Volgens mij is het gewoon een "hoge string" en hoort dat dus zo...quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Goedemorgen Marlies, haal je broekje uit je naad.![]()
Ook maatje 58 schat ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:52 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nou zo vervelend vind. Hilde heeft gewoon dezelfde top als mij...
Rechtstreeks uit de Wehkamp
Ik heb ook die broekjes, maar toch ziet het er bij mij anders uit.......quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een "hoge string" en hoort dat dus zo...
hoe dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb ook die broekjes, maar toch ziet het er bij mij anders uit.......![]()
en een lekker pijpmondjequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:11 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Toch heeft ze een strak kontje.
Die "Nederland is vol" discussie is natuurlijk ook een aanwijzing geweest. Janine was erbij, maar ik niet, dus ik weet niet hoe ver dat ging.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:03 schreef itsme het volgende:
O ja ene vraag. Ik las in de streamverslagen dat Janine nu wist dat E10 een racist was.
Hoe is ze dat te weten gekomen dan?
Kan niet alleen via dat voorgelezen verboden gesprek zijn.
Er moet ergens in het archief een hele serie foto's van mijn bezoek aan het BB-huis staan. Ik was gast in HBB.quote:
Strakke opmerking van Janinequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:18 schreef Frank-NL het volgende:
Janine: Ik heb de sleutel van de gezelligheid
Iets kleiner...quote:
Er is niks mis met grote maten, er is gewoon veel mis aan Hilde maar over haar gewicht zal ik niks zeggen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iets kleiner...
Maar wél de grote maten gids inderdaad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |