Jij hebt familiequote:Op zondag 10 september 2006 21:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had een kaartje voor die wedstrijd en ik heb niet eens een CC van PSV
Jawel, maar die zijn voor Ajaxquote:
er is er toch nog één die goed is terecht gekomenquote:Op zondag 10 september 2006 22:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawel, maar die zijn voor Ajax![]()
hij heeft inderdaad het verkeerde shirtje aanquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 09:53 schreef PyTh het volgende:
Morgen rond een uurtje of 15.00 richting stad maar
Wordt een leuk en gezellig dagje, ik voel het
het weer zit tenminste mee, dus het gaat allemaal goed komenquote:Op maandag 11 september 2006 09:53 schreef PyTh het volgende:
Morgen rond een uurtje of 15.00 richting stad maar
Wordt een leuk en gezellig dagje, ik voel het
Ja.quote:Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef WooZ het volgende:
Wie gaan er dinsdag eik allemaal?
Hopelijk maakt kluivert dan een droom debut... net als Ruudquote:Op maandag 11 september 2006 18:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vermoedelijke opstelling PSV
Gomes; Kromkamp, Alex, Addo en Salcido; Afellay, Simons en Mendez; Culina, Koné en Farfan.
19 spelers in PSV-selectie
Ronald Koeman heeft 19 spelers opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen Liverpool. Timmy Simons, Ibrahim Afellay en Alex zijn net hersteld van blessures en Kluivert is nog niet honderd procent wedstrijdfit. "We hebben nog wat kleine probleempjes en omdat ik er ook over Kluivert nog niet helemaal uit ben, neem ik negentien spelers mee. Daarvan moet er dus nog één afvallen", aldus Koeman.
Of Reiziger op links....quote:Op maandag 11 september 2006 19:23 schreef rubbereend het volgende:
dus het experiment met Salcido in het centrum is Koeman niet goed bevallen?
Of misschien is Alex wel weer gewoon terugquote:Op maandag 11 september 2006 19:23 schreef rubbereend het volgende:
dus het experiment met Salcido in het centrum is Koeman niet goed bevallen?
Hoe slecht is Reiziger dan wel nietquote:Op maandag 11 september 2006 19:39 schreef rubbereend het volgende:
wat dus zegt dat Addo hoger in rang staat dan Reiziger blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |