daar ben ik gewoon niet zo goed in (HHAHAHAH EN DAT DOET SALES AHHAHAHAHA)quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar ben ik gewoon niet zo goed in (HHAHAHAH EN DAT DOET SALES AHHAHAHAHA)
dus
daarvoor hoef ik niet eens te searchen.... staat gewoon onder in tru bovenaan de gesloten topicsquote:
Dus jij legt agenten ook altijd uit dat er tussen 80 en 180km per uur ook maar 1 cijfer verschil zitquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarvoor hoef ik niet eens te searchen.... staat gewoon onder in tru bovenaan de gesloten topics.... maar dacht dat we bij 118 waren dus dan was 119 logisch
.... he ik zat er maar 1 cijfer naast
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus jij legt agenten ook altijd uit dat er tussen 80 en 180km per uur ook maar 1 cijfer verschil zit![]()
Jezelf Voorstellen kun je ergens anders doenquote:
volgens mij zijn we dan allemaal dood....quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Halen we de 123.456 nog
Met een beetje actie zitten we in het jaar 6666 op dat aantal. Of ben ik nu te positief ingesteld?
Kun je makkelijk berekenen. Je neemt het eerste deel en kijkt hoelang we erover gedaan hebben om dit deel te bereiken. Vervolgens moet je nog iets doen en dan kun je het jaartal zien waarop we de 123.456 bereikt hebben. Volgens mij zit je dan ver boven het jaar 6666. Veel verder boven het jaar 6666.
Waar hebben wij het over in deeltje 123.456
Is er dan een playstation 800 op de markt ondertussen?
En een X-box 3758 graden.
dit is dan ook weer afhankelijk van het aantal users op deze website.... als er ineens 50 000 users bijkomen is het veel eerder, en als fok over 4 jaar ermee ophoud gebeurd het nooit!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Ahhhh, tijd genoeg.
Meer tijd dan geld.
3148 dus, ik schatte net even ver boven de 6666 in.
3148.
Nee joh, mocht het licht hier uitgaan, dan heb ik allang een andere wereld geprogrammeerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij zijn we dan allemaal dood....
WW3 en eventueel WW4.... zon gaat uit.... einde over sluiten... was leuk mensen maar dit was het!
wij zullen er ook niet dood van gaan , maar de kleinkinderen van onze kleinkinderen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee joh, mocht het licht hier uitgaan, dan heb ik allang een andere wereld geprogrammeerd
Nee, ik ga dus nooit uit van het einde. Ik ga wel uit van een nieuw begin. Maar ik ga niet uit dat het afgelopen is. Doe ik nooit.
Ben eindelijk gezond aan het worden en dan zou het over en uit zijn, zo werkt dat niet
Al moet ik zelf de wereld gaan besturen. Ik weiger dood te gaan en ik weiger dat ik alles voor niets heb gedaan. De macht in de wereld grijpen is niet eens zo slecht idee, en is ook niet eens een te hoge ambitie. Je moet gewoon de wereld veroveren, zoals risken. Alleen op een andere manier.
Zo is dit spel niet bedoeld, en zo zijn de spelregels nietIk bedoel dus, ik ben druk bezig met zaken in juiste banen te leiden in mijn leven, en dan zou een of ander mannetje aan de "top" ineens besluiten om mijn persoonlijke werk kapot te maken? Dan zou ik alles eraan doen om dat te voorkomen dus. Van mijn part maak ik die atoombommen in hypnose gebruiksloos. Dat ik via het systeem al die bommen doe dismantelen. Dat heb ik er voor over.
De spelregels zijn anders.
En het spelletje gaat altijd door. En zo spelen miljoenen mensen mee die deze wereld niet kapot willen zien gaan. En uiteindelijk moeten al die miljoenen en zelfs miljarden mensen het winnen van dat kleine groepje mensen aan de top. De massa en de bevolking die de baas wordt van de macht. De bevolking die het voor het zeggen heeft ook wel. De stem van de burger die geldig is. En niet de stem van de macht.
Klopt, het is altijd de generatie erop die moet boeten voor de wandaden en wantoestanden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wij zullen er ook niet dood van gaan , maar de kleinkinderen van onze kleinkinderen.
Mag ik ff mee balenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff nog 2.5 uur... ik wil niet meer
nog maar 2 uur! je kan het!!! TSJAKKA!!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mag ik ff mee balenik moet ook nog 2,5 uur. Heb ook geen zin meer
Mustquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nog maar 2 uur! je kan het!!! TSJAKKA!!!!
vanavond eerst ff lekker sporten daarna ff lekker pokeren!
ik ben in de neuspeutermoodquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zeg P-azz, wat is eigenlijk je bedoeling met het plaatsen van die foto's ?
Pokeren met Jan de wandelaar zwart etiket ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nog maar 2 uur! je kan het!!! TSJAKKA!!!!
vanavond eerst ff lekker sporten daarna ff lekker pokeren!
Dan moet je een hobby zoekenquote:
En dat wil je met ons delen?quote:
okquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En dat wil je met ons delen?
Prima, maar zet het er in het vervolg gelijk bij.
Stuur je even een kaartje als je boven bentquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:11 schreef P-azz het volgende:
[..]
ok
[afbeelding]
commentaar: ben in een neuspeutermood![]()
Ben jij dat op die foto?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:11 schreef P-azz het volgende:
[..]
ok
[afbeelding]
commentaar: ben in een neuspeutermood![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben jij dat op die foto?
Nee even zonder gein. Doe maar met gein
you can do it.... use the forks george!quote:
*krijgt gelijk weer last van moederaanvallen enzo en pakt een zakdoek*quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:21 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Het is tenslotte weer tijd voor verkoudheid
Blijf je zo vervelend doen of kom je gezellig meepraten?quote:
nee, dat mag nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij sollicteerd iemand naar een...maar dat mag niet aangevraagd worden.
Het topic raakt vervuild
Alleen maar plaatjes posten zonder inhoud is geen ouwehoer. Dan weet je duidelijk niet wat ouwehoeren is.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:34 schreef P-azz het volgende:
[..]
nee, dat mag nietmaar daarom is dit ook een ouwehoertopic
Kan aan mij liggen, maar volgens mij weet jij de betekenis nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:35 schreef P-azz het volgende:
[..]
zie je! het heeft een betekenis Dromenvanger
Nee was niet belangrijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe metro ik zie dat je wat op me msn gezegt hebt maar ik kan het niet zien ( zit wel via mstsc op me pc maar heb thuis 2 schermen en kan maar 1 scherm zien op me werk!!!! ) dus als het belangrijk is mail me ff
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
P-azz.
Ik heb de foto verwijderd.
Zoals anderen al aan geven ben je bezig het topic te vergallen.
Stop daarmee, mag dan wel Ouwehoer zijn maar dat wil niet zeggen dat zomaar alles getolereerd word.
Is ook een beetje hetzelfde principe. je logt zeg maar van afstand in via een domme terminal of via een terminal programma op serverpc.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is een terminal server? Nog nooit van gehoord.
Terminal ken ik wel van vroeger.
TerminalDat woord heb ik lang niet meer gehoord.
Main terminal.
ik wil een biertjequote:Op vrijdag 8 september 2006 15:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Bier staat koud. Biertje![]()
En P-azz, doe eens wat leuks posten
en hoe heet je hond?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Bier staat koud. Biertje![]()
En P-azz, doe eens wat leuks posten
dan kan ik via mijn werk mijn pc thuis overnemen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is een terminal server? Nog nooit van gehoord.
Terminal ken ik wel van vroeger.
TerminalDat woord heb ik lang niet meer gehoord.
Main terminal.
Gaat me even te ver omdat ik erg vroeg wakker was.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Is ook een beetje hetzelfde principe. je logt zeg maar van afstand in via een domme terminal of via een terminal programma op serverpc.
Voordeel is dat je relatief cheapass terminaltjes kan neerzetten en 1 dure server.
Ook onderhoud ed is makkelijker omdat er feitenlijk maar 1 pc (de server) gebruikt wordt.
Bij de tap. De tap bij de bar. In je huis staat ergens een tap, maar die tap kun je nog niet zien, als je goed kijkt zie je wel een tap. Maar dan moet je heel goed kijken.quote:
Ahzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan kan ik via mijn werk mijn pc thuis overnemen.
Bobquote:
ik heb zequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is tijd, de hoogste tijd.....U wordt beschuldigd van 12 uur alcohol-vrije tijd
Dus wat doen we dan. We nemen ons een bit-burger.
Een bit-burger uit een warsteiner glas
Ik wil die bit-burger glazen hebben, die glazen zijn echt fijn
quote:
ik haal meestal een kroketje uit de muur, maar ik wist niet dat ze daar ook batterijen hadde!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Heroine, cocaine, speed, LSD, prozac, seroxat, Mdma, veel alcohol, wiet en paddo's.
Ik mis alleen nog dat laatste ingredient om de toverdrank compleet te maken
En nu zijn de batterijen van de muis leeg, dus die ga ik even vervangen. Altijd reserve die in de muur steken. Cannot live without them
Weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:52 schreef P-azz het volgende:
[..]
ik haal meestal een kroketje uit de muur, maar ik wist niet dat ze daar ook batterijen hadde!
lijk wel op 1 van mijn photosoepselsquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:29 schreef P-azz het volgende:
Dude! jij bent echt mega van de [afbeelding]
Wat jij hier allemaal uitkraamt!
GE WEL DIG![]()
aha! jij ben dus de eigenaar van de planeet van Dromenvangerquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lijk wel op 1 van mijn photosoepsels
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:52 schreef P-azz het volgende:
[..]
aha! jij ben dus de eigenaar van de planeet van Dromenvanger
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nope dat is droompje zelf
eigen baas issie
Dus jij stamt af van de eierachtigen! Aha, ik wist het. Ik ben namelijk undercover!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik woon op een berg dat te maken heeft met een haan
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:02 schreef P-azz het volgende:
[..]
Dus jij stamt af van de eierachtigen! Aha, ik wist het. Ik ben namelijk undercover!
Ik heb je te pakken jonge! Ik heb je te pakken! want je weet dat de C08 / 04 al lange tijd op zoek zijn naar jou.
Ik ben door hun ingehuurd om jou eindelijk van die rotplaneet af te halen. En aangezien er maar 1 berg is waar de eierachtigen hun domestica opgebouwd hebben kom ik je zo halen. Vluchten heeeft geen zin!
Dromenvangen, je nachtmerrie begint realiteit te worden!
Gegroet [afbeelding]
82-30CCLU
Eierachtige! jij hebt praatjes! teveel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mij bang krijgen![]()
Wil je mij bang krijgen dan kun je met de grootste hel aan komen zetten, ik word niet bang.
Omdat ik de hel al van voren tot achteren gezien heb
Doe dus geen moeite ook. Ik word niet bang en zal nooit meer bang worden.
Je kunt me een pistool tegen de kop zetten, dan nog lach ik keihard uit alsof ik bezeten ben door de duivel.
Je bent te kinderachtig, dus ik pas.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:05 schreef P-azz het volgende:
[..]
Eierachtige! jij hebt praatjes! teveel.
alle eierachtigen hebben trouwens praatjes, praten allemaal als een kip zonder kop.
Potje poker dan maar?![]()
wie weet... ik ga ff space laterzquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je bent te kinderachtig, dus ik pas.
Leer eerst maar eens een beetje volwassen te worden.
Wie weet ben je nog een beetje zombie.
Okey.quote:
als jij een cafe binnenwandelt zitten er ook onbekende mensenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey.
Je doet maar, onbekende waashaas die moeilijk doet. Je komt hier binnenwandelen en begint moeilijk te doen
Heb je een keutel vast zitten
Wie weet moet je onder therapie. Als je hulp nodig hebt dan help ik je wel online.
Je komt over als een persoon met problemen.
Als er lastige mensen in mijn omgeving komen die mijn plezier verpesten dan zeg ik daar wat van.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:17 schreef P-azz het volgende:
[..]
als jij een cafe binnenwandelt zitten er ook onbekende mensen
als jij in de trein zit zit je daar met onbekende mensen
als jij naar het strand toe gaat zitten en liggen daar ook onbekende mensen
en je doet een aanname. zullen we samen in therapie gaan?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als er lastige mensen in mijn omgeving komen die mijn plezier verpesten dan zeg ik daar wat van.
Zoals ik dat nu tegen jou zeg.
Welke apenboom kom jij vandaan eigenlijk?
Je komt echt over alsof je niet 100 procent bent. Minder dan 20 procent zelfs.
Veel plezierquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:19 schreef P-azz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tweede blok, linkerhuis
nou ik wilde eigenlijk al bij de vorige post weggaan, want met deze kloon heb ik de 1500 posts bereikt, en nu dus 1501. Dus bij deze! Aju Paraplu lieve mensen en intergalactische bewoners!quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik reageer niet meer
Geen overbodige moeite.
Wat doe je hier dan?
Wat zijn je bedoelingen dat je hier post? Wat denk je dat dit topic inhoudt? Waarom is ouwehoer in leven geroepen?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:26 schreef P-azz het volgende:
[..]
nou ik wilde eigenlijk al bij de vorige post weggaan, want met deze kloon heb ik de 1500 posts bereikt, en nu dus 1501. Dus bij deze! Aju Paraplu lieve mensen en intergalactische bewoners!![]()
Val niet van de trap afquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:27 schreef P-azz het volgende:
kloons zijn zielig. ik maak een statement! doei
daarom kloon ik mijzelf totdat mijn karma zich in kwade sferen bevindt. 1+1=2quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Val niet van de trap af
Anders breek je je nek. En dat is slecht voor je gezondheid.
Een slecht karma roep je in leven op deze manier. Maar zover ben je niet in je besef.
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:29 schreef P-azz het volgende:
[..]
daarom kloon ik mijzelf totdat mijn karma zich in kwade sferen bevindt. 1+1=2![]()
lijkt me tof!quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Zometeen ff een NEO sigaar roken
Het goede leven
Heee Barra !!!!
Ik wil ooit een keer met jou pokeren. Neem ik 2 flessen johnny black label mee en goede sigaren en dan een echte maffia poker avond.
Als je zin hebt ooit.
Een poker meeting
Of een andere meeting. Er komt toch een tijd dan heb ik een auto of wat dan ook. Of ik verplaats mezelf zonder te bewegen.
Oversight en Mirage en Nokwanda en nog meer wil ik ook in het echt zien ooit. Maar dan moeten zij daar ook zin hebben.
Houden we een 50's maffia party
ik heb het er niet moeilijk mee... people die .. zeker oude mensen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sterkte voor je vriendin en jou Barra![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb het er niet moeilijk mee... people die .. zeker oude mensen...
en ik kende de man helemaal niet... maar me meissie is er erg kapot van
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
wens je vriendin sterkte barra.
Geloof dat het vandaag een dag thuisblijven wordt![]()
Misschien is hij verkoudenquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Het is mooi weer, dus daar hoef je niet voor binnen te blijven.
Nou, beste DV...... er zijn er de laatste tijd ook nogal wat in de families van onze users hier. misschien dat we daarom ook wat minder online zijn. Al eens aan gedacht?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat zijn jullie een stel lijken
Ben blij dat ik in onzin terecht kan.
Hier is het dus echt dood
Precies.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, beste DV...... er zijn er de laatste tijd ook nogal wat in de families van onze users hier. misschien dat we daarom ook wat minder online zijn. Al eens aan gedacht?
heb je het kusje dat ie kreeg een beetje kunnen repareren?quote:Op zondag 10 september 2006 11:04 schreef Metro2005 het volgende:mogge
Tis gisteren nog volop druk geweest voor me. Auto uit elkaar getrokken, nog even weggeweest daarna. Dus was weer gezellig (en daardoor geen tijd om op fok te zitten)
Het gaat best redelijk. Die is veel sterker dan iedereen denkt.quote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Middag allemaal![]()
Gaat het een beetje met je moeder Nok?
Ook ik ben er niet of weinig vandaag, nog even van de zon genieten, we gaan lekker de natuur in![]()
Mensen moeten soms ook sterk zijn, al is dat soms inderdaad erg moeilijk. Wens haar maar veel sterkte toe.quote:Op zondag 10 september 2006 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gaat best redelijk. Die is veel sterker dan iedereen denkt.
Gelukkig maar dat ik dat wel al wist. maar ook sterke mensne hebben een klankbord nodig.
maar ik ben trots op haar hoor.
auto van mij is niet echt goed te repareren ben ik bang. Heb gisteren een andere auto min of meer gedemonteerd samen met een vriend van me. Een suzuki swift die een kus aan een tegenligger gegeven had.quote:Op zondag 10 september 2006 11:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb je het kusje dat ie kreeg een beetje kunnen repareren?
Hier reageer ik alleen even gauw als ik even niet zit te praten aan tafel. Ben bij mijn moeder dit weekend. Het is hier een zoete inval. En als dat even niet zo is is er veel te bespreken.
Hier ook.quote:
Moet er niet aan denkenquote:Op maandag 11 september 2006 07:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ook.
Ben om 22 uur gaan pitten en het was eigenlijk nog niet genoeg.
Maar goed..... vandaag begint de nieuwe werkweek. gelijk vandaag tot 22.30 of zo.
gaat de tijd toch snelquote:Op maandag 11 september 2006 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Vandaag precies 5 jaar geleden dat het WTC in amerika werd aangevallen trouwens
ja het gaat wel weer een beetjequote:Op maandag 11 september 2006 09:42 schreef Metro2005 het volgende:
Hoest met je meissie barra? al een beetje erover heen?
quote:Op maandag 11 september 2006 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge lilith
Barra, zoveel is het forum toch niet veranderd? alleen wat andere kleurtjes en een paar emoticons erbij
quote:Op maandag 11 september 2006 11:35 schreef Mirage het volgende:
Er is iets heel ergs gebeurd......
de kat is weggelopen !!
Hij kwam nooit buiten... redt hij zich wel ?
Straks kan ik hem 40 km (of hoever is het ??) verderop in rotterdam terugzoeken....
Wat zal brian verdrietig zijn !!!!!!!
quote:
Die komt wel weer terug hoor, katten hebben best een goed geheugen.quote:Op maandag 11 september 2006 11:35 schreef Mirage het volgende:
Er is iets heel ergs gebeurd......
de kat is weggelopen !!
Hij kwam nooit buiten... redt hij zich wel ?
Straks kan ik hem 40 km (of hoever is het ??) verderop in rotterdam terugzoeken....
Wat zal brian verdrietig zijn !!!!!!!
Dat is dus het punt... dat werkt pas na een paar weekjes.....quote:Op maandag 11 september 2006 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die komt wel weer terug hoor, katten hebben best een goed geheugen.
Jahquote:Op maandag 11 september 2006 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
me smsje nog gehad zaterdag?
maar hij is in een vreemde omgeving!quote:Op maandag 11 september 2006 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die komt wel weer terug hoor, katten hebben best een goed geheugen.
we lichten idd zoveel mogelijk mensen in.quote:Op maandag 11 september 2006 12:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's niet best idd... als ik jou was zou ik asap bij amevedi opgeven dat ie is weggelopen, en misschien 'gezocht' plaatjes maken en in de buurt ophangen?
wel aardig,quote:Hoe gaat het met jou nu?
jemig, bijna aan het infuusquote:Op maandag 11 september 2006 12:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
we lichten idd zoveel mogelijk mensen in.
[..]
wel aardig,
kan nog steeds niet eten, maar ik lijk er meer grip op te krijgen.
Heb nu vloeibare alternatieven om het afvallen tegen te gaan.
Daarnaast probeer ik iedere dag in ieder geval een paar kleine hapjes van het 'e'en of andere.
De 'ene keer blijft het hangen en stik ik er bijna in/heb het een poos goed benauwd en een rotgevoel in mijn keel.. de andere keer lijkt het aardig te zakken.
Het verschilt ook per dagdeel lijkt het ( het is alleen geen vast patroon)
1,5 week geleden was ik zover dat ik bijna aan het infuus kon. Dat is nu niet meer het geval.
Pff jeetje mirage, sterkte ermee zeg.quote:Op maandag 11 september 2006 12:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
we lichten idd zoveel mogelijk mensen in.
[..]
wel aardig,
kan nog steeds niet eten, maar ik lijk er meer grip op te krijgen.
Heb nu vloeibare alternatieven om het afvallen tegen te gaan.
Daarnaast probeer ik iedere dag in ieder geval een paar kleine hapjes van het 'e'en of andere.
De 'ene keer blijft het hangen en stik ik er bijna in/heb het een poos goed benauwd en een rotgevoel in mijn keel.. de andere keer lijkt het aardig te zakken.
Het verschilt ook per dagdeel lijkt het ( het is alleen geen vast patroon)
1,5 week geleden was ik zover dat ik bijna aan het infuus kon. Dat is nu niet meer het geval.
de topicstarter heeft destijds met het rellejte rond het bannen van Sten en consorten hard meegeschreeuwd over de nazipraktijken van Fok/ Yvonne/Iteejer/Mirage op een ander forumpje.quote:Op maandag 11 september 2006 14:16 schreef Haushofer het volgende:
Er is een erg leuk topic over Orbs geopend in WFL, wat hier te vinden is. Dacht dat voor Tru'ers wel interessant is
Maar desalniettemin bedankt voor de tip, jij kunt er ook niks aan doenquote:Op maandag 11 september 2006 14:16 schreef Haushofer het volgende:
Er is een erg leuk topic over Orbs geopend in WFL, wat hier te vinden is. Dacht dat voor Tru'ers wel interessant is
Allemaal leuk en slim uitgedachd maar ik denk dat niet alle orbs op die manier verklaarbaar zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 14:16 schreef Haushofer het volgende:
Preciesquote:Op maandag 11 september 2006 15:09 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ben net een olifant, dat soort dingen vergeet ik niet en hij krijgt wat mij betreft ook aan draai om zijn oren, net als die olifant en de laatste rolo![]()
inderdaadquote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Precies![]()
Moet er eigenlijk ook wel een beetje om lachen hoor, wereldwijd zijn er natuurkundige, parapsychologen, zelfs weerkundigen bezig om het fenomeen Orbs te verklaren, nog niemand die met zekerheid kan vertellen hoe het zit, en dan zou er nu iemand op Fok! ineens de oplossing hebben![]()
Dat is inderdaad in veel gevallen zo, maar er zijn er ook genoeg die niet verklaart kunnen worden.quote:Op maandag 11 september 2006 15:44 schreef Metro2005 het volgende:
Orbs zijn naar mijn idee al lang en breed verklaard maargoed
Volgens mij is het gewoon stof wat het flitslicht weerkaatst.
Heb je daar toevallig een voorbeeld vanquote:Op maandag 11 september 2006 16:30 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat is inderdaad in veel gevallen zo, maar er zijn er ook genoeg die niet verklaart kunnen worden.
quote:Op maandag 11 september 2006 17:01 schreef Mirage het volgende:
Ik heb trouwens sinds kort een macBook en dat is wel even wennen zeg
Ik heb even gezocht maar vind over het algemeen alleen engelstalige verslagen.quote:Op maandag 11 september 2006 16:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een voorbeeld vanvind het altijd wel interessant.
jah een macbook en hij is compleetquote:Op maandag 11 september 2006 17:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
een macbook!!!!!!
mag Barra lenen?
ook nog een ipod dingquote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah een macbook en hij is compleet
ffe showen?
een macbook een ipod en dit
http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/nieuws/index.cgi?nieuws_id=2846&LIMIT=0
Hey madamequote:Op maandag 11 september 2006 17:01 schreef Mirage het volgende:
Ik heb trouwens sinds kort een macBook en dat is wel even wennen zeg
Leuk he, dat doet mijn dromenvanger ook.quote:Op maandag 11 september 2006 17:00 schreef Mirage het volgende:
nou ja, buiten stof kan het ook weerkaatste dauw/vochtdruppels zijn.... of weerkaatsing van noem maar op...
" het is stof" kanb je net zo min zeggen als " geen enkele " orb" kan verklaard worden" of " iedere orb op een foto is een entiteit/geef het een naam" .
Orbs hebben zeker mijn interesse, juist omndat er zoveel verschillende mogelijkheden zijn.
En ik ben nou eenmaal dol op puzzels.
Zo kan je er vaak iets bij bedenken wat de weerkaatsing/bol veroorzaakt moet hebben op een foto, maar vaker dan af en toe heb ik ook geen idee wat het zou moeten zijn en komen er toch dingen als "zou het??" in mij op, zeker als andere omstandigheden/factoren ook vraagtekens oproepen.
Ik heb hier trouwens een vaag ding hangen.
geen idee eigenlijk wat het is..nog niet eens goed bekeken
O heeft het gewoon opgehangen en het ding beweegt.
Natuurlijk beweegt het !
Zeker gezien het feit dat ik graag mijn ramen en deuren open zet.
Maar dat s het niet.
Het is anders, en ook als alles dicht zit.
Het hangt ook iedere keer anders.
En iedere keer als wij erlangs komen hangen wij het weer recht.
Soms beweegt het zo dat het haast van de muur af zou komen. (van het haakje af zou ploepen dus)
Even afwachten en als het aanhoudt zal ik eens BOE roepen.
Eens kijken of het BOE terug roept ?
Het zou wel moeten idd...quote:
Nah ja... ben blij om je iig weer hier aan te treffen.quote:Op maandag 11 september 2006 18:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het zou wel moeten idd...
de chelloverbinding is alleen ontzettend traag...
en de telefoon is nog niet weer aangesloten...
Ik word werkelijk niet goed van chello en hun fouten en stommiteiten en dat klote 0900 nummer !!!
Ik doe het lekker wel per post ofzo en tot ze alles gefixt hebben betaal ik niet meer.
Ben er helemaal stil vanquote:Op maandag 11 september 2006 19:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Soms lees je dingen waardoor je weer beseft hoe goed wij het hebben
http://www.miniature-earth.com/
Of gewoon heel druk met andere dingenquote:Op maandag 11 september 2006 20:15 schreef Metro2005 het volgende:
De rest is er ook stil van geloof ik
kansloosquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:57 schreef Metro2005 het volgende:
SGP-jongeren doen aangifte tegen Madonnahi-la-risch gewoon
het zijn weer van die mensen die heeeeel tolerant zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
nogal kansloos ja.
Waarom doen ze zo achterlijk, je hoeft toch niet naar dat concert ofzo
Kloptquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het zijn weer van die mensen die heeeeel tolerant zijn
quote:
Hoiquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:24 schreef Sight_key het volgende:
Ik kom even gedag zeggen
En dan zeg ik even dat ik druk bezig ben dusStuderen en horizon verbreden
Heb plannen voor de toekomst dus ook. Ik wil weer studeren. Ik ben nooit gestopt met leren en studeren in principe, maar ik wil gestructureerd aan de slag gaan.
Rode pilletje ontwikkelen. Topic in onzin heb ik geopend.
Ik dacht even van, ik laat ff wat van me horen. Zal weer vaker langs wippen hier
Vorige keer was ik weer gestressed. Maar ik ben bijna klaar met de stress.
De stress heb ik weten weg te werken![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wat goed al die plannen!
En fijn je weer te zien.![]()
Geneeskunde, biologie, natuurkunde, wiskunde, scheikunde en economie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:27 schreef Metro2005 het volgende:
Heej droom, klinkt goed allemaal. Wat ga je studeren?
Ik vind het altijd leuk om je verhalen te lezenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:46 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik kom altijd terug hier
Maar ik ben tot bloei aan het komen![]()
Ik heb nog zoveel te doenEn het mooie is
Een eeuwigheid te gaan
Maar ik heb plannen om chemische fabrieken te gaan bouwen dusMedicijnen ontwikkelen en trip middelen. Legale drugs ontwikkelen
![]()
En weet je wat het is. Ik weet dat het gaat uitkomenIk kan in de toekomst kijken
Ik zie mijn eigen leven in de toekomst dus.
Ik ga zoveel produceren nogIk ga van alles produceren
Computer-chips produceren lijkt me ook wel wat
Maar dat kan altijd nog
Tegen de laagste prijs verkopen dus ook. Het liefst gratis
Maar is het nodig dat ik 0,10 cent vraag voor 1 trip die 1 dag duurt, dan is dat nodig. Maar goed, het is goedkoper dan 1 sigaret per dag roken
Fijn dat ik weer welkom ben en dat je blij bent dat ik terug ben
Ik schrijf graagquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om je verhalen te lezen![]()
Ik ben erg druk geweest de laaste tijd, mensen die me na staan hadden een moeilijke tijd en daar ben ik veel geweest.
Verder ben ik veel met mijn eigen forum bezig geweest en met huiswerk.
Maar ik ben benieuwd....
Dromenvanger weer terugquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lo sightkey!![]()
whazzzzzzaaaaaaa!!!!
Hier ook !quote:
Hierquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
geen idee, werken?
Mir was niet zo lekker dus kan me voorstellen dat die niet veel online is
droom is geloof ik pissed of omdat er op zaterdagavond niemand reageerde op hem
nok , scorp en bastard weer ik niet
Als de behoefte er echt is vind je er ook de tijd wel weer voorquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hier
Druk met van alles in mn leven waarbij er blijkbaar steeds minder ruimte is voor het buitenzintuigelijke in mn leven.. dus minder TRU.![]()
Ik voel me ook minder 'connected'
Ik denk dat we allemaal wel een tijd hebben dat we ons minder "connected" voelen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hier
Druk met van alles in mn leven waarbij er blijkbaar steeds minder ruimte is voor het buitenzintuigelijke in mn leven.. dus minder TRU.![]()
Oh wat verdrietig Lillith_wicca.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hier ook !
Was lekker aan het hand-biken, belt mijn zusje dat ze haar trouwe viervoeter in heeft moeten laten slapen![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hier
Ja, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh wat verdrietig Lillith_wicca.
Was het onverwacht?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Hij was wel 12 jaar (best oud voor een Briard) maar eigenlijk nog best fit.
Gisteren begon hij over te geven en was hij wat lusteloos.
Vanmorgen kwam hij niet meer uit zijn mand, dierenarts gebeld en die vertelde dat hij een tumor in zijn keel had.
Mijn zusje heeft toen een wijs maar heel moeilijk besluit genomen.
De behoefte is er wel.. maar wat lil w al zei.. het aardse leven trekt behoorlijk aan mij, stress van huidige werk nog.. komt wel weer goed, en dan zet ik mijn groeiproces weer door ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Als de behoefte er echt is vind je er ook de tijd wel weer voor![]()
Wel leuk weer even iets van je te horen.
Alles goed?
Met je vrouwtje, kindje(s)?
Ken je die BUD reclame's ookquote:
uhuh ja die is leuk!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ken je die BUD reclame's ook
Waaasssaaaaappppp?!?!?!
Ja precies.. ik bemerkte aan mijzelf ook een ja... hoe zeg je dat... andere 'vibratie van zijn' ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
Als je het druk hebt en erg met aardse dingen bezig bent dan sta je volgens mij inderdaad minder open en maak je minder makkelijk contact met de niet aardse wereld.
Heb het zelf ook momenteel, veel te druk met auto's , weggaan ed .
Ik game vaak op xbox live.. hoor je ook zooo vaak "waassaaapp" voorbij komenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
uhuh ja die is leuk!!wazaaaaaaa
nothing watching the game having a bud
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De behoefte is er wel.. maar wat lil w al zei.. het aardse leven trekt behoorlijk aan mij, stress van huidige werk nog.. komt wel weer goed, en dan zet ik mijn groeiproces weer door ook.
Wat wat je leert vergeet je niet, en je gaat gewoon verder waar je was in deze materie..
Thuis alles lekker hoor.. Jasmijn is zo'n leukerd.. kan niet zijn dat de tweede straks ook zo leuk is, kan het me gewoon niet voorstellen
Ow jawel hoor!!!
Telkens weer verbaasde ik me erover hoe even verliefd ik op elk "nieuw" monster was!
Heb net een week Ardennen achter de rug met het gezinnetje, en daar echt zo super van genoten. Opeens had ik het.. "dit is waar het om gaat, dit is meer waard dan iets wat je met geld kan kopen" .. en dan heb je het wel naar je zin denk ik.
Hier kabbelt ook alles verder neem ik aan?
Ik weet dat t erg onwaarschijnlijk klinkt... Maar t is echt zo!!quote:
Nog 20 wekenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik weet dat t erg onwaarschijnlijk klinkt... Maar t is echt zo!!
Maaruh....... is er al iets te vertellen dan?
Echt waar.....?????quote:
Euh ik heb het niet echt aan de hele grootte klok gehangen denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Echt waar.....?????![]()
![]()
![]()
Heb ik dat gewoon gemist, of heb je dat "geheim " gehouden?
Wat leuk!!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:47 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Euh ik heb het niet echt aan de hele grootte klok gehangen denk ik![]()
Hallo Metroquote:Op woensdag 13 september 2006 07:56 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge
Ik zou ook graag een spyker willen maar voorlopig kan ik alleen mijn citroën betalen![]()
Opsporen van criminelenDV wordt een detective
Ja hoor... T gaat prima met de monstersquote:Op woensdag 13 september 2006 08:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen Vamp
Alles okey met jou en de kids
Ik ben even koffie zetten. Mooi weer is het buiten trouwens
Mooi zoquote:Op woensdag 13 september 2006 08:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja hoor... T gaat prima met de monstersen mij!!
Beetje druk en mn rug en mn bekken willen niet zo mee... (Ik ben "opeens" oud en krakkemikkig...![]()
)
En t minimonster maakt daar dankbaar gebruik van door dit moment uit te zoeken om eens extra zn grenzen te gaan verleggen en vooral NIET te gaan luisteren..... Maar op momenten dat t er op aan komt ( op straat, drukke punten, veel verkeer..) is t een engeltje.....![]()
Toevalligquote:Op woensdag 13 september 2006 07:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zat even buiten met een sigaret en kreeg de Pyreneën door.
quote:Op woensdag 13 september 2006 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toevallig
Ik heb gisteren een droom gehad over de pyreneen en de alpen![]()
Stijve spieren? of zit je 'vast' ?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja hoor... T gaat prima met de monstersen mij!!
Beetje druk en mn rug en mn bekken willen niet zo mee... (Ik ben "opeens" oud en krakkemikkig...![]()
)
En t minimonster maakt daar dankbaar gebruik van door dit moment uit te zoeken om eens extra zn grenzen te gaan verleggen en vooral NIET te gaan luisteren..... Maar op momenten dat t er op aan komt ( op straat, drukke punten, veel verkeer..) is t een engeltje.....![]()
Natte droom zekerquote:Op woensdag 13 september 2006 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb een droom gehad over me user icon
en hoeveel levert dit nou op???quote:Op woensdag 13 september 2006 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Stijve spieren? of zit je 'vast' ?
Probeer eens te douchen met jeneverbes douchespul van Kneipp. Tis wel duur maar werkt echt uitstekend voor stijve spieren en gewrichten
(ok dit klinkt wel erg reclame achtig)
Kinderen zijn constant grenzen aan het verkennen ja. Kan soms lastig zijn denk ik![]()
Ferrari is inderdaad niet allesquote:Op woensdag 13 september 2006 08:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensen..
droom koop aub geen ferrari... dat zijn autos voor mensen met veel geld en zonder smaak
Helemaal niks, maar heb zelf ook regelmatig rugklachten en dat spul helpt heel goed daartegen.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en hoeveel levert dit nou op???
je moet een spray flesje advil kopenwerkt super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |