Heb je dit al geprobeerd?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef DennisQ het volgende:
Niks aan kloten, ik zou alleen de cardreader eruit halen, die is toch wel verdacht in het hele verhaal en ff omruilen dus, liefst eentje van een ander merk en het dan nog een keer proberen. Grote kans dat je er dan vanaf bent.
Nope. Ik heb zoiets van "alst niet softwarematig is ga ik er niet aan kloten"quote:
ik was al 3x terug geweest!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:23 schreef Sitethief het volgende:
Ik zou echt terug gaan naar Norrod ja, gewoon een werkende pc eisen,.
Jup we gaan zo. Mikey flikkerde msn boven aan, valt dat hoerending er weer uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:32 schreef gateway het volgende:
[..]
ik was al 3x terug geweest!!!
TS hup hup, naar NOROD ERMEE!!
Dat vinden ze altijd fijnquote:Op zondag 17 september 2006 22:36 schreef Zwaffel het volgende:
naar norrod gebracht
hij is om en nabij donderdag klaar. Hij vondt het fijn dat ik zelf al wat testen had gedaan en dus veel details kon geven
Het zal mij benieuwen:)quote:Op donderdag 21 september 2006 10:26 schreef Zwaffel het volgende:
*trap*
nou norrod zojuist gebelt dat ik dat ding nodig had en of ie al klaar was. Hij was klaar. En het probleem was idd de voeding
ze hebben vast niet het geheugen verandert en de processor verandert....... Heb je wel je eigen pc terug????quote:Op donderdag 21 september 2006 17:02 schreef Zwaffel het volgende:
vraag me wel af of ze enkel de voeding hebben vervangen. Ik heb het idee dat dat ding stukken trager is nu
alle gegevens staan er nog op. Dus ja,het is mijn pc. Maar hij is niet zo snel als eerst. Een prog openen duurt eeuwen nu,en zelfs de pc bevriest ffquote:Op donderdag 21 september 2006 19:55 schreef gateway het volgende:
[..]
ze hebben vast niet het geheugen verandert en de processor verandert....... Heb je wel je eigen pc terug????
Ik denk niet dat, ls je de pc even tijd geeft, z'n humeur beter wordt en hij sneller gaat draaien of zo..quote:Op donderdag 21 september 2006 19:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik kijk het aan tot zaterdag. Anders mogen ze hem terug hebben.
ook om wat testen te doen smartassquote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat, ls je de pc even tijd geeft, z'n humeur beter wordt en hij sneller gaat draaien of zo..Als je bij je taakbeheer kijkt, moet er vast een proces tussen staan wat veel resources vreet..
winword is word (je weet wel, dat programma waar je tekst in kunt typen)quote:Op donderdag 21 september 2006 20:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ook om wat testen te doen smartass
outlook vreet 65.008 kb
firefox 52.908 kb
msn 40972 kb
winword.exe (wtf is winword) 18.512 kb
die staat heul niet openquote:Op donderdag 21 september 2006 20:12 schreef gateway het volgende:
[..]
winword is word (je weet wel, dat programma waar je tekst in kunt typen)
Ehm, het zijn maar 2 bestanden?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Het is een poging waard om je geheugenkaartjes goed aan te drukken en/of te testen.
bullshit. Als je er geen verstand van hebt,rot dan ff lekker op uit mn topicquote:Op donderdag 21 september 2006 21:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ehm, het zijn maar 2 bestanden?
Anders zou windows et niet eens doen, laat staan kunnen booten.
Gewoon opnieuw installeren(wel ff backup maken)
K had et ook, Windows opnieuw erop hielp!
Wat jullie allemaal zeggen is boutResources dit, processen dat.
Opnieuw: Windows er opnieuw opzetten en opgelost. Is in 20 min gedaan (ja hier wel)
Not hard
aaaaah,kijk dát wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 21 september 2006 21:26 schreef neo2000 het volgende:
Winword is de standaard mail editor van Outlook. Start je Outlook op en je maakt ene nieuw bericht, wordt op de achtergrond dus eik Word gebruikt voor de opmaak.
en je moet eerst die schijf ook nog formattenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:22 schreef prof.bierbekje het volgende:
in 20 minuten...je moeder.....plus update's, drivers, virusscanner en de ontelbare reboots!!! 20 minuten, ja hoor!!! Dat was de grappigste post die ik vannavond las, jammer dat hij niet in ONZ staat....windows instaleren duurt al een half uur!![]()
![]()
ik ook niequote:Op donderdag 21 september 2006 21:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
aaaaah,kijk dát wist ik dan weer niet
lees mn sig eens.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:03 schreef prof.bierbekje het volgende:
Dude....echt waar....koop een tweedehands g4 voor 125 euro stamp hem vol met pc100 geheugen, (er kan 2 gig. in.) en draai OSX Tiger. Je zal geen spijt krijgen.
[afbeelding]
Voor weinig een vette bak met velocity engine.
"dude" ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:36 schreef prof.bierbekje het volgende:
Lees m,n sig eens? eeeh,
Spuiten is voor lesbo's
Zwaffel is vrouwelijk.
Aaaahw the big bad tigeywigey gets left behind. Poor tigeywigey.
-Sid the tiger found a shortcut!
"No thnx I choose life"
ja? en?
Maar ik moet dus wél mn pc asap terug hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:33 schreef prof.bierbekje het volgende:
Ieder z,n ding......![]()
Geen groetjes aan verrod he!
Je kan hem altijd nog daar door t raam tyfen!
Maar serieus...als jou pc nog niet zo oud is en je hebt gewoon garantie, terug gaan...niks zelf doen. Laat ze het maar oplossen. Daar heb je garantie voor.
Probeer anders eens ander geheugen. Of was dat al gezegd?
Je kan het wel eisen, maar je zal het niet krijgen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Maar ik moet dus wél mn pc asap terug hebbenkan ik niet gewoon een nieuwe eisen? Zo van "ja jullie fixen hem en hij doet nog niet normaal,ik kan hem niet missen dus wil ik een nieuwe
"
dan zal ik pizza's moeten sturenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je kan het wel eisen, maar je zal het niet krijgen..
En 4 kuub zand. Als je dat doet, post dan ff van te voren, ik werk dicht bij de Norrod en dat wil ik wel ff zien.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:58 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan zal ik pizza's moeten sturen
hoe dicht is dichtquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En 4 kuub zand. Als je dat doet, post dan ff van te voren, ik werk dicht bij de Norrod en dat wil ik wel ff zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |