Als hij een minidump maakt, is dat altijd een bsod.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:35 schreef Quincy5 het volgende:
Ik weet niet of dat in dit geval wat uitmaakt (misschien geven jouw fouten wel geen BSOD), maar heb je wel aangegeven dat hij bij een fout niet reboot, maar het blauwe scherm laat staan.
Edit: Wat DennisQ dus zegt
Weer iets geleerdquote:Op donderdag 7 september 2006 16:37 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Als hij een minidump maakt, is dat altijd een bsod.
been there done that. Als je de OP leest zie je dat ik geen BSOD krijgquote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef DennisQ het volgende:
Toch ergens conflicterende hardware. Je hebt last van een zgn. BSOD (Blue screen of death). Ga naar configuratiescherm---> systeem---->geavanceerd---->Opstart en herstel instellingen--->Bij systeemfouten vink je nu computer automatisch opnieuw opstarten uit. De eerst volgende keer dat je computer vast loopt, krijg je een blauw scherm te zien, ziet er ongeveer zo uit. [afbeelding] Hier staat altijd een hexadecimale code bij, noteer deze en post die hier maar eens. BSOD's lezen is zeer lastig, maar soms kom je een heel eind met wat google werk.
Ik kan er wel zonder. Das geen probleem aangezien ik een notebook heb. En nog een pc beneden. Maar ze moeten met hun poten van mn D schijf afblijvenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Je hebt er dus ook een van NoRRoDik heb hetzelfde probleem. Jaar geleden gekocht. Ik heb hem wél teruggebracht naar ze, ze hebben hem helemaal nagelopen, getest e.d. (o.a. moederbord & processor vervangen). Volgens hun was hij ok. Maar thuis kreeg ik hetzelfde probleem weer. Windows opnieuw installeren hielp ook niet.
Ik werk er nu een jaar mee en ben het wel gewent (veel opslaan e.d.). Ik heb hem zo hard nodig dat ik hem niet weer terug kan brengen en even een week of twee zonder computer kan doen.
Die heb je wel, alleen zie je hem niet omdat die optie aangevinkt staat. Hij start dus onmiddelijk opnieuw op zonder dat je dat blauwe scherm te zien krijgt.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
been there done that. Als je de OP leest zie je dat ik geen BSOD krijg
Misschien dan de moeite om die zooi te backuppen voordat je het kwijtraakt? Dan is dat probleem ook opgelost, en heb je een backup van je backup voor als de schijf crasht ofzo.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik kan er wel zonder. Das geen probleem aangezien ik een notebook heb. En nog een pc beneden. Maar ze moeten met hun poten van mn D schijf afblijvenwant daar staat een hele boel back-up zooi op.
Dus dat mag er niet af
probleem is vaak dat tegenwoordig elke pc minimaal 50 GB aan data bevatquote:Op donderdag 7 september 2006 17:20 schreef GBCHEATER het volgende:
[..]
Misschien dan de moeite om die zooi te backuppen voordat je het kwijtraakt? Dan is dat probleem ook opgelost, en heb je een backup van je backup voor als de schijf crasht ofzo.
Mwah, dat zal niet alte snel gebeuren, maar backup maken kan nooit kwaad natuurlijk.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:20 schreef GBCHEATER het volgende:
[..]
Misschien dan de moeite om die zooi te backuppen voordat je het kwijtraakt? Dan is dat probleem ook opgelost, en heb je een backup van je backup voor als de schijf crasht ofzo.
nogmaals,dat heb ik gedaan. Die vink staat uit. ik krijg geen BSODquote:Op donderdag 7 september 2006 17:10 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Die heb je wel, alleen zie je hem niet omdat die optie aangevinkt staat. Hij start dus onmiddelijk opnieuw op zonder dat je dat blauwe scherm te zien krijgt.
Is ie al een keer gecrashed, nadat je dit hebt uitgevinkt?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:23 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nogmaals,dat heb ik gedaan. Die vink staat uit. ik krijg geen BSOD
26.2 GB bevat de mijnequote:Op donderdag 7 september 2006 17:21 schreef wobbel het volgende:
[..]
probleem is vaak dat tegenwoordig elke pc minimaal 50 GB aan data bevat
jup. Dit heb ik namelijk in het begin van de 1ste chrash al uitgezetquote:Op donderdag 7 september 2006 17:23 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Is ie al een keer gecrashed, nadat je dit hebt uitgevinkt?
mag ik trouwens vragen welke pc je hebt? Ook de AMD sempron 3000+ ?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Je hebt er dus ook een van NoRRoDik heb hetzelfde probleem. Jaar geleden gekocht. Ik heb hem wél teruggebracht naar ze, ze hebben hem helemaal nagelopen, getest e.d. (o.a. moederbord & processor vervangen). Volgens hun was hij ok. Maar thuis kreeg ik hetzelfde probleem weer. Windows opnieuw installeren hielp ook niet.
Ik werk er nu een jaar mee en ben het wel gewent (veel opslaan e.d.). Ik heb hem zo hard nodig dat ik hem niet weer terug kan brengen en even een week of twee zonder computer kan doen.
Wat voor een bios heb je? Versie? Merk?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jup. Dit heb ik namelijk in het begin van de 1ste chrash al uitgezet
Daarna issie nog een paar keer uitgeflikkerd en ik krijg echt geen bsod. Enkel een zwart scherm,net alsof mn monitor uit staat,en dan gaat ie rebooten
een ventilator van 1,6 watt jaquote:Op donderdag 7 september 2006 17:31 schreef bastardhost het volgende:
Ik gok dat de problemen toenemen naarmate je langer werkt en de componenten warmer worden. Warme componenten trekken meer van je voeding, bovendien heeft temperatuur de nare eigenschap ventilatoren te laten draaien.
Ik gok op een brakke voeding met als gevolg dat wanneer een van de koelfans aanslaat er een dip ontstaat een van de voedingslijnen waardoor je Sempron het ff niet meer weet
Ik
Bij mij is het soms ook al na een half uurtje surfen en soms kan hij 1,5 dag aan staan zonder uit te vallen.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:31 schreef bastardhost het volgende:
Ik gok dat de problemen toenemen naarmate je langer werkt en de componenten warmer worden. Warme componenten trekken meer van je voeding, bovendien heeft temperatuur de nare eigenschap ventilatoren te laten draaien.
Ik gok op een brakke voeding met als gevolg dat wanneer een van de koelfans aanslaat er een dip ontstaat een van de voedingslijnen waardoor je Sempron het ff niet meer weet
Ik
Geen idee moet ik in mn bios kijken,ga ik zo voor je doen momentquote:Op donderdag 7 september 2006 17:26 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Wat voor een bios heb je? Versie? Merk?
dit is ook pas 2x gezegd ofzoquote:Op donderdag 7 september 2006 17:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Klik op Start, klik met de rechtermuisknop op Deze computer, klik op Eigenschappen, open het tabblad Geavanceerd en klik op Instellingen onder Opstart- en herstelinstellingen. Kijk bij het selectievakje De computer automatisch opnieuw opstarten onder Systeemfouten. Als het selectievakje De computer automatisch opnieuw opstarten is ingeschakeld, wordt Windows automatisch opnieuw gestart als er een fout optreed.
suc6
jup,same here.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Bij mij is het soms ook al na een half uurtje surfen en soms kan hij 1,5 dag aan staan zonder uit te vallen.
Da's het makkelijkste jaquote:Op donderdag 7 september 2006 17:49 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jup,same here.Ik denk dat ik er maar mee terug ga. Ik heb immers garantie
kut norrod
Trouwens... Heb jij usb apparaten aangesloten?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:02 schreef Zwaffel het volgende:
bios versie is trouwens : v02.58 american megatrends inc.
Versie nr : k8nf4g-sata2 bios P1.60
Maar goed. Ik zal volgende week zaterdag eens met dat ding terug gaan
Loopt de voeding op zijn tenen kan het aanslaan van een fan voldoende zijn om een dip te veroorzaken... been there, seen thatquote:
dan zou ie ook niet fatsoenlijk opstarten, want dan trek je een seconde of wat een veel hogere piekquote:Op donderdag 7 september 2006 18:10 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Loopt de voeding op zijn tenen kan het aanslaan van een fan voldoende zijn om een dip te veroorzaken... been there, seen that
nopequote:Op donderdag 7 september 2006 18:07 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Trouwens... Heb jij usb apparaten aangesloten?
Bios wordt ik zo gauw ff niet wijzer van, maar download dit eens, doe een scan en post het log hier eens?quote:
wat is dat?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:20 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Bios wordt ik zo gauw ff niet wijzer van, maar download dit eens, doe een scan en post het log hier eens?
lijkt me sterk dat er spyware of shit op zitquote:Op donderdag 7 september 2006 18:20 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Bios wordt ik zo gauw ff niet wijzer van, maar download dit eens, doe een scan en post het log hier eens?
