quote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef Paardesnikkel het volgende:
Homo's bedoel je? Die moeten sowieso headfirst van een flatgebouw.
Ben je ook homo? (quote:Op donderdag 7 september 2006 19:24 schreef rena het volgende:
[..]
Je gedraagt je echt naar je username.
![]()
Die quote ikquote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef Paardesnikkel het volgende:
Homo's bedoel je? Die moeten sowieso headfirst van een flatgebouw.
Hesselink. Jij bent er zeker ook zo een?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:24 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waarom weet die verslaggever niet wie er scoorde? Hij twijfelt tussen van Vennegoor of Hesseling![]()
Ja.quote:
die ken ik niet eensquote:Op donderdag 7 september 2006 19:20 schreef Ricky_ het volgende:
Inderdaad, "Ooijer speelt toch bij PSV?".
Wij werken tenminste. Jij neukt ws alleen maar 12 jarige jochies in de reet.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef wunderbaum het volgende:
voetbal is gewoon een vieze paupersport voor werkloze mannen bij de plantsoenendienst die de hele dag bier drinken en leunen op hunne schoffel
Heb je een peper in je reet, want je reageert nogal heetgebakerd en driftig.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
Wij werken tenminste. Jij neukt ws alleen maar 12 jarige jochies in de reet.
Sorry maar die gedachten komen niet bij mij opquote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
waar et hart van vol is hequote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
ja okeej, maar daar ben je toch homo voor ?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
IK HEB 0,0 VERSTAND VAN VOETBAL, MAAR IK LUL WEL GRAAG MEE, ZOALS ZEG MAAR 99,9%
37 posts en ik mag je nu al nietquote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
JA IDD. WANT ER ZIJN MAAR 0.1 % HETERO'Squote:Op donderdag 7 september 2006 19:39 schreef bonke het volgende:
[..]
ja okeej, maar daar ben je toch homo voor ?
ik heb al eerder gezegt dat ik het helemaal niet erg vind dat je homo bent maar nu sla je ook nog es wartaal uitquote:Op donderdag 7 september 2006 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
JA IDD. WANT ER ZIJN MAAR 0.1 % HETERO'S![]()
Ben ik nu zo stom of.....quote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef wunderbaum het volgende:
voetbal is gewoon een vieze paupersport voor werkloze mannen bij de plantsoenendienst die de hele dag bier drinken en leunen op hunne schoffel
* meldtquote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef kikoooooo het volgende:
Mannen die 0,0 verstand van voetbal hebben
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:50 schreef bonke het volgende:
[..]
ik heb al eerder gezegt dat ik het helemaal niet erg vind dat je homo bent maar nu sla je ook nog es wartaal uit
![]()
Ik ben een man die stratenmaker is en de hele dag bier drinkt en leunt op een schep.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:53 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het opvalt. Jij bent vast geen voetbalfan![]()
nou, eigenlijk had ik liever dat je gewoon hetero was, net als ikquote:Op donderdag 7 september 2006 19:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
WIL JE GRAAG DAT IK HOMO ZOU ZIJN?
Vast nog een ajax fan ook. Of heb ik het misquote:Op donderdag 7 september 2006 19:58 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ben een man die stratenmaker is en de hele dag bier drinkt en leunt op een schep.
Mag jij nog een keer raden of ik voetbalfan ben.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:20 schreef kollie het volgende:
homo's zijn het.
Je mag nooit meer raden?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:01 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Vast nog een ajax fan ook. Of heb ik het mis
Nah, ik keek gister bij mn zusje in groningen voetbal... En daar was een gastje, en die begreep er totaal niets van... Te homo gewoonquote:Op donderdag 7 september 2006 20:14 schreef Catch22- het volgende:
heb je het over kwiel kiek ?
als voetbal saai is, dan is 99% van alle andere sporten saai. Sorry, maar het is gewoon bullshit om zoiets te beweren. Elke sport heeft z'n aantrekkelijke en minder aantrekkelijke kanten. Voetbal is niet voor niks 's werelds meest populaire sport. Het is idd echt een volkssport (in Europa, Zuid-Amerika) die veel mensenlevens nog enige zingeving geeft... het is voor sommigen een religie. Er is gewoon geen andere sport te bedenken die dezelfde impact universeel heeft op mensen heeft. En alleen daarom is het geen kutsport. Uiteraard, als je het genuanceerd bekijkt. Er bljven natuurlijk mensen die alleen kunnen zeggen: dit is kut omdat het kut isquote:Op donderdag 7 september 2006 20:17 schreef Frankvbr het volgende:
Voetbal is gewoon saai. EN wat is verstand van voetbal hebben? de namen van de spelers kennen? zucht.. lompe sport
Voetbal is geen sport. Voetbal is big business. En daarom is het kut.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
als voetbal saai is, dan is 99% van alle andere sporten saai. Sorry, maar het is gewoon bullshit om zoiets te beweren. Elke sport heeft z'n aantrekkelijke en minder aantrekkelijke kanten. Voetbal is niet voor niks 's werelds meest populaire sport. Het is idd echt een volkssport (in Europa, Zuid-Amerika) die veel mensenlevens nog enige zingeving geeft... het is voor sommigen een religie. Er is gewoon geen andere sport te bedenken die dezelfde impact universeel heeft op mensen heeft. En alleen daarom is het geen kutsport. Uiteraard, als je het genuanceerd bekijkt. Er bljven natuurlijk mensen die alleen kunnen zeggen: dit is kut omdat het kut is![]()
Dat is helaas ook waarquote:Op donderdag 7 september 2006 20:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Voetbal is geen sport. Voetbal is big business.
wie?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:20 schreef Ricky_ het volgende:
Inderdaad, "Ooijer speelt toch bij PSV?".
Dus dan zijn alle mannen homoquote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef Gitanki het volgende:
Mensen die serieus menen dat mannen die niet van voetbal houden homo zijn.. die durven zelf nog niet uit de kast te komen![]()
Was het maar zo'n feestquote:
ik moest lachenquote:
Het is de belangrijkste bijzaak ter wereld wordt ook wel eens gezegd.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:26 schreef Frankvbr het volgende:
ik mag voetbal niet saai noemen? t blijft toch echt mijn eigen mening hoor, en ik heb zoiezo met elke sport op tv niet de neiging er langer dan 5 minuten naar te kijken.
En over de rest van t lulverhaal erachteraan. Er zijn wel meer dingen wat voor mensen een "religie" is. En dingen die een impact hebben op iets. Feit is gewoon dat sport maar iets simpels is, en dat t zo bekend en geliefd blijft komt ook alleen maar door mediagezeur. Elke sport wordt populairder als t meer wordt opgeblazen in de media.
Juist jij hebt het doorquote:Op donderdag 7 september 2006 19:24 schreef Paardesnikkel het volgende:
[afbeelding]
Hier, heb je er zo 1.
Hear hear. Kijken naar een groep overpayed assholes met een bord patat op je schoot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:11 schreef bonke het volgende:
ik hoorde trouwens dat Rijkaard ook weer ging spelen bij Ajax ???Dat is er eentje van Youp van 't Hek als ik me niet vergis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilarischquote:Op donderdag 7 september 2006 21:08 schreef arneaux het volgende:
Staat Kraijcek tegenwoordig nog veel in de basis bij Ajax?
Ben door zo'n mening toch al wat vrouwen misgelopenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:55 schreef ma_jojo het volgende:
Mannen die niet voor voetbal leven.
Aftuigen in de NBA?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:56 schreef Lexiun het volgende:
Voetbal is gewoon een ruk sport waar geen aktie in zit, ze rennen het hele veld over om zo bij de goal te komen waarna de tegenpartij de bal net zo hard weer terug trapt. In sommige situaties heeft de man geluk met ze flexe skills en gooit er een doelpunt in. In een hele wedstrijd zitten misschien 4 hoogte punten en dat zijn dan 3 goals en een aktie waar een speler als een HOMO op de grond gaat liggen rollen omdat hij getrapt is terwijl hij daarna nergens last meer van heeft.
Wat het praten over voetbal betreft: daar kan ik moe van worden, die mensen (wil niet generaliseren) hebben niks beters te melden om commentaar te geven op de club of de desbetreffende voetballer want zij weten het beter.
Nee doe maar maar gewoon NBA of NFL dat zijn meer sporten waar tenminste meer aktie in zit en waar echte mannen elkaar aftuigen en meer dan 4 keer aktie per wedstrijd voor komt.
just my 2 cents.
Trouwen?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:55 schreef ma_jojo het volgende:
Mannen die niet voor voetbal leven.
Slaat dat been nu dubbel?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Aftuigen in de NBA?
Heb redelijk wat NBA minuten gezien, maar dit nooit
[afbeelding]
Euh.. Jah..quote:Op donderdag 7 september 2006 21:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Slaat dat been nu dubbel?![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh.. Jah..
En later deed'ie het nog eens over:
[afbeelding]
Gelijkspel kneus.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:42 schreef JvdK het volgende:
die megaul van een dude die zegt: "Je hoeft niet te winnen als je maar niet verliest" kunnen zie die knakker niet ophangen?
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:09 schreef Maisnon het volgende:
En vrouwen die alles van voetbal weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |