dibbl .. ik vind je liefquote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef Dibbl het volgende:
[..]
uhm dus ze leest straks over die ring en gaat dan alsnog flippen?
*begint weer te mompelenquote:
Mijn persoonlijke mening is dat je na 2 maanden nog niet eens van iemand kúnt houden. Misschien moet je ook even minderen met de woorden 'ik hou van je'. Mijn vriend deed het in den beginne ook en ik werd er helemaal kriebelig van! Het werkte eerder averechts.. ik zei ook iets van 'jaja.. heel lief hoor'.quote:
eenschquote:Op woensdag 20 september 2006 10:11 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Hou van je kan je niet vaak genoeg tegen haar zeggen. Als je haar kwijt bent kan het niet meer. Dus begin er gewoon weer mee gast!![]()
ja. bereid je maar voor op "lieverd, ik weet niet zo goed wat ik nou moet met mijn gevoelens voor jouquote:
Je bent de helft vergeten.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Offtopic zooi verwijderd.
Nouquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:00 schreef Xtinction het volgende:
Nou TS, waar blijft dat nieuwtje?
Is normaal. Wacht nog een paar maandjes. Dan gaat ze 'twijfelen'.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Nou!
Het is andersom nu, nu zegt zij de hele tijd ik hou van jou maar echt gewoon teveel elke keer als ik bel sms en als ik dr zie zegt ze het een paar keer per dag en ik vind het eignelijk niet nodig zovaak
En als ik niets erop terug zeg zegt ze en jij dan?!?!
Vaag he!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:18 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Is normaal. Wacht nog een paar maandjes. Dan gaat ze 'twijfelen'.![]()
stiekem heeft ze dit toppic gelezen en denkt ze nu dat jij graag wil dat ze dat zo vaak zechtquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Nou!
Het is andersom nu, nu zegt zij de hele tijd ik hou van jou maar echt gewoon teveel elke keer als ik bel sms en als ik dr zie zegt ze het een paar keer per dag en ik vind het eignelijk niet nodig zovaak
Vaag he!
zechtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:17 schreef Apz0r het volgende:
[..]
stiekem heeft ze dit toppic gelezen en denkt ze nu dat jij graag wil dat ze dat zo vaak zecht![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Nou!
Vaag he!
Voor je verjaardag krijg je een ring!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Nou!
Vaag he!
Jongen, na 2 maanden kun je niet aankomen met 'ik hou van je'quote:
Lol, hele serieuze reactie, en er dan achter komen dat het al een oud topic betreft waar alweer nieuwe ontwikkelingen op zijn. Dat krijg je als je een topic niet helemaal leestquote:Op woensdag 1 november 2006 10:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jongen, na 2 maanden kun je niet aankomen met 'ik hou van je'Dan ben je gewoon nog verliefd hoor, niets houden van. Dergelijke 'grote' woorden gebruiken kan haar misschien ook wel afschrikken. Ik denk dat haar reactie heel oprecht is, maar ze houdt nog niet van je, want ja...het is ook pas 2 maanden.
Als je haar nu al een dure ring gaat geven ben je trouwens ook niet goed snik. Waarom zou je dat doen? Is dat niet wat vroeg? Liefde kun je niet kopen en zo....
Als ik heel eerlijk ben, zou ik uitkijken dat je niet te hard van stapel loopt, want dat doe je nogal, en daarmee haar juist van je afdrijft...
Eens, maar volgens mij is het toch over het algemeen zo dat je na 8 weken niet van iemand houdt. Ja je denkt dat misschien, en dan zeg je dat, maar je moet dan wel uitkijken dat je daarmee de ander niet afschrikt, want die kan (net zoals ik en nog wat mensen hier zie ik) denken van " ho even, houden van? en dat in 2 maanden?". Daar komt dan ook nog een ring bij..ik weet niet...je zou het kunnen zien als 'claimen'.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:37 schreef Xtinction het volgende:
Coolguy: kijk uit dat je geen uitspraken doet over liefde als het niet over jezelf gaat. De ene mens is de andere niet, en liefde neemt vele vormen aan die allemaal niet even makkelijk te onderscheiden zijn. Ik denk dat je van iemand houd zodra je de hele tijd de behoefte hebt om dat te zeggen, magoed, dat zien andere mensen weer anders
Eeeh de OP is al van heel lang terug hoor het is allang goed en wat ik net wat berichten terug zei is het nu andersomquote:Op woensdag 1 november 2006 11:00 schreef Green_eye het volgende:
Je loopt idd gewoon veel te hard van stapel, gozer
Ik hou van jequote:Op woensdag 1 november 2006 10:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eens, maar volgens mij is het toch over het algemeen zo dat je na 8 weken niet van iemand houdt. Ja je denkt dat misschien, en dan zeg je dat, maar je moet dan wel uitkijken dat je daarmee de ander niet afschrikt, want die kan (net zoals ik en nog wat mensen hier zie ik) denken van " ho even, houden van? en dat in 2 maanden?". Daar komt dan ook nog een ring bij..ik weet niet...je zou het kunnen zien als 'claimen'.
Natuurlijk, iedereen heeft zijn eigen mening, das dan wel weer helemaal waar, daarom verkondigde ik die van mij ook![]()
Eindelijk!! EINDELIJK !! ow euh...ik bedoel ehm...hmm. "je laat me schrikken"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |