Nouja het gaat door de school.quote:
De mos die wiever 's good in de kontj neie. Wuure ze stil van.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:46 schreef Piovan het volgende:
Nouja het gaat door de school.
Iedereen zegt niks anders meer dan:
- Ig wil aug wat geld.
-Tis hievies sjmerig glaad hei oppe vloer jong.
-Dat lachje
Geaf den jederein eine euro jong.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:47 schreef Dirktator het volgende:
[..]
De mos die wiever 's good in de kontj neie. Wuure ze stil van.
Ik zat ook al te kijkenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
Dat wijf heeft wel dikke tieten trouwens.
Kom je uit Kerkrade ofzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:49 schreef Piovan het volgende:
[..]
Geaf den jederein eine euro jong.
Tis vet glibberig hie men.
Nea hub geine zin om die inde kontj te neie jong.
Nea jong, et is remund die sjoel.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kom je uit Kerkrade ofzo?
Vieze Pruusj!
welke ben jij nou?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:51 schreef Piovan het volgende:
Hoal mig eug ens get geld droet.![]()
hu hu hu hu h
Gelukkig. Dacht dat ik de enige speerpijp was.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:51 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken
steeds die tieten in beeld
Helaas wel, vrind.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Disclaimer: TS en dit filmpje zijn niet representatief voor Limburg.
HAHA KIJK SHE DAAR WEER EENS ORIGINEEL UIT DE HOEK KOMEN!!11!!quote:Op donderdag 7 september 2006 17:55 schreef SHE het volgende:
Limburg hadden ze allang aan de belgen moeten geven
gratis
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:55 schreef SlideAway het volgende:
[..]
Gelukkig. Dacht dat ik de enige speerpijp was.
Snel! Downloaden!quote:Op donderdag 7 september 2006 17:51 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken
steeds die tieten in beeld
Neen. Dit soort personen, alsmede een niet nader te noemen scooterjosti cq pauper uit Maastricht, zijn een ware smet op het wonderschone en alom bekende Limburg.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:53 schreef ChrisJX het volgende:
Die ene het 't goed bekeken.
Die euro is für mich
Als de Belgen er geld voor willen is daar ook best over te praten wat mij betreft... Krijgen ze Zeeuws Vlaanderen er ook gelijk bij..quote:Op donderdag 7 september 2006 17:55 schreef SHE het volgende:
Limburg hadden ze allang aan de belgen moeten geven
gratis
Luister ook jij kan te ver gaan en opgezocht worden.. nu insinueer ik niet dat dat gaat gebeuren ofzo..quote:Op donderdag 7 september 2006 18:06 schreef SeLang het volgende:
Dat limburgs klinkt nog infantieler dan brabants
Alle oosterlijke provincies mogen ze ook hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Als de Belgen er geld voor willen is daar ook best over te praten wat mij betreft... Krijgen ze Zeeuws Vlaanderen er ook gelijk bij..
Wil ook best gewoon opsplitsen hoor, dan distancieer ik me bij deze van Nederland.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:04 schreef StevenZen het volgende:
Limburg doneren aan België please
Limburg is gewoon ubertof, leuke mensen, lekker dialect, rustig aan en mooi landschap.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:09 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Wil ook best gewoon opsplitsen hoor, dan distancieer ik me bij deze van Nederland.
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wtf, praten ze eftelings of zo?
MBOquote:Op donderdag 7 september 2006 18:24 schreef Fatality het volgende:
jezus gast zit je op t vmbo ofzo?
mbo? huh... leke net wijfe van 15 ofzo. en wat een rare taalquote:Op donderdag 7 september 2006 17:48 schreef Dennis121 het volgende:
Die geluiden die ze maken moeten verbale communicatie voorstellen?
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:28 schreef Piovan het volgende:
Zie hier ook eens een leuk filmpje van Ghetto Roermond, de dagelijkse jeugd bij de Aldi.
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3592/cbdb4bef/index.html
Jeweet
Limburg rulezz
dat limburgse accent verpest het helemaalquote:Op donderdag 7 september 2006 18:28 schreef Piovan het volgende:
Zie hier ook eens een leuk filmpje van Ghetto Roermond, de dagelijkse jeugd bij de Aldi.
Jeweet
Limburg rulezz
Jeweet
Limburg rulezz
Hey, ik bel de politie jongensquote:Op donderdag 7 september 2006 18:35 schreef MouseOver het volgende:
[..]
"Abdul, wat doe je man?"
En maar blijven filmen terwijl z'n vriend in elkaar getrimd wordt
Amen to that !quote:Op donderdag 7 september 2006 18:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Gewoon een geinig filmpje en dan al die klote hollanders/niet Limburgers die Limburg moeten afzeiken.
Alsof jullie met jullie teringsmerigkeelrochelaccent betere mensen zijn. Ik kots vet op jullie zelfingenomen hufters.
Ja ik ben Limburger en er trots op. En ja, van mij mogen ze Limburg aan Belgie toevoegen, zijn we van jullie zwakkelingen verlost.
En ja ik ben pissed!!!!!!!!!!![]()
Kraigg naao du teeiringg, woat un sjzaikurd...
En ondertussen zitten rukken op een paar Limburgse tieten in een bikini...Stoere jongens hoor...![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef Piovan het volgende:
[..]
Limburg is gewoon ubertof, leuke mensen, lekker dialect, rustig aan en mooi landschap.
Bij deze dan dus, Hoi Belgie, doei Nederland !
Jeweet
Limburg rulezz
Ga eens dood, kankerboertjequote:Op donderdag 7 september 2006 18:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Gewoon een geinig filmpje en dan al die klote hollanders/niet Limburgers die Limburg moeten afzeiken.
Alsof jullie met jullie teringsmerigkeelrochelaccent betere mensen zijn. Ik kots vet op jullie zelfingenomen hufters.
Ja ik ben Limburger en er trots op. En ja, van mij mogen ze Limburg aan Belgie toevoegen, zijn we van jullie zwakkelingen verlost.
En ondertussen zitten rukken op een paar Limburgse tieten in een bikini...Stoere jongens hoor...![]()
limburgers zijn minder waard dan hollandersquote:Op donderdag 7 september 2006 18:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Moet je me je adres ff geven sukkeltje. Kom ik je ff met mn mestvork je lelijke smoel een beter aanzien geven.quote:
lol die verdient een eigen topicquote:Op donderdag 7 september 2006 18:28 schreef Piovan het volgende:
Jeweet
Limburg rulezz
Betoeptquote:Op donderdag 7 september 2006 18:41 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
lol die verdient een eigen topichij heeft er net een paar goed "betoekt"
Heb je daar ook een uitleg voor of heeft je grote broer je dat net in je oor gefluisterd?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:39 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
limburgers zijn minder waard dan hollanders
Sandstorm valt Turk aanquote:Op donderdag 7 september 2006 18:41 schreef BunnyHunter het volgende:
lol die verdient een eigen topichij heeft er net een paar goed "betoekt"
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:41 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Moet je me je adres ff geven sukkeltje. Kom ik je ff met mn mestvork je lelijke smoel een beter aanzien geven.
Ik lust kleine jongetjes als jou wel....losertje, ga scooteren metje maatjes.
nep... camara man filmt aleen maar en die met dat petje lijkt wel een wijf.. en de auto rijdt al voor de lol een stuk weg of wat...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:42 schreef slaapkamermug het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3560/de36d1cc/index.html
nog meer boeren die gangsta spelen
dacht je dat dat in roermond wel echt was danquote:Op donderdag 7 september 2006 18:44 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
nep... camara man filmt aleen maar en die met dat petje lijkt wel een wijf.. en de auto rijdt al voor de lol een stuk weg of wat...
omg waar gaat het heen met de wereld als ik niet eens meer kan geloven dat er iemand in elkaar word geslagenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:45 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
dacht je dat dat in roermond wel echt was dan
Gilde Opleidingenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:47 schreef _The_General_ het volgende:
Welke school in Remunj ?
Wat zegt hij in de eerste zin? ik heb net met een paar jongens....?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:28 schreef Piovan het volgende:
Jeweet
Limburg rulezz
Pas 5 keer ofzo. Maar pas op, er lopen hier van die limboergse boertjes die dan beginnen te flippenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:56 schreef DarkElf het volgende:
Was al genoemd dat dat Limburgs zo hilarisch is?![]()
Hoe zou dat nou komen he?!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:10 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Pas 5 keer ofzo. Maar pas op, er lopen hier van die limboergse boertjes die dan beginnen te flippen![]()
echt?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:10 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Pas 5 keer ofzo. Maar pas op, er lopen hier van die limboergse boertjes die dan beginnen te flippen![]()
Ja echt. probeer er maar eens eentje uit te dagen. Met hooivorken en fakkels komen die vlaaienboerkes achter je aanquote:
hehequote:Op donderdag 7 september 2006 19:28 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Ja echt. probeer er maar eens eentje uit te dagen. Met hooivorken en fakkels komen die vlaaienboerkes achter je aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |