abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41838026
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef ivetje het volgende:

[..]

Het zal vast te leren zijn in 10 lessen, maar ik denk dat je in 50 lessen gewoon wat meer verkeerssituaties tegenkomt en daardoor dus beter leert hoe je moet reageren op die situaties
Dat kan van natuurlijk inzicht komen. Ik heb zelf een gemiddeld aantal lessen gehad voor motorrijden en leste ook regelmatig met iemand die er al drie keer zoveel lessen heeft gehad als ik en nog steeds totaal geen inzicht had. Nu zullen er ook mensen zijn die er gewoon veel meer aanleg voor hebben dan jij of ik en het in veel minder lessen kunnen. Ken er zelf ook een paar en die rijden meer dan goed.
pi_41838036
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sarcasme is ook niet echt aan jou besteed he?
Daar ging het in dit geval toch ook niet om? We hebben het hier over feiten stormkoninginnetje
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:50:48 #278
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41838045
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef Ridocar het volgende:

[..]

De lat wordt mijn inziens veel te hoog gelegd. Het CBR verwacht van een aspirant-automobilist veel te veel, terwijl het examen vroeger niet veel voorstelde. Dan was een rondje rond een pleintje rijden genoeg. Het meest frappante was dat je daar ook nog E achter B bijkreeg.
Het is zelfs zo erg dat een Nederlandse vrachtautochauffeur een chauffeursdiploma moet hebben om op de weg te mogen rijden, Chauffeurs die dus al jaren op de vrachtauto zitten moeten opnieuw hun theorie-certificaten (3 stuks) halen.
Kijk je naar andere landen, zoals België (je rij-instructeur is een familielid), of US of A (je mag met 16 jaar al rijden), dan is Nederland weer het braafste jongetje van de klas. Wil niet zeggen dat buitenlandse chauffeurs niet goed rijden, maar het lijkt er steeds meer op dat men een universitaire studie aan het doen is, terwijl het om iets simpels gaat als een rijbewijs halen.
Iets simpels wil ik niet zeggen, maar het CBR maakt het je idd wel moeilijk. Als ik naar mijn ouders kijk, die hebben al lange tijd hun rijbewijs en nog geen brokken gemaakt die door zichzelf kwamen Mijn opa same story...dus met wat je vroeger kreeg en hoe het getoetst werd kan je idd ook wel rijden ja

Over amerika vind ik het een anders verhaal...daar is die hele toets erg lomp volgens mij
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:51:49 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_41838073
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:50 schreef Marc1711 het volgende:

[..]

Daar ging het in dit geval toch ook niet om? We hebben het hier over feiten sneeuwkoninginnetje
Laat maar Ik heb ook geen zin meer om er op in te gaan, daarbij is het vrijdagmiddagborreltijd dusseh:
disclaimer
pi_41838087
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:50 schreef Marc1711 het volgende:

[..]

Daar ging het in dit geval toch ook niet om? We hebben het hier over feiten stormkoninginnetje
Volgens mij ben jij gewoon een typisch geval van "gefrustreerd". Je zou toch bewijzen laten zien? Waar blijven ze
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:52:39 #281
11458 ivetje
pi_41838090
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:50 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dat kan van natuurlijk inzicht komen. Ik heb zelf een gemiddeld aantal lessen gehad voor motorrijden en leste ook regelmatig met iemand die er al drie keer zoveel lessen heeft gehad als ik en nog steeds totaal geen inzicht had. Nu zullen er ook mensen zijn die er gewoon veel meer aanleg voor hebben dan jij of ik en het in veel minder lessen kunnen. Ken er zelf ook een paar en die rijden meer dan goed.
Het kan idd gewoon natuurlijk inzicht en feeling zijn ja. Daar is ook geen twijfel over mogelijk. Maar dat je wat meer moeite moet doen om het te leren wil niet zeggen dat je slechter bent dan een ander. Niet iedereen leert even snel, maar dat wil nog niet zeggen dat je minder goed leert
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:53:26 #282
11458 ivetje
pi_41838111
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:52 schreef rena het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij gewoon een typisch geval van "gefrustreerd". Je zou toch bewijzen laten zien? Waar blijven ze
Gefrustrerd dat ie het heeft opgegeven misschien?? En het nu probeert om te draaien dat ie rekening houdt met onze levens
To infinity…and beyond!
pi_41838130
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef Ridocar het volgende:

[..]

De lat wordt mijn inziens veel te hoog gelegd. Het CBR verwacht van een aspirant-automobilist veel te veel, terwijl het examen vroeger niet veel voorstelde. Dan was een rondje rond een pleintje rijden genoeg. Het meest frappante was dat je daar ook nog E achter B bijkreeg.
Het is zelfs zo erg dat een Nederlandse vrachtautochauffeur een chauffeursdiploma moet hebben om op de weg te mogen rijden, Chauffeurs die dus al jaren op de vrachtauto zitten moeten opnieuw hun theorie-certificaten (3 stuks) halen.
Kijk je naar andere landen, zoals België (je rij-instructeur is een familielid), of US of A (je mag met 16 jaar al rijden), dan is Nederland weer het braafste jongetje van de klas. Wil niet zeggen dat buitenlandse chauffeurs niet goed rijden, maar het lijkt er steeds meer op dat men een universitaire studie aan het doen is, terwijl het om iets simpels gaat als een rijbewijs halen.
De lat te hoog? Ik stapte op, even 30 min rijden en weer terug en geslaagd. Enige wat je moet doen is goed rijden, lijkt me niet zo lastig.

