ja idd... ik was toen echt drijfnat van de zweet, compleet vreemde mensen omarmd.... ik kan nu weer zin krijgen in de CL... hopelijk dat het weer net zo mooi wordtquote:Op zondag 10 september 2006 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn hartwat een spanning destijds
Ja idd.. de vuist van Guusje!quote:Op zondag 10 september 2006 16:00 schreef ASSpirine het volgende:
Van mijn weinige live wedstrijden in een stadion is PSV-Lyon mijn beste geweest
Kzat toen kei hoog, maar zag alles goed op de tv schermen na. Geweldige ontlading na de penalty-serie. Was ook al een enorme ontlading toen we tegen Arsenal de 2de ronde veilig stelden
Idd met een geweldige goal van Lucquote:Op zondag 10 september 2006 16:07 schreef dndiek het volgende:
PSV-Bayern was ook een mooie CL-wedstrijd
Mooi opstootje tussen Gerets en Lotharquote:
Die zal misschien nog wel geseponeerd worden na het zien van de beelden want het was gewoon een 100% overtreding op Ibrahim.quote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef dndiek het volgende:
Die kaart voor Afellay was trouwens echt belachelijk
![]()
Jaquote:Op zondag 10 september 2006 16:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen gele kaarten ook geseponeerd worden?
Toch al 2.5 jaar niet meer gewonnen in Eindhoven, best lang voor Feyenoordquote:Op zondag 10 september 2006 19:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb zin in zondag !
We zaten in PR; rij 45...quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd.. de vuist van Guusje!
Waar zat jij dan ?? tijdens Lyon zat ik ook super hoog op Oost...
Niemand. Alex gaat wel beuken.quote:Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef WooZ het volgende:
Wie gaan er dinsdag eik allemaal?
da's het voordeel van lid zijn van de supportersverenigingquote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
We zaten in PR; rij 45...
Wel dure plaatsen, maar waren de enige die nog beschikbaar waren voor CC houder...
En tegen Milan kon ik al zeker geen kaarten meer halen...
quote:
als je zoals jij 2 plaatsen nodig hebt moet je ook alle korting die je kunt hebben pakkenquote:Op zondag 10 september 2006 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's het voordeel van lid zijn van de supportersvereniging
of houder zijn van een SCCquote:Op zondag 10 september 2006 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik had een kaartje voor die wedstrijd en ik heb niet eens een CC van PSVquote:Op zondag 10 september 2006 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jij hebt familiequote:Op zondag 10 september 2006 21:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had een kaartje voor die wedstrijd en ik heb niet eens een CC van PSV
Jawel, maar die zijn voor Ajaxquote:
er is er toch nog één die goed is terecht gekomenquote:Op zondag 10 september 2006 22:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawel, maar die zijn voor Ajax![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |