abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41995416
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:34 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb het nog nooit real life gezien maar ik wil best geloven dat sommige kostuums er erg goed uit zullen zien...
Ga je eind oktober mee naar abunai (Enschede) ?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 20 september 2006 @ 21:17:12 #202
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41995595
Ik zoek animes met robots of ninjas of vampieren en weerwolben.
Ik ben absollut niet thuis betreft titels.
Iemand nog een goede suggestie voor me dat een beetje lijkt op de Animé "Hellsing"?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41995703
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Iemand nog een goede suggestie voor me dat een beetje lijkt op de Animé "Hellsing"?
Robots: Gundam Wing/Seed/Seed Destiny, Eureka Seven, Fafner, Full Metal Panic.
Vampieren: Blood+, Black Blood Brothers, Shingetsutan tsukihime
Ninja's: Naruto, Ninja Scroll, Basilisk.

Om er maar een paar te noemen.

Check anders anidb.net
  woensdag 20 september 2006 @ 21:19:34 #204
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41995704
O. En ik zoek trouwens de titel van een Animé met een supergrote robot dat lijkt op mazinger,
maar hij heeft twee gele boren aan z,n handen.
Iemand???
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41995814
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:13 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ga je eind oktober mee naar abunai (Enschede) ?
ik ben behoorlijk druk bezet momenteel dus dat gaat em niet worden helaas.
ach komt ooit nog wel..
afin 5 jaar later
  woensdag 20 september 2006 @ 21:26:49 #206
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_41996008
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef mschol het volgende:

[..]

die ga ik, wanneer de serie een beetje op gang is (halverwege het totaal aantal eps ofzo) maar eens downloaden
Als je de sub van Oyasumi gaat downloaden moet je wel een of andere codec downloaden, ze gebruiken namelijk .mkv.
  woensdag 20 september 2006 @ 21:34:50 #207
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_41996377
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:26 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Als je de sub van Oyasumi gaat downloaden moet je wel een of andere codec downloaden, ze gebruiken namelijk .mkv.
als je daarvoor gewwon het CCCP codec pack dload,zal er verder niks aan de hand zijn ljikt me
en mja het volgende heeft niet zozzer met anime te maken maar wel met DDR. en DDR is te spelen op abunai strax dus zo erg off topic is het niet
maar de volgende film wil ik als DDR speler best wel erg zien XD

http://www.youtube.com/watch?v=1_8zcd7bK_8
pi_41997445
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

als je daarvoor gewwon het CCCP codec pack dload,zal er verder niks aan de hand zijn ljikt me
en mja het volgende heeft niet zozzer met anime te maken maar wel met DDR. en DDR is te spelen op abunai strax dus zo erg off topic is het niet
maar de volgende film wil ik als DDR speler best wel erg zien XD

http://www.youtube.com/watch?v=1_8zcd7bK_8
CCCP codec is verplichte kost voor anime liefhebbers.
  woensdag 20 september 2006 @ 22:01:08 #209
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_41997834
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Ja, ik had de juiste codec wel gevonden maar ik had er nog nooit eerder van gehoord. Gebruiken veel subbers die?
pi_41998074
Neuh, maar MKV is vooral populair bij subbers die oude series doen. Bij MKV kan je zonder problemen meerdere audiostreams in het bestand zetten (dus de originele Japanse stream en de US nasynchronisatie) en kan de ondertiteling "soft" worden toegevoegd (zodat je hem kan uitschakelen als je het in je hoofd haalt om de US-versie te kijken)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41998548
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Een goede robot-animé is Battle Angel Alita...

De serie Ghost In The Shell - Stand Alone Complex is een goede Science Fiction over een team speciale agenten waar een flink aantal cyborgs deel van uitmaakt... Past ook wel in dat rijtje, dus.

Als je Hellsing erg tof vond, kan je ook eens een blik werpen op Gungrave. Het gaat niet over vampieren, maar in de tweede helft van de serie wordt er gebruik gemaakt van een soort van ghouls. Het verhaal is meeslepend en compleet. Behoorlijke karakterontwikkeling, plottwists, spectaculaire actie, goeie graphics en toffe muziek.
pi_41998815
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:26 schreef sleepflower het volgende:

[..]

sailor moon seizoen 3,4 waren ook in dat formaat (en nog wat meer serie's die ik ergens heb liggen) dus dat is geen probleem...
en een of andere codec is het niet, het is het matroska container format
pi_41998940
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

CCCP codec is verplichte kost voor anime liefhebbers.
Klite codec pack gaat ook prima
pi_42002076
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
Cosplay is juist het leukste onderdeel van Animé-events...

Vond ik bij de laatste Animecon wel, iig... Zaten een paar prachtige costuums bij en bij de cosplay-wedstrijd heb ik vreselijk gelachen...
Inderdaad, maar ik zie jou nog niet zo snel zelf in een kostuum rondlopen en een act opvoeren.

Ik mezelf in ieder geval niet. De meeste lui lijken ook een character uit te kiezen op wie ze totaal niet lijken en dan is het kostuum vaak ook nog slecht gemaakt.
Zo krijg je dus van die 120KG wegende Naruto's of van die meisjes met een Tokyo Mew Mew of Sailor Moon outfit, terwijl ze benen hebben waarmee ze bussen omver kunnen trappen, ik bedoel maar... daar zit ik toch echt niet op te wachten.

De beste cosplayers zijn toch nog wel de Japanners zelf. Die hebben al praktisch van dat animé haar waarmee ze alles kunnen doen en geven vaak het meeste geld uit aan de beste kostuums die toch ook uit Japan komen.

Naja, blijft bij kijken en lachen dus
pi_42002648
Zie je mij niet als Cowboy Bebop's Jet door de dealers room dartelen?
pi_42002799

なんだっけ
pi_42003150
Jet, zei ik... Niet Faye!
pi_42004727
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:07 schreef Jordy-B het volgende:
Jet, zei ik... Niet Faye!
なんだっけ
  donderdag 21 september 2006 @ 07:07:48 #219
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_42006105
quote:
Faye, May en Fat Valentine
pi_42006159
quote:
oke laat maar , nu hoef ik geen cosplay meer te zien
  donderdag 21 september 2006 @ 09:43:46 #221
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_42007846
quote:
Op donderdag 21 september 2006 07:23 schreef mschol het volgende:

[..]

oke laat maar , nu hoef ik geen cosplay meer te zien
Nou ja zo erg zal het op Abunaiwel niet zijn strax hoor
Ken een aantal meiden die gaan cosplayen daar en de kostuums zagen er goed uit tot nog toe
pi_42008773
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Ken een aantal meiden die gaan cosplayen daar en de kostuums zagen er goed uit tot nog toe
opzich is het niet erg als mannen cosplayen maar op die manier heb ik eerder het idee dat hij een homo is

en ik zal geen problemen hebben met meiden die cosplayen
pi_42009771
ja hoi next page plz
  donderdag 21 september 2006 @ 11:44:47 #224
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_42010665
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef outcast_within het volgende:
ja hoi next page plz
lukt het nog een beetje >?
pi_42011713
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

eerst moeten de meiden er goed uit zien, dan pas de kostuums...
  donderdag 21 september 2006 @ 12:27:41 #226
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_42011794
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:24 schreef Sh0g het volgende:

[..]

eerst moeten de meiden er goed uit zien, dan pas de kostuums...
or the lack of it. .

bob@work .
pi_42017427
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:27 schreef Orealo het volgende:

[..]

or the lack of it. .
en zo ist mien jong
quote:
bob@work .
makkelijk verdienen
pi_42017796

pi_42017951
Animecon 2006

Hier staan wat cosplay foto's van afgelopen jaar.

Ik moet zeggen dat het eenmaal went om het te zien als je er staat.

Meer links

http://www.angelicstar.net/anime.html
http://stardustcos.huming.com/
http://anime.meetup.com/1/boards/view/viewthread?thread=1753716
Beetje te lange url, maar het komt van een Spaanstalige forum

Voorbeeld...

[ Bericht 27% gewijzigd door Crashcat op 21-09-2006 16:31:17 ]
なんだっけ
pi_42018719
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef Sh0g het volgende:
[afbeelding]

donderdag 21 september 2006 @ 17:34:05 #231
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_42020264
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:56 schreef Sh0g het volgende:

[..]

en zo ist mien jong
[..]

makkelijk verdienen
Toen ik nog op m'n werk zat stond daar een linkje!
Ik durfde niet te klikken omdat ik op m'n werk zat, dus ik snel naar huis fietsen.
en nu!
en nuuu!!1
pi_42022818
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef Orealo het volgende:

[..]

Toen ik nog op m'n werk zat stond daar een linkje!
Ik durfde niet te klikken omdat ik op m'n werk zat, dus ik snel naar huis fietsen.
en nu!
en nuuu!!1
hahaha dat linkje heeft er maar 10 seconden gestaan ofzo ik klikte er zelf op om te kijken of 'ie het deed, maar dat was niet het geval, omdat de pagina beschermd is tegen linken. En je mocht die foto ook niet linken, dus had ik 'em maar in photobucket gegooid

http://www.costume.jp/index-e.html

jij zit daar gewoon betaald te fokken!
*ik ook willen*
pi_42023663
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:59 schreef Sh0g het volgende:

[..]

hahaha dat linkje heeft er maar 10 seconden gestaan ofzo ik klikte er zelf op om te kijken of 'ie het deed, maar dat was niet het geval, omdat de pagina beschermd is tegen linken. En je mocht die foto ook niet linken, dus had ik 'em maar in photobucket gegooid

http://www.costume.jp/index-e.html

jij zit daar gewoon betaald te fokken!
*ik ook willen*
ik zit ook betaald te fokken @ stage (betaald alleen niet zo veel )
pi_42024170
ik ben natuurlijk een newbie en hier terecht gekomen doordat ik onlangs werd meegesleept door de gebeurtenissen in het prachtige Spirited Away (wat jullie vast wel kennen). Hiervoor was ik alleen bekend met manga geloof ik, vrienden van me vonden dat wel tof maar ik vond het maar debiele gewelddadige onzin. daar houd ik dus niet van.

dus, mijn vraag: heeft iemand nog tips voor me, misschien in de trant van spirited away?
pi_42024516
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef uppie83 het volgende:
Goed zoals ik ook al in het meeting topic had gezet heb ik de laatste weken nogal weinig tijd om op het forum rond te huizen. Uiteraard gaat het animé kijken wel door, echter op een tergend langzaam tempo

Nou zat ik vandaag dus een film te kijken.... echt gewoon te vaag voor woorden. De film heet "Kujira no Chouyaku" of wel "The Glassy Ocean" en duurt ongeveer 20 minuten.

Allereerst is het een zwaar versimpelde tekenstijl... een soort van Kuifje, maar dan met af en toe wat computer-animated zooi er tussen.

Daarnaast het verhaal... ik kom er niet helemaal bij, maar als iemand wel weet waar het over gaat, let me know! Mijn idee is dat we naar een of andere spiritworld zitten te kijken waar de tijd zo langzaam gaat dat ze over het water kunnen lopen. Maar ja zelfs daar twijfel ik aan

Goed ik zou zeggen het duurt maar 20 minuten, ongeveer gelijk aan een episode van een serie, dus kijk het een keer en geniet van de vaagheid.
Tss zet ik eens een zwaar informatieve post neer, wordt het gewoon compleet genegeerd
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_42024880
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef googoodoll het volgende:
ik ben natuurlijk een newbie en hier terecht gekomen doordat ik onlangs werd meegesleept door de gebeurtenissen in het prachtige Spirited Away (wat jullie vast wel kennen). Hiervoor was ik alleen bekend met manga geloof ik, vrienden van me vonden dat wel tof maar ik vond het maar debiele gewelddadige onzin. daar houd ik dus niet van.

dus, mijn vraag: heeft iemand nog tips voor me, misschien in de trant van spirited away?
Wat films betreft kan je natuurlijk beginnen om de rest van de Ghibli-films te bekijken.
Zie www.nausicaa.net voor een overzicht.

Persoonlijke favorieten zijn Nausicaä of the Valley of the Wind en Kiki's Delivery Service...

Wat series betreft zijn er weinig Ghibli-achtige series en al zeker niet met zó'n sprookjesachtig verhaal als Spirited Awaym dus je zal wat dat betreft gewoon wat series moeten gaan kijken en kijken waar je smaak ligt.

Series die op dit moment lopen zijn o.a.: The Third (avontuur/actie/fantasy/SF), Ouran High School Host Club (comedy, love-romance), Strawberry Panic! (Drama, Love-Romance, Yuri*), XxxHolix (Fantasy, comedy), Coyote Ragtime Show (SF, actie), Innocent Venus (SF, Actie, Mecha**)

*Yuri is de term voor series waarin romances tussen meisjes/vrouwen plaatsvinden, maar Strawberry Panic! is vrij onschuldig wat dat betreft
**Mecha is de term voor series waar grote looprobots voorkomen. Denk aan series als Vision of Escaflowne, Neon Genesis Evangelion, Sousei no Aquarion...
pi_42024923
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:54 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Tss zet ik eens een zwaar informatieve post neer, wordt het gewoon compleet genegeerd
Oh... maar ik vermijd vage series altijd als de pest... zeker als vantevoren wordt aangekondigd dat ze vaag zijn...
pi_42025443
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:05 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Oh... maar ik vermijd vage series altijd als de pest... zeker als vantevoren wordt aangekondigd dat ze vaag zijn...
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef uppie83 het volgende:
...
Nou zat ik vandaag dus een film te kijken.... echt gewoon te vaag voor woorden. De film heet "Kujira no Chouyaku" of wel "The Glassy Ocean" en duurt ongeveer 20 minuten.
Na goed... 20 minuten van je tijd en je weet alles
pi_42025955
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef uppie83 het volgende:

[..]

[..]

Jah, dat hoop je, zodat hij (of iemand anders) je kan uitleggen waar het over ging
quote:
Daarnaast het verhaal... ik kom er niet helemaal bij, maar als iemand wel weet waar het over gaat, let me know!
  donderdag 21 september 2006 @ 20:44:35 #240
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_42026410
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef uppie83 het volgende:

[..]

[..]

Ik raad je Pale Cocoon aan.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_42032363
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Jah, dat hoop je, zodat hij (of iemand anders) je kan uitleggen waar het over ging
[..]

He dan hebben we in ieder geval een discussie
pi_42032766
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef googoodoll het volgende:

hmmm

my neighbor totoro? (uit de ghibli stal)
pi_42036005
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

lap tekst
Bedankt!

Gewoon even benieuwd: kan ik deze films overal vinden (videotheken etc.)? Of moet ik goed zoeken of misschien wel downloaden?
pi_42036355
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef googoodoll het volgende:

[..]

Bedankt!

Gewoon even benieuwd: kan ik deze films overal vinden (videotheken etc.)? Of moet ik goed zoeken of misschien wel downloaden?
Videotheken denk ik vrij weinig kans. Meeste kans is het om via internet te bestellen. Downloaden kan natuurlijk ook, het is maar net of je er geld voor wilt betalen of niet.
  vrijdag 22 september 2006 @ 01:19:22 #245
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_42036737
quote:

[..]

Bedankt!

Kiki's Delivery Service ligt gewoon bij de Free Record Shop en de Media Markt. Nausicaä weet ik zo niet, maar die is wel te vinden bij speciale DVD zaken in de grotere steden.

De niet-complete series moet je downloaden, de complete series kun je bestellen. Naja, de films kun je eigenlijk ook beter downloaden, tenzij je mooie originele doosjes wilt en geld over hebt.
pi_42038282
quote:

[..]

Bedankt!

wat doe ik:

ik download een serie/film

vind ik die serie/film erg goed danm ga ik kijken via dvdpricesearch of ik de amerikaanse release kan vinden voor zo min mogelijk geld (waarom amerikaanse release? heel simpel..
A) amerika heeft een veeel uitgebreidere anime collectie
B) het is in 90% v/d gevallen goedkoper als in nederland kopen (als je slim besteld) en
C) er zit geen nederlandse audio en ondertitel track bij (die laatste is jammer maar een NL audio track i.p.v. de japanse heb ik een hekel aan )

zou je idd de japanse audio willen hebben (die vaak niet op de nederlandse release staat)
kan je kijken op www.play.com , dit is een engels bedrijf en heeft geen verzendkosten
pi_42038292
Films kan je tegenwoordig vrij goed in de winkel krijgen. Walt Disney heeft namelijk de rechten om Ghibli-films in het westen te verspreiden, maar een pareltje als Nausicaä heb ik nog niet in de winkel zien liggen.

Series (vooral de nieuwe) kan je verreweg het makkelijkst vinden via bittorrent... We mogen op Fok! geen linkjes geven, maar 'n beetje google'en is niet zo lastig. Op AniDB.net kan je van héél veel series zien welke groepen er een fansub van gemaakt hebben (en wie de beste kwaliteit levert) en dat helpt ook in je zoektocht.

Lees in de openingspost van dit topic even de tekst onder de kopjes "Ik kan geen Japans. Wat nu?" en "Wat is 'gelicenceerde animé'?"
pi_42038300
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 07:10 schreef Jordy-B het volgende:
Films kan je tegenwoordig vrij goed in de winkel krijgen. Walt Disney heeft namelijk de rechten om Ghibli-films in het westen te verspreiden, maar een pareltje als Nausicaä heb ik nog niet in de winkel zien liggen.
die heb ik volgens mij een keer in boudisqie (???) in amsterdam gezien
pi_42038311
Ik weet dat 'ie uit is, ik heb hem hier in de buurt gewoon nog niet gezien. (en ik ga niet naar A'dam voor een film die ik stiekem toch al jaren als 1400MB DivX heb)
pi_42038323
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 07:14 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet dat 'ie uit is, ik heb hem hier in de buurt gewoon nog niet gezien. (en ik ga niet naar A'dam voor een film die ik stiekem toch al jaren als 1400MB DivX heb)
ik bestel em, wanneer ik geld heb wel eens via play.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')