quote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef Paardesnikkel het volgende:
Homo's bedoel je? Die moeten sowieso headfirst van een flatgebouw.
Ben je ook homo? (quote:Op donderdag 7 september 2006 19:24 schreef rena het volgende:
[..]
Je gedraagt je echt naar je username.
![]()
Die quote ikquote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef Paardesnikkel het volgende:
Homo's bedoel je? Die moeten sowieso headfirst van een flatgebouw.
Hesselink. Jij bent er zeker ook zo een?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:24 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waarom weet die verslaggever niet wie er scoorde? Hij twijfelt tussen van Vennegoor of Hesseling![]()
Ja.quote:
die ken ik niet eensquote:Op donderdag 7 september 2006 19:20 schreef Ricky_ het volgende:
Inderdaad, "Ooijer speelt toch bij PSV?".
Wij werken tenminste. Jij neukt ws alleen maar 12 jarige jochies in de reet.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef wunderbaum het volgende:
voetbal is gewoon een vieze paupersport voor werkloze mannen bij de plantsoenendienst die de hele dag bier drinken en leunen op hunne schoffel
Heb je een peper in je reet, want je reageert nogal heetgebakerd en driftig.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
Wij werken tenminste. Jij neukt ws alleen maar 12 jarige jochies in de reet.
Sorry maar die gedachten komen niet bij mij opquote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
waar et hart van vol is hequote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
ja okeej, maar daar ben je toch homo voor ?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
IK HEB 0,0 VERSTAND VAN VOETBAL, MAAR IK LUL WEL GRAAG MEE, ZOALS ZEG MAAR 99,9%
37 posts en ik mag je nu al nietquote:Op donderdag 7 september 2006 19:34 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
JA IDD. WANT ER ZIJN MAAR 0.1 % HETERO'Squote:Op donderdag 7 september 2006 19:39 schreef bonke het volgende:
[..]
ja okeej, maar daar ben je toch homo voor ?
ik heb al eerder gezegt dat ik het helemaal niet erg vind dat je homo bent maar nu sla je ook nog es wartaal uitquote:Op donderdag 7 september 2006 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
JA IDD. WANT ER ZIJN MAAR 0.1 % HETERO'S![]()
Ben ik nu zo stom of.....quote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef wunderbaum het volgende:
voetbal is gewoon een vieze paupersport voor werkloze mannen bij de plantsoenendienst die de hele dag bier drinken en leunen op hunne schoffel
* meldtquote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef kikoooooo het volgende:
Mannen die 0,0 verstand van voetbal hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |