quote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef Paardesnikkel het volgende:
Homo's bedoel je? Die moeten sowieso headfirst van een flatgebouw.
Ben je ook homo? (quote:Op donderdag 7 september 2006 19:24 schreef rena het volgende:
[..]
Je gedraagt je echt naar je username.
![]()
Die quote ikquote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef Paardesnikkel het volgende:
Homo's bedoel je? Die moeten sowieso headfirst van een flatgebouw.
Hesselink. Jij bent er zeker ook zo een?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:24 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waarom weet die verslaggever niet wie er scoorde? Hij twijfelt tussen van Vennegoor of Hesseling![]()
Ja.quote:
die ken ik niet eensquote:Op donderdag 7 september 2006 19:20 schreef Ricky_ het volgende:
Inderdaad, "Ooijer speelt toch bij PSV?".
Wij werken tenminste. Jij neukt ws alleen maar 12 jarige jochies in de reet.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef wunderbaum het volgende:
voetbal is gewoon een vieze paupersport voor werkloze mannen bij de plantsoenendienst die de hele dag bier drinken en leunen op hunne schoffel
Heb je een peper in je reet, want je reageert nogal heetgebakerd en driftig.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
Wij werken tenminste. Jij neukt ws alleen maar 12 jarige jochies in de reet.
Sorry maar die gedachten komen niet bij mij opquote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
waar et hart van vol is hequote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
ja okeej, maar daar ben je toch homo voor ?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
IK HEB 0,0 VERSTAND VAN VOETBAL, MAAR IK LUL WEL GRAAG MEE, ZOALS ZEG MAAR 99,9%
37 posts en ik mag je nu al nietquote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
JA IDD. WANT ER ZIJN MAAR 0.1 % HETERO'Squote:Op donderdag 7 september 2006 19:39 schreef bonke het volgende:
[..]
ja okeej, maar daar ben je toch homo voor ?
ik heb al eerder gezegt dat ik het helemaal niet erg vind dat je homo bent maar nu sla je ook nog es wartaal uitquote:Op donderdag 7 september 2006 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
JA IDD. WANT ER ZIJN MAAR 0.1 % HETERO'S![]()
Ben ik nu zo stom of.....quote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef wunderbaum het volgende:
voetbal is gewoon een vieze paupersport voor werkloze mannen bij de plantsoenendienst die de hele dag bier drinken en leunen op hunne schoffel
* meldtquote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef kikoooooo het volgende:
Mannen die 0,0 verstand van voetbal hebben
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:50 schreef bonke het volgende:
[..]
ik heb al eerder gezegt dat ik het helemaal niet erg vind dat je homo bent maar nu sla je ook nog es wartaal uit
![]()
Ik ben een man die stratenmaker is en de hele dag bier drinkt en leunt op een schep.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:53 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het opvalt. Jij bent vast geen voetbalfan![]()
nou, eigenlijk had ik liever dat je gewoon hetero was, net als ikquote:Op donderdag 7 september 2006 19:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
WIL JE GRAAG DAT IK HOMO ZOU ZIJN?
Vast nog een ajax fan ook. Of heb ik het misquote:Op donderdag 7 september 2006 19:58 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ben een man die stratenmaker is en de hele dag bier drinkt en leunt op een schep.
Mag jij nog een keer raden of ik voetbalfan ben.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:20 schreef kollie het volgende:
homo's zijn het.
Je mag nooit meer raden?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:01 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Vast nog een ajax fan ook. Of heb ik het mis
Nah, ik keek gister bij mn zusje in groningen voetbal... En daar was een gastje, en die begreep er totaal niets van... Te homo gewoonquote:Op donderdag 7 september 2006 20:14 schreef Catch22- het volgende:
heb je het over kwiel kiek ?
als voetbal saai is, dan is 99% van alle andere sporten saai. Sorry, maar het is gewoon bullshit om zoiets te beweren. Elke sport heeft z'n aantrekkelijke en minder aantrekkelijke kanten. Voetbal is niet voor niks 's werelds meest populaire sport. Het is idd echt een volkssport (in Europa, Zuid-Amerika) die veel mensenlevens nog enige zingeving geeft... het is voor sommigen een religie. Er is gewoon geen andere sport te bedenken die dezelfde impact universeel heeft op mensen heeft. En alleen daarom is het geen kutsport. Uiteraard, als je het genuanceerd bekijkt. Er bljven natuurlijk mensen die alleen kunnen zeggen: dit is kut omdat het kut isquote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef Frankvbr het volgende:
Voetbal is gewoon saai. EN wat is verstand van voetbal hebben? de namen van de spelers kennen? zucht.. lompe sport
Voetbal is geen sport. Voetbal is big business. En daarom is het kut.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
als voetbal saai is, dan is 99% van alle andere sporten saai. Sorry, maar het is gewoon bullshit om zoiets te beweren. Elke sport heeft z'n aantrekkelijke en minder aantrekkelijke kanten. Voetbal is niet voor niks 's werelds meest populaire sport. Het is idd echt een volkssport (in Europa, Zuid-Amerika) die veel mensenlevens nog enige zingeving geeft... het is voor sommigen een religie. Er is gewoon geen andere sport te bedenken die dezelfde impact universeel heeft op mensen heeft. En alleen daarom is het geen kutsport. Uiteraard, als je het genuanceerd bekijkt. Er bljven natuurlijk mensen die alleen kunnen zeggen: dit is kut omdat het kut is![]()
Dat is helaas ook waarquote:Op donderdag 7 september 2006 20:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Voetbal is geen sport. Voetbal is big business.
wie?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:20 schreef Ricky_ het volgende:
Dus dan zijn alle mannen homoquote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef Gitanki het volgende:
Mensen die serieus menen dat mannen die niet van voetbal houden homo zijn.. die durven zelf nog niet uit de kast te komen![]()
Was het maar zo'n feestquote:
ik moest lachenquote:
Het is de belangrijkste bijzaak ter wereld wordt ook wel eens gezegd.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:26 schreef Frankvbr het volgende:
ik mag voetbal niet saai noemen? t blijft toch echt mijn eigen mening hoor, en ik heb zoiezo met elke sport op tv niet de neiging er langer dan 5 minuten naar te kijken.
En over de rest van t lulverhaal erachteraan. Er zijn wel meer dingen wat voor mensen een "religie" is. En dingen die een impact hebben op iets. Feit is gewoon dat sport maar iets simpels is, en dat t zo bekend en geliefd blijft komt ook alleen maar door mediagezeur. Elke sport wordt populairder als t meer wordt opgeblazen in de media.
Juist jij hebt het doorquote:Op donderdag 7 september 2006 19:24 schreef Paardesnikkel het volgende:
[afbeelding]
Hier, heb je er zo 1.
Hear hear. Kijken naar een groep overpayed assholes met een bord patat op je schoot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:11 schreef bonke het volgende:
ik hoorde trouwens dat Rijkaard ook weer ging spelen bij Ajax ???Dat is er eentje van Youp van 't Hek als ik me niet vergis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilarischquote:Op donderdag 7 september 2006 21:08 schreef arneaux het volgende:
Staat Kraijcek tegenwoordig nog veel in de basis bij Ajax?
Ben door zo'n mening toch al wat vrouwen misgelopenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:55 schreef ma_jojo het volgende:
Mannen die niet voor voetbal leven.
Aftuigen in de NBA?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:56 schreef Lexiun het volgende:
Voetbal is gewoon een ruk sport waar geen aktie in zit, ze rennen het hele veld over om zo bij de goal te komen waarna de tegenpartij de bal net zo hard weer terug trapt. In sommige situaties heeft de man geluk met ze flexe skills en gooit er een doelpunt in. In een hele wedstrijd zitten misschien 4 hoogte punten en dat zijn dan 3 goals en een aktie waar een speler als een HOMO op de grond gaat liggen rollen omdat hij getrapt is terwijl hij daarna nergens last meer van heeft.
Wat het praten over voetbal betreft: daar kan ik moe van worden, die mensen (wil niet generaliseren) hebben niks beters te melden om commentaar te geven op de club of de desbetreffende voetballer want zij weten het beter.
Nee doe maar maar gewoon NBA of NFL dat zijn meer sporten waar tenminste meer aktie in zit en waar echte mannen elkaar aftuigen en meer dan 4 keer aktie per wedstrijd voor komt.
just my 2 cents.
Trouwen?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:55 schreef ma_jojo het volgende:
Mannen die niet voor voetbal leven.
Slaat dat been nu dubbel?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Aftuigen in de NBA?
Heb redelijk wat NBA minuten gezien, maar dit nooit
[afbeelding]
Euh.. Jah..quote:Op donderdag 7 september 2006 21:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Slaat dat been nu dubbel?![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh.. Jah..
En later deed'ie het nog eens over:
[afbeelding]
Gelijkspel kneus.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:42 schreef JvdK het volgende:
die megaul van een dude die zegt: "Je hoeft niet te winnen als je maar niet verliest" kunnen zie die knakker niet ophangen?
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:09 schreef Maisnon het volgende:
En vrouwen die alles van voetbal weten?
misschien zelfs twee landen, voor die tweede moeten we tot 25 februari 2007 wachtenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:04 schreef Koranaga het volgende:
Voetbal![]()
Wie heeft ook al weer het WK gewonnen?
Eensquote:Op donderdag 7 september 2006 22:08 schreef Madine het volgende:
Ik heb een hekel aan 't gigantische aantal voetbalfans dat hier in Limburg woont.
Even enkele standaardopmerkingen:
'Ben jij voor Ajax? Je moet voor je locale club zijn!'
Tja, de waarheidquote:'Ajax? Dat is een wasmiddel'
Nog nooit gehad in Limburg. Was ooit zo.quote:'Ajax, daar voetballen alleen zwarten'
Is zo.quote:'Ajax, die hebben ook meer geld'
Babangida, Van Loen, Soetaers, Sibon, Anastasiou allemaal spelers die bij Ajax niet functioneerden terwijl ze bij Roda JC helden waren.quote:'Als Roda een goede speler heeft koopt Ajax 'm weg'
Niet zoveel als bij Roda. Maar heb het verwijt nooit gehoord.quote:'Bij Ajax voetballen allemaal buitenlanders'
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:13 schreef Haikuh het volgende:
Nou dan haat je mij ook.
waar slaat het eigenlijk op, dat je mannen haat die niets van voetbal afweten.
Dus volgens jou moet iedere man verstand hebben van voetbal. En iedere vrouw moet zeker koken van jou ? en jou pilsje pakken, als jij tv zit te kijken..
Dat is bij iedere teamsport?quote:(mijn mening) ik vind het niet intressant om een paar ventjes (die beweren dat ze geen homo zijn maar wel lekker samen in bad gaan)
Dus een coureur mag ook geen auto ongeluk krijgen?quote:zijn te rennen achter een bal aan, en op de grond gaan liggen om zo een penalty of een vrije trap te krijgen. Vervolgens 2 x 45 min "heel" hard rennen over het veld heen. om vervolgens naast te schieten op een doel dat (8bij2 meter is ?) ofzo iets,
Kijk ik bedoel, dat je een halve meter naast schiet kan ik nog inkomen... Maar dat je dan (als TOPsporter) 5 meter naast of over schiet dan moet je toch wat meer oefenen, of misschien wat aan je ogen laten doen.
90 minuten, homoquote:Diegene die het leuk vinden -- Top voor jullie
Diegene die het niet leuk vinden -- Nou, achja, 2 uur beter te besteden op FOK!
Waarom kijk je EK's en WK's als je het niets meer vindt dan een paar kerels die achter een bal aan rennen?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:14 schreef Tuvai.net het volgende:
Interessant hoor. 22 bezweette kereltjes die anderhalf uur achter een bal aan hollen.
Ik kijk alleen maar EK en WK, rest boeit me allemaal geen ruk eigenlijk. Net zo min als welke speler bij welk team speelt, welk team welke coach heeft, enz, enz.
Locale club, schmocale club, dat is een domme opmerking. Ten eerste is Roda een club met fans in de regio, net zoals Twente fans in de achterhoek heeft en Heerenveen in Friesland. Ajax is echter, net als Feyenoord en in mindere mate PSV, een club met nationale en zelfs internationale allure, ze hebben fans door heel Nederland. Ik ga ook echt niet voor een club zijn omdat ik toevallig in de buurt woon, ik ben voor een club omdat ik er een bijzonder gevoel voor heb, omdat ze voetbal spelen dat me aanspreekt. En dan vraag ik: had ik toen ik verhuisde mijn clubvoorkeur moeten veranderen. Wat is dat dan voor clubliefde? Dus als ik me morgen in Flevoland vestig moet ik maar voor Omniworld zijn?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Eens![]()
[..]
Tja, de waarheid![]()
[..]
Nog nooit gehad in Limburg. Was ooit zo.
[..]
Is zo.![]()
[..]
Babangida, Van Loen, Soetaers, Sibon, Anastasiou allemaal spelers die bij Ajax niet functioneerden terwijl ze bij Roda JC helden waren.
[..]
Niet zoveel als bij Roda. Maar heb het verwijt nooit gehoord.
Moet je ff goed zoeken, En anders een vriendje die een beetje verwijfd is..quote:Als dat zou kunnen![]()
En bukken zodat ze niet voor de tv langsloopt![]()
![]()
Welke sporten dan nog meer??quote:Dat is bij iedere teamsport?![]()
Een ongeluk door een nat wegdek of olievlek moet kunnen, stuurfout mag toch niet kunnen bij topsportquote:Dus een coureur mag ook geen auto ongeluk krijgen?
Sukkelquote:90 minuten, homo![]()
Ach, neem het allemaal niet zo serieus. Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:28 schreef Madine het volgende:
[..]
Locale club, schmocale club, dat is een domme opmerking. Ten eerste is Roda een club met fans in de regio, net zoals Twente fans in de achterhoek heeft en Heerenveen in Friesland. Ajax is echter, net als Feyenoord en in mindere mate PSV, een club met nationale en zelfs internationale allure, ze hebben fans door heel Nederland. Ik ga ook echt niet voor een club zijn omdat ik toevallig in de buurt woon, ik ben voor een club omdat ik er een bijzonder gevoel voor heb, omdat ze voetbal spelen dat me aanspreekt. En dan vraag ik: had ik toen ik verhuisde mijn clubvoorkeur moeten veranderen. Wat is dat dan voor clubliefde? Dus als ik me morgen in Flevoland vestig moet ik maar voor Omniworld zijn?
En de kwestie geld. Tsja, dat is een vicieuze cirkel. Ajax deed het goed en kreeg dus poen binnen, waardoor ze meer in spelers konden investeren en het nog beter gingen doen, etc. Die rijkdom is zelf verkregen.
En dat bij Ajax alleen maar 'zwarten' of buitenlanders voetballen. De zwarten zijn de buitenlanders. Vermeer, Emmanuelson, Babel, Maduro.. dat zijn buitenlanders in de ogen van die hersenloze mensen, omdat ze een kleurtje hebben. De oost-europeanen en Belgen die ze zelf aantrekken, tsja... dat zijn natuurlijk geen buitenlanders.
Ajax haalt alle goede spelers weg bij Roda? Het is niet alsof ze jaarlijks een taxi voor Roda-spelers komen halen, het zijn er slechts enkelen de laatste decennia en geen enkele speler daarvan heeft kunnen overtuigen... dat terwijl Roda vrijwel telkens een hoofdprijs voor ze kreeg. Nee, twee Brazilaantjes werden gratis en voor niets bij Nac weggehaald, dat mocht wel.
Ik volg Darts ook niet maar ik kijk wel naar het grote Embassy Darts. Wielrennen volg ik ook niet, maar Tour De France vind ik wel leuk om te zien. Voetballen boeit me geen ruk tenzij het EK/WK is. Gewoon omdat dat wat interessanter is denk ik. Heck, zelf een potje voetballen met wat maten vind ik ook super.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:28 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Waarom kijk je EK's en WK's als je het niets meer vindt dan een paar kerels die achter een bal aan rennen?
Ik hou absoluut niet van voetbal ..... maar ik gun anderen het plezier wel. Alleen tijdens het wk bijvoorbeeld ben ik inderdaad blij wanneer die hele kermis is afgelopen. Simpelweg omdat je overal wordt geconfronteerd met dat wk ..... op straat, in winkels, alles moet dan oranje.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:20 schreef Madine het volgende:
Ik kan begrijpen dat mensen niets aan voetbal vinden, maar die lui die anderen het plezier niet gunnen zijn een ramp. Ik ken ze ook hoor: 'ik ben blij als Nederland eruit ligt, dan is die onzin tenminste afgelopen'
Dan ben je een zwijn. Waarom gun je anderen het plezier dan niet? Ik ben ook geen hockey of basketbalfan, maar als het nationale team daarvan het goed doet vind ik dat prima hoor en helemaal schitterend voor de lui die dat op de voet volgen.
Dat soort eikels zijn gewoon anti-mensen.
Ik ben ook geen Kerstmis-fanaat, maar ik ga ook niet tijdens die maanden (want dat is het nu al) tegen iedereen die ik tegenkom zeggen hoe dom Kerst wel niet is, alle nadelen van een kerstboom opnoemen, zeggen dat de Kerstman hét kwaad is, etc.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik hou absoluut niet van voetbal ..... maar ik gun anderen het plezier wel. Alleen tijdens het wk bijvoorbeeld ben ik inderdaad blij wanneer die hele kermis is afgelopen. Simpelweg omdat je overal wordt geconfronteerd met dat wk ..... op straat, in winkels, alles moet dan oranje.
Ik gun het een ander van harte, maar val mij er alsjeblieft niet mee lastig![]()
Dat jij dat niet doet, moet jij weten. Maar ik me voorstellen dat mensen zich enorm irriteren aan kerstmannen in het begin van november. Ook dit wordt de mensen namelijk overal opgedrongen (net als het WK). Men moet gewoon eens kappen met alles ieder jaar groter uit te pakken. Doe het eens simpel en eenvoudig, zonder al die media-poespas.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Kerstmis-fanaat, maar ik ga ook niet tijdens die maanden (want dat is het nu al) tegen iedereen die ik tegenkom zeggen hoe dom Kerst wel niet is, alle nadelen van een kerstboom opnoemen, zeggen dat de Kerstman hét kwaad is, etc.
Leuke foto'squote:Op donderdag 7 september 2006 21:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh.. Jah..
En later deed'ie het nog eens over:
[afbeelding]
ZIe de "quote:Op donderdag 7 september 2006 22:35 schreef Haikuh het volgende:
[..]
Moet je ff goed zoeken, En anders een vriendje die een beetje verwijfd is..
Hockey? Korfbal? NBA (euh.. Basketbal)? NFL(euh..American Football)? NHL (euh.. Ijshockey)? Om er maar een paar op te noemen?quote:[..]
Welke sporten dan nog meer??
Dus, in alle topsporten. Moet je iedere keer voor de 100% af kunnen sluiten voor druk/stress?quote:[..]
Een ongeluk door een nat wegdek of olievlek moet kunnen, stuurfout mag toch niet kunnen bij topsport
Vergeleken met voetbal dus.
Je kan hem best een keer verkeerd op de schoen krijgen, maar om nou iedere keer (zelfs een penalty mis te schieten is gewoon dom.)
Wie kijkt er dan ook de voorbeschouwing en nabeschouwingquote:[..]
Sukkel, tel jij de voorbeschouwing er ff lekker bij en de pauze met de tussen bespreking, en de "aftertalk" dan kom je toch wel al aan 2 uur. Dus heb jij er eigenlijk wel vestand van ??? homo
![]()
![]()
Oranje Teletoetersquote:Op donderdag 7 september 2006 22:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik hou absoluut niet van voetbal ..... maar ik gun anderen het plezier wel. Alleen tijdens het wk bijvoorbeeld ben ik inderdaad blij wanneer die hele kermis is afgelopen. Simpelweg omdat je overal wordt geconfronteerd met dat wk ..... op straat, in winkels, alles moet dan oranje.
Ik gun het een ander van harte, maar val mij er alsjeblieft niet mee lastig![]()
De Teletoeters zijn maf. Bij een 0-0 stand in een oefenduel 'het is stil aan de overkant' inzetten, terwijl daar andere Oranje-supporters hetzelfde zitten te zingen, kom op zeg.quote:
Dacht net te zien dat het dezelfde poot was, dus die zal wel zwakker zijn geworden na de eerste keerquote:Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Leuke foto'sen heeft die gozer nou zwakke poten of is het gewoon omdat hij zwart is
![]()
Met dank aan Jan Vennegoorquote:En oh ja, al die NL spelers zijn homo's. Nadat ze zo'n goeie wedstrijd hebben gespeeld neuken ze elkaar in de reet in de kleedkamer.![]()
Bron: ANP
Keer tussen die guppen (Oranje supporters gezeten).quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef Madine het volgende:
[..]
De Teletoeters zijn maf. Bij een 0-0 stand in een oefenduel 'het is stil aan de overkant' inzetten, terwijl daar andere Oranje-supporters hetzelfde zitten te zingen, kom op zeg.
PSV?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:20 schreef Ricky_ het volgende:
Was jij niet diegene die de wind van voren kreeg in een of ander gothicbashtopic?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Voetbal is voor het plebs. Een echte man met klasse kijkt niet naar zo'n ordinaire sport.
Niet weten hoe je Ajacied schrijft......quote:Op donderdag 7 september 2006 19:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ajax is toch een fantastische club![]()
![]()
![]()
![]()
van Basten is toch geen Ajaxcied![]()
![]()
![]()
Feyenoord wordt toch wel vaker kampioen als 3x in 30 jaar ?![]()
![]()
![]()
Van die types
Homosexuals zijn het.
Ik haat gothics ! Ik ben geen gothic, ik veracht dat gespuis nog erger dan voetbal-mannenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die de wind van voren kreeg in een of ander gothicbashtopic?![]()
Leve het mainstream gespuis.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik haat gothics ! Ik ben geen gothics, ik veracht dat gespuis nog ergen dan voetbal-mannen![]()
Mainstream? Schat als ik mijzelf in een hokje moest plaatsen zou ik voor elitair gaanquote:
okeequote:Op donderdag 7 september 2006 23:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik haat gothics ! Ik ben geen gothic, ik veracht dat gespuis nog erger dan voetbal-mannen![]()
En wat maakt jou elitair, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:35 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mainstream? Schat als ik mijzelf in een hokje moest plaatsen zou ik voor elitair gaan![]()
Daar ga je dus foutquote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar terug naar voetbal, wat is er nou toch zo interessant aan voor die laagopgeleide plebejers? Kan iemand mij dat uitleggen?
Mijn pappie's centjesquote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
En wat maakt jou elitair, als ik vragen mag?
Ga je straks weer je stevige statements in twijfel trekken net zoals bij die discussies over jouw afkeer van mensen die niet zijn zoals jij? Dat je weer in je schulp kruipt? Dat je toch niet zo slim bent als je denkt dat je bent?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar terug naar voetbal, wat is er nou toch zo interessant aan voor die laagopgeleide plebejers? Kan iemand mij dat uitleggen?
Iemand die "Elitair" aan "m'n papa centjes" koppelt, weet niet beterquote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ga je straks weer je stevige statements in twijfel trekken net zoals bij die discussies over jouw afkeer van mensen die niet zijn zoals jij? Dat je weer in je schulp kruipt? Dat je toch niet zo slim bent als je denkt dat je bent?
Zeg zeg, je doet MBO , je bent niksquote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die hebben wij ook, ben ik nu ook elitair?![]()
Je bent gestuurd, dat moet welquote:Op donderdag 7 september 2006 23:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zeg zeg, je doet MBO , je bent niks![]()
Wie denk je wel niet dat je bent ! Ik vraag me nou gewoon af wat al die mensen nou zo leuk vinden aan dat voetbal. En ja, in mijn optiek is het nogal een ordinaire sport, als ik dan weer al die lelijke oranjevlaggetjes zie wapperen vult mijn hart zich met plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ga je straks weer je stevige statements in twijfel trekken net zoals bij die discussies over jouw afkeer van mensen die niet zijn zoals jij? Dat je weer in je schulp kruipt? Dat je toch niet zo slim bent als je denkt dat je bent?
Nu gedraag je jezelf als een snob, das wat anders als elitair.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zeg zeg, je doet MBO , je bent niks![]()
Voetbal is wat anders dan het Nederlands Elftal schat.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet dat je bent ! Ik vraag me nou gewoon af wat al die mensen nou zo leuk vinden aan dat voetbal. En ja, in mijn optiek is het nogal een ordinaire sport, als ik dan weer al die lelijke oranjevlaggetjes zie wapperen vult mijn hart zich met plaatsvervangende schaamte![]()
Als je zo doorgaat je ergste nachtmerrie.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet dat je bent !
Het komt op hetzelfde neer...mannen die een balletje trappen. En het ook nog weten te presteren de emancipatie te ontlopen ! Ik heb in de korte momenten dat ik voetbal op tv een blik gunde nooit een vrouw gezien bij de teams !quote:Op donderdag 7 september 2006 23:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voetbal is wat anders dan het Nederlands Elftal schat.
Aparte competities, omdat de vrouwtjes anders gaan huilenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het komt op hetzelfde neer...mannen die een balletje trappen. En het ook nog weten te presteren de emancipatie te ontlopen ! Ik heb in de korte momenten dat ik voetbal op tv een blik gunde nooit een vrouw gezien bij de teams !
Ik zal dan even voor het gemak andere sporten relativeren:quote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het komt op hetzelfde neer...mannen die een balletje trappen. En het ook nog weten te presteren de emancipatie te ontlopen ! Ik heb in de korte momenten dat ik voetbal op tv een blik gunde nooit een vrouw gezien bij de teams !
Ik weet zeker dat vrouwen net zo goed kunnen voetballen als mannen ! Waarom mixen ze de teams niet gewoon...ik bedoel...ga met de tijd meequote:Op donderdag 7 september 2006 23:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Aparte competities, omdat de vrouwtjes anders gaan huilen![]()
Of, als tegenpartij zijnde, de stokkies om zien te pleuren.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zal dan even voor het gemak andere sporten relativeren:
- Cricket -> een bal zo ver mogelijk wegslaan
Alleen korfbal is een gemengde teamsport. Waarschijnlijk de enige sport waar de onderlinge verschillen tussen de mannelijke en vrouwelijke lichaams bouw niet ter zake doetquote:Op donderdag 7 september 2006 23:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De supporters van die sporten bevuilen het straatbeeld in ieder geval niet met walgelijke versieringen als er een belangrijke wedstrijd aankomtquote:Op donderdag 7 september 2006 23:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zal dan even voor het gemak andere sporten relativeren:
- Hockey -> wat met een stick tegen een balletje slaan
- Tennis -> een balletje over een net slaan
- Golf -> knikkeren voor mensen die te lui zijn om zich te bukken
- Cricket -> een bal zo ver mogelijk wegslaan
- basketbal -> bal in net
- Volleybal -> bal over net
- Handbal -> voetbal voor mensen met kromme benen
- hardlopen -> hard lopen
- Wielrennen -> hard fietsen
- Motorcross -> hard crossen door de modder
etc.
Of de bal bewerken zodat hij niet meer rond is en anders terecht komt als je verwacht. Het slaat echt nergens op...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of, als tegenpartij zijnde, de stokkies om zien te pleuren.
Maar dit moet ze haast wel een toffe sport vinden, aangezien ze elitair is
Cricket , niets aan. Schermen is wel een leuke sport, helaas had ik er niet genoeg tijd voor.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of, als tegenpartij zijnde, de stokkies om zien te pleuren.
Maar dit moet ze haast wel een toffe sport vinden, aangezien ze elitair is
Als je weleens vrouwenvoetbal kijkt, weet je dat het niveau daar best aardig is jah.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat vrouwen net zo goed kunnen voetballen als mannen ! Waarom mixen ze de teams niet gewoon...ik bedoel...ga met de tijd mee![]()
en paardrijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Alleen korfbal is een gemengde teamsport. Waarschijnlijk de enige sport waar de onderlinge verschillen tussen de mannelijke en vrouwelijke lichaams bouw niet ter zake doet![]()
Nooit de Tour de France gezien waar straten bevuild worden met krijtstrepen die namen vormen, compleet met tiepfouten.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De supporters van die sporten bevuilen het straatbeeld in ieder geval niet met walgelijke versieringen als er een belangrijke wedstrijd aankomt![]()
In Nederland zie ik geen strepen of iets dergelijks op de weg tijdens de tour. Wat die fransen doen kan me geen moer schelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nooit de Tour de France gezien waar straten bevuild worden met krijtstrepen die namen vormen, compleet met tiepfouten.
moet je voor de gein nu eens op de cauberg gaan kijkenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
In Nederland zie ik geen strepen of iets dergelijks op de weg tijdens de tour. Wat die fransen doen kan me geen moer schelen.
Ah, dat is inderdaad wel elitair. Vind je dat niet saai om te kijken dan? Leef je dan echt mee als iemand gewonnen heeft? Kom op zeg, daar is toch ook geen fuck aan als je er over nadenkt. Dat doen mensen alleen maar omdat het tof is in een bepaalde sociale klasse. Roeien idem, maar daar heb je tenminste je lichaam nog bij nodig.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Cricket , niets aan. Schermen is wel een leuke sport, helaas had ik er niet genoeg tijd voor.
Geen één normaal denkende Nederlander van boven de rivieren ziet Limburg voor een volle nederlandse provincie aanquote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
moet je voor de gein nu eens op de cauberg gaan kijken
Ik zie tijdens de reguliere competitie (voetbal) ook geen "Oranje Teletoeter" gedrag in het straatbeeld maargoedquote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
moet je voor de gein nu eens op de cauberg gaan kijken
okquote:Op donderdag 7 september 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geen één normaal denkende Nederlander van boven de rivieren ziet Limburg voor een volle nederlandse provincie aan. Geschift volk
![]()
Oh nee, ik vond het best leuk om de leraar te zien duelleren tegen gevorderde studenten, zeker als het duel met de floret uitgevochten werd. Dat is zo sierlijk en elegant.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad wel elitair. Vind je dat niet saai om te kijken dan? Leef je dan echt mee als iemand gewonnen heeft? Kom op zeg, daar is toch ook geen fuck aan als je er over nadenkt. Dat doen mensen alleen maar omdat het tof is in een bepaalde sociale klasse. Roeien idem, maar daar heb je tenminste je lichaam nog bij nodig.
Je hebt echt alles tegen je.. maar zoals ik al zei: je bent gestuurd. Iemand zit mij te verneuken.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geen één normaal denkende Nederlander van boven de rivieren ziet Limburg voor een volle nederlandse provincie aan. Geschift volk
![]()
Ah je weet dus toch ergens iets van af. Je bent het prototype wat de boer niet lust dat vreet ie niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh nee, ik vond het best leuk om de leraar te zien duelleren tegen gevorderde studenten, zeker als het duel met de floret uitgevochten werd. Dat is zo sierlijk en elegant.
En schermen is trouwens intensiever dan je denkt. Je moet snel kunnen pareren en aanvallen, en om te treffen moet je genoeg kracht in je aanval stoppen wilt hij tellen. Dus er komt echt wel iets bij kijken.
Je kunt moeilijk ontkennen dat schermen meer klasse heeft dan dat boerse voetbal......quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah je weet dus toch ergens iets van af. Je bent het prototype wat de boer niet vreet dat lust ie niet.
Volkssport nummer 1.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk ontkennen dat schermen meer klasse heeft dan dat boerse voetbal......
ik zat er al zo raar tegen aan te kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah je weet dus toch ergens iets van af. Je bent het prototype wat de boer niet lust dat vreet ie niet.
dat ,,volkssport" doet het hem...Denk je nou echt dat ik door de modder achter een bal aan ga jakkeren met lelijke mensen die op het gras spugen, als je ook in een wit pakje, met een floret, degen of sabel sierlijk iemand tot een eervol duel kunt uitdagen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volkssport nummer 1.
Maar ook het voetbal heeft z'n sierlijke en elegante kanten.
Dat jij zo'n bekrompen kut bent, kan je natuurlijk niets aan doen
ach, wat is klasse? Klassieke muziek, jazz, Europese cultfilms, zware literatuur etc dat behoort ook tot een bepaalde klasse. Maar het is vaak zo verdomd saaiquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk ontkennen dat schermen meer klasse heeft dan dat boerse voetbal......
Ik ben niet laagopgeleid en ik houd van de sport. En nu?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:06 schreef Silouan het volgende:
Oh, het gaat over voetbal. Voetbal is voor laagopgeleiden. Daar hou ik het bij.
Ik ga een beetje tussen dat ordinaire gepeupel in een voetbalstadion zittenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:10 schreef Keltie het volgende:
Ik bespeur een misplaatste arrogantie.
Als ik jou was, zou ik een seizoenskaart voor ajax nemen.. Daar zitten er meer van jouw type.
Vóetbal is voor laagopgeleiden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ben niet laagopgeleid en ik houd van de sport. En nu?
Begin mij af te vragen wat voor een beeld je wel niet van mij hebtquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ga een beetje tussen dat ordinaire gepeupel in een voetbalstadion zittenJe krijgt me nog eerder mee naar een concert van één of andere walgelijke nederlandse band
![]()
Tja, je hebt altijd van die armoedzaaiers die met veel moeite een opleiding van boven hun stand af kunnen maken.....walgelijk....quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ben niet laagopgeleid en ik houd van de sport. En nu?
Je fotoboek spreekt boekdelen......tattoo's zijn zo low-class...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Begin mij af te vragen wat voor een beeld je wel niet van mij hebt![]()
Zorg jij nou maar dat je niet aan de coke geraakt alvorens je uberhaupt aan een studie kunt beginnen... tip: ga naar Sankt Moritz, daar hoor je thuis.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tja, je hebt altijd van die armoedzaaiers die met veel moeite een opleiding van boven hun stand af kunnen maken.....walgelijk....![]()
jezus wat ben jij een kutwijfquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tja, je hebt altijd van die armoedzaaiers die met veel moeite een opleiding van boven hun stand af kunnen maken.....walgelijk....![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je fotoboek spreekt boekdelen......tattoo's zijn zo low-class...
alsof je een kutkneus als ooijer moet kennen, met zn zielige marokkanenstemmetje.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:20 schreef Ricky_ het volgende:
Eensch.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:09 schreef vigier het volgende:
Toppie dat voetbal bestaat! En het moet zoveel mogelijk op tv komen. Als het op tv komt, dan zit dat paupervolk bij elkaar in huis, of in hun eigen huis voor de buis. Dan heb ik er geen last van.
Zwart geld staat niet gelijk aan klasse. Je moet gewoon ermee geboren worden, de etiquette moeten er met de paplepel ingegoten worden. Je moet van hoge huizen komen wil je mij overtreffenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
Kom eens naar ons huisje (binnenkort huisjes) kijken![]()
(inderdaad.. Een verkapte "kijk ons eens geld hebben" post)
Tss.. Pauperquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
alsof je een kutkneus als ooijer moet kennen, met zn zielige marokkanenstemmetje.
Ik kan er niets aan doen dat jij met je, blijkbaar hoger opgeleide en intelligentere wezen, je inlaat in inferieure sporten. Je degradeert, makker. Je degradeert.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik begreep je de eerste keer ook al. Dus mag je opnieuw antwoorden.
Je bent van adel (quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zwart geld staat niet gelijk aan klasse. Je moet gewoon ermee geboren worden, de etiquette moeten er met de paplepel ingegoten worden. Je moet van hoge huizen komen wil je mij overtreffen![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zwart geld staat niet gelijk aan klasse.
Fout. Geld moet je verdienen.quote:Je moet gewoon ermee geboren worden,
Ik hou meer van de "geld hebben, maar je hoeft het niet te laten zien" aanpakquote:
de etiquette moeten er met de paplepel ingegoten worden. Je moet van hoge huizen komen wil je mij overtreffen![]()
Jah, we hebben hier met de pratende nageboorte van Wim-Alex te makenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je bent van adel () neem ik aan?
Helaas hebben wij geen adellijke titel, alhoewel ik wel een academische titel in de wacht ga slepenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
In feite heeft hij dat al gedaan, doordat je dit zegt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zwart geld staat niet gelijk aan klasse. Je moet gewoon ermee geboren worden, de etiquette moeten er met de paplepel ingegoten worden. Je moet van hoge huizen komen wil je mij overtreffen![]()
Ik ben de laatste die mezelf als intelligent beschouwdquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:20 schreef Silouan het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jij met je, blijkbaar hoger opgeleide en intelligentere wezen, je inlaat in infirieure sporten. Je degradeert, makker. Je degradeert.
Tss.. Low-lifequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooie tattoo trouwens, Keltie.
Vergelijk het met de poeha en air van de woonwagenkampbewoners. Zij geloven dat ze niets minder zijn dan wij, wij op onze beurt weten wel beter. Zie het zo, en alles zal duidelijk blijken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pardon? Wie denk jij wel niet wie je bent?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:24 schreef Silouan het volgende:
[..]
Vergelijk het met de poeha en air van de woonwagenkampbewoners. Zij geloven dat ze niets minder zijn dan wij, wij op onze beurt weten wel beter. Zie het zo, en alles zal duidelijk blijken.
Natuurlijk, want jij hebt je immers losgeworsteld van die laag opgeleide familie van je die na de basisschool al moesten gaan werken. Ik begrijp het wel, hoor. Met tijd komt wijsheid, met wijsheid komt de aversie voor voetbal. Ik begrijp het wel. Welkom.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Want face it, ik volg het maar half nog tegenwoordig.
Ah, zo'n titel. Dat stelt niks voor. Zonder adelijke titel ben je feitelijk niks.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Helaas hebben wij geen adellijke titel, alhoewel ik wel een academische titel in de wacht ga slepen![]()
Werken voor je geld.. Brr.. Moet verschrikkelijk voor je zijn...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in een normale familie geboren: boeren/arbeiders/allochtonen voorouders die vanaf hun 14de moesten gaan werken om hun ouders schoorsteen te laten branden.
Ach, ik houd niet zo van voetbal.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Pardon? Wie denk jij wel niet wie je bent?
Heb jij aan de coke gezeten ofzo?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Pardon? Wie denk jij wel niet wie je bent?
Een van mijn vriendinnen heeft anders adellijk bloed van 2 kanten, maar woont in een minder luxe huis...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah, zo'n titel. Dat stelt niks voor. Zonder adelijke titel ben je feitelijk niks.
Mijn aversie heeft meer te maken met de gang van zaken rond het moderne voetbal: doping, fraudezaken, de commerciele kant, de modetrekjes van veel spelers, het matige mooie voetbal waar tegenwoordig elk team bediend omdat het effectief is en natuurlijk veel supporters die het verzieken voor de rest. Het heeft niks met het spel of mijn opleiding te maken. Ik bedoel, HBO, vrijwel alle mannelijke HBO-studenten kijken voetbal met huisgenoten. Dus het heeft meer een sociale functiequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef Silouan het volgende:
[..]
Natuurlijk, want jij hebt je immers losgeworsteld van die laag opgeleide familie van je die na de basisschool al moesten gaan werken. Ik begrijp het wel, hoor. Met tijd komt wijsheid, met wijsheid komt de aversie voor voetbal. Ik begrijp het wel. Welkom.
Das inderdaad wel een beetje de elitaire drugs jahquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb jij aan de coke gezeten ofzo?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een van mijn vriendinnen heeft anders adellijk bloed van 2 kanten, maar woont in een minder luxe huis...
Och klets niet zo ! MBO-proleten als jij kunnen zich geen enkele voorstelling maken van hoe de werkelijke elite leeft!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Das inderdaad wel een beetje de elitaire drugs jah
Wat dan, heeft ze geen whirlpool in haar Turkse tuin, tssskkquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Een van mijn vriendinnen heeft anders adellijk bloed van 2 kanten, maar woont in een minder luxe huis...
De luxe van je woning is ook erg belangrijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh, HBO. Nee, excuses, ik vermoed dat ik toch niet duidelijk genoeg ben geweest. Ik had het over hóger opgeleiden. Mijn welgemeende excuses voor de onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik bedoel, HBO, vrijwel alle mannelijke HBO-studenten kijken voetbal met huisgenoten. Dus het heeft meer een sociale functie![]()
Nee, maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat adellijke titels tegenwoordig niet meer gelijk staan aan grote rijkdom...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. En is die vriendin jaloers op jou?
Ik noemde niet voor niks St. Moritz. De elite van Europa komen daar in de winter ijsgolvenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Das inderdaad wel een beetje de elitaire drugs jah
Geaccepteerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Silouan het volgende:
[..]
Oh, HBO. Nee, excuses ik vermoed dat ik toch niet duidelijk genoeg ben geweest. Ik had het over hóger opgeleiden. Mijn welgemeende excuses voor de onduidelijkheid.
Mwah.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och klets niet zo ! MBO-proleten als jij kunnen zich geen enkele voorstelling maken van hoe de werkelijke elite leeft!
Ik ben het niet vaak met een Feyenoorder eens, maar voor deze keer...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah.
Als ik jou zo inschat, leef jij beroerder dan mijn persoontje ..![]()
Mag ik vragen hoe jullie familie zo rijk is geworden?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat adellijke titels tegenwoordig niet meer gelijk staan aan grote rijkdom...
ach ze lult uit haar nek. ze is gewoon een breezerwebcamsletje die hier even interessant komt doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe jullie familie zo rijk is geworden?
Aan der foto's te zien ziet ze er inderdaad niet "rijker" uit dan de dochter van onze postbodequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ach ze lult uit haar nek. ze is gewoon een breezerwebcamsletje die hier even interessant komt doen![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:35 schreef Silouan het volgende:
Excuses dat ik jullie even verlaat, maar ik moet even heel elitair een blik SchultenBrau uit de koelkast halen en lostrekken. Sorry, hè?
Mijn moeder kwam uit een ,,warm nest" dus die kreeg wat geld mee van thuis toen ze met mijn vader trouwde. Ze hadden beide een goede baan, en kochten dus ons huidige huis met wel een hypotheek. Helaas is mijn moeder overleden , en kwam dankzij de levensverzekering de hypotheek te vervallen en kwam er dus een boel geld vrij per maand enz. Toen hertrouwde pappa met mijn stiefmamma, die een goede baan heeft in het onderwijs. En dus zitten we er wel warmpjes bij..quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe jullie familie zo rijk is geworden?
Ja, ik bedoel, straks denkt Met-Yvana nog dat ik van dat pauperige Jaeger-bier drink. Of Gouden Zegel ofzo. Nee, zulks een gedistingeerd man als ik houdt wel van de fijnere dingen des levens.quote:
Lol.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam uit een ,,warm nest" dus die kreeg wat geld mee van thuis toen ze met mijn vader trouwde. Ze hadden beide een goede baan, en kochten dus ons huidige huis met wel een hypotheek. Helaas is mijn moeder overleden , en kwam dankzij de levensverzekering de hypotheek te vervallen en kwam er dus een boel geld vrij per maand enz. Toen hertrouwde pappa met mijn stiefmamma, die een goede baan heeft in het onderwijs. En dus zitten we er wel warmpjes bij..
Dan zal Jupiler wel bij mijn middelmatige levensstijl passenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef Silouan het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, straks denkt Met-Yvana nog dat ik van dat pauperige Jaeger-bier drink. Of Gouden Zegel ofzo. Nee, zulks een gedistingeerd man als ik houdt wel van de fijnere dingen des levens.
Ik vermoed van wel, ja. Ik vermoed van wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan zal Jupiler wel bij mijn middelmatige levensstijl passen![]()
Je vocabulaire spreekt boekdelen.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lol.
Dus omdat je moeder in der graf is gepleurd komt er per maand een paar duizend bij.
Je vader is hergetrouwd met je wiskundelerares.
Dus jullie zijn goed voor, ruim geschat, 1 miljoen of daar misschien 0.5 nog boven![]()
"vocabulaire".quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je vocabulair spreekt boekdelen.....
Neuh.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je vocabulair spreekt boekdelen.....
Misschien moet je gewoon even nadenken voordat je mensen afzeikt.quote:
Kom ik lethargisch op je over ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga dan slapen trut, of moet je papa eerst een verhaaltje voorlezen?
Ik doe Frans 2 hoor, en ik denk er zelfs over om naar de Sorbonne te gaanquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:44 schreef Silouan het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon even nadenken voordat je mensen afzeikt.
Dat is mijn credo: "Eerst even nadenken voordat je iemand afzeikt". Snap je? Volgens mij heb ik geen moeilijke Franse woorden gebruikt, dus moet je het wel begrijpen. Anders vraag je het wel hè?.
Ohja, nog een credo van me is: "Gebruik geen bijvoegelijke naamwoorden als ze in de zinsconstructie fucking nergens op slaan".quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kom ik lethargisch op je over ?![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Meer als een arrogant kutwijf eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er vanochtend om acht uur ook nog even aan om mezelf naar de tering te zuipen, maar dat heb ik ook maar gelaten. Ach ja.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik doe Frans 2 hoor, en ik denk er zelfs over om naar de Sorbonne te gaan![]()
Proleetquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:49 schreef Silouan het volgende:
Veel plezier nog, dame en heren. Ik ga mezelf even heel elitair finaal van de wereld zuipen in de kroeg. Dág. Dat het maar een erudiete avond mag worden, zo helpe mij god almachtig.
Succes, het is dat het bier hier (ik zit een elitair gehucht genaamd Davos) 5 Frank kost anders zou ik precies hetzelfde gedaan hebbenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:49 schreef Silouan het volgende:
Veel plezier nog, dame en heren. Ik ga mezelf even heel elitair finaal van de wereld zuipen in de kroeg. Dág. Dat het maar een erudiete avond mag worden, zo helpe mij god almachtig.
Dank u. Ave, discipule!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Succes, het is dat het bier hier (ik zit een elitair gehucht genaamd Davos) 5 Frank kost anders zou ik precies hetzelfde gedaan hebben![]()
Denk dat ze van het geld van de levensverzekering in één keer de hypotheek konden afbetalen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat hypotheek verhaal is natuurlijk klinkklare onzin en niet eens mogelijk.
Buiten dat, krijg je bij vroegtijdige aflossing een flinke boete. En dat kan, zeker in zo'n geval, heel aardig oplopen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Denk dat ze van het geld van de levensverzekering in één keer de hypotheek konden afbetalen.
Belastingvoordeel weg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Denk dat ze van het geld van de levensverzekering in één keer de hypotheek konden afbetalen.
en dat is erg vervelend met haar gigantisch box III vermogenquote:
De hypotheek bij ons is ook grotendeels afgelost, er blijft slechts een klein bedrag over zodat je geen bepaalde soort belasting hoeft te betalen als je huis vrij komt. Papa heeft dat allemaal met de accountant geregelt. Nu betalen we alleen nog maar de rente, en lossen we niet meer af, wat voordeliger is dacht ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Buiten dat, krijg je bij vroegtijdige aflossing een flinke boete. En dat kan, zeker in zo'n geval, heel aardig oplopen.
Geregeld is met een d, trut.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De hypotheek bij ons is ook grotendeels afgelost, er blijft slechts een klein bedrag over zodat je geen bepaalde soort belasting hoeft te betalen als je huis vrij komt. Papa heeft dat allemaal met de accountant geregelt. Nu betalen we alleen nog maar de rente, en lossen we niet meer af, wat voordeliger is dacht ik.
Onder de constructie die ze nou schetst doen wij het ook.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
en dat is erg vervelend met haar gigantisch box III vermogen
belastingheffing over het huurwaardeforfait bestaat niet meer als de hypotheek nihil is. slechte accountantquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De hypotheek bij ons is ook grotendeels afgelost, er blijft slechts een klein bedrag over zodat je geen bepaalde soort belasting hoeft te betalen als je huis vrij komt. Papa heeft dat allemaal met de accountant geregelt. Nu betalen we alleen nog maar de rente, en lossen we niet meer af, wat voordeliger is dacht ik.
Och ik heb het ook niet precies uitgezocht hoe het allemaal zit. Ik weet alleen dat door het overlijden van mijn moeder, en het hertrouwen van mijn vader wij zelf er financieel op vooruitgegaan zijn, hoe bitter dat ook klinkt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
belastingheffing over het huurwaardeforfait bestaat niet meer als de hypotheek nihil is. slechte accountant
Dan moet je ook niet doen alsofquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och ik heb het ook niet precies uitgezocht hoe het allemaal zit.
Zwijg toch MBO-er, met je armoedige opleiding heb jij geen recht van spreken. Ik doe M&Oquote:
Toch "zoveel beter zijn" dan mijn persoontje, maar niet weten dat je het mondje dicht hoort te houden als je niet weet waar het over gaatquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zwijg toch MBO-er, met je armoedige opleiding heb jij geen recht van spreken. Ik doe M&O![]()
Ik zit in atheneum 6, kun jij dat zeggen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Toch "zoveel beter zijn" dan mijn persoontje, maar niet weten dat je het mondje dicht hoort te houden als je niet weet waar het over gaat![]()
Volgens mij zit jij voortdurend lachend achter je scherm, dat kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zwijg toch MBO-er, met je armoedige opleiding heb jij geen recht van spreken. Ik doe M&O![]()
Ik heb mijn VWO-diploma al 2 jaar binnen, kun jij dat zeggen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zit in atheneum 6, kun jij dat zeggen?![]()
goh dat deed ik 8 jaar geledenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ouwe geit, ik kan er niks aan doen dat ik jonger ben !quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb mijn VWO-diploma al 2 jaar binnen, kun jij dat zeggen?
Nee, ik was te lui om Athenium te doen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, ik was te lui om Athenium te doen.
Geen zin om erg m'n best te doen, van Athenium afgezakt naar Mavo![]()
Maar dat was ook beter, want als semi-elitair paste ik beter tussen dat paupervolkje![]()
Net als dat sommige mensen er niks aan kunnen doen dat atheneum te hoog is!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ouwe geit, ik kan er niks aan doen dat ik jonger ben !
Mjah, dat was jaar 1 toch echt het geval.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
Dat is de nummer 1 smoes ,, ik zou Atheneum kunnen als ik meer mijn best deed" !
Oh bah, verschrikkelijk die mensen. Ik ken er wat die toen Verstappen nog mee deed 's nachts opbleven, zodat ze met een Verstappen petje en sjaaltje voor de buis konden zitten om z'n race te kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef Clint_Eastwood het volgende:
De mannen die ik ken die niet van voetbal houden, houden van F1, dat schijnt ook tof te zijn
Die mensen moeten dan maar stil zijn en mensen van het Vwo respecteren , en zeker niet met ze in discussie gaanquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net als dat sommige mensen er niks aan kunnen doen dat atheneum te hoog is!
Met andere woorden: je bent uitgeluld.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Die mensen moeten dan maar stil zijn en mensen van het Vwo respecteren , en zeker niet met ze in discussie gaan![]()
Vind je je zelf dan sterk in discussies? Je verliest het voortdurend van MBO'ers. Misschien in het vervolg niet zo hoog van de toren blazen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Die mensen moeten dan maar stil zijn en mensen van het Vwo respecteren , en zeker niet met ze in discussie gaan![]()
Bijster intelligent kom je niet op mij over. Of heb je de school omgekocht met de vrijgevallen hypotheek?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heb meer respect voor een 90jarige boer die altijd voor z'n geld heeft moeten werken en dat nog steeds doet dan voor een 90jarige snob die zo geworden is omdat er ergens wat geld in de familie blijkt te zittenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om domme mensjes van een niveau lager dan het Vwo mijn complexe gedachtegang uit te leggen. zoals mijn opa altijd preekte, bemoei je niet met mensen van onder je stand, daar komt ellende van.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Met andere woorden: je bent uitgeluld.
Mijn Citoscore was 545quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Bijster intelligent kom je niet op mij over. Of heb je de school omgekocht met de vrijgevallen hypotheek?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om domme mensjes van een niveau lager dan het Vwo mijn complexe gedachtegang uit te leggen. zoals mijn opa altijd preekte, bemoei je niet met mensen van onder je stand, daar komt ellende van.
Dat is inderdaad een goede graadmeter voor je intelligentie.quote:
Dat is dan ook het enige waar je hoog mee scoort in je leven.quote:
Ik doe het ook leuk op een soireequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige waar je hoog mee scoort in je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |