dat is carry tefsen inderdaad. nr 2 dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:23 schreef klenski het volgende:
blue movie
Geweldige smileyquote:
das paul verhoevenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:24 schreef klenski het volgende:
of was het spetters?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:23 schreef MaJo het volgende:
Fok jou?
ik begin er een beetje bang van te wordenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:25 schreef MaJo het volgende:
Jeetje Hom, we zeggen steeds hetzelfdeGreat minds think alike zullen we maar zeggen he
nee het is geen moderne regisseur. hij's ook al dood trouwensquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:26 schreef MaJo het volgende:
Shouf Shouf habibi?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:27 schreef geenaam het volgende:
Kan de vraag ook even in dit topic gesteld worden?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:05 schreef Homdeck het volgende:
Noem 3 films van Wim Verstappen
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:28 schreef MaJo het volgende:
Nederlandse serie + boek neem ik aan?
ja is vorige week nog op tv geweestquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:29 schreef peaceman het volgende:
Loopt de serie nog?
quote:
Dat is er alvast 1quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:45 schreef wyccie het volgende:
1 is V for Vendetta
Over de andere moet ik nog iets langer nadenken.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:46 schreef doeka het volgende:
the royal tennenbaums?
quote:
En dat is tweequote:Op vrijdag 8 september 2006 18:49 schreef Homdeck het volgende:
festen #4?
Heb je'm al gezien? Ik vind't echt een waanzinnige film!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:52 schreef wyccie het volgende:
Oh, hoefden we er maar twee. Dan had ik alleen Festen getypt. Stom van me.
Layer cake heb ik van de week ook gekocht.
dat is snelquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:53 schreef wyccie het volgende:
Kruidnagel
Die, jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:53 schreef wyccie het volgende:
Kruidnagel
Nog niet. Ik beperk me meestal alleen tot het kopen van filmsquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:53 schreef Asmodian het volgende:
Heb je'm al gezien? Ik vind't echt een waanzinnige film!
Dat heb ik dus net nog voor MaJo gedaan, nu wil ik zelf liever een puntje scorenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:56 schreef wyccie het volgende:
Chips, kan iemand even een vraag verzinnen. Ik weet niet hoe lang ik weg blijf.
Sorry!
Leuk!quote:
doeka+1quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:01 schreef doeka het volgende:
Groene draak?
neequote:Op vrijdag 8 september 2006 19:05 schreef Puzzelaar het volgende:
Great Yarmouth?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:05 schreef erkel het volgende:
Hmm..dan Plymouth
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:06 schreef Puzzelaar het volgende:
Dover?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:06 schreef Jayhawk het volgende:
Belfast
Ik krijg langzaam aan de indruk dat het een behoorlijk rommeltje in dat buikje van je isquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ben er weer.
Had weer last van mijn buik en moest even racen
Sorry
Zal ik dan nu een vraag stellen?
Ik vind het een beetje een duivelse kerkquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:13 schreef erkel het volgende:
Mooi gebouw...Madrid?
lijkt me een typisch gevalletje filosoof als je zo op de foto staatquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:17 schreef wyccie het volgende:
Wie is dit en wat was zijn beroep?
[afbeelding]
Film 2 had ook Jarhead kunnen zijn?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:50 schreef Asmodian het volgende:
Films #2 en 3 zijn trouwens respectievelijk Layer Cake en Mean Machine
was het een truck om mensen te pakken ofzo?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:28 schreef wyccie het volgende:
Jammer, het is Edward Steichen niet.
Edward Steichen is de fotograaf die dit portret heeft genomen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:30 schreef Jayhawk het volgende:
was het een truck om mensen te pakken ofzo?
Maar dat is ie niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:32 schreef Gremen het volgende:
Ik vind hem meer op een of andere russische politicus lijken![]()
Spaar jij AKQ-plaatjes?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:33 schreef Jayhawk het volgende:
ik download altijd de pictures naar mijn desktop
Hee Lienepienquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:33 schreef Lienekien het volgende:
Is het Herman Heijermans, schrijver?
Nee, die is het niet. Die Nederlander, Anton Heijboer, bedoel jij toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:37 schreef Puzzelaar het volgende:
Is het die kerel die altijd met die naakte vrouwen in een atelier woonde?
Nee, een Duitser was dat geloof ik. Ik ben z'n naam kwijt, vrij bekende kunstenaar. 19e eeuw of zo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die is het niet. Die Nederlander, Anton Heijboer, bedoel jij toch?
quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:50 schreef BwennieBren het volgende:
Maar het plaatje staat nu op mijn desktop zodat ik m nooit meer zal vergeten
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:50 schreef BwennieBren het volgende:
Maar het plaatje staat nu op mijn desktop zodat ik m nooit meer zal vergeten
Ik lees niks over de vrouwen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:53 schreef Puzzelaar het volgende:
Ah, deze bedoelde ik http://en.wikipedia.org/wiki/Klimt
Nope, Amerikaanse acteur, zanger en comedian. Inmiddels overleden in 1987.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:03 schreef wyccie het volgende:
regisseur?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:07 schreef Jayhawk het volgende:
Danny Kaye
doeka +1quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:18 schreef doeka het volgende:
Bruintje Beer en Rupert Bear
Orly?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:21 schreef doeka het volgende:
stom he? hij is wit.
Klopt, en ik wist het niet meerquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:22 schreef Jayhawk het volgende:
olympic en britannic is al een keer gesteld deze vraag
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:25 schreef klenski het volgende:
8?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:26 schreef wyccie het volgende:
7?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:27 schreef klenski het volgende:
9 dan...
Da's voetbal ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
Softbal ís leuk. Lekker meppen en rennen.
Alleen bij voetbal mag je alleen meppen als de scheids net kijkt.quote:
Pitchen is zooo veel leuker om te doen..quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
Shit, ik heb het opgezocht, of eigenlijk zag ik het staan terwijl het niet de bedoeling was.![]()
Softbal ís leuk. Lekker meppen en rennen.
Andy Warhollquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:32 schreef klenski het volgende:
Noem 3 schilders uit de Pop-art stroming
Dat vindt mijn dochter ook.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
Pitchen is zooo veel leuker om te doen..
Daffodil31LE +1quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Roger Glover & Friends - Love is all
Dat vermoeden had ik ook, maar ik wist de titel niet meer.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hooi.
Ik vermoed dat enkel "Roger Glover" niet goed zou zijn....
Te mager is juist. Echter het "zien van de ribben" is niet echt wetenschappelijk. En vatbaar voor interpretatie. Ik zoek dus een duidelijke reden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:49 schreef Puzzelaar het volgende:
Te mager.
Ze worden geweigerd als je hun ribben kan zien.
Maar dat is toch de definitie van een Model?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:49 schreef Puzzelaar het volgende:
Te mager.
Ze worden geweigerd als je hun ribben kan zien.
Alle knokenzakken zijn lelijk in mijn optiek. Maar daar gaat het niet over.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:50 schreef geenaam het volgende:
Lelijke modellen? Als je lelijker dan een 7 scoort?
Daarom is die modeshow waar Daff het over heeft zo bijzonder denk ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:50 schreef geenaam het volgende:
[..]
Maar dat is toch de definitie van een Model?
Nee, dat is het niet. Bovendien heb ik me eens laten vertellen dat een maat in verschillende landen anders is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:51 schreef geenaam het volgende:
Als ze een kleinere maat dan 36 hebben?
BMI?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Te mager is juist. Echter het "zien van de ribben" is niet echt wetenschappelijk. En vatbaar voor interpretatie. Ik zoek dus een duidelijke reden.
Die mag niet meedoen. En maar goed ook. Knokenzakken moeten geweerd worden.. Dus de defenitie van: "Jij mag niet meedoen" staat op een BMI van onder de ..?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:54 schreef wyccie het volgende:
Oh nee, 17!
Heus, dan zijn álle modellen te dunquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:55 schreef doeka het volgende:
lager dan 19
Da's wel erg extreem. Die zal niet meer kunnen lopen, tenzij aan touwtjes.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:56 schreef Puzzelaar het volgende:
Lager dan 14.
Ik heb geen verstand van BMI.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's wel erg extreem. Die zal niet meer kunnen lopen, tenzij aan touwtjes.
wyccie zat er met haar antwoord het dichtste bij.
En geenaam gaat met het punt lopen. Het weiger-punt staat op "alles onder de 18 BMI".quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:57 schreef geenaam het volgende:
18?
Een goede zaak. Een stap in de goede richting. Ik zie veel liever vrouwen die er ook uitzien als vrouwen. Met rondingen en zo.quote:Te magere modellen zijn niet welkom op de grote Madrileense modeshow Pasarela Cibeles. De organisatoren willen zo vermijden dat er een slecht voorbeeld wordt gegeven aan jonge Spaanse meisjes, voor wie de strijd tegen de kilo's vaak een obsessie is.
De Madrileense autoriteiten, die het evenement eind september mee financieren, hebben zo'n 30 tot 40 procent van de topmodellen, die tijdens de vorige editie de catwalk bevolkten, de deelname aan de show ontzegd nadat de meisjes te mager waren bevonden.
Modellen die in aanmerking willen komen voor het défilé mogen geen BMI (Body Mass Index) van minder dan 18 (56 kg voor 1m75) hebben. Volgens de Spaanse krant ABC is het de eerste keer dat een internationale modeshow dergelijke criteria hanteert.
Eerder werden de graatmagerste topmodellen, die zwemmen in een maatje 38, ook al geweerd op een internationale trouwjurkenbeurs in Barcelona. De organisatoren wilden zo iets doen aan het feit dat mode, en meer bepaald modeshows, vaak geassocieerd wordt met anorexie.
Dachten alle mannen maar zo, dan waren er een hoop blijere tienermeisjes.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zie veel liever vrouwen die er ook uitzien als vrouwen. Met rondingen en zo.
Ja, Morris. Maar dat is dus het pseudoniemquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:01 schreef geenaam het volgende:
Wie is de striptekenaar van Lucky luke? En dan wil ik de echte naam en niet het pseudoniem.
Ik weet 't. Het probleem is dat mijn vriendin weet dat ik zo denk en erg snel jaloers is...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dachten alle mannen maar zo, dan waren er een hoop blijere tienermeisjes.
Alle mannen denken ook wel zo. Mannen vallen niet op vrouwen met 2 ruggen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo denken bijna alle mannen hoor..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:04 schreef Neleos het volgende:
Alle mannen denken ook wel zo. Mannen vallen niet op vrouwen met 2 ruggen.
Die opmerking heb je van mij....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Alle mannen denken ook wel zo. Mannen vallen niet op vrouwen met 2 ruggen.
Behalve als ze een hele leuke persoonlijkheid, mooi gezichtje of uitstraling heeft ofzo natuurlijkquote:
Ohquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die opmerking heb je van mij....![]()
Ach, je mag altijd langskomen hoor..quote:
Ja, op de AKQ-meet ging het over tennissters en toen ging Justine Henin over de tong.quote:
Justine Heninquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, op de AKQ-meet ging het over tennissters en toen ging Justine Henin over de tong.
De eerste 3 zijn goed, met de bedenking dat het "gebied" als Midden-Oosten wordt aanzien in m'n bron.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef wyccie het volgende:
VS, Saudi Arabië, UK, Frankrijk, Monaco?
Oh, dat kan wel, dat heb ik even gemist denk ik. Maar die twee ruggen opmerking is wel een vrij vaak gebruikte opmerking, dacht ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, op de AKQ-meet ging het over tennissters en toen ging Justine Henin over de tong.
Japan en China ook. Da's 5quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef Neleos het volgende:
Groot Brittanie
China
USA
Rusland
Japan
???
China had ik al gezegd, maar ik had de punten toch niet gehad..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Japan en China ook. Da's 5
Neleos +1
Ja, klopt. Maar omdat jouw post er al stond en Neleos bovendien Japan gaf, heb ik hem gequote.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:14 schreef geenaam het volgende:
[..]
China had ik al gezegd, maar ik had de punten toch niet gehad..
Snap ik.. Maar trots dat ik toch nog 1 van de 5 goed had..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar omdat jouw post er al stond en Neleos bovendien Japan gaf, heb ik hem gequote.
Ik neem aanstoot aan die opmerking! 'k Ben een gokker, hoor...quote:
And i'm proud of it.quote:
Tsssquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef wyccie het volgende:
Ik raad pas weer mee, als jij die ene hint hebt gegeven. Ik heb in de Eigenschappen gekeken
Ja, maar die zoek ik niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:31 schreef klenski het volgende:
Orff? (was dat een Duitser, eigenlijk?)
Nee, maar hij was wel een goede vriend van Schumann lees ik net.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:33 schreef wyccie het volgende:
Schumann?
19e eeuw, en volgens mij zijn alle bekende Duitse componisten nu wel genoemd, behalve de juiste.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Shit, normaal gooi ik zowat alle componisten er ineens uit, maar nu zit ik vast. We zoeken een Duitser uit de enigszins modernere tijd, want er zijn foto's van...
Hmmmm.
Hey wycciequote:
Ja!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Brahms!
Voor de rest ben je lief hoorquote:
Nee, in Nederland. Het gebouw is 50 jaar oud; viert dit weekend zijn jubileum.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:47 schreef MaJo het volgende:
Antwerpen?
Ik moest direct aan Den Haag denken toen ik het zag.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:47 schreef klenski het volgende:
Haags Gemeentemuseum
Het is geen museum. De functie van het gebouw staat beschreven in het werk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:47 schreef klenski het volgende:
Haags Gemeentemuseum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |