abonnement Unibet Coolblue
pi_41627018

--------------------------------------------------------------------------
Michael wie?

Voor de jongeren onder ons, die Michael Jackson waarschijnlijk alleen kennen als die bleke man die iedere dag de rechtbank in en uit loopt; Als lead zanger van The Jackson 5 was hij één van de populairste artiesten van de jaren zeventig. Als solo-artiest groeide hij uit tot de allergrootste popster van de jaren tachtig en wellicht de grootste in de hele popgeschiedenis. The King of Pop heeft tientallen superhits op zijn naam staan, waaronder "Don't Stop 'Til You Get Enough", "Off The Wall", "Rock With You", "The Girl Is Mine", "Billie Jean", "Beat It", "Wanna Be Startin' Somethin'", "Human Nature", "Thriller", "I Just Can't Stop Loving You", "Bad", "The Way You Make Me Feel", "Man in the Mirror", "Dirty Diana", "Smooth Criminal", "Black or White", "Remember The Time", "Heal The World", "You Are Not Alone", "Earth Song", "They Don't Care About Us", "Stranger In Moscow" en "You Rock My World". Hee-hee!



--------------------------------------------------------------------------
Altijd interessant om nog eens door te lezen:

Michael Jackson #17 - Nieuw album in 2007
Michael Jackson #16 - King of Pop
Michael Jackson #15
Michael Jackson #14 - Europe, here I come

--------------------------------------------------------------------------
De albums:






--------------------------------------------------------------------------
En verder!

Bespreek hier alles over deze excentrieke legende, van zijn chimpansee tot de glitterende handschoen! Prop een veer in z'n kont of kraak hem tot de grond af, en laten we elkaars handen vasthouden en samen hopen dat er weer eens wat nieuw muziekmateriaal uitkomt, want zelfs Tupac brengt de laatste jaren meer albums uit
Shamone!
standaarddrinker
pi_41627608
Mooie OP Netjes hoor.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:46:10 #3
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_41632359
quote:
Voor de jongeren onder ons, die Michael Jackson waarschijnlijk alleen kennen als die bleke man die iedere dag de rechtbank in en uit loopt
Hehe, grappige OP
Haters everywhere but I don't really care.
pi_41632456
Woeehh.. iemand net Sterren dansen op het IJs gezien?

Jody Bernal deed Michael na op het ijs, met 't nummer Bad Was leuk om te zien, hij deed bijvoorbeeld de moonwalk op het ijs. Goede reclame voor MJ vooral, gezien er zo'n 2 miljoen mensen kijken.
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:04:37 #5
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41635074
So, ik ben weer terug. En ik ben luier geworden. Kan iemand mij ff updaten. Wat is er de afgelopen twee maanden voor belangrijks nieuws geweest over Michael Jackson.

En weet iemand of op de nieuwe cd van janet weer een duet komt met Michael???
pi_41635364
Hmm.. wat is er gebeurd.. Niet veel eigenlijk. Michael is de laatste tijd volgens mij vooral in Engeland en Ierland en doet verder weinig.

WB trouwens.
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:16:20 #7
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41635473
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Hmm.. wat is er gebeurd.. Niet veel eigenlijk. Michael is de laatste tijd volgens mij vooral in Engeland en Ierland en doet verder weinig.

WB trouwens.
Hij heeft dus nog steeds geen vaste verblijfplaats. En een jaar na Katrina is de single waar al heel wat geld in was geïnvesteerd nog steeds niet uitgebracht
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:19:16 #8
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41635560
Ik werk btw in een winkel met sateliet radio. Wat mij hierbij opvalt is dat ierdere twee uur een nummer van mijn King of Pop langs komt. Heerlijk is dat. Het volume gaat altijd een aantal tandjes hoger.
Ik ben gelukkig niet de enige MJ fan in de zaak anders krijg ik iedere keer ruzie.
pi_41635737
Hehe, idd, en sommige fans hopen nog steeds op de Katrina single.
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:47:35 #10
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41636345
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Rnnz het volgende:
Hehe, idd, en sommige fans hopen nog steeds op de Katrina single.
Ik gelukkig niet meer, het zou heel erg afgezaagd zijn als hij deze nu nog uitbrengt. Ik verw8 eerster dat hij bij de volgende natuurramp of terroristische aanslag die single erin knalt. Het concept ligt toch al een hele tijd klaar.
En anderd kan hij natuurlijk in 2007 openen met deze single voor zijn nieuwe album. Jay-z(lees al Jay-z en andere) zal toch niet voor niks zijn bijdrage hebben geleverd.
pi_41637867
Het komt omdat hij eigenlijk geen label heeft, alleen het wazige '2 Seas Records'
standaarddrinker
pi_41637877
Michael is me soms iets te perfectionistisch.. Hij heeft verdomme 100en nummers liggen die zo gereleased kunnen worden. En dan moeten we gaan lopen wachten op een album dat pas in 2007 uitkomt...
pi_41637891
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Het komt omdat hij eigenlijk geen label heeft, alleen het wazige '2 Seas Records'
Eigenlijk best wel idioot.. de King of Pop die geen label heeft.
pi_41637897
Ja, doe het dan zoals Prince, ongeveer ieder jaar een album
standaarddrinker
pi_41637993
Ik ben toe aan nieuw materiaal.. In z'n bijna 30-jarige solo carriere heeft ie maar 7 albums gereleased.. OTW, Thriller, Bad, Dangerous, HIStory, BOTDF & Invincible. Eigenlijk toch belachelijk? Hij heeft zo'n beetje meer verzamelingen dan echte albums.
pi_41638048
Ieder album is een greatest hits van die vijf jaar
standaarddrinker
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:56:21 #17
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41638069
The King of Pop
pi_41638106
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef PLAE@ het volgende:

The King of Pop
pi_41638180
* admiraal_anaal meldt zich , vroeger groot fan geweest, al zijn cd's vanaf jackson5 tot laatste cd in bezit en meeste van LP's in bezit, helaas niet meer veel nieuws over gehoord en dan gaat interesse helaas ook beetje weg
pi_41638277
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal meldt zich , vroeger groot fan geweest, al zijn cd's vanaf jackson5 tot laatste cd in bezit en meeste van LP's in bezit, helaas niet meer veel nieuws over gehoord en dan gaat interesse helaas ook beetje weg
Our king will be back.
pi_41638441
Dit is de langste pauze tussen twee albums ooit
standaarddrinker
  zaterdag 9 september 2006 @ 02:14:30 #22
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41638513
A: kwaliteit gaat boven kwantiteit.
B: Het is wel goed zo wat mij betreft.

Het is geen Sinatra die met deze muziek door kan gaan tot z'n dood.
pi_41638639
Ah, hij is nog jong, daar kan nog wel een albumpje vanaf
standaarddrinker
pi_41641127
Het enige wat ik wil horen is dat Michael daadwerkelijk weer in de studio zit en dat er een duidelijk plan is over een nieuw album. Ik zet nog steeds mijn vraagtekens bij een nieuw album in 2007, er zijn gewoonweg niet echt concrete aanwijzingen die dat aangeven (yet).

Dus Michael (als je dit leest ) laat is even wat van je horen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_41641177
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Our king will be back.
Ik hoop echt dat hij met een goed MJ album komt en hij moet zich niet anders voordoen dan hij is.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')