Bovendien wel eens in Amerika geweest? Mensen kunnen daar echt totaal niet rijden in het algemeen en 90% kan niet eens schakelen
pi_41838138
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef ivetje het volgende:

[..]

Gefrustrerd dat ie het heeft opgegeven misschien?? En het nu probeert om te draaien dat ie rekening houdt met onze levens
Mocht ik hem ooit tegenkomen op een zebrapad, dan rijd ik gewoon door.
And you know I might
pi_41838139
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:49 schreef Marc1711 het volgende:

[..]

Exactly, het enige verschil is dat ik eerlijk tegen over mezelf en anderen kan en wil zijn, en jullie
Heb jij dan een rijbewijs.
Waarom dan wel/niet?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:54:15 #286
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41838146
Denkt iedereen, behalve Marc, dat het onzin is dat je meer kans hebt op een ongeluk als je 7 keer een rij-examen hebt gedaan?
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:55:19 #287
11458 ivetje
pi_41838184
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:54 schreef rena het volgende:

[..]

Dan raak je alleen zelf je rijbewijs kwijt..dat is ie niet waard joh
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:55:41 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_41838197
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:54 schreef TNA het volgende:
Denkt iedereen, behalve Marc, dat het onzin is dat je meer kans hebt op een ongeluk als je 7 keer een rij-examen hebt gedaan?
7 keer een rijexamen is wat anders dan het verhoogde risico dat hij noemde, namelijk na 2 keer afrijden
disclaimer
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:55:45 #289
11458 ivetje
pi_41838201
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:54 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Heb jij dan een rijbewijs.
Waarom dan wel/niet?
Hij is na 60 lessen en 1 keer gezakt gestopt omdat ie zelf vind dat ie niet kan rijden En hij gooit het er nu op dat ie onze levens ermee redt
To infinity…and beyond!
pi_41838203
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:52 schreef ivetje het volgende:

[..]

Het kan idd gewoon natuurlijk inzicht en feeling zijn ja. Daar is ook geen twijfel over mogelijk. Maar dat je wat meer moeite moet doen om het te leren wil niet zeggen dat je slechter bent dan een ander. Niet iedereen leert even snel, maar dat wil nog niet zeggen dat je minder goed leert
Dat zeg ik ook niet maar ik vind jouw 50 lessen ook iets anders dan mensen met dik 80+ lessen en 4+ examens
pi_41838223
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:54 schreef rena het volgende:

[..]

Je kan niet vooruit kijken dus?

pi_41838227
laat maar, ik meng me niet meer tussen deze mensen, en zeker niet tussen rena, wat een dikke koei.. een fiatje 500 zal jouw niet vervoeren nee..

Ik geef mijn mening die op feiten gebaseerd zijn, maar het gemiddelde niveau is weer om te janken
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:56:49 #293
11458 ivetje
pi_41838234
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet maar ik vind jouw 50 lessen ook iets anders dan mensen met dik 80+ lessen en 4+ examens
Ja ok, maar sprak meer in het algemeen
En ik moet nog op voor de 1e keer dus ben benieuwd...ik ga het halen!!! Blijf ik roepen...
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:57:21 #294
11458 ivetje
pi_41838251
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:56 schreef Marc1711 het volgende:
laat maar, ik meng me niet meer tussen deze mensen, en zeker niet tussen rena, wat een dikke koei.. een fiatje 500 zal jouw niet vervoeren nee..

Ik geef mijn mening die op feiten gebaseerd zijn, maar het gemiddelde niveau is weer om te janken
Waar blijven die feiten dan!!
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:57:32 #295
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41838264
quote:
Die feiten heb je helaas nog niet laten zien... Jammer!
pi_41838265
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:54 schreef TNA het volgende:
Nope Denk dat het na 4x ofzo wel een stop voor een aantal jaren op mag.
pi_41838280
quote:
O mijn god, wat een originele opmerking

Jij kwam hier ook puur en alleen om te stoken en te rellen, dus houd nu zelf je muil maar
And you know I might
pi_41838281
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef BazzieK het volgende:

[..]

De lat te hoog? Ik stapte op, even 30 min rijden en weer terug en geslaagd. Enige wat je moet doen is goed rijden, lijkt me niet zo lastig.
Het hoeft ook niet lastig te zijn, het is meestal gewoon de examenstress. Veel te vaak heb ik verhalen gehoord van mensen die gewoon perfect rijden, maar toch 3 tot 4 keer opgeweest zijn, domweg wegens zenuwen
quote:
Bovendien wel eens in Amerika geweest? Mensen kunnen daar echt totaal niet rijden in het algemeen en 90% kan niet eens schakelen
Jammer genoeg moet ik het doen met de verhalen die anderen mij vertellen, maar het vooroordeel dat Amerikanen niet kunnen rijden is bij deze wederom bevestigd.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_41838289
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:56 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ja ok, maar sprak meer in het algemeen
En ik moet nog op voor de 1e keer dus ben benieuwd...ik ga het halen!!! Blijf ik roepen...
Ach joh, het is ook niet lastig ofzo, je hoeft geen levens te redden alleen een stukje normaal rijden, haal je wel
pi_41838297
Ik best die bronnen nog ff zoeken, maar dan moeten de mensen er ook wel normaal op reageren en voor open staan he..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')