En dat is nog de minst erge versie.. er zijn ook amateurbeelden van de 1e show waar ie hem compleet mist.quote:Op woensdag 20 september 2006 07:04 schreef Pido het volgende:
Vals, vals, hij heeft wel 's een missertje gehad, maar ja hij lypsyncht ook wel erg veel nu natuurlijk. YRMW live 30th A. Show: de adlibs doet 'ie live en bij de uithaal 'woooorld' mist 'ie 'm eigenlijk wel een beetje.
Mja, klopt, we weten ook wel dat MJ kan zingen. Hij heeft gewoon z'n stem nog, alleen niet live blijkbaar. Daar kan ie het gewoon niet meer.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:50 schreef DrDentz het volgende:
Maar als hij lipsyncht is het nog wel zijn eigen stem die je hoort, jullie vinden het dan meteen helemaal nep.. dan zijn cd's ook helemaal nep
Een beetje computerhulp zou bv. bij mij niet werken om zo'n stem te genereren
Lol, als je zo bekijkt.. wanneer was het voor het laatst dat hij echt een heel nummer live zong? Op de HIStory Tour?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is alweer een paar jaar geleden dat we m live hebben horen zingen. Misschien dat het inmiddels alweer is verbeterd. Echter, hij wordt er natuurlijk niet jonger en is het misschien nog slechter gesteld met z'n stem![]()
Het is niet te hopen![]()
Oh ja, ff vergeten dat hij die liedjes wel live zong.. sommige dan want een aantal waren ook voor de show opgenomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:22 schreef DrDentz het volgende:
nee 30th Anniversary 2001, zong hij live met The Jacksons toch
Die bedoelde ik eigenlijk. Hij mist 'm niet compleet, maar voor zijn standaarden wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En dat is nog de minst erge versie.. er zijn ook amateurbeelden van de 1e show waar ie hem compleet mist.
Wie vindt er overigens dat MJ tijdens de HIStory Tour een ander liedje dan WBSS live had moeten zingen? WBSS klinkt voor geen meter op die tour, en hij had beter 1/2 rustige nummers kunnen pakken.
Ik vraag me af waarom Michael niet meer in het openbaar komt. Het is al best een tijdje geleden dat hij in het openbaar wasquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Hopen op 2007....of 2008....of 2009...
Herfst schijnt de bedoeling te zijn. Maar ja, ya knever know.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:08 schreef samjustme het volgende:
Is er een indicatie wanneer het album uit zal komen in 2007?
http://www.youtube.com/watch?v=8pACmOSokLM een van de leukste momenten Michael Jackson in 2001 bij TRL. Ik vraag me af of mensen in USA nog steeds dol op hem zijn
Volgens mij omdat hij opeens bleker werd, zijn neus smaller werd, hij zou slapen in een Hyperbaric Chamber en de botten van de Elephant Man zou hebben gekochtquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:02 schreef DubbelX het volgende:
Michael started being labeled crazy when he began making business moves that no one had been successful at doing.
Gok meer op een afleidingstruc van alle kleine jongetjesverhalen....quote:I'd say Michael did the Lisa Marie thing just to stick it to the people who consider Elvis the King..
Paul Mc Cartney had de kans ze te kopen. Rijkste popster in de UKquote:The Beatles were great, but they weren't great enough to maintain publishing rights over their own songs..
Jackson op Invincible ook niet alles...quote:Elvis was great, but he didn't write his songs. .
quote:They went after poor George Michael, publicly outing the man as a homosexual.
Maar ja, die leningen.... $300.000.000+.quote:Neverland is still owned by MJ. The family home in Encino is still owned by MJ. Michael still owns the Beatles songs through the merger with Sony as well as full ownership of his own songs. But, hey, that's our little secret.
Oprah is wit?quote:Michael Jackson is literally walking in the shoes that no Black person has ever walked in before.
Bullshit, Sony verdient er sowieso aan: 50%. De vraag is of ze de overige 50% binnenkort eindelijk ook in handen krijgenquote:If Sony had any sense, right now they should offer to continue the partnership. That's the only way they will make future money off of Michael's catalogue.
quote:I'd be scared as hell if I was an enemy of MJ while he is with the multi-billionaires overseas. Believe me, they aren't just over there discussing designer clothing. A conglomerate is in the making.
"Lost"? In late 2004, Dash sold his interest in Roc-a-Fella to parent company Island Def Jam Records for ten million dollars. Dus MJ verkoopt zijn aandeel ATV aan Sony en is daarmee goed bezig. Dame Dash doet hetzelfde en is dan een prutser?quote:(How can Damon Dash know who the ultimate hustler is anyway? He lost Roc-a-fella to Jay-Z)
Ik denk dat MJ herinnerd gaat worden als de gast die Thriller maakte, het best verkopende album aller tijden, maar daarna alleen nog maar negatief in het nieuws kwam wegens vermeend kindermisbruik, mislukte facelifts en onuitgebrachte en nooit opgenomen charity songs... Een Peter Pan die in zijn eigen droomwereldje leeft...quote:In the end, Michael won't be known for being an alleged child molester. He won't be known for "Thriller." He will be known as the man that fought the record industry and won and lived to tell the tale. That is a book worth buying.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij opeens bleker werd, zijn neus smaller werd, hij zou slapen in een Hyperbaric Chamber en de botten van de Elephant Man zou hebben gekocht![]()
**IEDEREEN WEET DAT IE BLANK IS DOORDAT IE EEN HUIDZIEKTE HEEFT EN DAT IE NOOIT IN EEN ZUURSTOFTANK HEEFT GESLAPEN EN DIE BOTTEN IS HELEMAAL BULLSHIT...DUS DAT ZIJN DE RODDELS RONDOM DE MAN...EN JA HIJ HEEFT ZN NEUS GEDAAN, MAARJA WIE NIET IN HOLLYWOOD...ELVIS OOK, WAAROM LULLEN ZE DAAR NIET OVER
[..]
Gok meer op een afleidingstruc van alle kleine jongetjesverhalen....
DUS MJ DE BEKENDSTE ARTIEST ALLERTIJDEN...ZELF IN JUNGLE KENNE ZE MJ...HOE KAN IEMAND DIE ZO BEROEMD IS EEN JONGEN VERKRACHTEN...DAT BESTAAT GEWOON NIET...HIJ WEET ZELF OOK DAT BIJ ELKE SCHEET HIJ WEER HET NIEUWS HAALT..DUS DIT IS DAN WEL ERG DOM.
[..]
Paul Mc Cartney had de kans ze te kopen. Rijkste popster in de UK![]()
PAUL WILDE ZE KOPEN, MAAR MJ BOOD MEER, DAAROM HEBBEN ZE SINDSDIEN NIET MEER GESPROKEN MET ELKAAR
[..]
Jackson op Invincible ook niet alles...
[..]
Uhm, Engelse pers, sex hebben in een openbaar toilet![]()
[..]
Maar ja, die leningen.... $300.000.000+.
HEEL DE MUSICBIZZ BESTAAT UIT LENINGEN, DENK JE DAT ARTIESTEN CASH BETALEN...EN MJWORLD IS 300 MILJOEN NIET BIJZONDER, ANDERS HADDEN ZE EM WEL GEINCASSEERD
[..]
Oprah is wit?
[..]
Bullshit, Sony verdient er sowieso aan: 50%. De vraag is of ze de overige 50% binnenkort eindelijk ook in handen krijgen![]()
ZE VERDIENEN SAMEN ERAAN...MAARJA, JE KAN ZEGGEN WAT JE WIL, MAAR DIE DEAL HEEFT SONY GEKIERT.
[..]
Al Quaida Records
DAT ZOU SKER LAUW ZIJN...BEDOEL ZOEIZO ALS IE KOM DAN KOMT IE HARD...KABOEMMM
[..]
"Lost"? In late 2004, Dash sold his interest in Roc-a-Fella to parent company Island Def Jam Records for ten million dollars. Dus MJ verkoopt zijn aandeel ATV aan Sony en is daarmee goed bezig. Dame Dash doet hetzelfde en is dan een prutser?
[..]
Ik denk dat MJ herinnerd gaat worden als de gast die Thriller maakte, het best verkopende album aller tijden, maar daarna alleen nog maar negatief in het nieuws kwam wegens vermeend kindermisbruik, mislukte facelifts en onuitgebrachte en nooit opgenomen charity songs... Een Peter Pan die in zijn eigen droomwereldje leeft...
JAMMERGENOEG ZOU JE HIER GELIJK IN KENNEN HEBBEN, MAAR DAT ZOU WEL ONTERECHT ZIJN VOOR ALLE DINGEN DIE HIJ HEEFT GEDAAN OP MUZIKAALGEBIED.
3 maand en 1 dag ouder dan jijquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:54 schreef Omkron het volgende:
Hou oud is matthijst eigenlijk..?
Chill, IK weet wel dat het bullshit is, maar vraag het eens aan 20 willekeurige voorbijgangers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:39 schreef DubbelX het volgende:
**IEDEREEN WEET DAT IE BLANK IS etc
Beroemdheid zegt verder niks over wel of niet schuldig... Zie Gary Glitter, of hoe heet die pedo...quote:HOE KAN IEMAND DIE ZO BEROEMD IS EEN JONGEN VERKRACHTEN...
Tsja, de geruchten gaan ondertussen alweer een paar jaar dat ie ATV/Sony kwijt gaat raken. Ben benieuwd hoe lang hij er nog mee weg komt....quote:HEEL DE MUSICBIZZ BESTAAT UIT LENINGEN, DENK JE DAT ARTIESTEN CASH BETALEN...EN MJWORLD IS 300 MILJOEN NIET BIJZONDER, ANDERS HADDEN ZE EM WEL GEINCASSEERD
Hmm, maar die mensen die je noemt zijn wel ontzettend populair maar om nou te zeggen dat ze heel veel talent hebben..? Ik vind Mariah Carey heel leuk, en Beyoncé van DC is ook best leuk qua stem. Maar echt talent qua muziek maken, etc.. nee toch niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:00 schreef matthijst het volgende:
Tsja, ik zou het niet weten
't zijn ook andere tijden: MJ was (een van) de eerste met spectaculaire videoclips, wat toch ook behoorlijk brijdroeg aan de hype...
Tegenwoordig sta je niet zo snel meer egens van te kijken...
Qua albumverkopen doen een Mariah carey en Destiny's Child, om maar wat te noemen, er wereldwijd ondertussen misschien niet eens meer voor onder....
Op Cry en Butterflies na heeft Michael alles geschreven of meegeschreven. De 'gevoelige' nummers zoals You Are My Life en Speechless schreef hij 100 % zelf, terwijl hij bij de andere liedjes meeschreef. Ik denk echter persoonlijk dat de meeste van die liedjes ook 99% door hem zijn geschreven. Nummers als Unbreakable, Heartbreaker, Privacy & Whatever Happens lijken mij gewoon door hem geschreven, maar er is gewoon nog een extra-tje aan toegevoegd door de andere songwriters.quote:[Elvis was great, but he didn't write his songs.. ]
Jackson op Invincible ook niet alles...
Ik baal er nog steeds van. Ik had graag Unbreakable gezien als videoclip. Ik kan de plannen daarvoor nog goed herinneren. Het is al weer 5 jaar geleden dat YRMW uitkwam. Wat gaat de tijd toch snel.....quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:20 schreef Rnnz het volgende:
MJ wilde als eerste single Unbreakable uitbrengen, samen met een 20 minuten lange videoclip. Dit werd You Rock My World door de kortere productie. Daarnaast wilde hij ook Break of Dawn, Butterflies, Speechless, Cry en Whatever Happens uitbrengen. Maarliefst 7 singles dus. Jammer genoeg stak Sony daar een stokje voor..
Madonna is zo iemand, die heeeeeeeeel dichtbij komt of zelfs de beste man voorbij gestreefd is!quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:45 schreef Rnnz het volgende:
Ik luister op dit moment Billie Jean.. en, hoewel ik al sinds de uitspraak vorig jaar fan ben blijf ik verbaasd over het talent van MJ.
Zal er ooit nog een nieuwe MJ komen qua talent? (en dat is een serieuze vraag) Ik kan namelijk maar weinig mensen bedenken die echt in de buurt komen of meer talent hebben. Dan denk ik al snel aan Prince, Paul McCartney.. dat soort mensen.
Jammer genoeg niet, ik heb er nog elke dag spijt van dat ik destijds niet naar het History-concert in de ArenA ben geweestquote:Op woensdag 27 september 2006 10:04 schreef Rnnz het volgende:
Is er hier ooit eigenlijk iemand bij een concert geweest van MJ op de Bad of Dangerous Tour?
Laten we aub niet overdrijfen, die mag nog geen eens in de schaduw staan van Michael Jackson, met alle respect, Madonna heeft heel veel moois op haar repetoir staan, maar komt toch niet eens in de buurt van de King of Pop.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:32 schreef Hapertje het volgende:
[..]
of zelfs de beste man voorbij gestreefd is!
Dat heeft Jackson toch ook wel bewezen met een album als Blood on the Dansfloor.quote:durft te veranderen,
Michael Jackson heeft ook zoiets als het Heal the World project, waar hij opkomt voor de arme kinderen in deze wereld, toch geen onaardig project.quote:heeft wat te vertellen,
Wat wil je ook als je elk jaar een nieuw album uitbrengtquote:heeft in totaal meer platen verkocht dan Michael Jackson, heeft de meeste hits op haar naam van een levende artiest,
Michael Jackson staat onderhand al 30 jaar aan de top hoorquote:staat in tegenstelling tot Jackson al 25 jaar aan de top en ga zo maar door!
quote:Is er hier ooit eigenlijk iemand bij een concert geweest van MJ op de Bad of Dangerous Tour?
Eindelijk z'n echte eigen label dus. We zullen zien...quote:Michael Jackson has parted ways with new record label Two Seas and collaborated with U.S. producer Teddy Riley, Sound Generator can report.
Despite signing a new album deal with the newly established, Bahrain-based label, founded by Gut Records chairman Guy Holmes and Prince Abdulla Hamad Alkhalifa, Jackson is said to distanced himself from the organisation after a row with Holmes.
Jackson's publicist, Raymone Bain, confirmed the stat had "cut all ties" with Holmes, while also confirming the formation of a new holding company for his business interests - the Michael Jackson Company, Inc., which will act as a publishing and recording label for his 2007 album release.
Taking over the role of the now defunct MJJ Productions, the company will be charged with restructuring Jackson's personal and business affairs.
Moving onto the Teddy Riley situation, with an announcement coming this month that Riley was involved in producing the entirety of Jackson's comeback set, which is still reportedly on course for a 2007 release. In a statement at the beginning of the year, Riley revealed he was spearheading a New Jack Swing revival - a musical style he had helped pioneer in the mid-1990's with BLACKstreet and SWV. Most of the acts involved are set to release new music next year under Riley's guise, with a big tour also planned.
Madonna...jeezz kom op man...dat mens schrijft dr eigen nummers amper,maakt geen beats, kan niet zingen..wat haar heeft groot gemaakt is Sex...met andere woorden tis gewoon een H...quote:Op woensdag 27 september 2006 12:32 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Madonna is zo iemand, die heeeeeeeeel dichtbij komt of zelfs de beste man voorbij gestreefd is!
Ja, die gaf je zelf..quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:24 schreef DubbelX het volgende:
welke pido...ik zie geen link
Wow! Echt! Dat heb ik seriues nog nooit geweten! Dat gaan we morgen ofzo 's ff op het forum van die obsessed peeps vragen (Ronnuz, jij mag het ook doen!)!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Dat was een hele show he, in 2002
[afbeelding]
ik heb er nog nooit meer van gezien dan Dangerous![]()
Jup, misschien komt de Katrina single ook wel over 2 jaar uit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:14 schreef DrDentz het volgende:
Oja! Maar de single kwam pas officieel uit in 2003
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |