Ik mag op mijn werk geen BB meer kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:01 schreef MaJo het volgende:
Leuk dat je hier ook eens komt kijken Isabeau
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:04 schreef MaJo het volgende:
Is wel verwarrend meerdere vragen tegelijk...
Zeg het zelf maar, ik wil er geen punt voor krijgenquote:
Ik weigerquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeg het zelf maar, ik wil er geen punt voor krijgen
Trusten Majoquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken, hier schiet het toch niet op
Truste![]()
Nu wel. leuke weetjes tochquote:
Butterfly Effectquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:05 schreef Soempie het volgende:
Op vrijdag 8 september 2006 01:48 schreef Soempie het volgende:
welke film?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze staat ook nog open![]()
Het waren Fransen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:49 schreef MaJo het volgende:
Jee
Hoe heten de twee broers (achternaam) die op 11 september 2001 in New York een documentaire over de brandweer aan het filmen waren en daardoor als enige bij het WTC waren toen de aanslag gebeurde? Hier hebben ze later een documentaire over gemaakt.
En je verwacht echt dat mensen hun naam weten ?quote:
Hey dayquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die komiek met z'n tomatenneus heet W. C. Fields. Was inderdaad steengoed, al vonden mensen dat hij wat liever zou moeten zijn tegen kinderen.
quote:
Ik weet het toch ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
En je verwacht echt dat mensen hun naam weten ?
Daffodil31LE+1quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die komiek met z'n tomatenneus heet W. C. Fields. Was inderdaad steengoed, al vonden mensen dat hij wat liever zou moeten zijn tegen kinderen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:54 schreef tong80 het volgende:
Net nu ik ga slapen. Trusten lieve mensen en MaJo in het bijzonder
Naudet inderdaadquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
En die broers heten Noudet. Hebben ook als enigen de impact van het eerste toestel in het WTC op film gezet.
Charles Manson leeft nog tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:56 schreef Plastic_Power het volgende:
Welke Beach Boy was goed bevriend met de moordenaar van Charles Manson?
Als het regent ben ik hetquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Truste Tong. Niet te vaak gaan pissen vannacht hè?
Was vanavond een mooie documentaire op de BBC over die aanslag en het WTC in het bijzonder.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Naudet inderdaadIk wist wel dat ik niet de enige was die dat wist
Daf + 1
Nu mag je meerdere vragen stellen
De vraag over de film was alleen voor een punt. Niet om een volgende vraag te stellenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:56 schreef Plastic_Power het volgende:
Welke Beach Boy was goed bevriend met de moordenaar van Charles Manson?
Ik wilde eerst zeggen "de moordenaar van Sharon Tate", maar besloot later tot een andere formuleringquote:
Oh interessantquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Was vanavond een mooie documentaire op de BBC over die aanslag en het WTC in het bijzonder.
En ik stel geen meerdere vragen![]()
Dat is ook weer verwarrend, misschien is het handiger om deze nu te laten staanquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
De vraag over de film was alleen voor een punt. Niet om een volgende vraag te stellen![]()
Daff is aan de beurt![]()
Da's goed meiske...quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh interessantBen nogal geïnteresseerd in 11 september
![]()
Nee, allebei evenveel verdiepingen, maar verschillend in hoogte.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:04 schreef MaJo het volgende:
Oh jeetje... Was het niet 102 en 104 verdiepingen? En hoe hoog... Uhm... dat weet ik echt niet
Dat lijkt me erg handig, want in een topic helemaal in het begin werd al eens aangetoond dat Charles Manson zelf Sharon Tate niet heeft vermoord....quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:59 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen "de moordenaar van Sharon Tate", maar besloot later tot een andere formulering![]()
Nou is het aantal verdiepingen te hoog. Je hoogteverschil is prima. Maar hoe hoog was de Eiffeltoren ook alweer?quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:08 schreef MaJo het volgende:
118 verdiepingen? Oh ja de hoogte verschilde iets, twee meter toch? 250 en 252 meter hoog?
Ik had al mijn twijfels, dus vandaar de verandering.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg handig, want in een topic helemaal in het begin werd al eens aangetoond dat Charles Manson zelf Sharon Tate niet heeft vermoord....
Verdiepingenquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:16 schreef MaJo het volgende:
110 verdiepingen en 410 en 412 meter.
Wat heb jij rare handen....quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:20 schreef MaJo het volgende:
Wist dat ik de verdiepingen goed had, opeens wist ik het weer
413 en 415 meter?
Prima!quote:
Dat is hemquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
<grijns> 2602 dus.
Jij ook al...quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:38 schreef Isabeau het volgende:
Het aantal doden is nog steeds niet zeker(en ik was de dinsdag voordat ze instortten nog in het WTC
)
Omdat ze haar moesten helpen met het naar beneden gaan, anders waren ze verder naar boven gegaan en omgekomen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik gooi er nog een lekker vervelend vervolgvraagje in...
Een groep brandweerlui is een zekere Josephine heel dankbaar voor haar aanwezigheid in de noordelijke toren. Waarom?
Zelfs dat heb ik niet. Wel heeft m'n zusje een mooie Russische pet voor me meegebracht. Die me helaas niet past. Ik heb maar twee stukken steen uit bouwwerken hier liggen; beiden zijn ze van fabrieksschoorstenen die ik hoogstpersoonlijk heb mogen opblazen. Met dynamiet, natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:41 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook bij de Berlijnse muur geweest toen ie nog stond, en toen ze bezig waren met afbrekenHeb zelfs een stukje Berlijnse muur hier ergens liggen
Ik heb dat trouwens een fascinerend verhaal gevonden waar ik pas een jaar geleden of zo achterkwam. Nooit geweten dat er een grote groep mensen levend uit de Noord Toren was gekomen nadat het was ingestort. Haar verhaal is ook ijzingwekkend. Haar beschrijving van wat er gebeurde....bizar gewoon.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik gooi er nog een lekker vervelend vervolgvraagje in...
Een groep brandweerlui is een zekere Josephine heel dankbaar voor haar aanwezigheid in de noordelijke toren. Waarom?
Serieus? Dat wist ik ook niet. Weet wel van twee brandweermannen die er nog levend uitgevist zijn, daar is nu een film over. Ik ga het eens opzoekenquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dat trouwens een fascinerend verhaal gevonden waar ik pas een jaar geleden of zo achterkwam. Nooit geweten dat er een grote groep mensen levend uit de Noord Toren was gekomen nadat het was ingestort. Haar verhaal is ook ijzingwekkend. Haar beschrijving van wat er gebeurde....bizar gewoon.
Ongeveer. Om je even op het juiste spoor te zetten: Ze waren op de (even graven in m'n geheugen van vanavond) 29ste verdieping toen ze de zuidelijke toren zagen instorten en daarop zijn ze naar beneden gegaan. Onderweg kwamen ze Josephine tegen, die last van haar been had. Ze hebben haar naar beneden gedragen tot op de (ik meen) de vierde verdieping. Toen schreeuwde Josephine te hard van de pijn en ging de commandant een stoel zoeken. Helaas was die verdieping geen kantoorverdieping en waren er geen stoelen. De noordelijke toren is toen ingestort, met hen er nog in. Ze zijn er een aantal uren later uitgehaald. Waren ze lager dan die verdieping gegaan, waren ze vermoedelijk gestikt in het puin, hadden ze hoger gezeten, waren ze waarschijnlijk verpletterd. De kinetische energie van het gebouw schijnt juist op tijd "op" geweest te zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze haar moesten helpen met het naar beneden gaan, anders waren ze verder naar boven gegaan en omgekomen.
Het waren er 13 die hun leven te danken hebben aan Josephine! Ze zaten tussen de 1e en 6e verdieping in het WTC. Zonder Josephine hadden een paar van hun waarschijnlijk hoger gezeten en waren ze omgekomen. Ze moesten haar naar beneden tillen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:48 schreef MaJo het volgende:
Serieus? Dat wist ik ook niet. Weet wel van twee brandweermannen die er nog levend uitgevist zijn, daar is nu een film over. Ik ga het eens opzoeken
Ik zit er nu dingen over te lezen ja, echt bizarquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het waren er 13 die hun leven te danken hebben aan Josephine! Ze zaten tussen de 1e en 6e verdieping in het WTC. Zonder Josephine hadden een paar van hun waarschijnlijk hoger gezeten en waren ze omgekomen. Ze moesten haar naar beneden tillen.
Ik was dus onderweg naar huis toen ik 't op de radio hoorde. Thuis wisten m'n vriendin en haar moeder van niets. Toen ik de TV aanzette stortte juist de zuidelijke toren in. De vraag van m'n vriendin was welke film ik nu weer ging kijken....quote:Op vrijdag 8 september 2006 04:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat alweer 5 jaar geleden is...
Ik heb live het tweede vliegtuig erin zien vliegen, heel onwerkelijk, kon het echt niet bevattenquote:Op vrijdag 8 september 2006 04:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik was dus onderweg naar huis toen ik 't op de radio hoorde. Thuis wisten m'n vriendin en haar moeder van niets. Toen ik de TV aanzette stortte juist de zuidelijke toren in. De vraag van m'n vriendin was welke film ik nu weer ging kijken....
Hou op, schei uit. Ik moest - om thuis te komen - door een wijk in een andere gemeente, waar een hoog percentage moslim is. Wat je misschien op TV zag, van die juichende mensen op straat, is bepaald geen leugen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb live het tweede vliegtuig erin zien vliegen, heel onwerkelijk, kon het echt niet bevattenNog steeds als ik het zie lopen de koude rillingen over mijn lichaam
![]()
Serieus? Ik snap niet hoe mensen daar blij om kunnen zijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 05:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Ik moest - om thuis te komen - door een wijk in een andere gemeente, waar een hoog percentage moslim is. Wat je misschien op TV zag, van die juichende mensen op straat, is bepaald geen leugen...![]()
Isabeau, vraag alsjeblieft in bold. Dank je wel
Nee, een ambulance. Maar 18 is niet goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 05:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Isabeau is modder aan 't eten zeker?
En hoe smaakt zoiets nou?quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, een ambulance. Maar 18 is niet goed![]()
Werd hij toen beschoten of ging hij toen dood?quote:Op vrijdag 8 september 2006 06:19 schreef blackangel21 het volgende:
ik denk zelf nummer 13
omdat hij op de 13 dood werd geschoten
Ok, een hint danquote:Op vrijdag 8 september 2006 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het even op internet opgezocht, maar ik vind het nogal vergezocht(dat getal dus)
Ja, dat dacht ik ook al toen ik aan het typen wasquote:Op vrijdag 8 september 2006 06:39 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Komt ie: Het antwoord bevindt zich in de gequote post van Isabeau (dus niet de tijd/datum waarom het gepost is, echt de post zelf bedoel ik)
Supersheep +1quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mary Jane's Last Dance dus?
Kim Basinger (moet bij haar naam trouwens iedere keer aan de doktersscene uit Family Guy denken)
mocht ik zo ineens een punt krijgen en een vraag moeten stellen, dat kan niet want ik ben weer weg
Nee die heeft een zuidkust...quote:
Zimbabwe heeft volgens mij natuurlijkere grenzen ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:52 schreef Gremen het volgende:
zimbabwe
Woops. ff druk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:51 schreef Sitethief het volgende:
Hmm Kenia dan? Al heeft die meer oostkust iirc.........
heel dichtbijquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:52 schreef Gremen het volgende:
20 juni
+1 peacemanquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:57 schreef peaceman het volgende:
18 juni?
we postte tegelijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:59 schreef DSanka het volgende:
lijkt me sterk 17 tot 22 zijn voorbij gekomen
Ja, dat was een tikfout. Moet Vilnius zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:28 schreef peaceman het volgende:
Vilniuw is niet goed...
Neleos +1quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat was een tikfout. Moet Vilnius zijn.
Dat is goed. Nu de grootste stad nog. Hij is nog niet genoemd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:53 schreef Puzzelaar het volgende:
Hoofstad is Tallahassee.
Oh. Dan zeg ik Tampa.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is goed. Nu de grootste stad nog. Hij is nog niet genoemd.
Je vergist je nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:55 schreef Etcetera het volgende:
ik meen dat Jacksonville de grootste stad iskan me vergissen
Is dat niet de hoofdstad van Pitcairn?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:56 schreef blackangel21 het volgende:
honkong
da's in elk geval goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:06 schreef blackangel21 het volgende:
Het verwerken van alle letters in het alphabet in 1 zin
v.b jah kan niet echt een voorbeeld geven zo veel kennis heb ik nou ook niet
om alles letter in 1 zin te zetten
Uhm.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's in elk geval goed
als niemand een voorbeeld kan geven krijg jij het punt![]()
maar dat voorbeeld maakt een pangram nou zo leuk
dat is één van velenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:10 schreef Oxyligen het volgende:
Was het n iet iets met de : quick brown fox?
dan probeer ik het maar of het goed nl is weet ik nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:10 schreef Etcetera het volgende:
quasi, qua quiz....
yes, sexy, gympie
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:12 schreef blackangel21 het volgende:
[..]
dan probeer ik het maar of het goed nl is weet ik niet
doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje![]()
![]()
pffff gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:14 schreef Etcetera het volgende:
ik vroeg niet om een perfecte pangram
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:15 schreef S-Two het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld dan van een perfecte pangram?
ze zijn er wel, maar ik vind ze nogal vreemdquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:15 schreef S-Two het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld dan van een perfecte pangram?
en lorum ipsum is ook een pangram, maar dan een voor dummytekstenquote:# Frowzy things plumb vex'd Jack Q.
# J. Q. Vandz struck my big fox whelp.
# Quartz glyph job vex'd cwm finks.
# Phlegms fyrd wuz qvint jackbox.
# Zing, vext cwm fly jabs Kurd qoph.
# Cwm fjord bank glyphs vext quiz.
Dit is de kortste in het Ned. volgens Wikipediaquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:12 schreef blackangel21 het volgende:
[..]
doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
Die zijn idd nogal vreemdquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze zijn er wel, maar ik vind ze nogal vreemd![]()
niet in het nederlands, in het engels:
[..]
volgens watte ben hier voor het eerst was da nou weerquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:18 schreef Oxyligen het volgende:
[..]
Dit is de kortste in het Ned. volgens Wikipedia
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:39 schreef macondo het volgende:
Een voordeel : je hebt een niet te googlen punt binnen gesleept.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:12 schreef blackangel21 het volgende:
dan probeer ik het maar of het goed nl is weet ik niet
doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje![]()
![]()
mwahquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:18 schreef Oxyligen het volgende:
[..]
Dit is de kortste in het Ned. volgens Wikipedia
beetje toevallig moet ik zeggenquote:
Geen twijfel in huize Macondo. Helaas, punt weg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:51 schreef Oxyligen het volgende:
Denk dat je de 1e x voordeel vd twijfel moet geven. Maar daarna is het pek en veren..
Graag hint voor tel.nr (eerste 9 cijfers ofzo..)
Leuke woordspelingquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:03 schreef Homdeck het volgende:
Ik moet ineens aan dat tv-programma denken: googelaars ontmaskerd
Wat was de vraag dan? Het antwoord was denk ik Dennis Wilsonquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef klenski het volgende:
Was die Beach Boys/Charles Manson vraag van vannacht al beantwoord? En wat het Brian Wilson?
Welke beachboy bevriend was met Mansonquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat was de vraag dan? Het antwoord was denk ik Dennis Wilson![]()
dan denk ik carl wilsonquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat was de vraag dan? Het antwoord was denk ik Dennis Wilson![]()
dank je. ik heb er uren op zitten broedenquote:
Yepquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:30 schreef ChopperMick het volgende:
-tegen houden gas
-koelen
-?
twee dus maar...![]()
Nee. Wanneer de olie of het gas eenmaal opgepompt wordt, dus in productie is, wordt er geen mud meer gebruikt. Dat zou de instroom van olie en gas alleen maar hinderen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:36 schreef Berkery het volgende:
Ruimte opvullen die ontstaat als de olie opgepompt wordt?
Nee, niet echtquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:41 schreef peaceman het volgende:
smeren?
achtergebleven restjes verwijderen?quote:
En dat is 3quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:42 schreef Gremen het volgende:
Boorgat stabiel houden, tegen druk geven in de schacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |