Lees het nieuwsbericht maar, staat ook waar het vandaag komt.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Thomas B. het volgende:
ook serieus met dubbel l???
hilarisch!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Lees het nieuwsbericht maar, staat ook waar het vandaag komt.
Whehe, dat kind wordt eeuwig gepest dat ze niet kan spellen.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
en dat mag bij het gemeentehuis??quote:Op donderdag 7 september 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
oww dan is het goed... jezus gewoon pure kindermishandeling ditquote:De naam is door Raffaëla en haar vriend uit de filmkomedie You Got Served uit 2004 gehaald. Daarin zegt een personage "My name is Beautifull, with double L". Beiden vonden de film hilarisch.
Jihad mag ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
en dat mag bij het gemeentehuis??
Als er twee bier uit de kut van jouw vrouw komt zou ik snel met haar trouwen!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:52 schreef remlof het volgende:
Ik ga mijn zoon later "Twee Bier" noemen
Zal ik 'm inkoppen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:29 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een naamzo gaar he sommige mensen
Do it baby !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |