RuneRose +1quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:16 schreef RuneRose het volgende:
running scared.
Je zou toch zweren dat SoK het eerder zei dan RR.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Godsend, The Butterfly Effect, Birth, X-Men: The Last Stand en Running Scared waarschijnlijk.
Heel knap dat hij dat wist hoor, maar ik wilde één titel, geen vijf. Hieruit kon ik niet opmaken of hij ook daadwerkelijk wilde melden dat deze afbeelding uit Running Scared kwam.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:56 schreef cwk het volgende:
[..]
Je zou toch zweren dat SoK het eerder zei dan RR.
Dat circus bedoel je? Dat is die ja. Ik vond dat de film zichzelf iets te vaak herhaalde. Ook vond ik RC niet echt denderend. Het was ook niet slecht hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:17 schreef Sokolsky het volgende:
Was Saboteur trouwens die met die Freaks-scène? Die vond ik best oké.
nopequote:Op zondag 10 september 2006 14:35 schreef hornage het volgende:
is dit niet The Weight Of Water?
Quote uit welke film?quote:I wanna tell you something Mark, something you do not yet know, that wehave been around long enough to have discovered. The universe will expand, then it will collapse back on itself, then will expand again. It will repeat this process forever. What you don't you know is that when the universe expands again, everything will be as it is now. Whatever mistakes you make this time around, you will live through on your next pass. Every mistake you make, you will live through again, & again, forever. So my advice to you is to get it right this time around. Because this time is all you have.
Ik vind em ook erg leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 20:01 schreef Sokolsky het volgende:
K-Pax.
Een van mijn minder voor de hand liggende favorieten.
Neeje, die beste man is al lang geleden gestorven meen ik, was laatst nog een vraag over....quote:Op maandag 11 september 2006 13:52 schreef Mark het volgende:
Speelde hij ook die Duitser in Raiders of the Lost Ark?
uhm raiders of the lost ark is toch ook al enorm oud?quote:Op maandag 11 september 2006 14:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Neeje, die beste man is al lang geleden gestorven meen ik, was laatst nog een vraag over....
ja, maar Bob leeft nog, en zo te zien is de geplaatste foto vrij recentquote:Op maandag 11 september 2006 14:07 schreef flyguy het volgende:
[..]
uhm raiders of the lost ark is toch ook al enorm oud?
iddquote:Op maandag 11 september 2006 14:13 schreef hornage het volgende:
het doet me aan the crow denken, maar dat is het vast en zeker niet
quote:Op maandag 11 september 2006 14:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
batman begins?
quote:Op maandag 11 september 2006 14:35 schreef hornage het volgende:
the fly?
quote:Op maandag 11 september 2006 14:38 schreef cwk het volgende:
The descent?
quote:Op maandag 11 september 2006 14:52 schreef AtigA het volgende:
le temps du loup?
quote:Op maandag 11 september 2006 16:41 schreef RuneRose het volgende:
x-men 3: the last stand?
quote:Op maandag 11 september 2006 16:45 schreef cwk het volgende:
MIB:2 :p
Pesto + 1quote:Op maandag 11 september 2006 16:56 schreef Pesto het volgende:
X-Files: Fight the Future?
Uiteraardquote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef Sokolsky het volgende:
Oh... had wel goed gekund natuurlijk
In zijn totaliteit nietsquote:Op maandag 11 september 2006 17:20 schreef Patch het volgende:
Heeft het gewenste antwoord iets met Spielberg of Lucas te maken?
Nopequote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef cwk het volgende:
Zoeken we misschien een regisseur waar 1 van de namen niét mee heeft gewerkt?
Laat hij nou ooit eens iets hebben gekregen wat vijf van de andere mannen in het rijtje ook hebben, waarvan één pas sinds kortquote:Op maandag 11 september 2006 17:24 schreef cwk het volgende:
Vraag me af wat Phoenix met de actualiteit heeft te maken tegenwoordig.
En Sean Connery is de man zonder Coppa Volpi op zijn schoorsteenmantelquote:Op maandag 11 september 2006 17:32 schreef Sokolsky het volgende:
Of Sean Connery niet.
en dat is uiteraard goedquote:
Owh jawel hoor, maar het antwoord is niet helemaal goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:47 schreef Doff het volgende:
Ik zou zeggen, De Reddertjes, maar dat is geen Disney ofwel?
Bijna = oftewel helemaal mis, om met de woorden van Eddy Zoey te spreken...quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:50 schreef Doff het volgende:
Niet helemaal is bijna?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:54 schreef Doff het volgende:
De reddertjes in Kangaroeland?
Uh... welke film dus.quote:: Last night I dreamt I went to [...] again.
Dat heeft u goed.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:03 schreef Patch het volgende:
en dan de meer waarschijnlijke:
Rebecca
In Rebecca is het volgens mij zelfs de eerste zin, dus lag het denk ik wel het meest voor de handquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:06 schreef Patch het volgende:
En ik had eigenlijk nog wel een handjevol meer in mijn Gedanken...
Sokolsky + 1quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:15 schreef Sokolsky het volgende:
Spiderman?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:17 schreef cwk het volgende:
50 minuten..och..
Zal ik maar even een Sokolsky-vraag stellen dan? Kijk wel even welke film hij net heeft gezien.
zum beispielquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:22 schreef cwk het volgende:
en jou een gratis punt geven?
Patch +1quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:26 schreef Patch het volgende:
Unforgiven
en een mooie rol van hem it isquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:49 schreef hornage het volgende:
ik kom niet veel verder dan Sirius Black denk ik
Laat ik deze maar goed rekenen...quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Drugsdealer in true romance
Dracula
Sirius Black
Gordon
Lee Harvey Oswald
Dr. Smith. asap klinkt zeker genoeg dus zal dan wel
Hannibal ook? dan moet het wel die verminkte mason gast zijn Oldman kennende
nou, ok dan, omdat je de naam iig aardig goed hebt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
ow zij
Bryce Howard
telt het ook als ik een toekomstige film (Spiderman 3) noem naast village en lady in the water?
nah, het is een amerikaanse filmquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:48 schreef hornage het volgende:
doet me aan casshern denken
Nieuwe!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
die zijn het helaas ook niet.
is er hier nog iemand die altman films weet of zal ik maar een andere vraag stellen voordat dit topic weer uren dood valt?
Gemakkelijk?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ok een makkelijke dan
Ik wil de echte naam horen van het karakter chucky uit child's play
Wel verdomme.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:31 schreef cwk het volgende:
Sympathy for Mr vengeance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |