abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41627018

--------------------------------------------------------------------------
Michael wie?

Voor de jongeren onder ons, die Michael Jackson waarschijnlijk alleen kennen als die bleke man die iedere dag de rechtbank in en uit loopt; Als lead zanger van The Jackson 5 was hij één van de populairste artiesten van de jaren zeventig. Als solo-artiest groeide hij uit tot de allergrootste popster van de jaren tachtig en wellicht de grootste in de hele popgeschiedenis. The King of Pop heeft tientallen superhits op zijn naam staan, waaronder "Don't Stop 'Til You Get Enough", "Off The Wall", "Rock With You", "The Girl Is Mine", "Billie Jean", "Beat It", "Wanna Be Startin' Somethin'", "Human Nature", "Thriller", "I Just Can't Stop Loving You", "Bad", "The Way You Make Me Feel", "Man in the Mirror", "Dirty Diana", "Smooth Criminal", "Black or White", "Remember The Time", "Heal The World", "You Are Not Alone", "Earth Song", "They Don't Care About Us", "Stranger In Moscow" en "You Rock My World". Hee-hee!

Altijd interessant om nog eens door te lezen:

Michael Jackson #17 - Nieuw album in 2007
Michael Jackson #16 - King of Pop
Michael Jackson #15
Michael Jackson #14 - Europe, here I come

De albums:

En verder!

Bespreek hier alles over deze excentrieke legende, van zijn chimpansee tot de glitterende handschoen! Prop een veer in z'n kont of kraak hem tot de grond af, en laten we elkaars handen vasthouden en samen hopen dat er weer eens wat nieuw muziekmateriaal uitkomt, want zelfs Tupac brengt de laatste jaren meer albums uit
Shamone!
pi_41627608
Mooie OP Netjes hoor.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:46:10 #3
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_41632359
quote:
Voor de jongeren onder ons, die Michael Jackson waarschijnlijk alleen kennen als die bleke man die iedere dag de rechtbank in en uit loopt
Hehe, grappige OP
Haters everywhere but I don't really care.
pi_41632456
Woeehh.. iemand net Sterren dansen op het IJs gezien?

Jody Bernal deed Michael na op het ijs, met 't nummer Bad Was leuk om te zien, hij deed bijvoorbeeld de moonwalk op het ijs. Goede reclame voor MJ vooral, gezien er zo'n 2 miljoen mensen kijken.
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:04:37 #5
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41635074
So, ik ben weer terug. En ik ben luier geworden. Kan iemand mij ff updaten. Wat is er de afgelopen twee maanden voor belangrijks nieuws geweest over Michael Jackson.

En weet iemand of op de nieuwe cd van janet weer een duet komt met Michael???
pi_41635364
Hmm.. wat is er gebeurd.. Niet veel eigenlijk. Michael is de laatste tijd volgens mij vooral in Engeland en Ierland en doet verder weinig.

WB trouwens.
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:16:20 #7
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41635473
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Hmm.. wat is er gebeurd.. Niet veel eigenlijk. Michael is de laatste tijd volgens mij vooral in Engeland en Ierland en doet verder weinig.

WB trouwens.
Hij heeft dus nog steeds geen vaste verblijfplaats. En een jaar na Katrina is de single waar al heel wat geld in was geïnvesteerd nog steeds niet uitgebracht
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:19:16 #8
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41635560
Ik werk btw in een winkel met sateliet radio. Wat mij hierbij opvalt is dat ierdere twee uur een nummer van mijn King of Pop langs komt. Heerlijk is dat. Het volume gaat altijd een aantal tandjes hoger.
Ik ben gelukkig niet de enige MJ fan in de zaak anders krijg ik iedere keer ruzie.
pi_41635737
Hehe, idd, en sommige fans hopen nog steeds op de Katrina single.
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:47:35 #10
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41636345
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:26 schreef Rnnz het volgende:
Hehe, idd, en sommige fans hopen nog steeds op de Katrina single.
Ik gelukkig niet meer, het zou heel erg afgezaagd zijn als hij deze nu nog uitbrengt. Ik verw8 eerster dat hij bij de volgende natuurramp of terroristische aanslag die single erin knalt. Het concept ligt toch al een hele tijd klaar.
En anderd kan hij natuurlijk in 2007 openen met deze single voor zijn nieuwe album. Jay-z(lees al Jay-z en andere) zal toch niet voor niks zijn bijdrage hebben geleverd.
pi_41637867
Het komt omdat hij eigenlijk geen label heeft, alleen het wazige '2 Seas Records'
pi_41637877
Michael is me soms iets te perfectionistisch.. Hij heeft verdomme 100en nummers liggen die zo gereleased kunnen worden. En dan moeten we gaan lopen wachten op een album dat pas in 2007 uitkomt...
pi_41637891
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Het komt omdat hij eigenlijk geen label heeft, alleen het wazige '2 Seas Records'
Eigenlijk best wel idioot.. de King of Pop die geen label heeft.
pi_41637897
Ja, doe het dan zoals Prince, ongeveer ieder jaar een album
pi_41637993
Ik ben toe aan nieuw materiaal.. In z'n bijna 30-jarige solo carriere heeft ie maar 7 albums gereleased.. OTW, Thriller, Bad, Dangerous, HIStory, BOTDF & Invincible. Eigenlijk toch belachelijk? Hij heeft zo'n beetje meer verzamelingen dan echte albums.
pi_41638048
Ieder album is een greatest hits van die vijf jaar
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:56:21 #17
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41638069
The King of Pop
pi_41638106
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef PLAE@ het volgende:

The King of Pop
pi_41638180
* admiraal_anaal meldt zich , vroeger groot fan geweest, al zijn cd's vanaf jackson5 tot laatste cd in bezit en meeste van LP's in bezit, helaas niet meer veel nieuws over gehoord en dan gaat interesse helaas ook beetje weg
pi_41638277
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal meldt zich , vroeger groot fan geweest, al zijn cd's vanaf jackson5 tot laatste cd in bezit en meeste van LP's in bezit, helaas niet meer veel nieuws over gehoord en dan gaat interesse helaas ook beetje weg
Our king will be back.
pi_41638441
Dit is de langste pauze tussen twee albums ooit
  zaterdag 9 september 2006 @ 02:14:30 #22
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41638513
A: kwaliteit gaat boven kwantiteit.
B: Het is wel goed zo wat mij betreft.

Het is geen Sinatra die met deze muziek door kan gaan tot z'n dood.
pi_41638639
Ah, hij is nog jong, daar kan nog wel een albumpje vanaf
pi_41641127
Het enige wat ik wil horen is dat Michael daadwerkelijk weer in de studio zit en dat er een duidelijk plan is over een nieuw album. Ik zet nog steeds mijn vraagtekens bij een nieuw album in 2007, er zijn gewoonweg niet echt concrete aanwijzingen die dat aangeven (yet).

Dus Michael (als je dit leest ) laat is even wat van je horen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_41641177
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Our king will be back.
Ik hoop echt dat hij met een goed MJ album komt en hij moet zich niet anders voordoen dan hij is.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:19:42 #26
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41641537
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:19 schreef DrDentz het volgende:
Ah, hij is nog jong, daar kan nog wel een albumpje vanaf
jong? .. denk je nou echt dat hij nog een eventuele CD uit kan/wil brengen wanneer hij ergens in de 50 is? Veel meer dan vanaf nu nog iets van 2 CD's lijkt me toch wel het max.
Jackson's muziek is tijdloos, maar ik denk toch niet dat iemand hem nog echt serieus gaat nemen als artiest wanneer hij zijn muziek gaat opnemen als eind 50-er, eerlijk gezegd. Nu al nemen helaas relatief weinig mensen Michael als artiest nog serieus, mede omdat het nieuwe album een beetje lang duurt. En ook vanwege de rechtszaken, welke imo niet af zouden moetenn doen aan het beeld van de 'artiest MJ'. De 'persoon MJ' moet ieder voor zich weten, maar helaas gooien erg veel mensen die twee door elkaar.
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:21:40 #27
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41641556
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 07:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:

Dus Michael (als je dit leest ) laat is even wat van je horen
vertaal het dan op z'n minst even in het Engels
pi_41643315
Ja, bij 50 geef ik de hoop op dat is in 2008
pi_41643747
Er is nu een nieuw dames groep in Amerika Danity Kane, ze zijn gewoon geweldig en hun nummer one shot gewoon sexy en geweldig.

http://www.youtube.com/watch?v=KM67ulL8OE4
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zaterdag 9 september 2006 @ 12:54:10 #30
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_41645068
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:53 schreef samjustme het volgende:
Er is nu een nieuw dames groep in Amerika Danity Kane, ze zijn gewoon geweldig en hun nummer one shot gewoon sexy en geweldig.

http://www.youtube.com/watch?v=KM67ulL8OE4
en nu?
pi_41645220
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 12:54 schreef TommyGun het volgende:
tvp
NEE haha
Maar als Michael's album volgend jaar flopt dan denk ik dat het echt over en uit met hem zal zijn
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:27:21 #33
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_41645761
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:02 schreef samjustme het volgende:

[..]

NEE haha
Maar als Michael's album volgend jaar flopt dan denk ik dat het echt over en uit met hem zal zijn
Laten we het niet hopen dat dat album flopt
pi_41646047
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:27 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Laten we het niet hopen dat dat album flopt
Natuurlijk hoop ik op dat ie weer gewaardeerd zal worden als artiest.
Maar we zien het wel, hopelijk blijft ie af van hiphop dat staat hem niet
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:05:27 #35
107144 Pido
pi_41648092
Floppen doet z'n album sowieso niet. Of 't een top-40 succes wordt, dat is de vraag. Persoonlijk kan het me vrij weinig schelen, heb liever da't 'ie muziek gaat maken dat dat 'ie hits gaat maken.
pi_41649747
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:05 schreef Pido het volgende:
Floppen doet z'n album sowieso niet. Of 't een top-40 succes wordt, dat is de vraag. Persoonlijk kan het me vrij weinig schelen, heb liever da't 'ie muziek gaat maken dat dat 'ie hits gaat maken.
Hm, ik vind het moeilijk hoor.. Ik heb eigenlijk toch wel graag dat MJ weer populair wordt en dus ook in de top40.
pi_41649956
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:22 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Hm, ik vind het moeilijk hoor.. Ik heb eigenlijk toch wel graag dat MJ weer populair wordt en dus ook in de top40.
het zal floppen
pi_41653282
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:32 schreef samjustme het volgende:

[..]

het zal floppen
Waarom?
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:50:29 #39
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41653593
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Dit is de langste pauze tussen twee albums ooit
Idd, normaal zat er ongerveer drie jaar tussen een album en nu moeten wij al 5 jaar wachten. Waarvan natuurlijk 1 jaar verloren ging aan de rechtzaak
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:21:58 #40
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41654543
Ik hoef ook niet echt meer een nieuwe cd te zien. Het zal m alleen maar verder onderuit halen ben ik bang + dat ie z'n leven er mee verziekt door de pers die weer op m gaat jagen. Nog erger dan ze nu al doen. Ik hoop dat het wat minder wordt en dat ie dan nog lekker van z'n royalties kan genieten.
  zondag 10 september 2006 @ 12:24:54 #41
107144 Pido
pi_41671023
quote:
Waarom? Hij heeft allang bewezen dat 'ie de grootste en populairste artiest aller tijden is. Nu moet 'ie gaan bewijzen dat 'ie muzikaal ook echt geniaal is. Een akoestisch (live)album, een paar muzikaal kwalitatief goede optredens en de wereld staat weer verbaasd over de zich vernieuwende, na bijna 40 jaar nog steeds talentvolle Michael Jackson.
quote:
het zal floppen
Njah, Invincible heeft er 8 miljoen verkocht, dat ís geen flop. Voor MJ-standards lijkt het wel een flop, vooral vanwege de eenzame nr. 2 hit (YRMW), maar dat is het niet natuurlijk. Als ik morgen een album uitbreng en ik verkoop er 8 miljoen, dan word ik wel flink euforisch denk ik.

Z'n nieuwe album gaat sowieso wel een hoop verkopen, maar de vraag is dus of 'ie ook écht populair wordt.
pi_41672089
quote:
Waarom? Hij heeft allang bewezen dat 'ie de grootste en populairste artiest aller tijden is. Nu moet 'ie gaan bewijzen dat 'ie muzikaal ook echt geniaal is. Een akoestisch (live)album, een paar muzikaal kwalitatief goede optredens en de wereld staat weer verbaasd over de zich vernieuwende, na bijna 40 jaar nog steeds talentvolle Michael Jackson.
Ik zou gewoon graag willen dat ie niet alleen bij de echte muziekliefhebbers respect krijgt. Dat ie gewoon respect krijgt bij de jongeren (top40) en jongeren laat zien waarom hij de King of Pop wordt genoemd. Hij is (pas) 48, en naar m'n idee kan ie nog best een flinke show neerzetten. Laten zien dat je echt geniaal bent kan altijd nog wel, als ie wat ouder is.
pi_41672615
hij moet geen Jamba geluidjes op z'n album gaan proppen, dan maar niet in de top40
pi_41675551
Hij kán het ook, hij heeft nog prachtige onuitgebrachte nummers. En hij kan écht nog wel dansen en zingen maar op een of andere manier komt het er niet uit. Het lijkt wel alsof hij het inzicht heeft verloren. Ik denk dat iemand talent niet zo makkelijk kwijtraakt maar wel de manier om dit te exploiteren. Verkeerde mensen, verkeerde beslissingen etc.
Erg zonde...
  zondag 10 september 2006 @ 16:22:31 #45
107144 Pido
pi_41678111
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef MJboard het volgende:
Hij kán het ook, hij heeft nog prachtige onuitgebrachte nummers. En hij kan écht nog wel dansen en zingen maar op een of andere manier komt het er niet uit. Het lijkt wel alsof hij het inzicht heeft verloren. Ik denk dat iemand talent niet zo makkelijk kwijtraakt maar wel de manier om dit te exploiteren. Verkeerde mensen, verkeerde beslissingen etc.
Erg zonde...
Zingen wel tot op een zekere hoogte hoor,letterlijk en figuurlijk. Hij kan het nog wel, maar het gaat niet meer zo makkelijk als vroeger hoor. Is ook logisch, maar wel jammer.

Wat vinden jullie als MJ-fans eigenlijk van Prince? In mijn opzicht is die nog genialer dan MJ, maar ja, voor MJ heb ik een stemfetisj..
pi_41679521
Ik ben ook fan van Prince, of ie genialer is weet ik niet. Qua het bespelen van instrumenten waarschijnlijk wel, maar ik vind Michael z'n belangrijkste instrument, z'n zang, wel beter dan Prince. Qua songwriting liggen ze ook niet ver uitelkaar, eigenlijk zijn ze allebei geniaal.
pi_41682618
Ik vind 'm wel goed maar niet genialer, ze zitten vind ik op 1 niveau: Prince heeft altijd "Produced, Arranged, Composed and Performed by Prince" op z'n albums staan en timmert op dit moment nog steeds stevig aan de weg, en Michael kan beter zingen, heeft veel coolere clips en kan beter dansen.. ze compenseren elkaar aardig
pi_41683453
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind 'm wel goed maar niet genialer, ze zitten vind ik op 1 niveau: Prince heeft altijd "Produced, Arranged, Composed and Performed by Prince" op z'n albums staan en timmert op dit moment nog steeds stevig aan de weg, en Michael kan beter zingen, heeft veel coolere clips en kan beter dansen.. ze compenseren elkaar aardig
Amen.

Terwijl Michael sinds HIStory toch ook bijna alle instrumenten speelt op z'n albums.
  zondag 10 september 2006 @ 19:44:31 #49
107144 Pido
pi_41684320
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:17 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Amen.

Terwijl Michael sinds HIStory toch ook bijna alle instrumenten speelt op z'n albums.
Ja? Echt waar? Wist ik niet, leer je nog 's wat (voorzover mogelijk)..
pi_41685040
HIStory:

HIStory (pronounced his story) was the first album where Jackson showcased his instrumental abilities, playing keyboard and synthesizer, guitar, drums and percussion on the album, as well as lead and backing vocals. He was also more involved in the production of this album, collaborating with producers Jimmy Jam & Terry Lewis, Dallas Austin, Bill Bottrell and R. Kelly.

Invincible:

On Invincible, Michael Jackson expanded his instrumental involvement on the album, playing most of the instruments and much of the programming in collaboration with producers Rodney Jerkins, Teddy Riley, and Dr. Freeze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')