goed idee, morgen even Appelsientje aan zn jas trekkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:45 schreef LuNaTiC het volgende:
tvp. Heb al zin in dinsdag! Geen plattegrondje met de namen meer trouwens?
Heb trouwens ook een kaartje voor dinsdagquote:
zou dat wel goed gaan? een Arsenal en Chelsea supporter in 1 vak?quote:
Zolang jij mijn buurman niet zal zijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
zou dat wel goed gaan? een Arsenal en Chelsea supporter in 1 vak?![]()
14quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zolang jij mijn buurman niet zal zijn
Welke rij?
is goed, ik ben die ene met dat PSV-shirt aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]dan kom ik je wel de hand schudden
Ik die ene die alleen maar Pool loopt af te kraken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
is goed, ik ben die ene met dat PSV-shirt aan![]()
Neenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ball is toch naar Blackburn of nie ?
Dat is te hopen ja, gezien het niveau van Willem II is de laatste wedstrijd. En ik ben benieuwd naar Kluivert, al verwacht ik dat hij alleen zal invallen,..quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
Dit weekend kan eindelijk die nare laatst gespeelde wedstrijd uit de OP...
lees ff terug....... kaartje maken enzo! En rap een beetjequote:
Wel jammer, ik had De Kluif graag aan het werk gezien.quote:Kluivert nog niet in selectie voor Willem II
In het wekelijkse persgesprek Op De Herdgang passeerden vele namen de revue. Nieuweling Jan Kromkamp zal in Tilburg in actie gaan komen, Patrick Kluivert is nog niet opgenomen in de selectie voor morgen.
Patrick Kluivert
Hoofdcoach Koeman heeft nog niet bepaald wanneer hij Kluivert voor het eerst zal brengen. "We hebben nog geen beslissing genomen, we zullen de situatie eerst bekijken en dan bepalen wanneer hij speelminuten gaat krijgen. Het is onze taak om hem op het juiste moment te brengen. Liverpool zou een mogelijkheid kunnen zijn, aan de andere kant is dat natuurlijk het allerhoogste niveau. Daar zullen we ons over beraden. Maar hij moet natuurlijk ook gaan spelen om naar honderd procent toe te komen. Van alleen trainen kom je niet op honderd procent. Maar het gaat de goede kant op, hij heeft nu een pittig programma van acht, negen dagen in de benen. Patrick wil investeren en laten zien wat hij in zijn mars heeft", aldus Koeman in een toelichting op de nieuwe spits van PSV.
Mendez wel bij selectie
De Ecuadoriaan Edison Mendez zit wel bij de selectie voor zaterdag. "Hij koos ervoor om zichzelf eerder te melden in Eindhoven, terwijl hij eigenlijk een interland had. Dat was op zijn eigen verzoek. Mendez heeft zich al prima aangepast, hij heeft natuurlijk ook de nodige ervaring. Dat stap je toch anders binnen dan een jong broekie. Hij zorgt voor agressiviteit, diepgang en is op meerdere posities inzetbaar. Hangend links of rechts, hij kan op verschillende posities op het middenveld spelen."
Diego Tardelli
Voor het eerst sinds FC Twente stond de selectie vanochtend nagenoeg compleet op het trainingsveld. Koeman kan alleen nog geen beroep doen op Diego Tardelli (nog in Brazilië in verband met formaliteiten) en Michael Lamey, die last heeft van zijn scheenbeen en derhalve niet bij de selectie zit. "Tardelli hadden we eigenlijk al verwacht, maar ik begreep dat de papieren nog niet in orde waren. Ik hoop dat hij dit weekeinde deze kant op komt, hij in elk geval klaar en fit om te spelen. In Brazilië heeft hij al wedstrijden gespeeld." Jason Culina had afgelopen week wat klachten en ging daarom niet mee met het Australische nationale team. "Hij is nu weer fit en gewoon bij de groep morgen."Koeman heeft achttien man geselecteerd.
Bron: Psv.nl
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed idee, morgen even Appelsientje aan zn jas trekken
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zal morgen ff kijken wat ik kan doen oke ?
Heb jij dan een extra kaartje voor mij ?![]()
Dat is zo, al blijkt willem II uit vaak een lastige tegenstander voor PSV.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:34 schreef ErikT het volgende:
Ja, maar er is altijd een kansje dat het allemaal wat sneller gaat. En Willem II lijkt me wel een fijne tegenstander om wedstrijdritme op te doen.
Ik luister geen 3fm... dus ik wist het niet...quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar je kan ze tegenwoordig bij Giel winnen
maandagochtend pas weer... Tussen 6 en 9quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik luister geen 3fm... dus ik wist het niet...
toch maar ff luisteren, wanneer is die live?
Met zo'n opstelling zie ik ons eerder verliezen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:06 schreef The_M het volgende:
---------------------Gomes
Kromkamp---Alex------Cocu-------Salcido
Aissati------------Simons-----------Mendez
Culina-------------Farfan------------Kone
3 punten!!!![]()
Als Pascal dit aanpast, zou fijn zijn. Maar dan moet Nathan Coe er uit. Is geen officieel lid van de A-selectie.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
Méndez heeft 11, Tardelli 26 en keeper Ruud Boffin 31 voor de OP.
Donequote:Op vrijdag 8 september 2006 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Pascal dit aanpast, zou fijn zijn. Maar dan moet Nathan Coe er uit. Is geen officieel lid van de A-selectie.
das een mooie sfeeractiequote:Net als vorig jaar december (toen PSV met 2-0 won van Fenerbahçe en doordrong tot de laatste zestien van de Champions League) is er komende dinsdag bij PSV-Liverpool weer een sfeeractie met een uitvouwbare PSV Flits.
Bijzondere sfeer
Destijds was het een bijzondere avond. Daags ervoor was oersupporter Frits Philips (100) overleden, waardoor de sfeeractie met de uitvouwbare Flits (met rode en witte vlakken op de achterzijde) een heel speciaal karakter kreeg. Als één man stond het Philips Stadion achter het team, dat vervolgens verdiend won van Fenerbahçe. Over de bijzondere sfeer van toen, vlak voor de aftrap met een indrukwekkende minuut stilte en overal de rood-witte bordjes, is nog lang nagepraat.
'Decade of pride'
Aanstaande dinsdag (aftrap 20.45 uur) wordt deze sfeeractie met het uitvouwbare programmaboekje herhaald. De aanleiding is een speciale: voor het tiende seizoen op rij speelt PSV in de UEFA Champions League. Het verzoek van de club is om uw PSV Flits straks uit te vouwen en bij opkomst van de spelers omhoog te houden. Op de Noordtribune zal er daardoor een tekst verschijnen: DECADE OF PRIDE. De rest van het stadion is verdeeld in rode en witte vakken. Dit geeft natuurlijk weer een prachtig aanzicht, zowel in het stadion als voor héél televisiekijkend Europa.
Iets eerder aanwezig
PSV vraagt alle supporters die dinsdag komen om iets eerder aanwezig te zijn in het stadion. Zo is er ook weer een live uitzending van PSV TV, met diverse bijzondere gasten en een voor- en nabeschouwing. Daarnaast zal de actie met uitvouwbare PSV Flits dan ook zeker slagen, als iedereen op tijd bij zijn plaats is! Namens de club: alvast hartelijk dank voor uw medewerking, en laten we met deze sfeeractie de tiende Champions League-campagne op rij spetterend beginnen!
© PSV NV
Waarom?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Vak S hier!
(tipje voor de artifacts: dit soort plaatjes nooit in JPG opslaan, maar in PNG (of desnoods GIF).
Vakkie Vquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
kheb maar vast het plaatje gemaakt:
[afbeelding]
Dus als je er nog niet bij staat geef maar effe door
(en niet op de artifacts letten)
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Vakkie bank: ik ga niet.
Ik ben ergens op Oost, officieel in X dacht ik. Dus zet me daar maar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
kheb maar vast het plaatje gemaakt:
[afbeelding]
Dus als je er nog niet bij staat geef maar effe door
(en niet op de artifacts letten)
zal ik op de bank aanschuiven?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Vakkie bank: ik ga niet.
Het is hier allemaal nog best wel druk met de twee kleintjes, plus de eerste wedstrijd tegen Liverpool kon ik al niet. Dan ga ik geen passe partout voor die andere twee potjes kopen.quote:
Ja, ik ook, hopen dat hij goed gaat presteren.quote:
Ik zit er dit keer ook naast... jammer...quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal ik op de bank aanschuiven?
Ik kom gezellig bij jullie zitten dan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zit er dit keer ook naast... jammer...
Simons heeft dan mijn voorkeur boven Cocuquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Men geen Addo
Kun je toch beter Simons of Cocu naar achter schuiven
Bier staat koudquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:23 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik kom gezellig bij jullie zitten dan.![]()
Doe ik zo.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:01 schreef Garlic_Sauce het volgende:
zow... plaatje weer geupdate... kan iemand em in de OP zetten?
Erg leuk voor Jan, het is em gegundquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:15 schreef -Mo- het volgende:
Jan's the man again for Celts
Scottish Premierleague
Saturday, September 9, 2006
Pittodrie Stadium, Aberdeen
ABERDEEN…0
CELTIC…1
(Vennegoor of Hesselink 78)
Fuck, die verdediging ziet er niet goed uit nuquote:Jan Kromkamp en Edison Mendez maken zaterdagavond hun debuut voor PSV, in de competitiewedstrijd tegen Willem II. Beide spelers werden voor het verstrijken van de transfertermijn gecontracteerd.
PSV Alex
Ronald Koeman kan vanavond (nog) niet beschikken over Patrick Kluivert (niet wedstrijdfit), Diego Tardelli (nog in Brazilië), Michael Lamey (geblesseerd) én Alex (ziek). Alex keerde donderdag samen met Gomes terug van een dubbele interland, trainde ook gisteren nog gewoon mee maar meldde zich deze ochtend ziek. Door de afwezigheid van Alex en Lamey schuift de Mexicaan Carlos Salcido door naar het centrum en zal Michael Reiziger de linksbackpositie gaan bekleden. Het duel begint om 19.30 uur.
PSV Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Reiziger, Simons, Mendez, Cocu, Afellay, Koné en Farfán.
Ik denk niet dat er veel goals gaan vallen, eerder een 1-1 of een nipte 2-1 overwinning. Ik weet niet hoe Salcido centraal uit de voeten kan, maar dat is denk ik nog afwachten, maar geen Alex is wel kans op puntenverlies inderdaadquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Oei, geen Alex. Dat kost dus punten. 3-3: goals van Cocu, Farfán en Mendez.
PSV heeft het bijna altijd lastig tegen Willem II, dus helemaal jammer als je geen al te fijne verdediging hebt staan, het kan meevallen, maar je weet het nooit met Addo en Reiziger, en Salcido centraal achterin weet ik niet, in Kromkamp heb ik wel vertrouwen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:57 schreef F1Bas het volgende:
Doe eens niet zo of je afhankelijk bent van 1 persoon, het is WillemII maar.
Iig met vier middenvelders. Lijkt me niet dat Mendez of Afellay als aanvalller gebruikt wordt...quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:03 schreef ganzenherder het volgende:
Het is idd maar Willem 2, maar na de wedstrijd tegen Twente, met Reiziger in de basis en zonder Alex kan het wel eens een lastige avond gaan worden.
PSV speelt 4-4-2 vanavond ofnie?
Als PSV 3 keer scoort geef ik een rondje vanavond...quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Oei, geen Alex. Dat kost dus punten. 3-3: goals van Cocu, Farfán en Mendez.
Waar? Heb dorst en ga voo de 0-3quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als PSV 3 keer scoort geef ik een rondje vanavond...
Tilburg, lekker tussen de feestvierende Willem II supporters.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:42 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Waar? Heb dorst en ga voo de 0-3
Koeman moest in de eerste plaats al niet zijn gekomen. Westerhof is al weg, nu Koeman nog. Niet dat ik me daar zorgen over maak, die haalt de kerst niet waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:44 schreef ganzenherder het volgende:
Als PSV dit durft te verliezen moeten ze Koeman meteen wegstampen![]()
Die jongen weet hoe je de harten van de supporters verovertquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:48 schreef Neoktheone het volgende:
1-1, Mendez heeft zijn eerste binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |