abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:26:44 #1
82589 S-Two
barba macacu
pi_41627667

* De OP is hier te downloaden.

|X| Geen nieuws...
|X|
|X|
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:27:57 #2
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_41627703
Ik heb zin in Zondag. Laat KJH er maar weer is een paar inschieten.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:28:14 #3
82589 S-Two
barba macacu
pi_41627714
Ik heb net het nieuwe deel geopend en ik zie nu eigenlijl pas dat "Het grote" ervoor weg is. Sinds wanneer én waarom is dat eigenlijk?
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:36:17 #4
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_41627976
lol bagger titel
maak er van ''op weg naar de kampioenschap !!''
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_41628000
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:27 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik heb zin in Zondag. Laat Lazovic er maar weer is een paar inschieten.
geen titel ?
pi_41628242
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:37 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

geen titel ?
we worden gediscrimineerd
pi_41628364
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

we worden gediscrimineerd
ik weet er wel 1 voor jullie , Zondag 3 verliespunten !!!
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:59:42 #8
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41628821
we gaan richting 500
Jawel, je keek.
pi_41628876
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:46 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

ik weet er wel 1 voor jullie , Zondag 3 verliespunten !!!
Ik zou er geld op inzetten:
Quotes:
Zege Ajax: 1.30
Gelijkspel: 4.65
Zege Vitesse: 8.50
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:04:38 #10
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41628972
410
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41629019
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:04 schreef Sethje het volgende:
410
wat voor actie hebben ze zondag ?
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:01 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik zou er geld op inzetten:
Quotes:
Zege Ajax: 1.30
Gelijkspel: 4.65
Zege Vitesse: 8.50
mischien morgen maar eens een gokje wagen dan
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:18:20 #12
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41629418
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

wat voor actie hebben ze zondag ?
Geen idee, wordt zowiezo niet aangekondigd.

Vitesse thuis is ook niet echt een affiche voor een vette tifo happening....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_41629768
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:18 schreef Sethje het volgende:

[..]

Geen idee, wordt zowiezo niet aangekondigd.

Vitesse thuis is ook niet echt een affiche voor een vette tifo happening....
mischien dat je wist omdat je daar zit , maar ik en andere zullen het denk wel een affiche , maar meningen verschillen , en das maar goed ook anders was het leven zo saai

zie het zondag wel of ze hun naam waar kunnen maken .

in sommige andere wedstrijden kan 410 dat namelijk wel.
pi_41631924
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:52:55 #15
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41632555
quote:
UEFA-commissies benoemen Fontein tot lid 8 september 2006

Ajax' algemeen directeur Maarten Fontein is op de internationale vergadering van Europese clubs gekozen in een nieuwe European Professional Football Strategy Board, die waakt over de toekomst van het Europese clubvoetbal. Samen met Joan Laporta (FC Barcelona), Umberto Gandini (AC Milan) en Peter Kenyon (Chelsea) vormt Fontein de vertegenwoordiging van Europese clubs binnen deze strategische commissie.

Ajax' algemeen directeur Maarten Fontein Verder hebben ook vertegenwoordigers van de UEFA en van de professionele competities van Duitsland, Italië, Spanje en Engeland zitting in de commissie. De termijn voor deze functie in de European Professional Football Strategy Board, die nog formeel geratificeerd moet worden, bedraagt drie jaar.

Fontein is verder benoemd tot bestuurslid van het Europese Club Forum, een platform dat probeert de communicatie en samenwerking tussen professionele voetbalclubs en de UEFA te bevorderen. De leden van dit forum blijven aan tot medio 2009.
pi_41632631
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:52 schreef Messenga het volgende:

[..]
Opvallend
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:57:27 #17
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41632994
Oh god, begint die treurnis donderdag al. Wist ik niet eens.
Houd van een lijntje.
pi_41633755
Wat een kut-TT.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41633847
Uefa cup ole ole
pi_41633901
Perfecte TT. Geen gezeik meer .
pi_41634010
Geen titel is stijl!
Houd van een lijntje.
pi_41634029
Ik vind het ook wel mooi zo. Krijgen we in ieder geval geen paginalang gezeik over de TT.
AFC Ajax
pi_41634046
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:35 schreef Tvduijn het volgende:
Ik vind het ook wel mooi zo. Krijgen we in ieder geval geen paginalang gezeik over de TT.
wel dus
Houd van een lijntje.
pi_41634060
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen titel is stijl!
En saai.
en onpraktisch.
en geen mensen meer die gaan happen en ons arrogant vinden enzo
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41634117
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:35 schreef koningdavid het volgende:

[..]

en geen mensen meer die gaan happen en ons arrogant vinden enzo
Vind ik wel lekker rustgevend eigenlijk.
AFC Ajax
pi_41634180
Zet er dan in ieder geval 'Kampioenen' achter ofzo.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_41634243
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen titel is stijl!
Ajax heeft weer de trend gezet

met die tt maken ze de naam wel waar ajaxpubliek
pi_41634479
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:28 schreef S-Two het volgende:
Ik heb net het nieuwe deel geopend en ik zie nu eigenlijl pas dat "Het grote" ervoor weg is. Sinds wanneer én waarom is dat eigenlijk?
Inderdaad. Evenals de TT. Volgens mij is het idee een keer door M0NTANA als proefballon de lucht in gegooid, en is dat er nu weer ingeslopen oid.

Ik vind het saai. Een leuke TT hoort er simpelweg bij.
pi_41634662
die discussie over een TT.
pi_41634748
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:52 schreef F1Bas het volgende:
die discussie over een TT.
Precies, dat komt er nou van als je er geen hebt.
pi_41635286
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:54 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Precies, dat komt er nou van als je er geen hebt.
En ook als je er wel een hebt
pi_41635565
Niet als je meteen een mooie hebt..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_41635664
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:32 schreef F1Bas het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=755053/sc=e857e5

Interview met Jaap(fimpje)
Vond het wel mooi dat Jaap zei dat er kwalitatief eigenlijk niet zo veel verschil zit tussen AC Milaan en Ajax.
pi_41635680
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:19 schreef Ordinair het volgende:
Niet als je meteen een mooie hebt..
En da's juist het probleem. Alle mooie zijn geweest .
pi_41636013
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:32 schreef F1Bas het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=755053/sc=e857e5

Interview met Jaap(fimpje)
De GKV
Houd van een lijntje.
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:53:43 #37
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41636521
quote:
[ am the great Cornholio!! I need TP for my bunghole...
Hehe k heb vanmiddag die film zitten kijken....haha echt geweldig..
Mijn party reviews
pi_41636594
Mitea is weer bijna fit
pi_41636767
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mitea is weer bijna fit
Het is niet te hopen dat die zware blessures ten koste zijn gegaan van z'n grootste wapen, z'n snelheid. Ik hoop voor hem dat hij nu langere tijd blessurevrij kan blijven, om uit te groeien tot de nummer één linksvoor van Ajax, want het is toch maar behelpen de laatste jaren op die positie.
pi_41636876
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:53 schreef Sethje het volgende:

[..]

Hehe k heb vanmiddag die film zitten kijken....haha echt geweldig..
Are you threatening me?

You can take me, but you can not take my bunghole! For I have no bunghole.
Houd van een lijntje.
pi_41636947
Leuk om te lezen.
quote:
Stam: 'Ajax niet minder dan Milan'
Geschreven door Rogier Deelstra op zaterdag, 9 september om 00:47

Jaap Stam ziet ondanks het mislopen van Champions League-deelname genoeg mogelijkheden om een succesvol jaar te draaien. De verdediger vindt de spelers in Amsterdam niet minder dan bij AC Milan. "Ajax kan in de top van Italië meedraaien."

BIj zou oude werkgever PSV, dat hem in de zomer ook benaderde, rommelt het. "Ik weet niet precies hoe het er daar aan toe gaat. Je leest natuurlijk wel wat kranten, maar om eerlijk te zijn kan ik er niet wakker van liggen. Ik ben Ajacied en ik heb het hier fantastisch naar mijn zin. Dit is een fantastische club met fantastische supporters."

In vergelijking met zijn vorige club ziet hij weinig verschillen. "Technisch zijn de jongens hier net zo goed als bij Milan en op het fysieke vlak hebben we heel erg veel getraind in de voorbereiding", verklaart Stam in een interview met Planet Internet.

De uitschakeling tegen FC Kopenhagen doet Stam pijn, maar inmiddels heeft de hele groep die nederlaag al verwerkt. "We zijn vanaf de voorbereiding heel goed bezig geweest en het wordt elke wedstrijd beter. Tegen Kopenhagen hebben we heel erg goed gevoetbald, maar geven we het weg op één moment en een eigen goal."

Volgens Stam kan Ajax nog een heel mooi jaar tegemoet gaan, met kampioen worden als hoofddoel. "Maar we spelen ook nog UEFA Cup en dat is ook een hele mooie prijs. Bovendien kunnen we nog de beker winnen, dus het kan nog een mooi jaar worden."
Bron: Voetbalzone.nl
pi_41636981
Waarom lezen als je het filmpje kan kijken
Houd van een lijntje.
pi_41637787
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom lezen als je het filmpje kan kijken
Magoed euhmm..Jagoed euhmm..

Jaap is wel van de uitspraken hoor
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:45:27 #44
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41637802
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX
  zaterdag 9 september 2006 @ 02:03:45 #45
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41638252
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODENNNNN
Mijn party reviews
pi_41638633
SUPEEEEEEEEERJOOOOOOOOOODEEEEEEEEEEEEEEEEEN OLE OLE OLE
pi_41640726
quote:
UEFA kiest voor Fontein

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM, zaterdag
Maarten Fontein is voor een termijn van drie jaar gekozen in het ECF (European Club Forum) van de UEFA. De algemeen directeur van Ajax volgt Arie van Eijden op en krijgt gezelschap van onder anderen Peter Kenyon (Chelsea), Umberto Gandini (AC Milan), Joan Laporta (Barcelona) en Karl-Heinz Rummennige (Bayern München).

Naast deze groep clubvertegenwoordigers zal Fontein binnenkort ook deel uitmaken van een nieuwe commissie, de zogeheten Strategy Board. Hierin hebben topmannen van de vier grootste competities zitting, alsmede vier afgezanten van de UEFA. Fontein vertegenwoordigt de rest van Europa. De Strategy Board moet waken over de toekomst van het Europese clubvoetbal.

pi_41640735
quote:
Ajax kijkt in China

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM, zaterdag

Ajax heeft de afgelopen jaren verschillende buitenlandse ondernemingen afgestoten. Alleen met het filiaal in Kaapstad gaat de club voorlopig verder. Sinds de directie terugkeerde uit Zuid-Afrika, is de band met Ajax Cape Town zelfs steviger aangetrokken. Begin januari zal het eerste elftal er weer een trainingskamp beleggen.

Tevens onderzoekt Ajax de mogelijkheden op de Chinese markt. Samen met burgemeester Job Cohen maakten voorzitter John Jaakke en algemeen directeur Maarten Fontein onlangs deel uit van een gezelschap dat voor een handelsmissie Peking en Sjanghai bezocht. „Dat was een ongelooflijke ervaring. Ajax is daar enorm populair. We spraken bijvoorbeeld met hooggeplaatste mensen die alles wisten van Huntelaar”, aldus Jaakke.

Begin oktober heeft Fontein, die vijf jaar in China woonde, nog een volgend bezoek op het programma staan.

pi_41640749
quote:
John Jaakke: „We hebben vijf mensen voor onze knieën, maar niemand voor ons hoofd”

ALLE RAMEN OPEN

„Als het spannend wordt, blijf ik juist rustig”

AMSTERDAM, zaterdag
In zijn rol als onbezoldigd voorzitter is John Jaakke (52) begonnen aan een tweede termijn van drie jaar. Hij denkt het nog wel even te kunnen volhouden, in elk geval tot 2012. Zijn energiebron is geenszins opgedroogd. „We zijn op de helft. Het beste moet nog komen.”Na een kennismakingsperiode waarin met name de conservatieve leden van Ajax aan de nieuwe man moesten snuffelen, lijkt hij volledig geaccepteerd. „Ik heb mijn weg gevonden.”

De verdoving is uitgewerkt, de pijn nog voelbaar. Maar na de onvermoede nederlaag tegen FC Kopenhagen ging Ajax opvallend snel over tot de orde van de dag. ,,Als het spannend wordt, blijf ik juist rustig. Het is een slag, niet de oorlog. Op zulke momenten merk je hoe intens de hele organisatie meeleeft. Een dag later zaten er een boel sombere mensen achter hun bureau. Die mensen moet je opkrikken. Gaat de club nu kapot? Nee. Kunnen we een stootje hebben? Ja, we zijn financieel gezond. Neemt niet weg dat wij met onze begroting en potentie natuurlijk altijd mee moeten doen in de Champions League. Maar dit kan een keer gebeuren. Shit happens. Pas als we in een reeks van jaren buitengesloten blijven, heb je een probleem.”

De evaluatie met de ledenraad heeft hij inmiddels overleefd. Jaakke vond het belangrijk om zijn eigen performance tegen het licht te houden en verkoos de openheid van een groepsgesprek. „Iedereen mocht alles zeggen. Er zaten goede en minder goede dingen bij.”

Om met het laatste te beginnen: Jaakke had de breuk met de bestuursleden Klaas Nuninga en Hein Blocks beter kunnen regisseren, in de discussie over het oude logo kreeg hij kritiek en het vertrek van technisch directeur Louis van Gaal verdiende geen schoonheidsprijs. Jaakke kon zich er wel in vinden. Zeker in het laatste geval, stelt hij achteraf: „De aanstelling van Louis is voor mij te vroeg geweest. Ik was in juli begonnen, hij kwam in november. Ik ging af op adviezen van diverse clubmensen. Deels positief, deels negatief. Maar ik was op dat moment voorzitter en dus mede verantwoordelijk. De slechte afloop is een enorme persoonlijke teleurstelling. Het had misschien niet gehoeven.”

Veelzeggend was echter de houding van diezelfde invloedrijke groepering nadat twee derde van het bestuur was weggesneden. Jaakke bood formeel zijn portefeuille aan, maar ze wilden hem niet kwijt. Tijdens de evaluatie kwam naar voren waarom hij zijn werk mocht voortzetten.

„Men beschouwt het als positief dat ik mij als betrekkelijke buitenstaander een positie binnen de club heb verworven. Mijn manier van leidinggeven spreekt hen aan. En in de derde plaats zijn er veel dingen ten goede veranderd die niet altijd zichtbaar zijn voor het grote publiek.”

In de beoordeling ontbrak het ontslag van Danny Blind. „Omdat iedereen achter die beslissing stond.” De publieke opinie keerde zich niettemin tegen de clubleiding toen de hoofdtrainer zelf kenbaar maakte genoeg signalen te hebben ontvangen die wezen op een nakend afscheid. Ajax bleef wijzen op de dag des oordeels. Pas op 30 maart werd Blind verteld dat die evaluatie ook echt na het seizoen zou plaatsvinden.

„Achteraf gezien hadden we die belangrijke afspraak publiekelijk eerder moeten communiceren”, stelt Jaakke. „Voor Danny was dat beter geweest. Want zijn staat van dienst loopt, letterlijk, van hier tot Tokio. Hij was de eerste trainer onder mijn voorzitterschap. Ik was enthousiast. Danny hield een uitstekende presentatie. De raad van commissarissen reageerde ook enthousiast. Maar in de praktijk bleek zijn analyse niet te kloppen.”

Terugkijkend op zijn eerste ambtstermijn betreurt de preses nog drie andere feiten. De rellen tijdens Jong Ajax-Jong Feyenoord hadden grote gevolgen en deden hem pijn. Verder zal Ajax volgens Jaakke moeten zorgen dat er in de toekomst meer succesvolle transfers plaatsvinden. En de vroege vlucht van Rafael van der Vaart en Nigel de Jong had, met een betere begeleiding, mogelijk voorkomen kunnen worden.

„De oorzaak zal voor een deel bij die jongens en hun omgeving liggen, maar daar ga ik niet over. Ik ga over Ajax. En wij zullen meer aandacht aan het mentale aspect moeten schenken. Ik zeg wel eens: we hebben vijf mensen voor onze knieën, maar niemand voor ons hoofd. Vroeger werd je vriendin niet uitgescholden voor hoer, waren er geen glossy magazines en speelden jonge voetballers niet in de ArenA voor vijftigduizend kritische kijkers. In de huidige maatschappij moeten we niet alleen naar de voetballer kijken, ook naar de mens. En als ze Ajax uiteindelijk toch verlaten, moeten ze met plezier weggaan én naar een hartstikke goede club.”

Maar verder overheerst de tevredenheid. ,,Ik vind niet dat ik met veel mensen heb afgerekend. Enkele posities zijn opnieuw ingevuld. Martin van Geel werd technisch directeur en dat is denk ik een uitstekende beslissing geweest. Arie van Eijden had zijn vertrek aangekondigd en is vervangen door Maarten Fontein. En natuurlijk is er een nieuwe technische staf gekomen. Maar de roots van de club zijn behouden en dat is essentieel.”

Het gaat bij Jaakke om de twee v’s: verfrissing en vernieuwing. „We willen veel dingen minder gesloten maken. We hebben de ramen opengezet om een frisse wind binnen te laten. Er moet gebouwd worden. En dan kunnen we beter mét elkaar praten dan óver elkaar.”

Hij refereert aan een hardnekkig misverstand. „We streven naar plezier en professionaliteit in alle geledingen. Mensen verwarren professionaliteit wel eens met verzakelijking. We blijven goed beseffen dat we een vereniging zijn, met talloze vrijwilligers. Maar ook die mensen mag je op hun professionaliteit aanspreken.”

Zelfreflectie dus. ,,Ik wil niet arrogant zijn, maar Ajax heeft de beste jeugdopleiding van Nederland. Daarmee zeg ik niet dat de opleiding ook op het juiste niveau zit. We moeten van buiten naar binnen kijken en niet andersom. Wij hangen bijvoorbeeld het 4-3-3systeem aan. Waarom hebben wij dan zo veel moeite met het opleiden van aanvallers en moeten we er zo veel kopen? Ik meen dat Andy van der Meyde de laatste is geweest. Als de E-pupillen met 10-0 winnen, wil dat niet meteen zeggen dat Ajax de absolute top is. De opleiding is goed, maar kan op sommige punten nog beter.”

De mensenmens, zoals hij zichzelf omschrijft, luisterde bij zijn aantreden goed naar de wijze raad van archivaris Willem Schoevaart. ,,Hij zei: hier hoef je niet zo vaak te zijn, dáár moet je zijn. En hij wees naar De Toekomst, waar het succes van Ajax ligt. Als we dat verwaarlozen, gaat het niet goed.”

Het symbolische gebaar van de club, kort voor de wedstrijd tegen RKC, was veelzeggend. Jaakke betrad het veld, vergezeld door een kleine jongen en een oude man. Toen hij uitlegde dat het ging om een fan van 92 die al voor het zeventigste jaar op rij een seizoenkaart had aangeschaft en een kleuter van vier die net was toegetreden tot de vaste klantenkring, kwam de bindende boodschap over en volgde er een luid applaus. Jaakke wil ook het ledenbestand een betere afspiegeling laten zijn van de diverse groepen die bij Ajax betrokken zijn. „Ajax is meer dan een voetbalclub. Het is een maatschappelijk instituut.”

En daarin was de komst van de betrekkelijke buitenstaanders met een betere balans tussen emotie en ratio noodzakelijk. Jaakke ging de uitdaging aan. Fontein doet nu hetzelfde. ,,Hij zal soms ook tegen de stroom in moeten zwemmen, maar dat heb ik de afgelopen jaren ook heel vaak moeten doen. Op een zeker moment zeiden we: wat willen we eigenlijk? Pakweg 98 procent van de mensen bij Ajax is afkomstig uit het voetbal. Dat is goed. Maar er zijn ook terreinen die een andere aanpak vereisen.”

Over Jaakke werd drie jaar geleden gezegd: hij kent het voetbal niet, maar hij kent mensen. ,,Het getuigde van moed om mij te benoemen. Maar het is een rol die bij me past.”

En Jaakke past inmiddels bij Ajax. „Ik heb het gevoel dat ik er thuis ben. En dat voel ik niet alleen.”

Hij zegt zowaar zinnige dingen.
pi_41641389
die jaakke valt nog best mee als je naar andere clubs kijkt..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41642098
quote:
Anastasiou: spelsysteem oorzaak mislukken Charisteas

Yannis Anastasiou: 'Klaas-Jan Huntelaar scoorde vorig seizoen veel, maar staat nu ook nog droog' Dat de naar Feyenoord vertrokken Angelos Charisteas bij Ajax niet is geslaagd als spits, ligt volgens zijn landgenoot Yannis Anastasiou aan het spelsysteem van de Amsterdamse club. "Voetballen met drie spitsen is traditie in Nederland", vertelt hij in het Algemeen Dagblad. "Maar het is niet meer zo dat de spits in een dergelijk systeem ruim vijftien doelpunten maakt. Klaas-Jan Huntelaar scoorde vorig seizoen veel, maar staat nu ook nog droog."

Net als Charisteas was ook Anastasiou ooit dichtbij een overstap naar Feyenoord. "Bert van Marwijk vertelde me dat hij mij zou halen als Pierre van Hooijdonk niet zou komen. Het ging niet door, maar ik ben nu alsnog in Rotterdam (bij Sparta, red.) terecht gekomen."
AFC Ajax - SS Lazio
pi_41642412
Nog nieuws over CL of komt dat pas na die 1e wedstrijd?

Anders winnen we de Uefa cup wel gewoon.
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:43:20 #53
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_41642502
Hèhè, het gaat eindelijk weer beginnen. Kutonderbrekingen...
pi_41642701
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:38 schreef devv05 het volgende:
Nog nieuws over CL of komt dat pas na die 1e wedstrijd?

Anders winnen we de Uefa cup wel gewoon.
Na de eerste ronde, maar Gil wil de rechtzaak wel doorzetten. Dus de kans is iets groter geworden. Maar blijf er niet op hopen.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_41642955
Echt wel dat ze eruit liggen hoor als ze naar een burger rechter stappen. En een flinke straf ook.. want als ze dit laten gaan de UEFA of FIFA dan hebben zij binnenkort geen enkele macht meer op d eclubs want die stappen massaal naar de rechter.
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:15:15 #56
148817 Vicente
Remember Remember..
pi_41643022
Idd dan gaat Juventus alsnog
pi_41643054
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:15 schreef Vicente het volgende:
Idd dan gaat Juventus alsnog
En wie weet welke club er nog meer volgt...
pi_41645775
Die CL word niks, de dag na de 1e ronde word het besloten en dan is Ajax al in Noorwegen.
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:28:59 #59
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41645814
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:27 schreef Jasza het volgende:
Die CL word niks, de dag na de 1e ronde word het besloten en dan is Ajax al in Noorwegen.
boeiend UEFA cup winnen is ook leuk
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:29:28 #60
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41645831
ik bedoel, face it.. we zijn de beste
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41645857
TT is wel verneukt. Zondag winnen we 2-0.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:39:01 #62
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41646028
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:30 schreef Nega het volgende:
TT is wel verneukt. Zondag winnen we 2-0.
1 keer Sneijder 1 keer Gabri
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:39:09 #63
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_41646030
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:43 schreef Trancelocator het volgende:
Hèhè, het gaat eindelijk weer beginnen. Kutonderbrekingen...
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:54 schreef Riro het volgende:

[..]

Mocht Trancelocator dit lezen: Ik sta in het stadion overzicht op 413 (heb daar mn seizoenskaart), maar sta eigenlijk altijd op 410 dus zet mij daar maar ajb
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:02:14 #64
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41646552
quote:
Ajax laat Aborah transfervrij vertrekken

Ajax heeft besloten het contract van Stanley Aborah te ontbinden. De Belg kon in Amsterdam niet rekenen op een plaats in de selectie.

Doordat Aborah nu een transfervrije status heeft kan hij alsnog een contract bij een nieuwe club spelen. De Belg, die afgelopen seizoen op huurbasis bij FC Den Bosch speelde, lijkt een contract te gaan tekenen bij het Duitse Arminia Bielefeld.
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:03:08 #65
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41646570
Jaakke rot op
kutartikel in de Telegraaf vandaag.
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:10:00 #66
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_41646682
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:39 schreef Riro het volgende:

[..]

[..]
Zal het meteen doen.
pi_41648493
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:03 schreef PLAE@ het volgende:

Jaakke rot op
kutartikel in de Telegraaf vandaag.
Want?
Hij zegt helemaal geen onzinnige dingen imo.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:35:22 #68
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41648771
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:20 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Want?
Hij zegt idd juist veel goede dingen. Geeft zijn fouten toe, spreek ambitieus, geeft aan hoe belangrijk de Toekomst is en ziet ook het gebrek aan typische 'Ajax spelers' uit de eigen jeugd....
Maar ja, als voorzitter kan je het in een mindere periode bijna nooit goed doen, zoals hij zelf al aangeeft.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41649575
Prachtig artikel over Frank de Boer in de Volkskrant van vandaag!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 9 september 2006 @ 16:56:46 #70
131729 jna
pi_41650453
quote:
Ajax positief over Chinese markt
09 september 2006

Ajax-directeur Maarten Fontein gaat in oktober opnieuw naar China. Hij gaat onderzoeken of in het Aziatische land exploitatiemogelijkheden zijn voor de Amsterdamse club. Dat liet voorzitter John Jaakke weten aan De Telegraaf.

De Nederlandse bekerwinnaar denkt daarbij aan de verkoop van tv-rechten, het lanceren van een satellietcluib en het afzetten van merchandising. Over het vorige bezoek aan China is Jaakke zeer te spreken. "Dat was een ongelooflijke ervaring. Ajax is daar enorm populair. We spraken bijvoorbeeld met hooggeplaatste mensen die alles wisten van Huntelaar."
Jawel, je keek.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:54:44 #71
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41651884
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:20 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Want?
want? Heb je het wel gelezen?

Er zat geen kritische noot in. Vanaf de kant van de interviewer helemaal niet. Het was 1 groot ophemelartikeltje.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:55:51 #72
82589 S-Two
barba macacu
pi_41651921
Fuck iedereen die zeikt over de TT. Open hem dan zelf.

De ene helft wil zonder, de andere helft wil een zo debiel mogelijke TT. Degene die hem opent die zet er gewoon neer wat hij/zij wil. Klaar.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:56:50 #73
82589 S-Two
barba macacu
pi_41651944
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:54 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Er zat geen kritische noot in. Vanaf de kant van de interviewer helemaal niet. Het was 1 groot ophemelartikeltje.
Daar kan hij zelf toch weinig aan doen?

ik heb het artikel zelf niet gelezen hoor
pi_41652009
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:55 schreef S-Two het volgende:
Fuck iedereen die zeikt over de TT. Open hem dan zelf.

De ene helft wil zonder, de andere helft wil een zo debiel mogelijke TT. Degene die hem opent die zet er gewoon neer wat hij/zij wil. Klaar.
Hij is gewoon perfect zo, laat ze maar zeiken. 99% van de zinnetjes erachter is toch kansloos of inspiratieloze onzin.
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:02:47 #75
82589 S-Two
barba macacu
pi_41652135
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:59 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hij is gewoon perfect zo, laat ze maar zeiken. 99% van de zinnetjes erachter is toch kansloos of inspiratieloze onzin.
Ach ja, dat "Het grote.." mag er van mij op zich best voor. Dat straalt wel iets uit vind ik.
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:05:17 #76
53851 BoNi
pi_41652206
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:54 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik lees anders aardig wat kritische noten (Nuninga en Blocks, van Gaal, Blind) en Jaakke geeft zelf toe dat hij niet altijd goed heeft gehandeld.
Schitterend!
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:16:24 #77
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41654355
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:56 schreef S-Two het volgende:

[..]

Daar kan hij zelf toch weinig aan doen?

ik heb het artikel zelf niet gelezen hoor
Mijn kritiek richt zich dan ook op de schrijver hoor
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:17:20 #78
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41654390
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:05 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik lees anders aardig wat kritische noten (Nuninga en Blocks, van Gaal, Blind) en Jaakke geeft zelf toe dat hij niet altijd goed heeft gehandeld.
Geen woord over de massale afkeer van hem en dat z'n kop geeist werd/wordt. Het wordt afgedaan met dat het grote publiek niet altijd alles ziet
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:17:06 #79
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_41656391
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:02 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ach ja, dat "Het grote.." mag er van mij op zich best voor. Dat straalt wel iets uit vind ik.
pi_41656474
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:17 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Wij zijn immers de beste
pi_41657251
tijdje afwezig geweest omdat m'n laptop het sinds dinsdag begeven heeft. hopelijk woensdag weer een PC thuis. morgen Lazovic aan banden leggebn.
pi_41657410
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:27 schreef Jasza het volgende:
ja mocht de fifa/uefa het besluit dan doorzetten, zou het kunnen besluiten om die wedstrijd nog een x over te laten spelen, en Ik Start door te laten gaan naar de groepsfase Uefacup
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_41658175
Kaartje 409/410 voor morgen over... misschien dat hier iemand nog interesse heeft
pi_41658481
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:26 schreef devv05 het volgende:
Kaartje 409/410 voor morgen over... misschien dat hier iemand nog interesse heeft
hmm eigenlijk wel maar weet dat pas morgenochtend
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_41659345
Daar kan ik niet op wachten. Waarschijnlijk is ie dan zo al weg

Iig 25 euro, als ik 'm nog heb laat ik het morgenochtend wel weten hier

[ Bericht 40% gewijzigd door devv05 op 09-09-2006 23:11:42 ]
pi_41661630
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef devv05 het volgende:

Die ene maat van me moet voetballen, anders wilde ie wel
pi_41661920
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:59 schreef Jasza het volgende:

[..]

Die ene maat van me moet voetballen, anders wilde ie wel
en ik moet werken
pi_41662294
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef devv05 het volgende:

ok maat van me zit nl iun 416 mja beter dan niks
pi_41667798
Heb dat kaartje nog steeds over
pi_41668150
ok ik wil wel graag, maar hoe ga ik et uberhaupt krijgen? kom jij naar adam>?
pi_41668220
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:08 schreef kalinho het volgende:
ok ik wil wel graag, maar hoe ga ik et uberhaupt krijgen? kom jij naar adam>?
Ik ben rond kwart over 1/half 2 voor ingang noord, dan kun je mee naar binnen

[ Bericht 7% gewijzigd door devv05 op 10-09-2006 11:02:59 ]
pi_41668412
Wel binnen 30 minuten reageren anders ben ik weg en ben je te laat
pi_41668536
tis nog binnen de 30min, en je ben al weg

[ Bericht 7% gewijzigd door kalinho op 10-09-2006 10:55:26 ]
pi_41669599
weet iemand hier et nr van devv05?
  zondag 10 september 2006 @ 11:32:51 #95
155477 mkaymischien
zucht.... of toch wel...
pi_41669671
offtopic:
quote:
Johan Derksen heeft in het voetbalprogramma Voetbal Insite vertelt dat de van Ajax overgekomen Angelos Charisteas bij Feyenoord het meeste netto verdient.

Bij Feyenoord verdient de Griek meer dan bij de Amsterdammers. Het zou gaan om een bedrag van ongeveer 2 miljoen euro netto. De spits zou dit salaris hebben kunnen vragen na zijn lage transfersom.

Derksen is zeer overtuigd over zijn bron. Mocht deze waar zijn, is de Griek, ruim, de meest verdiende speler bij Feyenoord. Willem van Hanegem zei dat Charisteas veel geld ging verdienen, maar niet zoveel als Derksen wist te vertellen.
ontopic:
word het vandaag live uitgezonden? if so dan moet ik ff naar de kroeg straks
ik weet het niet meer
pi_41669722
Weer terug na een weekje afwezigheid.

Ik vind het nog steeds wel jammer van Harry.
pi_41669882
Vandaag eindelijk weer Ajax
pi_41670058
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:30 schreef kalinho het volgende:
weet iemand hier et nr van devv05?
Ik weet ze nummer ja
pi_41670441
hehe, heb zin in vanmiddag.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  zondag 10 september 2006 @ 12:13:43 #100
155477 mkaymischien
zucht.... of toch wel...
pi_41670727
word het live uitgezonden?
ik weet het niet meer
pi_41670745
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:13 schreef mkaymischien het volgende:
niet op tv iig
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_41670898
Zo nu naar A'dam en genieten van KJH
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  zondag 10 september 2006 @ 12:21:45 #103
131729 jna
pi_41670928
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:13 schreef mkaymischien het volgende:
Ja op tele2 zoals elke week
Jawel, je keek.
pi_41670950
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:20 schreef piertje2 het volgende:
Zo nu naar A'dam en genieten van KJH
Ik hoop dat de ban gebroken wordt voor KJH.
pi_41674312
Idd eindelijk weer Ajax en geen oersaaie interlands .
  zondag 10 september 2006 @ 15:05:36 #106
148817 Vicente
Remember Remember..
pi_41675446
KJ HUNTELAAAAAAAAAAAAR deze week nog gepost dat ie zondag zou scoren
pi_41676073
vitessezuid113 zien we de komende dagen dus ook niet meer .
pi_41676339
Ogararu speelt tot nu toe een prima wedstrijd
pi_41676625
Klaas-Jan is terug
pi_41676740
Huntelaar doet het weer!
pi_41676748
  zondag 10 september 2006 @ 15:55:23 #112
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_41677076
lol de commentator ''ajax heeft in jaren niet zo goed gespeelt''
pi_41677130
The Hunter is back
hi
pi_41677138
Én goed spelen, én winnen.....da's al een tijdje terug
  zondag 10 september 2006 @ 15:57:44 #115
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_41677169
(deleted)
pi_41677230
KJH
  zondag 10 september 2006 @ 15:59:15 #117
131729 jna
pi_41677236
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
(deleted)
Wou net zeggen, was een beeeeeetje heel erg offtopic
Jawel, je keek.
  zondag 10 september 2006 @ 16:01:14 #118
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_41677306
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:59 schreef jna het volgende:

[..]

Wou net zeggen, was een beeeeeetje heel erg offtopic
hehe was bedoeld voor de topic met live verslagen maar per ongeluk hier gepost
pi_41677497
Manu
pi_41677514
Manucharyan
pi_41677632
Charisteas
pi_41677658
Mooi
pi_41677731
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef toma het volgende:
Charisteas
Foute topic
  zondag 10 september 2006 @ 16:19:42 #124
45511 TimmyAsd
pi_41678022
Goed spel, jammer van de afronding..

Dit komt helemaal goed
pi_41678040
Goed gespeeld .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_41678050
Mooi resultaat, ik had alleen wat meer doelpuntjes willen zien.
pi_41678082
ja heel goed gespeeld. Vitesse was kansloos.

Ajax had alleen nog wel wel een paar doelpuntjes meer mogen maken gezien de kansen.
pi_41678181
We staan ieder geval bovenaan, samen met AZ.
  zondag 10 september 2006 @ 16:25:23 #129
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41678207
Veel scoren, daar schort het nog aan in de competitie.
  zondag 10 september 2006 @ 16:35:22 #130
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_41678503
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:21 schreef jna het volgende:

[..]

Ja op tele2 zoals elke week
Kan jij Ajax dan wel elke week zien op Tele 2?
Ik heb het ook maar het is voor het eerst dat ik Ajax kon kijken. De eerste wedstrijd kon ik alleen psv zien en de tweede feyenoord.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zondag 10 september 2006 @ 16:37:20 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41678558
best een aardige wedstrijd idd .

Hopen dat ze dit een beetje voort kunnen zetten zo, IK start, altijd lastig .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41678659
quote:
Machtig Ajax speelt met kansloos Vitesse

10/9/2006 16:20

Ajax heeft weer wat aan glans gewonnen. De Amsterdammers speelden thuis tegen Vitesse sterk en bij vlagen zelfs swingend, met een logische 3-0 overwinning als beloning. Klaas-Jan Huntelaar rekende af met een periode zonder goals.

Henk ten Cate slaagt er met vallen en opstaan in om zijn ploeg met lef en flair te laten spelen. In de Arena was Ajax vanaf het begin beter. Het enige wat voor verbetering vatbaar is, is het afmaken van de kansen. Ajax waagde 36 doelpogingen, waarvan vijftien tussen de palen belandden.

Pas na een half uur, en met de hulp van Vitesse, viel de 1-0. Sébastien Sansoni verspeelde de bal knullig aan Mauro Rosales. De Argentijn zette voor en Huntelaar rondde vol overtuiging af. Het was de eerste goal van de spits na vijf duels zonder. Huntelaar leek daar overigens niet erg van onder de indruk. Vol concentratie en zonder haast bleef hij op zoek naar succes.

Er volgde nog een treffer voor Huntelaar. Nadat Roger de 2-0 had gemaakt - voorzet Rosales, overstapje Huntelaar - besliste Ajax' topscorer de wedstrijd definitief. Nu gaf Wesley Sneijder de voorzet en werkte Huntelaar af.

Vitesse moest vervolgens ook nog eens met tien man verder. Ruud Knol werd uit het veld gestuurd na een tackle van achteren op Huntelaar. Voor rust kreeg John Heitinga voor een vergelijkbaar vergrijp geel.

Ajax is samen met AZ de enige club die na drie duels nog zonder puntverlies is. De Alkmaarders kunnen bogen op een iets beter doelsaldo. Donderdag speelt Ajax in Noorwegen tegen IK Start in de UEFA Cup.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 10 september 2006 @ 16:45:32 #133
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_41678871
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:35 schreef cheqy het volgende:

[..]

Kan jij Ajax dan wel elke week zien op Tele 2?
Ik heb het ook maar het is voor het eerst dat ik Ajax kon kijken. De eerste wedstrijd kon ik alleen psv zien en de tweede feyenoord.
Ja dat was mooi klote he, LEUK integraal kijken, 2x gelukt de uitslag niet al te weten gellukig

Best lekker potje, jammer dat we ze niet helemaal afgedroogt hebben, maarja dat was ook bijna alleen door Wapenaar die heb ik lang niet zo zien keepen. Nou hopen op een goeie start tegen dat IKstart
pi_41679063
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef F1Bas het volgende:
We staan ieder geval bovenaan, samen met AZ.
pi_41679126
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Nashje het volgende:
vitessezuid113 zien we de komende dagen dus ook niet meer .
  zondag 10 september 2006 @ 16:54:19 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41679159
Lekker een interview met KJH van 3 sec, en ook nog eens zonder geluid .

het zijn wel prutsers bij tele2 hoor, alles hangt aan elkaar met plakband .

Ah, daar is het interview, met geluid .
Get woke, go broke!
  zondag 10 september 2006 @ 16:54:53 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41679177
.

"ik vind er niets aan dat scoren"
Get woke, go broke!
pi_41679232
Van TWI mogen we niet zomaar zeggen dat het 5-0 of hoger gaat worden. Zo zie je maar weer dat het ook niet lukt
pi_41679235
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:54 schreef HeatWave het volgende:
.

"ik vind er niets aan dat scoren"
"Een ander voordeel als je scoort is dat je weer eens een interview mag geven"
"Ja geweldig"
  zondag 10 september 2006 @ 17:00:08 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41679299
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:57 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

"Een ander voordeel als je scoort is dat je weer eens een interview mag geven"
"Ja geweldig"
Tis zo'n heerlijke droogkloot .
Get woke, go broke!
  zondag 10 september 2006 @ 17:05:33 #141
82589 S-Two
barba macacu
pi_41679461
Eindelijk weer eens goed gespeeld hoor ik. Mooi zo
pi_41679565
heb de wedstrijd ook via Tele2 gezien, maar vanavond even Talpa aanzetten voor de reactie van Huntelaar
pi_41679774
1 van de beste wedstrijden van Ajax van de afgelopen seizoenen, werd echt lekker gespeeld

410 was ook weer lekker bezig
pi_41679914
Heerlijke overwinning. Afronding kan beter, maar het voetbal lijkt tenminste ergens op.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41679937
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:15 schreef Jasza het volgende:
410 was ook weer lekker bezig
only sing when you're winning
  zondag 10 september 2006 @ 17:21:51 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41679965
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Probeer je nou een feyenoorder te zijn ofzo? .
Get woke, go broke!
pi_41680016
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Probeer je nou een feyenoorder te zijn ofzo? .
nee ik doe geen ban-aanvraag
  zondag 10 september 2006 @ 17:26:07 #148
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41680097
Let wel, Ajax is 2 keer goed weggekomen. Zeker toen Hersi voor de goal stond maar de bal niet kreeg, en daarvoor ook al een Vitesse speler alleen voor Stekelenburg: tegen goede teams heb je kans dan gewoon 2-0 achter te staan.

Verder was het erg leuk voetbal dat ze lieten zien!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 10 september 2006 @ 17:26:23 #149
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_41680106
Zonnetje, biertje er bij.. had een goede middag.

Kreeg alleen het idee dat de spelers in het veld net zo loom werden als ik, na de derde treffer. Bovendien hadden we over geluk niet te klagen. Erg veel soepele aanvallen heb ik niet gezien vanmiddag. Maar goed, Wapenaar stond wel vaak vervelend in de weg.
Overal verstand van.
pi_41680204
quote:

[..]

Bla Bla, 410 zingt juist ook als we achter staan dus Die trieste vitessenaren dan, die waren de hele wedstrijd muis stil
pi_41680304
quote:

[..]

Ja, we waren nu eenmaal 90 minuten lang aan het winnen

Ajax lekker gespeeld, maar er had gewoon minstens een 6-0 uitslag moeten staan gezien de kansen. Maar het zat ook niet echt mee qua afronding, Vitesse wel op alle fronten overklast. Die gaan het nog moeilijk krijgen dit seizoen als ze zo blijven spelen.
pi_41680314
Hoezo was 410 lekker bezig dan?

Wel beter, als ik dat zo hoor over het spel van Ajax.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_41680380
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:32 schreef kevin6188 het volgende:
Hoezo was 410 lekker bezig dan?

Wel beter, als ik dat zo hoor over het spel van Ajax.
Ole ole ole ole mauro mauro klonk gaaf
pi_41680507
dat word een lange samenvatting heheh
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41680520
Hebben we het record meeste corners verbroken eigenlijk?
pi_41680644
quote:
Ten Cate gelooft niet in Champions League
Zaterdag 9 september, door SV, Amsterdam, 22.34u GMT+01.00, Het Parool

Ajax-trainer Henk ten Cate zegt in de zaterdagversie van de Amsterdamse krant Het Parool dat hij niet denkt dat Ajax toch nog via de achterdeur in de Champions League terecht komt.

In dat geval zou Gil Vicente zijn gang naar de burgerrechter door moeten zetten. Ten Cate vermoedt dat de druk in Portugal te groot is voor Gil Vicente.

'Die man krijgt al die grote clubs achter zich aan. Weet je hoe groot die clubs zijn?', zegt de oefenmeester kritisch. 'Ze gaan het huis van die man verplaatsen. Zo van het vasteland, hup, de zee in'.
  zondag 10 september 2006 @ 17:45:02 #157
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_41680669
Leuke middag gehad. Sfeer zat er weer lekker in. Enig minpuntje is dat er wel erg veel 100% procent kansen werden gemist, zeker op het eind. Het had een flinke afstraffing kunnen, eigenlijk moeten zijn. Huntelaar begint wel weer aardig op toeren te komen, dat is de grootste winst vandaag.

Straks lekker nagenieten bij Talpa.
pi_41680748
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:29 schreef Jasza het volgende:

[..]

Bla Bla, 410 zingt juist ook als we achter staan dus Die trieste vitessenaren dan, die waren de hele wedstrijd muis stil
dan zijn die liederen zeker gejat
pi_41680769
Ajax waagde 36 doelpogingen, waarvan vijftien tussen de palen belandden.
pi_41681004
Hehe! Was een mooie wedstrijd!

And the KJH Show continues!
AFC Ajax - SS Lazio
  zondag 10 september 2006 @ 18:03:35 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_41681252
Hehe, volgens mij waren het wel rond de 25 corners ofzo.

Héle goede wedstrijd, echt aanvallend Ajax-voetbal gezien! Ik kan niet wachten tot de volgende wedstrijd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_41681320
Ten Cate
  zondag 10 september 2006 @ 18:14:12 #163
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41681584
Zo wil ik Ajax elke week zien spelen!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_41681652
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zo wil ik Ajax elke week zien spelen!
alleen dan de kansen wat beter benutten
  zondag 10 september 2006 @ 18:17:03 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41681682
Dat zou wel lekker zijn ja .

je zag eerder al dat het er wel inzit, maar helaas hebben ze net ff 2 weekjes te lang nodig gehad om in deze vorm te komen.

Nu gewoon hopen dat ze het vol kunnen houden, en dat we de blessures kunnen beperken .
Get woke, go broke!
  zondag 10 september 2006 @ 18:29:41 #166
82589 S-Two
barba macacu
pi_41682041
Hoe deed Manucharyan het trouwens in de minuten die hij in mocht vallen?
  zondag 10 september 2006 @ 18:32:06 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_41682109
Heeft volgens mij maar 5 balcontacten gehad ofzo. Kun je niks over zeggen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_41682152
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:29 schreef S-Two het volgende:
Hoe deed Manucharyan het trouwens in de minuten die hij in mocht vallen?
Een paar verkeerde passjes, maar daar kun je hem niet op beoordelen Hij moet langzaam de tijd krijgen om zich te ontwikkelen en steeds wat meer speelminuten maken.
  zondag 10 september 2006 @ 18:35:13 #169
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_41682203
Hij is in ieder geval niet geblesseerd geraakt. Dat is al heel wat.
  zondag 10 september 2006 @ 18:39:26 #170
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_41682327
Heerlijke middag! Ondanks dat ik goed brak was echt genoten vandaag. Speelden goed en 't sfeertje zat er ook weer lekker in
  zondag 10 september 2006 @ 18:40:56 #171
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_41682371
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef Silenus het volgende:
Hehe, volgens mij waren het wel rond de 25 corners ofzo.

Héle goede wedstrijd, echt aanvallend Ajax-voetbal gezien! Ik kan niet wachten tot de volgende wedstrijd.
Ik geloof dat het er 17 waren, jammer dat het rendement uit corners nogsteeds bedroevend is

Het was een goede wedstrijd maar geen heele goede als je het mij vraagt, die 2 kansen van Vitesse waren me net even te groot... Maar ik hoop dat dit de inzet van een stijgende lijn is en dat we in de UEFA cup niet onnodig veel krachten aan IKstart hoeven te verspillen.

Wat was er eigenlijk met ons Jaapie? Alleen voorzorg neem ik aan?
pi_41682410
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:35 schreef Trancelocator het volgende:
Hij is in ieder geval niet geblesseerd geraakt. Dat is al heel wat.
Precies wat ik dacht Zelfde zal gelden voor Mitea
pi_41682422
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:40 schreef Machielovic het volgende:

[..]

Wat was er eigenlijk met ons Jaapie? Alleen voorzorg neem ik aan?
Jep, net als Gabri.
pi_41682442
Ik vond die corners eindelijk weer is goed over het algemeen, dat spelers hun hoofd er dan niet tegen aan zetten kan Sneijder of Perez ook niets aandoen. Ze waren iig redelijk dreigend.
  zondag 10 september 2006 @ 18:46:08 #175
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41682531
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:43 schreef Jasza het volgende:
Ik vond die corners eindelijk weer is goed over het algemeen, dat spelers hun hoofd er dan niet tegen aan zetten kan Sneijder of Perez ook niets aandoen. Ze waren iig redelijk dreigend.
Mag ook wel als prof....
Die dingen zijn 100% trainbaar. Als je als prof-voetballer geen fatsoenlijke corner kunt trappen verdien je het niet zo'n mooi beroep te mogen uitoefenen...
pi_41682803
Een op de 5 corners moet er toch wel in kunnen gaan zeker?
Houd van een lijntje.
pi_41682938
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Een op de 5 corners moet er toch wel in kunnen gaan zeker?
Dat ligt aan de tegenstander. Maar ook de spelers van Ajax zijn niet allemaal lang. Alleen Stam en Huntelaar hebben wat lengte maar dat zijn er maar 2.
  zondag 10 september 2006 @ 19:04:00 #178
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41683027
Haha

pi_41683038
Mooie middag gehad

Ik schrok wel ff toen KJH werd neergehaald(met die rode kaart), dacht ff daar gaat ie.. maar gelukkig stond ie weer op
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_41683280
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:04 schreef piertje2 het volgende:
Mooie middag gehad

Ik schrok wel ff toen KJH werd neergehaald(met die rode kaart), dacht ff daar gaat ie.. maar gelukkig stond ie weer op
Klaas Jan is niet van glas
Was wel een vieze overtreding ja, terecht rood
pi_41683296
Ik dacht ook dat ze enkel naar de klote was, vooral omdat ie zo bleef ligge maar gelukkig ging het gewoon goed.
  zondag 10 september 2006 @ 19:26:06 #182
131729 jna
pi_41683750
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha

[afbeelding]

Een echte jood
Jawel, je keek.
pi_41684410
Houd van een lijntje.
  zondag 10 september 2006 @ 19:57:19 #184
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_41684714
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:43 schreef Jasza het volgende:
Ik geef toe beter als het was met die van Perez, maar toch nogwel iets voor verbetering... Maargoed zo is er toch altijd wel iets wat beter kan
pi_41684809
Talpa
pi_41685588
Die salconi? wat een smeerlap
  zondag 10 september 2006 @ 20:22:25 #187
139407 jorienvdherik
pi_41685713
Wat een goal die 1-0
pi_41685916
kut knol, blijf van mijn skattie af

36 kansen voor Ajax?! Mijn neukende God
  zondag 10 september 2006 @ 20:27:28 #189
80382 manny
30 is best veel
pi_41685927
Wat zijn wij toch een lulletjes zeg. 2 doodschoppen van die fietstassen en er is niet 1 ajacied die even verhaal gaat halen. Ze staan er bij als kleuters, walgelijk gewoon.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_41685942
Wat een kansen, ongelovelijk dat het slechts 3-0 is gebleven.

Lekker gekeeped van Wapenaar, dat moet ik toegeven
pi_41685986
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef manny het volgende:
Wat zijn wij toch een lulletjes zeg. 2 doodschoppen van die fietstassen en er is niet 1 ajacied die even verhaal gaat halen. Ze staan er bij als kleuters, walgelijk gewoon.
Jij bent ongetwijfeld een lulletje
  zondag 10 september 2006 @ 20:29:25 #192
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41685997
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef manny het volgende:
En terecht, je weet maar nooit met welke malloot je te maken hebt. Tegenwoordig kan je al geel krijgen wanneer je naar de scheidsrechter toe rent.
pi_41686063
Knol
  zondag 10 september 2006 @ 20:33:52 #194
45511 TimmyAsd
pi_41686154
36 pogingen, waarvan 16 op doel
pi_41686190
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:33 schreef TimmyAsd het volgende:
36 pogingen, waarvan 16 op doel
een prima wedstrijd, zou Ajax die CL plaats nog krijgen eigenlijk?
pi_41686304
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee.
pi_41686370
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Liever niet.

Goede wedstrijd, Ajax.
  zondag 10 september 2006 @ 20:41:26 #198
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_41686415
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:31 schreef devv05 het volgende:
Knol
Knol

Vitesse was kut, jullie niet.
Maar zo goed waren jullie ook weer niet. Vitesse was gewoon zo slecht.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_41686552
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Knol

We speelden bij vlagen best goed voetbal. Vitesse stelde inderdaad niet veel voor. We hebben gewoon te weinig gescoord.
pi_41686585
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:31 schreef devv05 het volgende:
Knol
en dan nog durven beweren dat Johnny ook rood had moeten krijgen

ps, ben trouwens toch nog gegaan, gewoon op goed geluk hopend dat er nog kaarten waren voor 2e ring. 1e helft zat'k 416, 2e helft 414
  zondag 10 september 2006 @ 20:47:27 #201
80382 manny
30 is best veel
pi_41686642
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:29 schreef devv05 het volgende:

[..]

Jij bent ongetwijfeld een lulletje
Prima ook goed, laten we KJ gewoon schoppen en doen we niets.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_41686943
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:47 schreef manny het volgende:

[..]

Prima ook goed, laten we KJ gewoon schoppen en doen we niets.
Volgens mij heeft die gast gewoon rood gehad.
  zondag 10 september 2006 @ 20:57:35 #203
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_41687040
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:46 schreef kalinho het volgende:

[..]

en dan nog durven beweren dat Johnny ook rood had moeten krijgen

ps, ben trouwens toch nog gegaan, gewoon op goed geluk hopend dat er nog kaarten waren voor 2e ring. 1e helft zat'k 416, 2e helft 414
wou je zeggen dat Heitinga dan geen rood had verdiend
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_41687067
quote:

[..]

Knol

Ajax heeft vitesse overhoop gespeeld.

En Knol
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41687074
Dat was me het daggie wel weer coby.
slettebak [@] gmail.com
  zondag 10 september 2006 @ 21:03:32 #206
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41687281
ach ik werd er niet geil van maar dit weer mag het het hele seizoen wel blijven van me.
  zondag 10 september 2006 @ 21:07:37 #207
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_41687442
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
kut knol, blijf van mijn skattie af

36 kansen voor Ajax?! Mijn neukende God
Knol is idd een eikel! Een schijnheilige eikel ooknog met z'n Heitinga had ook rood moeten hebben blablabla

En 36 schoten is net ff wat anders als 36 kansen dat zou wel heel slecht zijn geweest dan als je er dan maar 3 zou maken
pi_41687533
whaha , prachtig he 36 schoten voor Ajax , waarvan geloof ik 14 op goal. En vitesse 4 schoten waarvan 2 op goal.

Ik zou daar trouwens ook wel gefrustreerd van worden als je zo gedenigreerd wordt als prof. Maar hij is gewoon een zielig mannetje.
pi_41687847
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:57 schreef numero_uno het volgende:

[..]

wou je zeggen dat Heitinga dan geen rood had verdiend
Die verdiende geen rood, hij speelde notabene de bal. Natuurlijk was het wel een overtreding en misschien wel geel waard, maar geen rood. Bij Knol was geen bal in de buurt.

Dan had die andere vitesse gast nog eerder rood verdient (overtreding op Gabri dacht ik)
pi_41687865

Wat een belachelijk spandoek! Kluivert is geen verrader. Je moet zo'n transfer ook van zijn standpunt kunnen bekijken.
Psv is de enigste club die hem überhaupt nog een kans bood om hem zichzelf nog van een goeie kant te laten zien. Daar had hij bij Valencia geen mogelijkheid toe. Ajax heeft hem die kans niet gegeven, maar dat komt ook door het spitsen overschot.

Kluivert heeft waarschijnlijk wel gedacht, als ik terug kom in Nederland dan is dat bij Ajax. Maar hij heeft geen keus!
Stom dat ze dat in vak410 niet snapten.
  zondag 10 september 2006 @ 21:20:31 #211
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41687894
dat is een individueel doekje. Net te snel je conclusies trekken he...

+ het is weggehaald.
pi_41687942
Ik vind dat ze net zo'n spandoek moeten maken in vak410 als ze dat voor van Gaal hebben gedaan afgelopen jaar. Dat zou er wel niet van komen.
  zondag 10 september 2006 @ 21:22:36 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41687993
quote:

[..]

Knol

Vitesse was slecht, maar echt niet zo slecht dat het van een willekeurige tegenstander met 8-0 had kunnen verliezen.
pi_41688022
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef twi het volgende:

[..]

Vitesse was slecht, maar echt niet zo slecht dat het van een willekeurige tegenstander met 8-0 had kunnen verliezen.
Met 3-0 dan wel ?
  zondag 10 september 2006 @ 21:23:52 #215
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41688053
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:21 schreef toma het volgende:
Ik vind dat ze net zo'n spandoek moeten maken in vak410 als ze dat voor van Gaal hebben gedaan afgelopen jaar. Dat zou er wel niet van komen.
oh
pi_41688147
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:20 schreef PLAE@ het volgende:
dat is een individueel doekje. Net te snel je conclusies trekken he...

+ het is weggehaald.
Dan hoop ik maar dat niet iedereen er zo over denkt als die gast. Vind t maar triest.
pi_41688153
quote:
Alsjeblieft niet. Ik vind Kluivert ook een verrader door notabene naar psv te gaan. Nu hoeft zo'n NSB-doek van mij ook weer niet, maar een eerbetoon vind ik in ieder geval veel te ver gaan.

Maar goed, dit is een reeds gevoerde discussie.
  zondag 10 september 2006 @ 21:27:45 #218
131729 jna
pi_41688196
quote:
Dan doe je het toch zelf.
Jawel, je keek.
pi_41688264
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet. Ik vind Kluivert ook een verrader door notabene naar psv te gaan. Nu hoeft zo'n NSB-doek van mij ook weer niet, maar een eerbetoon vind ik in ieder geval veel te ver gaan.

Maar goed, dit is een reeds gevoerde discussie.
niet mee eens.

Maar goed ik ga geen oude koeien uit de sloot trekken. Dus ik zal er niet over verder discussiëren, ik heb mijn punt gemaakt.
  zondag 10 september 2006 @ 21:29:56 #220
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41688294
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:26 schreef toma het volgende:

[..]

Dan hoop ik maar dat niet iedereen er zo over denkt als die gast. Vind t maar triest.
goedzo, ik denk er niet echt zo over.
pi_41688327
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef jna het volgende:

[..]

Dan doe je het toch zelf.
Dat laat ik aan 410 over
pi_41688559
Staan in de samenvatting van Ultrasuid ook reacties van spelers/coach? Zoja, zou iemand me een directe link kunnen geven, mijn IE doet vaag
pi_41690489
HUNTELAARTJE ofniet dan
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 10 september 2006 @ 22:28:22 #224
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41690602
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:25 schreef Badabingea het volgende:
HUNTELAARTJE ofniet dan
hij kwam inderdaad ja.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 10 september 2006 @ 23:04:30 #225
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41692178
Dit topic is echt dood tegenwoordig
pi_41692326
Komt omdat het zo rustig is rond de club.
Houd van een lijntje.
pi_41692339
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef PLAE@ het volgende:

Dit topic is echt dood tegenwoordig
Stuk rustiger als het goed gaat, heerlijk
pi_41692348
Omdat het goed gaat , nu komen die kakkies niet en dan is het ineens veel rustiger.
pi_41692367
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef Jasza het volgende:
Omdat het goed gaat , nu komen die kakkies niet en dan is het ineens veel rustiger.
Ook opvallend ja
Houd van een lijntje.
  zondag 10 september 2006 @ 23:18:22 #230
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41692791
slaapverwekkende bruins slot trouwens in studio voetbal
  zondag 10 september 2006 @ 23:23:42 #231
131729 jna
pi_41693006
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef PLAE@ het volgende:

Jezus, volgens mij duren die besprekingen van hem minstens 4 uur. Ik zou stapelgek worden als speler
Jawel, je keek.
  zondag 10 september 2006 @ 23:24:13 #232
131729 jna
pi_41693112
kutlied
Houd van een lijntje.
pi_41693193
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:18 schreef PLAE@ het volgende:

Was weinig aan ja. Bij elke vraag een uitleg geven van 1,5 uur en dan uiteindelijk nog niet het antwoord op de vraag geven.
pi_41693286
Ajax is weer fantastisch
De Huntster

Alleen jammer dat we deze week niet woensdag, maar donderdag spelen
pi_41693356
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:31 schreef koningdavid het volgende:

De Huntster
  zondag 10 september 2006 @ 23:34:51 #237
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_41693387
Huntster?
pi_41693470
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:31 schreef koningdavid het volgende:
Ajax is weer fantastisch
De Huntster

Alleen jammer dat we deze week niet woensdag, maar donderdag spelen
Gast, echt, laat die debiele bijnamen toch eens achterwege
pi_41693544
Hunter kan nog. Maar Huntster ,

shit
pi_41693601
Dat is de enige manier om dit topic weer op gang te krijgen. Mensen gaan altijd zo geweldig happen op bijnamen.

Maar sorry jongens, ik zal Klaas-Jan voortaan gewoon weer De Hunt noemen.
pi_41693660
De Punter
Houd van een lijntje.
pi_41693774
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:36 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Gast, echt, laat die debiele bijnamen toch eens achterwege
Ze worden met de week grappiger.
pi_41693828
De leukste vind ik nog wel Stuntelaar
Houd van een lijntje.
pi_41693858
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:44 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ze worden met de week grappiger.
Vorige week was het nog Hunty
pi_41693889
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:41 schreef Erwtensoep het volgende:
De Punter
"Daar is De Hunter met een Punter"

Daar zou je een gegarandeerde nummer 1 hit mee kunnen maken.
pi_41693956
"Een punter van de hunter, zijn omhaal is berucht"
"Tegenstanders aan de kant, ze slaan op de vlucht"
"Huuuunteeelaar"
Houd van een lijntje.
pi_41693994
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
"Huuuunteeelaar"
!
pi_41693996
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
"Huuuunteeelaar"
Held
pi_41694040
Heb ik niet verzonnen hoor

http://www.mooidoel.nl/teksthuntelaar.php
Houd van een lijntje.
pi_41694107
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb ik niet verzonnen hoor

http://www.mooidoel.nl/teksthuntelaar.php
OMG

Ik ben vooral benieuwd naar dat fluit-intermezzo
  maandag 11 september 2006 @ 00:05:37 #252
139407 jorienvdherik
pi_41694446
De tegenstander van Ajax in de UEFA Cup, IK Start, heeft goede zaken gedaan in de Noorse competitie. De ploeg won met 2-0 van koploper Lillestrøm SK en steeg daardoor naar de achtste plaats.
Kristofer Hæstad en Fredrik Strømstad scoorden de twee doelpunten. IK Start heeft zodoende een goede generale gehad voor het treffen met de formatie van Henk ten Cate aanstaande donderdag.
pi_41694469
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
De tegenstander van Ajax in de UEFA Cup, IK Start, heeft goede zaken gedaan in de Noorse competitie. De ploeg won met 2-0 van koploper Lillestrøm SK en steeg daardoor naar de achtste plaats.
Kristofer Hæstad en Fredrik Strømstad scoorden de twee doelpunten. IK Start heeft zodoende een goede generale gehad voor het treffen met de formatie van Henk ten Cate aanstaande donderdag.
Ik kan er niet echt wakker van liggen
pi_41694631
Maar jongens, ik was vandaag de hele dag de hort op en heb nog niks van de wedstrijd gezien. (ga zometeen Talpa kijken) Daarom even wat vragen.

Speelde Heitinga weer een beetje ok?
Hoe waren Gabri en Roger?
Hoe was Babel?
pi_41694664
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:13 schreef koningdavid het volgende:
Maar jongens, ik was vandaag de hele dag de hort op en heb nog niks van de wedstrijd gezien. (ga zometeen Talpa kijken) Daarom even wat vragen.

Speelde Heitinga weer een beetje ok?
Hoe waren Gabri en Roger?
Hoe was Babel?
Heel het team speelde lekker
  maandag 11 september 2006 @ 00:18:24 #256
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41694755
lekker dagje..bier!
Mijn party reviews
pi_41695257
Goede wedstrijd zeg

Huntelaar
  maandag 11 september 2006 @ 00:44:50 #258
139407 jorienvdherik
pi_41695284
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:19 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
pi_41695472
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Wat is je punt?
pi_41695664
Het had mijn vlag niet geweest trouwens .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41695722
Roger. Wat een fijn linkerbeen heeft die man!
pi_41696146
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Hij had liever zelf Kluivert gehad.
pi_41698134
Goeie wedstrijd
En de mensen die die vlag hebben opgehangen moeten aan het gas!
  maandag 11 september 2006 @ 09:26:55 #264
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41698665
Leuk wedstrijdje, best vermaakt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41698723
Zijn er alweer successuporters gesignaleerd in de Arena?

Mooie pot, hopelijk blijft Jaapie nog heel.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_41698864
quote:
[afbeelding]

wat een triest doek...
Als ik ajax supporter geweest zou zijn en daar in de buurt zat weet ik niet of ik hem zou laten hangen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41698910
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:41 schreef venomsnake het volgende:

[..]

wat een triest doek...
Als ik ajax supporter geweest zou zijn en daar in de buurt zat weet ik niet of ik hem zou laten hangen.
Ik vrees alleen dat jij dan ook ondersteboven aan zo een railing bungelt
Maar verder heb je wel gelijk hoor, dit doek slaat echt helemaal nergens op!
pi_41698929
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:41 schreef venomsnake het volgende:

[..]

wat een triest doek...
Hij is dan ook snel weggehaald hoorde ik
  maandag 11 september 2006 @ 09:47:48 #269
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41698963
quote:
[afbeelding]
Inderdaad een verschrikkelijk kansloos doek.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41699043
Er werden wel belachelijk veel kansen gemist.

Maar goed, we spelen sinds jaren weer eens goed voetbal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41699122
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:53 schreef zjroentje het volgende:
Er werden wel belachelijk veel kansen gemist.

Maar goed, we spelen sinds jaren weer eens goed voetbal.
Niet alles tegelijk he.. .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41699198
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:44 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vrees alleen dat jij dan ook ondersteboven aan zo een railing bungelt
Dat hadden ze bij die maker van dat doek moeten doen..

Anyway, Ajax speelde een goede wedstrijd.
Wat een kansen zeg, 3-0 in nog povertjes gezien de kansen.
Huntelaar weer zijn doelpuntjes meegepikt, goed voor zijn zelfvertrouwen
want hij stond al een paar wedstrijdjes droog.

Kortom, Ajax is goed bezig.
Eens kijken of die lijn doorgetrokken kan worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 11 september 2006 @ 10:07:58 #273
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_41699300
leuk dagje gisteren! Kluivert doek was niet van 410 zelf....maar nu op naar Kerkrade! KJH! Babel! Mauro!
  maandag 11 september 2006 @ 10:08:46 #274
53851 BoNi
pi_41699316
Prima zondag gehad!
Mooi voetbal, schitterend weer!
Ogararu!
Schitterend!
pi_41700003
Lekker genoten van de wedstrijd
pi_41700135

leuk foto'tje
  maandag 11 september 2006 @ 10:55:35 #277
139407 jorienvdherik
pi_41700311
Als bezoeker op me site..

7. 11 september 09:26 AFC AJAX, Amsterdam, Nederland
8. 11 september 09:28 Tiscali, Nederland
9. 11 september 09:32 AFC AJAX, Amsterdam, Nederland

ben geliefd bij jullie
pi_41700327
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:48 schreef toma het volgende:
[afbeelding]

leuk foto'tje
Haha

Wat zijn de shirts van Ajax toch eigenlijk mooi he?
  maandag 11 september 2006 @ 11:00:14 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41700436
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Als bezoeker op me site..

7. 11 september 09:26 AFC AJAX, Amsterdam, Nederland
8. 11 september 09:28 Tiscali, Nederland
9. 11 september 09:32 AFC AJAX, Amsterdam, Nederland

ben geliefd bij jullie
Ramptoerisme.
pi_41700569
Wat speelden we fijn gister. Slim om Jaap en Gabri te wisselen (de commentator wist zeker dat Stam geblesseerd was). Verdiende overwinning, met als min punt dat we na de 3-0 en de rode kaart veel verder uit hadden moeten lopen. Gelukkig voor Vitesse hebben ze Wapenaar die een blammage voorkwam. op naar IK
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 11 september 2006 @ 11:10:29 #281
139407 jorienvdherik
pi_41700702
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ramptoerisme.
pi_41700868
Niet veel mee gekregen gister omdat ik de dag/nacht ervoor in Duitsland zat voor Q-base maar eindelijk weer een goede wedstrijd dus
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_41701081
Rosenberg eigenlijk op de bank of op de tribune?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_41701097
Die Wapenaar keepte wel een verdomd goede wedstrijd zeg, hulde voor die man.
pi_41701334
Ongelooflijk positiespel, had het idee of ik me weer in De Meer waande. Als Wapenaar niet zo goed gekeept had en als het visier iets meer op scherp stond, was het 7/8/9-0 geweest.

Ik stond keer niet op 410, lekker in het zonnetje 90 minuten lang gezeten. 410 was 90 minuten zang, alleen eerste 5 min tweede helft was het even wakker worden. Veel oldschool songs trouwens.

Dat spandoek van Kluivert is door een eenling opgehangen, binnen 2/3 minuten weggehaald.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_41701506
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ongelooflijk positiespel, had het idee of ik me weer in De Meer waande. Als Wapenaar niet zo goed gekeept had en als het visier iets meer op scherp stond, was het 7/8/9-0 geweest.

Ik stond keer niet op 410, lekker in het zonnetje 90 minuten lang gezeten. 410 was 90 minuten zang, alleen eerste 5 min tweede helft was het even wakker worden. Veel oldschool songs trouwens.

Dat spandoek van Kluivert is door een eenling opgehangen, binnen 2/3 minuten weggehaald.
Ik kan met voorstellen dat het eindelijk weer eens genieten was in het stadion.
pi_41701762
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:23 schreef Pritt het volgende:
Rosenberg eigenlijk op de bank of op de tribune?
Tribune dacht ik.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_41701801
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Op 410 wordt meestal juist het hardst gezongen als we achter staan/(nog) niet voorstaan, dus lijkt meer frustratie over het feit dat De Kuip al jaren alleen tegen Ajax uitverkocht is en dat het 'legioen' al jaren geen vuist meer kan maken (bordjesacties )...
pi_41702275

Mooie cup altijd
pi_41702292
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Op 410 wordt meestal juist het hardst gezongen als we achter staan/(nog) niet voorstaan, dus lijkt meer frustratie over het feit dat De Kuip al jaren alleen tegen Ajax uitverkocht is en dat het 'legioen' al jaren geen vuist meer kan maken (bordjesacties )... [afbeelding]
pi_41702489
quote:
Ten Cate: 'Het moet effectiever'
Geschreven door Rogier Deelstra op maandag, 11 september om 10:57

Ajax-coach Henk ten Cate vindt dat zijn ploeg veel effectiever moet worden. Tegen Vitesse (3-0) verzuimden de Amsterdammers een monsterscore op het bord te zetten.

"Ik zou een erg grote zuurpruim zijn als ik na zo'n wedstrijd niet tevreden zou zijn", verklaarde Ten Cate, doelend op het uitstekend verzorgde voetbal. "Maar toch zit ik hier met een dubbel gevoel, want we hadden het doelsaldo kunnen opkrikken. Tegen Kopenhagen heeft het gebrek aan effectiviteit ons de kop gekost, dat mag niet nog eens."

"Maar dat we veel kansen creëren onderstreept onze ontwikkeling’’, zei Ten Cate. "We zijn op de goede weg. Het gaat met vallen en opstaan, maar we zijn echt op de goede weg.’’
ten Cate
  maandag 11 september 2006 @ 12:18:27 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41702572
Goed dat hij idd kritisch is. Het was een goeie wedstrijd, maar had zeker 6-0 moeten zijn....
Get woke, go broke!
pi_41702584
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:15 schreef toma het volgende:

[..]

ten Cate
Henkie, Henkie... Henkie, Henkie... Henkie, Henkie... We worden kampioen
pi_41702657
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Goed dat hij idd kritisch is. Het was een goeie wedstrijd, maar had zeker 6-0 moeten zijn....
6-0????
Ik heb toch wel veel meer kansen geteld hoor . . .
pi_41702693
Trouwens, daar lees ik amper iets over; Ogararu speelde een hele sterke pot

Goed verdedigend, goed aanvallend, 1-1 situaties achterin goed opgelost. Ben er wel tevreden mee.
pi_41702721
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

Goed verdedigend, goed aanvallend, 1-1 situaties achterin goed opgelost. Ben er wel tevreden mee.
Ben vanaf minuut een al van hem te spreken. Alleen tegen Kone ging het even fout, maar denk dat dat ook met beginnersangst te maken had. Doet geen gekke dingen en staat verdedigend zijn mannetje.

Stond trouwens interview met hem afgelopen zaterdag in Het Parool, erg verstandige/slimme jongen.
  maandag 11 september 2006 @ 12:25:40 #297
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_41702750
Heerlijk genoten gisterenmiddag. Vooral de demarrages van Stam waren fantastisch. Ik hoop alleen wel dat Rosales de komende tijd wat meer rendement gaat opleveren. Ik vond het gisteren allemaal 'net niet'.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  maandag 11 september 2006 @ 12:26:59 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41702776
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

Klopt, maar waar ik ook weinig over lees is dat Johnny Heitinga centraal bijna foutloos speelde.
pi_41702782
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:25 schreef Everett het volgende:
Heerlijk genoten gisterenmiddag. Vooral de demarrages van Stam waren fantastisch. Ik hoop alleen wel dat Rosales de komende tijd wat meer rendement gaat opleveren. Ik vond het gisteren allemaal 'net niet'.
Toch vind ik Rosales groeien.

Stam was ongelooflijk, volgens mij kan hij zo alleen naar het doel lopen. Veel te sterk om van de bal te zetten.
pi_41702792
Laatste reactie? Kan ik nieuw topic aanmaken
  maandag 11 september 2006 @ 12:28:48 #301
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41702832
Verder in: AFC Ajax-topic #450
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')