Aubquote:Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 18:24:36, on 7-9-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Multimedia Card Reader\shwicon2k.exe
C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Program Files\McAfee.com\VSO\oasclnt.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
c:\program files\mcafee.com\agent\mcdetect.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcshield.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mctskshd.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
c:\program files\mcafee.com\vso\mcvsshld.exe
c:\program files\mcafee.com\agent\mcagent.exe
c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsescn.exe
c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsftsn.exe
C:\Program Files\WinRAR\WinRAR.exe
C:\DOCUME~1\Qwea\LOCALS~1\Temp\Rar$EX03.766\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {BA52B914-B692-46c4-B683-905236F6F655} - c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsshl.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [Sunkist2k] C:\Program Files\Multimedia Card Reader\shwicon2k.exe
O4 - HKLM\..\Run: [schedule] C:\Program Files\InterVideo\Backup\Schedule.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WINCINEMAMGR] "C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [OASClnt] C:\Program Files\McAfee.com\VSO\oasclnt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MCUpdateExe] c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\McUpdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MCAgentExe] c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\McAgent.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {9DE19F24-F40B-42EB-AA44-3C38A6D8EFBC} (Regio Bank Autorisatiescherm) - https://secure.ingbank.nl/download/DigiSignRB.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: McAfee WSC Integration (McDetect.exe) - McAfee, Inc - c:\program files\mcafee.com\agent\mcdetect.exe
O23 - Service: McAfee.com McShield (McShield) - McAfee Inc. - c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee Task Scheduler (McTskshd.exe) - McAfee, Inc - c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mctskshd.exe
O23 - Service: McAfee SecurityCenter Update Manager (mcupdmgr.exe) - McAfee, Inc - C:\PROGRA~1\McAfee.com\Agent\mcupdmgr.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: TuneUp WinStyler Theme Service (TUWinStylerThemeSvc) - TuneUp Software GmbH - C:\Program Files\TuneUp Utilities 2006\WinStylerThemeSvc.exe
Kijkt niet alleen naar spyware, maar laat al je processen, inclusief drivers, zien.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat er spyware of shit op zitik gebruik hem deze week voor het eerst echt.
Maar ik wil het wel proberen hoor
keek eens boven jequote:Op donderdag 7 september 2006 18:30 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Kijkt niet alleen naar spyware, maar laat al je processen, inclusief drivers, zien.
quote:Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 18:33:27, on 7-9-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
D:\Program Files\Winamp\winampa.exe
D:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\WINDOWS\Samsung\ComSMMgr\ssmmgr.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_08\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
D:\Program Files\Sophos\AutoUpdate\ALMon.exe
C:\ScanPanel\ScnPanel.exe
D:\Program Files\Sophos\Sophos Anti-Virus\SAVAdminService.exe
D:\Program Files\Sophos\AutoUpdate\ALsvc.exe
D:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
D:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Program Files\Google\Google Talk\googletalk.exe
D:\Program Files\Winamp\winamp.exe
C:\Documents and Settings\AA\Bureaublad\HijackThis\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_08\bin\ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Ptipbmf] rundll32.exe ptipbmf.dll,SetWriteCacheMode
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] D:\Program Files\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "D:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Samsung Common SM] "C:\WINDOWS\Samsung\ComSMMgr\ssmmgr.exe" /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.5.0_08\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "D:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Snelle start.lnk = D:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: AutoCAD Startup Accelerator.lnk = C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\acstart16.exe
O4 - Global Startup: AutoUpdate Monitor.lnk = D:\Program Files\Sophos\AutoUpdate\ALMon.exe
O4 - Global Startup: ScanPanel.lnk = C:\ScanPanel\ScnPanel.exe
O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Onderzoek - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk - C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Sophos Anti-Virus status reporter (SAVAdminService) - Sophos plc - D:\Program Files\Sophos\Sophos Anti-Virus\SAVAdminService.exe
O23 - Service: Sophos Anti-Virus (SAVService) - Sophos plc - D:\Program Files\Sophos\Sophos Anti-Virus\SavService.exe
O23 - Service: Sophos AutoUpdate Service - Sophos plc - D:\Program Files\Sophos\AutoUpdate\ALsvc.exe
Ff zitten bekijken maar nix raars gevonden...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:31 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
keek eens boven jedat is de complete log
Geen schokkende dingenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zou je ook zo vriendelijk willen zijn naar mijn log te kijken dan?
[..]
dr zou ook niks raars op kunnen/moeten staanquote:Op donderdag 7 september 2006 18:45 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Ff zitten bekijken maar nix raars gevonden...Toch maar terugbrengen dat ding dan maar eh..
Yw, en waarschijnlijk krijg je gewoon een nieuwe.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dr zou ook niks raars op kunnen/moeten staan
aangezien ik hem net laten we zeggen goed een week echt gebruik.
Daarvoor heeft ie misschien een uurtje aangestaan om te installen.
Dus we gaan terug naar norrod,vertellen ze dat ze met hun fikken van mn D moeten afblijven en mn pc moeten fixen.
toch bedankt voor het kijken enzo![]()
dat denk ik helaas nietquote:Op donderdag 7 september 2006 19:03 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Yw, en waarschijnlijk krijg je gewoon een nieuwe.![]()
hoezo? Ze kunnen toch een nieuwe bestellen en je je oude laten houden totdat de nieuwe er is?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
fixen zullen ze hem niet, althans bij mij konden ze het probleem niet vindenen ja dan ben je uitgelult als je je pc echt hard nodig hebt en dus geen 2 weken kwijt kan zijn om een nieuwe te kopen
Probeer dat eens.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Het is een poging waard om je geheugenkaartjes goed aan te drukken en/of te testen.
ik ben best lui wat dit betreft. Ik ga niet die kast openmaken. Daarvoor heb ik geen geld neer getelt bij norrod. Zij mogen dat doenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:09 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Probeer dat eens.
Ik heb vorig jaar met een pc (ongeveer) hetzelfde probleem gehad, veel en snel een bsod, toen bleek het geheugen niet goed te zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |