Hehe, grappige OPquote:Voor de jongeren onder ons, die Michael Jackson waarschijnlijk alleen kennen als die bleke man die iedere dag de rechtbank in en uit loopt
Hij heeft dus nog steeds geen vaste verblijfplaats. En een jaar na Katrina is de single waar al heel wat geld in was geïnvesteerd nog steeds niet uitgebrachtquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Hmm.. wat is er gebeurd.. Niet veel eigenlijk. Michael is de laatste tijd volgens mij vooral in Engeland en Ierland en doet verder weinig.
WB trouwens.
Ik gelukkig niet meer, het zou heel erg afgezaagd zijn als hij deze nu nog uitbrengt. Ik verw8 eerster dat hij bij de volgende natuurramp of terroristische aanslag die single erin knalt. Het concept ligt toch al een hele tijd klaar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Rnnz het volgende:
Hehe, idd, en sommige fans hopen nog steeds op de Katrina single.
Eigenlijk best wel idioot.. de King of Pop die geen label heeft.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Het komt omdat hij eigenlijk geen label heeft, alleen het wazige '2 Seas Records'
Our king will be back.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal meldt zich, vroeger groot fan geweest, al zijn cd's vanaf jackson5 tot laatste cd in bezit en meeste van LP's in bezit, helaas niet meer veel nieuws over gehoord en dan gaat interesse helaas ook beetje weg
Ik hoop echt dat hij met een goed MJ album komt en hij moet zich niet anders voordoen dan hij is.quote:
jong? .. denk je nou echt dat hij nog een eventuele CD uit kan/wil brengen wanneer hij ergens in de 50 is? Veel meer dan vanaf nu nog iets van 2 CD's lijkt me toch wel het max.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef DrDentz het volgende:
Ah, hij is nog jong, daar kan nog wel een albumpje vanaf
vertaal het dan op z'n minst even in het Engelsquote:Op zaterdag 9 september 2006 07:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dus Michael (als je dit leest) laat is even wat van je horen
en nu?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:53 schreef samjustme het volgende:
Er is nu een nieuw dames groep in Amerika Danity Kane, ze zijn gewoon geweldig en hun nummer one shot gewoon sexy en geweldig.
http://www.youtube.com/watch?v=KM67ulL8OE4
NEE hahaquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:54 schreef TommyGun het volgende:
tvp
Laten we het niet hopen dat dat album floptquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
NEE haha
Maar als Michael's album volgend jaar flopt dan denk ik dat het echt over en uit met hem zal zijn
Natuurlijk hoop ik op dat ie weer gewaardeerd zal worden als artiest.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:27 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen dat dat album flopt
Hm, ik vind het moeilijk hoor.. Ik heb eigenlijk toch wel graag dat MJ weer populair wordt en dus ook in de top40.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef Pido het volgende:
Floppen doet z'n album sowieso niet. Of 't een top-40 succes wordt, dat is de vraag. Persoonlijk kan het me vrij weinig schelen, heb liever da't 'ie muziek gaat maken dat dat 'ie hits gaat maken.
het zal floppenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:22 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hm, ik vind het moeilijk hoor.. Ik heb eigenlijk toch wel graag dat MJ weer populair wordt en dus ook in de top40.![]()
Idd, normaal zat er ongerveer drie jaar tussen een album en nu moeten wij al 5 jaar wachten. Waarvan natuurlijk 1 jaar verloren ging aan de rechtzaakquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Dit is de langste pauze tussen twee albums ooit
Waarom? Hij heeft allang bewezen dat 'ie de grootste en populairste artiest aller tijden is. Nu moet 'ie gaan bewijzen dat 'ie muzikaal ook echt geniaal is. Een akoestisch (live)album, een paar muzikaal kwalitatief goede optredens en de wereld staat weer verbaasd over de zich vernieuwende, na bijna 40 jaar nog steeds talentvolle Michael Jackson.quote:Hm, ik vind het moeilijk hoor.. Ik heb eigenlijk toch wel graag dat MJ weer populair wordt en dus ook in de top40.
Njah, Invincible heeft er 8 miljoen verkocht, dat ís geen flop. Voor MJ-standards lijkt het wel een flop, vooral vanwege de eenzame nr. 2 hit (YRMW), maar dat is het niet natuurlijk. Als ik morgen een album uitbreng en ik verkoop er 8 miljoen, dan word ik wel flink euforisch denk ik.quote:het zal floppen
Ik zou gewoon graag willen dat ie niet alleen bij de echte muziekliefhebbers respect krijgt. Dat ie gewoon respect krijgt bij de jongeren (top40) en jongeren laat zien waarom hij de King of Pop wordt genoemd. Hij is (pas) 48, en naar m'n idee kan ie nog best een flinke show neerzetten. Laten zien dat je echt geniaal bent kan altijd nog wel, als ie wat ouder is.quote:Waarom? Hij heeft allang bewezen dat 'ie de grootste en populairste artiest aller tijden is. Nu moet 'ie gaan bewijzen dat 'ie muzikaal ook echt geniaal is. Een akoestisch (live)album, een paar muzikaal kwalitatief goede optredens en de wereld staat weer verbaasd over de zich vernieuwende, na bijna 40 jaar nog steeds talentvolle Michael Jackson.
Zingen wel tot op een zekere hoogte hoor,letterlijk en figuurlijk. Hij kan het nog wel, maar het gaat niet meer zo makkelijk als vroeger hoor. Is ook logisch, maar wel jammer.quote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef MJboard het volgende:
Hij kán het ook, hij heeft nog prachtige onuitgebrachte nummers. En hij kan écht nog wel dansen en zingen maar op een of andere manier komt het er niet uit. Het lijkt wel alsof hij het inzicht heeft verloren. Ik denk dat iemand talent niet zo makkelijk kwijtraakt maar wel de manier om dit te exploiteren. Verkeerde mensen, verkeerde beslissingen etc.
Erg zonde...
Amen.quote:Op zondag 10 september 2006 18:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind 'm wel goed maar niet genialer, ze zitten vind ik op 1 niveau: Prince heeft altijd "Produced, Arranged, Composed and Performed by Prince" op z'n albums staan en timmert op dit moment nog steeds stevig aan de weg, en Michael kan beter zingen, heeft veel coolere clips en kan beter dansen.. ze compenseren elkaar aardig
Ja? Echt waar? Wist ik niet, leer je nog 's wat (voorzover mogelijk)..quote:Op zondag 10 september 2006 19:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Amen.![]()
Terwijl Michael sinds HIStory toch ook bijna alle instrumenten speelt op z'n albums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |