik hoorde van alle kanten "mädchen dit mädchen dat".
En toen startte het kreng dus niet.
Hehehehehe, dat is heul niet waar. Het dashboard van de CRX zit heul laag.quote:Op zondag 10 september 2006 11:14 schreef lipje het volgende:
[..]
hehehe ze hadden het over het feit dat je maar net over het stuur kan kijken
ja zwaar irritantquote:Op zondag 10 september 2006 10:24 schreef Hugster het volgende:
Als ik op een topic in MyAT klik opent hij die in een nieuw venster
Kun je me hier ook niet negeren?quote:Op zondag 10 september 2006 11:32 schreef Hugster het volgende:
Like do'h
Je bent op een feest geweest...
Wasmachine en kloar
Auto -> bootquote:Op zondag 10 september 2006 11:43 schreef Hugster het volgende:
Ik ook maar toch wordt het zo de fiets richting de plassen
Op zondag moet je naar de kerk johquote:Op zondag 10 september 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil op zondag ook gaan werken maar ik mag het niet van mijn ouders.
We zijn geen kerkgangers. Gelukkig.quote:Op zondag 10 september 2006 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op zondag moet je naar de kerk joh![]()
Want?quote:Op zondag 10 september 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil op zondag ook gaan werken maar ik mag het niet van mijn ouders.
Boeiend, ik heb maandag-, dinsdag-, woensdag- donderdag- en zaterdagavond vrij.quote:Op zondag 10 september 2006 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
ben blij dat je een dag in de week vrij bent eh
Ik moet er al niet aan denken om op zaterdag te werken
Ik vind dat ze daar gelijk in hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze vinden dat ik één dag vrij moet hebben in de week.
Tja, ik wil gewoon meer geld. Ik kan op zondag toch niet uitslapen. Dus kan ik net zo goed gaan werken imho.quote:Op zondag 10 september 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind dat ze daar gelijk in hebben
M'n broertje heeft nu 5 dagen in de week college en werkt het hele weekend, en het gaat je langzaam opbreken...
Overdag doe je toch stage? en zaterdag bij die winkel?quote:Op zondag 10 september 2006 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tja, ik wil gewoon meer geld. Ik kan op zondag toch niet uitslapen. Dus kan ik net zo goed gaan werken imho.
Overdag stage ja, en vrijdagavond en zaterdag in de winkel.quote:Op zondag 10 september 2006 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Overdag doe je toch stage? en zaterdag bij die winkel?
Misschien dat je tot nu toe rustige dagen hebt gehad bij je stage, maar ik kan je verzekeren dat als je keer echt aan de bak moet je al niet blij bent dat je zaterdag meot werken
jij werkt altijd meer?quote:Op zondag 10 september 2006 13:02 schreef BaraCuda het volgende:
40 uur werken in een week, das lang geleden
Omdat niet iedereen geld krijgt voor die 40 uur werkenquote:Op zondag 10 september 2006 13:01 schreef M5 het volgende:
40 werken in de week is genoeg. Wie gaat er nu in het weekend werken als je dan met je vrienden op stap kunt
Wel dusquote:Op zondag 10 september 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
Maar je hebt dus geen vrienden/vriendinnen of daar wil je gewoon geen leuke dingen mee gaan doen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |