quote:Op donderdag 7 september 2006 21:53 schreef MaJo het volgende:
Rabito!
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:53 schreef Puzzelaar het volgende:
An albino!
ben blij dat ik er op de valreep nog ingekomen benquote:
quote:is a term of Spanish or Portuguese origin usually describing a person with significant amounts of both European and African ancestry.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:00 schreef Puzzelaar het volgende:
Creolo?
het rijmt niet op albinoquote:Op donderdag 7 september 2006 22:02 schreef MaJo het volgende:
Het moet ook op albino rijmen.
Niet? Dan zit ik heel verkeerd te denkenquote:
nee daar had ik 5 minuten geleden ook wel eens van gehoordquote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef wyccie het volgende:
Dildo?
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee daar had ik 5 minuten geleden ook wel eens van gehoord![]()
Ik weet niet hoe jij bent opgevoedquote:Op donderdag 7 september 2006 22:04 schreef Homdeck het volgende:
nee daar had ik 5 minuten geleden ook wel eens van gehoord![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:07 schreef Supersheep het volgende:
mulato (geen idee wat t is)
Supersheep +1quote:Mulatto (also mulato) is a term of Spanish or Portuguese origin usually describing a person with significant amounts of both European and African ancestry.
Nee, van deze film was er eerder een actieserie die liep van 1975 t/m 1979.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:16 schreef wyccie het volgende:
What women want?
juist!quote:Op donderdag 7 september 2006 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Starsky & Hutch?
Goed zo!quote:Op donderdag 7 september 2006 22:25 schreef Homdeck het volgende:
drachme
Hoi BBquote:
nee het gaat om een recenter nummer. uit 1993 om precies te zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 22:29 schreef dartfanaat het volgende:
Hoop dat ik een niet al te stom antwoord geef, maarre
Hotel California van The Eagles?
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef BwennieBren het volgende:
Sorry weet de vraag niet, maar wat een bijzondere OP. Asmo staat er nl. niet OP![]()
tell me baby?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:39 schreef MaJo het volgende:
Weet het ook niet... Hoe heet trouwens het nieuwe nummer van RHCP? Wil die steeds, uhm, luisteren maar weet de naam niet meer
Ik had ook zoiets, 'Dani California' - hoe gaat die ookalweer?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:39 schreef MaJo het volgende:
Weet het ook niet... Hoe heet trouwens het nieuwe nummer van RHCP? Wil die steeds, uhm, luisteren maar weet de naam niet meer
Ja dat is hemquote:
Ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets, 'Dani California' - hoe gaat die ookalweer?
Ben bang van nietquote:
np, jammer dat het geen quiz vraag wasquote:
haha inderdaad. Lekker nummertjequote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Gremen het volgende:
[..]
np, jammer dat het geen quiz vraag was
quote:She grew up in an indiana town
Had a good lookin momma who never was around
But she grew up tall and she grew up right
With them indiana boys on an indiana night
Well she moved down here at the age of 18
She blew the boys away, it was more than theyd se en
I was introduced and we both started groovin
She said, I dig you baby but I got to keep movin
...on, keep movin on
Zeker gaaf nummer.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
haha inderdaad. Lekker nummertjeHeel anders dan de rest van hun muziek. Had nooit gedacht dat het RHCP was toen ik het de eerste keer hoorde
Ja moet je doenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef Gremen het volgende:
[..]
Zeker gaaf nummer.
Dat was trouwens me eerste post ooit in deze reeks. Misschien maar eens meedoen nu alles weer op 0 staat!
Hey, je hebt me al een beetje overgehaald!quote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef Soempie het volgende:
Gremen![]()
heej! hahaha toch maar wel dus
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef Gremen het volgende:
[..]
Hey, je hebt me al een beetje overgehaald!![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef Puzzelaar het volgende:
Johnny Cash?
Heeft het met tekst te maken dan of met de melodie? Als je de tekst plaatst maar het heeft met de melodie te maken dan schiet het nog niets opquote:Op donderdag 7 september 2006 22:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
zal ik het refrein dan ook maar posten? de vaart moet er natuurlijk wel een beetje inblijven.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
zal ik het refrein dan ook maar posten? de vaart moet er natuurlijk wel een beetje inblijven.
beide frappant genoeg. ik zal straks even een linkje posten waarbij je het zelf kunt luisterenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft het met tekst te maken dan of met de melodie? Als je de tekst plaatst maar het heeft met de melodie te maken dan schiet het nog niets op
Om zo de nieuwe spelers het gevoel te geven dat ze ook bovenaan kunnen komen te staan. Als er getallen staan als "500" punten dan is dat wat demotiverend. Maar de lijst blijft op de achtergrond gewoon bestaan, aan het eind van het jaar tellen we de punten bij elkaar op en is asmo gewoon de grote winnaarquote:Op donderdag 7 september 2006 22:54 schreef Jajong het volgende:
Oh staat iedereen weer op 0?Waarom? Dat heb ik even gemist
quote:Last dance with mary jane
One more time to kill the pain
I feel summer creepin in and im
Tired of this town again
Oh dat is wel interessantquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
beide frappant genoeg. ik zal straks even een linkje posten waarbij je het zelf kunt luisteren
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Om zo de nieuwe spelers het gevoel te geven dat ze ook bovenaan kunnen komen te staan. Als er getallen staan als "500" punten dan is dat wat demotiverend. Maar de lijst blijft op de achtergrond gewoon bestaan, aan het eind van het jaar tellen we de punten bij elkaar op en is asmo gewoon de grote winnaar
tom petty jaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
Tom Petty dus...? Of bedoel je Jared Morris?
er moet nog een stukje achter de titel. en download koop hem eens zou ik zeggen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:02 schreef Gremen het volgende:
Gokje
Petty - Mary Jane
(ken het nummer totaal niet)
ja ik heb gehoord dat ze beide nummers over elkaar afspeelden. Er was nauwelijks verschil te horenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:03 schreef MaJo het volgende:
Jeetje dat lijkt wel heel erg op elkaar ja
Dat gebeurd in dit geluidsfragment ookquote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja ik heb gehoord dat ze beide nummers over elkaar afspeelden. Er was nauwelijks verschil te horen![]()
oh dat is deze link dus, dacht dat ik de originele tom petty had gedroptquote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja ik heb gehoord dat ze beide nummers over elkaar afspeelden. Er was nauwelijks verschil te horen![]()
dat staat in het refreinquote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef MaJo het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat het Mary Jane heet als je het nummer niet kent? Ik hoor het hem niet zingen.
gewoon ter verbetering en aanvulling op je collectie bedoel ikquote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef Gremen het volgende:
Mag een nummer downloaden wel? Dat is net zoiets als google gebruiken? extra resources aanwenden
nee, gebruik ook andere woorden uit die zinquote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef Waterweg het volgende:
Tom Petty - Mary Jane Poppins
bijnaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Mary Jane dance?
neequote:Op donderdag 7 september 2006 23:13 schreef MaJo het volgende:
Dus dat Mary Jane zit in Dani California? Das wel helemaal dom
Ah je hebt een stukje van het andere nummer gepostquote:
er moet nog een woord bij en dancing moet dance zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:14 schreef MaJo het volgende:
Mary Jane dancing?
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef BwennieBren het volgende:
Lieve luitjes, ik kan jullie niet bijbenen vandaag. Ik kan bijna niet focussen op mijn scherm en lettertjes en of het nu door mijn lensen komt of door de hoeveelheid rosé die ik net op het terras naar binnen heb lopen werken, een spel spelen gaat mij nu even niet lukken. Derhalve wens ik jullie een fijne voortzetting van AKQ en voor straks lekker slapen![]()
Doei BB!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef BwennieBren het volgende:
Lieve luitjes, ik kan jullie niet bijbenen vandaag. Ik kan bijna niet focussen op mijn scherm en lettertjes en of het nu door mijn lensen komt of door de hoeveelheid rosé die ik net op het terras naar binnen heb lopen werken, een spel spelen gaat mij nu even niet lukken. Derhalve wens ik jullie een fijne voortzetting van AKQ en voor straks lekker slapen![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef peaceman het volgende:
Mary Jane's last dance?
Jaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef Gremen het volgende:
Oke dan, was dus bijna de hele eerste zin van het refrein!
Jaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
Is het heel erg dat ik Tom Petty niet ken?
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
Tell me morequote:
ja snel wat van hem zien binnen te krijgen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
Emotionele gitaarrock. Kruising tussen Bryan Adams en Bruce Springsteen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tell me moreWat voor soort muziek?
Into The Great White Open is ook een bekend nummer van hem. Begin daar eens mee samen met Mary Jane's Last Dancequote:Op donderdag 7 september 2006 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tell me moreWat voor soort muziek?
Bruce Springsteen vind ik geweldig, Bryan Adams weer wat minderquote:Op donderdag 7 september 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Emotionele gitaarrock. Kruising tussen Bryan Adams en Bruce Springsteen.
Ik wens wel eens dat ik Tom Petty niet ken.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
We kunnen inderdaad wel actrices gaan raden maar dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef peaceman het volgende:
hmmm er zijn ongetwijfeld spelers die dit wel weten, dus over 5 minuten mag de vraag in de parkeerstand....
p.s. hoest verder Majo?
quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef peaceman het volgende:
Ik ga pitten...parkeren dus...
Sterkte Majo..
Ze maken het allebij belachelijk?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:22 schreef tong80 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Jan Wolkers en Maarten van het Hart, qua godsdienst ?
Het mag geen naam hebbenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:24 schreef geenaam het volgende:
Allebei gereformeerd?
Mary Jane's Last Dance dus?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:23 schreef peaceman het volgende:
Toch wel 1 van de bekendste nummers van Tom Petty...
En een leuke clip, maar wie zat er naast Tom Petty ook al weer in die clip?
trustenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:32 schreef geenaam het volgende:
Ja, is goed. Beknopt maar goed. Ik wil slapen dus bedankt Homdeck![]()
Homdeck + 1
Doei schaapjequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Supersheep het volgende:
mocht ik zo ineens een punt krijgen en een vraag moeten stellen, dat kan niet want ik ben weer weg
ik zat al op je te wachtenquote:
O.a. The Aviator, Gangs of New York.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:09 schreef Soempie het volgende:
Je vindt het vast schandalig:
ik ken die man helemaal niet...laat staan dat ik een film kan noemen van hem![]()
![]()
Good Fellas Taxo Driver Raging Bullquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:09 schreef Soempie het volgende:
Je vindt het vast schandalig:
ik ken die man helemaal niet...laat staan dat ik een film kan noemen van hem![]()
![]()
Klenski+1quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
Ik zal nog eens een makkelijke vraag stellen.
Deze was echt niet moeilijk Soempiequote:
Homdeck +1quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:29 schreef Homdeck het volgende:
42
Komt uit het boek "The Hitchhikers Guide to the Galaxy", waar een supercomputer miljoenen jaren heeft staan rekenen op het antwoord op de vraag van "Life, the Universe and Everything". Het antwoord was 42quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:31 schreef wyccie het volgende:
Kan iemand me vertellen wat dat precies is? Het is al de tweede keer dat die vraag voorbijkomt, maar ik ken het niet.
dat komt aardig in de buurt. alleen gebeurde het ongeluk op de grond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:40 schreef Soempie het volgende:
vliegtuigongeluk?
ja in de rotorbladen zeg maar. dat was niet zo slimquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:42 schreef Soempie het volgende:hij liep een een propeller van een vliegtuig?
quote:
neequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:51 schreef tong80 het volgende:
Al die recente filmsHebben jullie gen historisch besef ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |