abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 20:11:22 #51
107144 Pido
pi_41685232
Ja, ik wist wel dat 'ie meer deed dan vroeger, maar niet zoveel. Njah, het wordt dus wel minder funky zonder Quincy en met meer Michael. Wel weer agressiever, en de langzame nummers wat slijmeriger.

Weet niet goed of ik dat nou jammer vind.
pi_41708999
Ik hoop niet dat Michael weer zo'n media-bash nummer doet.. en liever ook niet van die liedjes over kinderen.. :$ Vaak is het te zoetsappig en het klinkt ook een beetje raar ookal issie 100% onschuldig.
  maandag 11 september 2006 @ 18:46:33 #53
107144 Pido
pi_41714213
Liedjes over kinderen? Hij heeft toch niet echt veel liedjes over kinderen, dacht ik. Little Susie, maar dat is niet vanuit de 'ik hou van'-hoek.
pi_41715956
Hm, je weet toch wel wat ik bedoel?

- The Lost Children
- Heal The World

dat soort liedjes.

'This one's for all the lost children, wishing them well.. and wishing them home' (8)
  maandag 11 september 2006 @ 19:56:56 #55
107144 Pido
pi_41716452
Oh ja, en die.

Maar die andere nummers gaan allemaal over de wereld beter maken enzo, niet over kinderen. Maar toch snap ik wel wat je bedoelt: gewoon die verschrikkelijke zeiknummers..

Het leuke daarvan is wel, dat omdat hij ze zingt ze toch nog een soort mooi zijn.
pi_41716639
Ja, lol.. je weet best wat ik bedoel. Dat soort liedjes. Nu noemde ik er maar 2 maar er zijn er genoeg.

Jaa, idd heel mooi dat soort liedjes, zolang ie er maar geen album mee volpropt. Ik wil de Michael van '78 - '84 horen. De funky, creatieve Michael.. niet de Michael die alleen ballads zingt.
pi_41719741
Angry Michael gaat er bij mij ook wel in hoor . Het zou leuk zijn als Michael weer in de top 40 te vinden is, dan weet men ook weer dat hij 'nog wat kan'. Maar het hoeft van mij niet. Geef mij maar een goed in elkaar gezet album met van alles wat
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:44:31 #58
107144 Pido
pi_41730766
Ja^^. Inderdaad.

Hij moet een live show doen met Prince...
pi_41733896
Een live show met Prince zou inderdaad geweldig zijn! Dikke terror!
  dinsdag 12 september 2006 @ 13:39:38 #60
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_41734988
Ik zou al tevreden zijn met een live show van MJ alleen
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 12 september 2006 @ 14:01:46 #61
107144 Pido
pi_41735516
Ja, in principe wel ja. Maar met Prince zou het nog chiller zijn..
pi_41747748
Hoop alleen dat ie fitter is dan in 2001 bij de 30th Anni.. Toen scheen ie weer ff verslaafd te zijn geweest aan pijnstillers? Hij had ook ontzettend veel make-up op. Moet ie bij een volgend concert niet doen.
pi_41750341
Hij was idd heel weird, vooral tijdens het eerste concert. Kwam met z'n gulp open binnen, keek heel raar en geïrriteerd en liep constant tijdens het concert naar achter. Het concert was best slecht georganiseerd, met veel lange stiltes. Volgens mij moet dat voorkomen kunnen worden.
pi_41752764
De echte King of Pop! Tegenwoordig zeggen ze dat ook van Robbie Williams
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_41753785
Ik vind het raar dat iets of iemand vervangen moet worden. Ik vind Michael de King of Pop, omdat hij dat ooit is geworden en omdat dat zijn benaming is. Niet die van Timberlake of Williams.
pi_41753840
Wat ik bedoel is; beste artiest ofzo is te meten. Een King of Queen of pop niet. Die naam krijg je ooit en dat is je bijnaam. Elvis is ook ooit The King genoemd en die is nu dood. Dan ga je die naam toch ook niet opeens aan iemand anders geven. Verzin dan lekker een andere naam voor Robbie ofzo.
pi_41779795
even een onschuldig tvp'tje
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 14 september 2006 @ 21:14:17 #68
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_41814352
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef MJboard het volgende:
Wat ik bedoel is; beste artiest ofzo is te meten. Een King of Queen of pop niet. Die naam krijg je ooit en dat is je bijnaam. Elvis is ook ooit The King genoemd en die is nu dood. Dan ga je die naam toch ook niet opeens aan iemand anders geven. Verzin dan lekker een andere naam voor Robbie ofzo.
Amen!

Het probleem is dat de media elkaar alleen maar napraten....
Het is ook zo moeilijk voor ze creatief te zijn om zo een passende 'naam' voor RW te bedenken.

Wat heeft die RW nu laten zien..
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_41814848
Niets. En 't is de laatste tijd alleen maar een irritante sukkel geworden. Eerst vond ik hem nog leuk, toen ie bijvoorbeeld bij dat ene Nederlandse (Pulse?) programma kwam. Nu treedt ie op en zegt ie overal dat hij de King of Pop is.. maar op basis waarvan? XD
  donderdag 14 september 2006 @ 21:57:16 #70
142125 Joeks79
Beyond the Velvet Rope
pi_41816355
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef Rnnz het volgende:
Niets. En 't is de laatste tijd alleen maar een irritante sukkel geworden. Eerst vond ik hem nog leuk, toen ie bijvoorbeeld bij dat ene Nederlandse (Pulse?) programma kwam. Nu treedt ie op en zegt ie overal dat hij de King of Pop is.. maar op basis waarvan? XD
*Sarcasme mode aan*
De redenen waarom Robbie Williams de nieuwe King of Pop is:
- Robbie Williams heeft een carrière van dertig jaar hits achter de rug;
- Hij heeft veel hedendaagse artiesten beinvloedt, van Justin Timberlake tot Usher;
- Hij wordt gepreven door de groten uit entertainmentwereld, waaronder James Brown en Fred Astaire;
- Hij heeft ontzettend veel prijzen gewonnen, waaronder de prestigieuze Bob Fosse Award voor choreographie;
- Hij heeft wereldwijd succes, van Europa tot, uhm, Europa;
- Hij is als schrijver en producent zelf verantwoordelijk voor enkele van de meest briljante popnummers ooit (of ben ik nu in de war met Guy Chambers, die goede maar geen briljante nummers heeft geschreven en geproduceerd).
*Sarcasme mode uit*

Ik ben zelf van mening dat MJ dat hele King of Pop gebeuren al tien jaar geleden had moeten laten varen. Ik ben het gebruik daarvan echt kots- en kotsbeu.

Overigens hebben Michael en Prince al samen bij een James Brown concert op het podium gestaan. Ik ben ook een groot Prince fan, maar Michael steelt daar de show.
Life belongs to those who are alive
pi_41817319
Ik denk dat Robbie gewoon jaloers is op MJ, simpel.
  donderdag 14 september 2006 @ 22:36:04 #72
111172 Noax
pi_41817919
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:57 schreef Joeks79 het volgende:

[..]

*Sarcasme mode aan*
De redenen waarom Robbie Williams de nieuwe King of Pop is:
- Robbie Williams heeft een carrière van dertig jaar hits achter de rug;
- Hij heeft veel hedendaagse artiesten beinvloedt, van Justin Timberlake tot Usher;
- Hij wordt gepreven door de groten uit entertainmentwereld, waaronder James Brown en Fred Astaire;
- Hij heeft ontzettend veel prijzen gewonnen, waaronder de prestigieuze Bob Fosse Award voor choreographie;
- Hij heeft wereldwijd succes, van Europa tot, uhm, Europa;
- Hij is als schrijver en producent zelf verantwoordelijk voor enkele van de meest briljante popnummers ooit (of ben ik nu in de war met Guy Chambers, die goede maar geen briljante nummers heeft geschreven en geproduceerd).
*Sarcasme mode uit*

Ik ben zelf van mening dat MJ dat hele King of Pop gebeuren al tien jaar geleden had moeten laten varen. Ik ben het gebruik daarvan echt kots- en kotsbeu.

Overigens hebben Michael en Prince al samen bij een James Brown concert op het podium gestaan. Ik ben ook een groot Prince fan, maar Michael steelt daar de show.
Dat beperkte lijstje dat je hier opsomt verdwijnt in het niets met de ongelofelijk lijst van Michael Jackson.
Das dus ook de reden waarom ik niet alles ga opsommen, want dan ben ik veel langer mee bezig dan dit bescheiden stukjetekst van jou.

Robbie Williams...

Wat een slap gezwets van je, nog even dan is Elvis zijn 'titel' zeker ook kwijt...
Michael is meer dan terecht de 'King of Pop' hetgeen wat deze man bereikt heeft is echt niet door ene RW te benaderen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Noax op 15-09-2006 21:11:02 ]
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_41817954
heb je de sarcasme mode wel gezien?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 14 september 2006 @ 22:40:32 #74
111172 Noax
pi_41818086
Nee, die had ik over het hoofd gezien. (thnx voor de reminder).
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_41818168
Ik vond het ook veels te positief klinken hoor, zelfs met die sarcasme mode
pi_41818489
pas geleden cadeautje gekregen van een vriend.
Micheal Jackon: the Ultimate Collection
Buitenkant:

Inhoud:

pi_41825568
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef mini-lellan het volgende:
Buitenkant:
[afbeelding]

Inhoud:
[afbeelding]

Die moet ik eigenlijk ook nog steeds hebben

Vond m te duur toen ie uitkwam
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_41861152
Ik moet hem ook nog kopen, hele leuke collectie

Ik kwam er trouwens net achter dat Smooth Criminal Michael's laatste nummer 1 hit was in NL, de rest kwam meestal wel in de top 10 maar er waren dus geen nummer 1 hits meer sinds '88. :| Best raar.

Tijd dat ie weer hits gaat scoren..
pi_41861471
Tsja, in Nederland komt Robbie Williams, of Ch!pz of K3 of Frans Bauer op #1...dan is er geen ruimte voor een "Michael Jackson".
  zaterdag 16 september 2006 @ 14:51:38 #80
107144 Pido
pi_41862618
Robbie Williams is inderdaad wel een beetje jammer. Wel een hele goeie entertainer die leuke liedjes kan schrijven, maar vergeleken met Michael of zelfs Madonna is het natuurlijk allemaal een beetje van een laag niveau.

@Joeks79: dat is echt supergaaf filmpje van Michael en Prince bij James Brown. Michael steelt de show, maar das ook wel makkelijker voor hem: gewoon een leuk stukje zingen (een ongeinspireerde, maar wel erg mooie "I love you") en een stukje dansen - that gets the crowd going. Wat Prince deed was ook erg goed. Geen MJ-diss trouwens, ben nog altijd meer fan van Michael dan van Prince.
pi_41917957
Vooral leuk dansen van MJ's kant.
  maandag 18 september 2006 @ 13:33:44 #82
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_41918241
Weinig te doen van t weekend, poging gedaan om ontwerp voor een T-Shirt te maken...
't is een witte layer die eigenlijk op elke willekeurige onderkleur zou kunnen.
Vind zelf lichtblauw wel geinig... Ben er alleen nog niet uit welke "haarversie":

[ Bericht 12% gewijzigd door matthijst op 18-09-2006 14:16:57 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 19 september 2006 @ 06:56:27 #83
107144 Pido
pi_41942113
Links. Ziet er strakker uit, zeker op een T-shirt.
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:25:01 #84
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41943551
links is inderdaad meer retro
pi_41946171
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:36 schreef Noax het volgende:

[..]

Dat beperkte lijstje dat je hier opsomt verdwijnt in het niets met de ongelofelijk lijst van Michael Jackson.
Das dus ook de reden waarom ik niet alles ga opsommen, want dan ben ik veel langer mee bezig dan dit bescheiden stukjetekst van jou.

Robbie Williams...

Wat een slap gezwets van je, nog even dan is Elvis zijn 'titel' zeker ook kwijt...
Michael is meer dan terecht de 'King of Pop' hetgeen wat deze man bereikt heeft is echt niet door ene RW te benaderen.
Elvis raakt zijn titel nooit kwijt, net zoals mj zijn titel nooit zal verliezen

Robbie wiliams ......please
pi_41952745
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:33 schreef matthijst het volgende:
Weinig te doen van t weekend, poging gedaan om ontwerp voor een T-Shirt te maken...
't is een witte layer die eigenlijk op elke willekeurige onderkleur zou kunnen.
Vind zelf lichtblauw wel geinig... Ben er alleen nog niet uit welke "haarversie":

[[url=http://www.uploadfile.info/uploads/a6e29f743d.jpg]afbeelding][/url]
Allebei is wel geinig, ik denk alleen dat die rechtse niet zo goed op een t-shirt past.
pi_41953969
Trouwens, een vraagje voor de mensen hier: weet iemand of Michael live zong op United We Stand bij What More Can I Give?

http://youtube.com/watch?v=pDgzjSnioyU

Hier is het filmpje. Voor zover ik kan horen zingt iedereen gewoon live, maar Michael klinkt zo ongelofelijk goed (vooral die uithaal) dat ik het haast niet kan geloven dat hij live zingt. Of ik onderschat z'n stem gewoon.. Iemand?
pi_41957232
Op het eind vind ik het wel cool, net als vroeger die MJ geluiden
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:25:00 #89
107144 Pido
pi_41959433
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef Rnnz het volgende:
Trouwens, een vraagje voor de mensen hier: weet iemand of Michael live zong op United We Stand bij What More Can I Give?

http://youtube.com/watch?v=pDgzjSnioyU

Hier is het filmpje. Voor zover ik kan horen zingt iedereen gewoon live, maar Michael klinkt zo ongelofelijk goed (vooral die uithaal) dat ik het haast niet kan geloven dat hij live zingt. Of ik onderschat z'n stem gewoon.. Iemand?
Ik weet het niet hoor, ik neig van niet. Anders istie ineens heel goed zingen ofzo..

Heb ook de audio van Man In The Mirror van United We Stand en als 'ie dan het livegedeelte doet, klink het niet zo goed dat ik denk dat hij What More Can I Give wel live zingt. Jammer, maar helaas. Het einde (vanaf de OWH!) is wel live.

Dat jochie is trouwens echt supergoed, echt een supermooie stem!
pi_41963419
verkeerd topic
pi_41963814
Nu ik hier tog zit, hoe is het eigenlijk met em?
ik bedoel woont ie ergens in een gigantische villa of een leuk rijtjeshuis?
pi_41964480
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:27 schreef mini-lellan het volgende:
Nu ik hier tog zit, hoe is het eigenlijk met em?
ik bedoel woont ie ergens in een gigantische villa of een leuk rijtjeshuis?
Lol.. weten we niet. Waarschijnlijk zit ie ergens in Ierland nu, te genieten bij vrienden ofzo. Hij wil daar waarschijnlijk ergens een huis kopen en dan z'n Neverland verkopen.
quote:
Ik weet het niet hoor, ik neig van niet. Anders istie ineens heel goed zingen ofzo..

Heb ook de audio van Man In The Mirror van United We Stand en als 'ie dan het livegedeelte doet, klink het niet zo goed dat ik denk dat hij What More Can I Give wel live zingt. Jammer, maar helaas. Het einde (vanaf de OWH!) is wel live.

Dat jochie is trouwens echt supergoed, echt een supermooie stem!
Het klinkt idd té goed, hoewel dat eerste stukje wel live is in het begin. MitM klinkt idd niet zo heel goed, maar dat zijn dan ook weer die adlibs, die zijn volgens mij altijd wel kut voor 'm.

Jochie? Je bedoelt Billy Gilman? Die zong ook op de 30th Anniversay Ben.
pi_41964579
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:41 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Lol.. weten we niet. Waarschijnlijk zit ie ergens in Ierland nu, te genieten bij vrienden ofzo. Hij wil daar waarschijnlijk ergens een huis kopen en dan z'n Neverland verkopen.
[..]

Het klinkt idd té goed, hoewel dat eerste stukje wel live is in het begin. MitM klinkt idd niet zo heel goed, maar dat zijn dan ook weer die adlibs, die zijn volgens mij altijd wel kut voor 'm.

Jochie? Je bedoelt Billy Gilman? Die zong ook op de 30th Anniversay, hij zong Ben.
die was tog door de staat afgepakt in verband met schulden?

ik lees de krant...
pi_41964744
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:43 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

die was tog door de staat afgepakt in verband met schulden?

ik lees de krant...
Nope, hij heeft z'n werknemers betaald en daarna ontslagen.. De meeste van z'n dieren zijn ondergebracht bij andere mensen, en voor zover ik weet zit er nu niemand meer. Beetje wazig allemaal iig.

Stel dat hij lipsynched overigens.. vind ik het toch wel wat zeggen. Iedereen zingt live, en hij weer niet op paar dingen na. Kan ie het gewoon niet meer of is ie te onzeker dat ie extreem vals gaat zingen bij die uithaal? Vaag allemaal..
pi_41965100
Uhm, Madonna zingt al jaren vals...
pi_41965190
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef MJboard het volgende:
Uhm, Madonna zingt al jaren vals...
Maar we weten van MJ dat ie dat vrijwel niet doet op een aantal uitzonderingen na. Madonna staat er bekend om.
pi_41965681
Madonna is ook niet meer wat ze is geweest, ik ben haar disco sound echt zat.
Maar er officieel nog steeds niks bekend over zijn album. Welk label gaat overigens zijn album uitbrengen? Sony toch niet
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_41965772
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef mini-lellan het volgende:
Buitenkant:
[afbeelding]

Inhoud:
[afbeelding]

Ik heb hem al bijna 1 jaar, heb hem op mijn verjaardag gekregen
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_41966046
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:05 schreef samjustme het volgende:
Madonna is ook niet meer wat ze is geweest, ik ben haar disco sound echt zat.
Maar er officieel nog steeds niks bekend over zijn album. Welk label gaat overigens zijn album uitbrengen? Sony toch niet
Sony in ieder geval niet nee, waarschijnlijk (maar dat hoop ik niet) zijn nieuwe label 2Seas van die Bahreinse prins ofzo. Die gasten hebben nog nooit een plaat uitgebracht en dan moeten ze opeens de nieuwe plaat van Michael Jackson uitbrengen.
pi_41967297
Waar zingt ie vals dan? Dat heb ik nog nooit gehoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')