ik heb geen systeembeheerquote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef ralfie het volgende:
Je kunt voor de gein ook ff in het windows logboek kijken, misschien dat daar aanwijzingen instaan
configuratiescherm->systeembeheer->logboeken
Daar staan inderdaad 2 foutmeldingen. Wel te verstaan:quote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef ralfie het volgende:
Je kunt voor de gein ook ff in het windows logboek kijken, misschien dat daar aanwijzingen instaan
configuratiescherm->systeembeheer->logboeken
nah,denk niet dat dat werkt neequote:Op donderdag 7 september 2006 19:58 schreef wobbel het volgende:
mm, disable service NTPclient eens dan, denk niet dat het helpt maarp robeer 't eens
home heb ik. maar dat kan sneller hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 20:01 schreef wobbel het volgende:
je had home edition ofzo? dan weet ik 't niet
iig op pro, rechtermuisknop deze compu, beheren, services
wehehehequote:
Heb niet het hele topic gelezen, heb de tijd hard nodig om te baggerenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
wehehehe![]()
Ik zat er eerst aan te denken of het een geheugen fout was. Maar dat lijkt me sterk. Want als ik een zwaar programma draai flikkert hij niet gelijk uit. En ik start vanmiddag msn op en hij kapt ermee.
Ik heb overigens ook al de melding gehad dat het een apperaat-stuurprogramma fout was
Die melding heb ik maar 1x gezien
niet gedraait. Maar ik weet vrijwel zeker dat het geen geheugen is. (ook ik kan het erg fout hebben)quote:Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef wobbel het volgende:
[..]
Heb niet het hele topic gelezen, heb de tijd hard nodig om te baggeren
maar heb je memtest al gedraaid?
1. http://www.memtest86.com/memtest86-3.1a.iso.zip downloaden
2. unzippen
3. iso branden op cd / dvd / usb stick
4. memtest uurtje runnen
AMD Athlon 3000, 1024 MB ram, maar draait als een tiet en eigenlijk nooit BSOD'squote:Op donderdag 7 september 2006 20:11 schreef Zwaffel het volgende:
is het trouwens normaal dat er zoveel fouten in een logboek staan voor een net nieuwe pc van 4 weken?
Ik zou zeggen van niet,maar wie ben ik
hoe wil je dan booten van CD?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niet gedraait. Maar ik weet vrijwel zeker dat het geen geheugen is. (ook ik kan het erg fout hebben)
ik zal hem eens runnen. Ik hoef trouwens niet te brandenlang leve deamon tools
ik heb er meerquote:Op donderdag 7 september 2006 20:14 schreef wobbel het volgende:
[..]
AMD Athlon 3000, 1024 MB ram, maar draait als een tiet en eigenlijk nooit BSOD's
[[url=http://82.75.18.137/wobbel/fouten_thumb.jpg]afbeelding][/url]
van mij
mwa, als het échte geheugenproblemen zijn, krijg je altijd binnen 1 uur wel errors in beeld....quote:Op donderdag 7 september 2006 20:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ok,. ik heb de image gebrand
nu rebooten van cd en doet hij dan vanzelf memtest? hoe lang duurt dat? uurtje zei je?
En dan toch posten? knap!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:34 schreef Zwaffel het volgende:flikkert mn pc niet uit,dan wel mn I net
![]()
ik heb dus een cardreaderquote:Op woensdag 13 september 2006 14:08 schreef Quincy5 het volgende:
Een van de eerste hits op google met "sumkfilt.sys is: http://www.mcse.ms/archive70-2004-3-500737.html
In de laatste post staat een mogelijke oplossing (het heeft iets met de card-reader te maken).
en hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef Merkie het volgende:
Kijk eens naar de voltages van je voeding.
join the club.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dat memtest leverde niks op, had het vandaag weer nadat hij 10 minuutjes aanstond met alleen FF aan
draai je memtest op xp? waarom niet booten van memtest, lijkt me stuk betrouwbaarderquote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dat memtest leverde niks op, had het vandaag weer nadat hij 10 minuutjes aanstond met alleen FF aan
ja,dat zegt speedfan. Zijn er meer progjes waarmee ik het kan meten? Dan kunnen we kijken of er verschil inzitquote:Op woensdag 13 september 2006 19:59 schreef wobbel het volgende:
+12 = 8.82 volt maar?
probeer eens een andere voeding
het zou best een verkeerde meting kunnen zijn hoor
everest zowiezo, misschien CUP-Z ook?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,dat zegt speedfan. Zijn er meer progjes waarmee ik het kan meten? Dan kunnen we kijken of er verschil inzit
*downloadquote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
everest zowiezo, misschien CUP-Z ook?
maar het naukeurigste is om te meten met een multytool.
Waarom een floppydisk opstarten als die er niet inzit. Das toch onzinquote:BIOS Eigenschappen:
Verkoper American Megatrends Inc.
Versie P1.60
Uitgavedatum 01/11/2006
Capaciteit 512 KB
Opstartapparaten Floppy Disk, Hard Disk, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120
Specificaties Flash BIOS, Shadow BIOS, Selectable Boot, EDD, BBS
Ondersteunde Standaarden DMI, ACPI
Uitbreidingsmogelijkheden PCI, AGP, USB
quote:Spanningswaarde:
CPU Core 1.21 V
Aux 2.88 V
+3.3 V 3.30 V
+5 V 5.54 V
+12 V 12.71 V
-12 V 2.86 V
-5 V 3.80 V
+5 V Standby 4.99 V
VBAT Batterij 1.65 V
Debug Info F FF 4E FF
Debug Info T 39 39 39
Debug Info V A6 A7 CF CE D2 D8 E7 (03)
Iemand die hier wat uit wijs wordt?quote:CPU Technische Informatie:
Verpakkingstype 754 Pin uOPGA
Verpakkingsformaat 4.00 cm x 4.00 cm
Transistoren 68.5 miljoen
Procestechnologie 11Mi, 90 nm, CMOS, Cu, SOI
Verpakkingsoppervlak 84 mm2
Core Spanning 1.100 - 1.450 V
I/O Spanning 1.2 V + 2.5 V
Maximale prestatie 67.0 W
Mn windows fliptquote:De fout wordt veroorzaakt door een apparaatstuurprogramma
Hartelijk dank dat u dit foutenrapport naar Microsoft hebt verzonden.
Samenvatting foutenrapport
Type fout : Windows-stopfout (er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode)
Is er een oplossing beschikbaar? : Nee (zie Volgende stappen)
Wat betekent deze fout? : Er heeft zich een fout voorgedaan in Windows die niet kan worden opgelost. U dient opnieuw op te starten
Oorzaak : Onbekend apparaatstuurprogramma
Computersymptomen : Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode (bijvoorbeeld: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)
Wat kunt u nog meer doen? : Belangrijk: Blijf doorgaan met het verzenden van foutenrapporten zodat analytici bij Microsoft deze kunnen bestuderen en kunnen proberen de problemen zo snel mogelijk op te lossen
Informatie over deze fout
U hebt dit bericht ontvangen omdat een apparaatstuurprogramma op uw computer heeft veroorzaakt dat het besturingssysteem van Windows ineens niet meer werkt. Dit fouttype wordt een "stopfout" genoemd. Als een stopfout zich voordoet, moet de computer opnieuw worden opgestart.
Volgende stappen
Wij hebben uw foutenrapport geanalyseerd en op dit moment kunnen we de exacte oorzaak van de fout niet vaststellen. Microsoft zet de analyse van dit foutenrapport echter voort om vast te stellen wat de specifieke oorzaak van de fout is. Als we de oorzaak kunnen vinden en corrigeren, en u nogmaals met hetzelfde probleem te maken krijgt, ontvangt u een bijgewerkte respons met instructies voor het oplossen van het probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |