Vakkie Vquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
kheb maar vast het plaatje gemaakt:
[afbeelding]
Dus als je er nog niet bij staat geef maar effe door
(en niet op de artifacts letten)
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Vakkie bank: ik ga niet.
Ik ben ergens op Oost, officieel in X dacht ik. Dus zet me daar maar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
kheb maar vast het plaatje gemaakt:
[afbeelding]
Dus als je er nog niet bij staat geef maar effe door
(en niet op de artifacts letten)
zal ik op de bank aanschuiven?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Vakkie bank: ik ga niet.
Het is hier allemaal nog best wel druk met de twee kleintjes, plus de eerste wedstrijd tegen Liverpool kon ik al niet. Dan ga ik geen passe partout voor die andere twee potjes kopen.quote:
Ja, ik ook, hopen dat hij goed gaat presteren.quote:
Ik zit er dit keer ook naast... jammer...quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal ik op de bank aanschuiven?
Ik kom gezellig bij jullie zitten dan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zit er dit keer ook naast... jammer...
Simons heeft dan mijn voorkeur boven Cocuquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Men geen Addo
Kun je toch beter Simons of Cocu naar achter schuiven
Bier staat koudquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:23 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik kom gezellig bij jullie zitten dan.![]()
Doe ik zo.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:01 schreef Garlic_Sauce het volgende:
zow... plaatje weer geupdate... kan iemand em in de OP zetten?
Erg leuk voor Jan, het is em gegundquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:15 schreef -Mo- het volgende:
Jan's the man again for Celts
Scottish Premierleague
Saturday, September 9, 2006
Pittodrie Stadium, Aberdeen
ABERDEEN…0
CELTIC…1
(Vennegoor of Hesselink 78)
Fuck, die verdediging ziet er niet goed uit nuquote:Jan Kromkamp en Edison Mendez maken zaterdagavond hun debuut voor PSV, in de competitiewedstrijd tegen Willem II. Beide spelers werden voor het verstrijken van de transfertermijn gecontracteerd.
PSV Alex
Ronald Koeman kan vanavond (nog) niet beschikken over Patrick Kluivert (niet wedstrijdfit), Diego Tardelli (nog in Brazilië), Michael Lamey (geblesseerd) én Alex (ziek). Alex keerde donderdag samen met Gomes terug van een dubbele interland, trainde ook gisteren nog gewoon mee maar meldde zich deze ochtend ziek. Door de afwezigheid van Alex en Lamey schuift de Mexicaan Carlos Salcido door naar het centrum en zal Michael Reiziger de linksbackpositie gaan bekleden. Het duel begint om 19.30 uur.
PSV Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Reiziger, Simons, Mendez, Cocu, Afellay, Koné en Farfán.
Ik denk niet dat er veel goals gaan vallen, eerder een 1-1 of een nipte 2-1 overwinning. Ik weet niet hoe Salcido centraal uit de voeten kan, maar dat is denk ik nog afwachten, maar geen Alex is wel kans op puntenverlies inderdaadquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Oei, geen Alex. Dat kost dus punten. 3-3: goals van Cocu, Farfán en Mendez.
PSV heeft het bijna altijd lastig tegen Willem II, dus helemaal jammer als je geen al te fijne verdediging hebt staan, het kan meevallen, maar je weet het nooit met Addo en Reiziger, en Salcido centraal achterin weet ik niet, in Kromkamp heb ik wel vertrouwen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:57 schreef F1Bas het volgende:
Doe eens niet zo of je afhankelijk bent van 1 persoon, het is WillemII maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |