Ik had gewoon m'n havo af moeten makenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:02 schreef Netsplitter het volgende:
Had je maar een vak moeten leren...
was 't maar 12 uurquote:Op donderdag 7 september 2006 14:02 schreef BobbyB het volgende:
Ze kunnen er ook 8 uur van maken, zal je leren.
Hoe laat mag je weer naar huis trouwens? 12 uur? Dus zeik niet.![]()
11 uur dan?quote:
zorg dan dat je verhuist als dat je niet bevalt, pauperquote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef Razor21 het volgende:
En jij moet nog werken later? Ik sta godver elke dag 5.30 uur op om 7.45 in sloterdijk te zijn dus zeik niet kenkerhond
Hij zegt toch niet dat het hem niet bevalt, of wel dan? Hij zegt alleen dat TS zich niet zo aan moet stellen en laat even zien hoe vroeg hij op moet ter vergelijking.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
zorg dan dat je verhuist als dat je niet bevalt, pauper
Ts zegt het zelfquote:Op donderdag 7 september 2006 14:03 schreef wobbel het volgende:
[..]
Ik had gewoon m'n havo af moeten maken![]()
opgelost, slotje![]()
welk klophout gaat nu zover van zijn werk wonen?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef Razor21 het volgende:
En jij moet nog werken later? Ik sta godver elke dag 5.30 uur op om 7.45 in sloterdijk te zijn dus zeik niet kenkerhond
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
welk klophout gaat nu zover van zijn werk wonen?
trouwens, kenkerhond vind ik eigenlijk best een lomp en treurig woord. TS mag zeiken wat hij wil zonder dat jij persee met allerlei ziektes hoeft te gaan smijten. en nu hup naar bed, kenkerhond, tis zo weer 5:30!
nee hoor, echte mannen palen dan blonde, bisexuele fotomodellen in een bad vol champagne op een jacht voor de caribische eilanden, terwijl ze achterna gezeten worden door zwaar incompetente justitiele apparaten betaald met ons belasting geld.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Alleen mietjes klagen over de royale begintijd van 8:15. Echte mannen zijn dan allang aan het werk.
Ik denk dat de juiste formuliering moet zijn "welk klophout gaat nu zover van zijn woning werken?"quote:Op donderdag 7 september 2006 16:46 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
welk klophout gaat nu zover van zijn werk wonen?
trouwens, kenkerhond vind ik eigenlijk best een lomp en treurig woord. TS mag zeiken wat hij wil zonder dat jij persee met allerlei ziektes hoeft te gaan smijten. en nu hup naar bed, kenkerhond, tis zo weer 5:30!
En gelijk heb je!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:50 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
nee hoor, echte mannen palen dan blonde, bisexuele fotomodellen in een bad vol champagne op een jacht voor de caribische eilanden, terwijl ze achterna gezeten worden door zwaar incompetente justitiele apparaten betaald met ons belasting geld.
maar toch, nice try.
pff. morgen weer vroeg op..
Dat ga ik nu lerenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:13 schreef Rosbief het volgende:
Had je maar een vak moeten leren!
HHAAHHA LOSER!!!quote:
Dus omdat jij nog vroeger op moet dan TS mag hij niet klagen? Ieder mens is verschillend hoor, misschien is TS wel een avondmens en valt 'ie pas om 4:00 uur in slaap. Ik zou ook niet naar een les gaan die om 8:15 begint.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef Razor21 het volgende:
godverdomme zeg, reageer eens normaalquote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
HHAAHHA LOSER!!!
Je hebt zeker je vmbo ook gehaald met allemaal 6en
Je bent een schande voor het land!!
pauperquote:Op donderdag 7 september 2006 17:52 schreef faberic het volgende:
Ik zit op het gymnasium
quote:
je zit toch niet op Dikkers hengelo ?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef wobbel het volgende:
Jezus heb ik weer, zit ik op een school waar je al om 08:15 present moet zijn en dan de les begint![]()
08:15....jezus, maak het dan gewoon half 9 ofzo, neeee 08:15
ROC's
Achja, je mag toch 20% van de tijd absent zijn
Als het dikkers hengelo is zal ik maar 10procent van maken, want ben je keer 2 a 3 uur perweek er niet krijg je meteen een brief en daarna schorsingquote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef wobbel het volgende:
Jah Dikkers, met die olymulder, mommers etc....quote:Op donderdag 7 september 2006 18:30 schreef Syd het volgende:
[..]
Als het dikkers hengelo is zal ik maar 10procent van maken, want ben je keer 2 a 3 uur perweek er niet krijg je meteen een brief en daarna schorsing(praat uit ervaring)
Maar even een reken sommetje : ongeveer 850uur moet je perjaar op school zitten (dat is wat hun daar zeggen) neem daar 20 procent van, is 170 uur dus ongeveer 21dagen a 8uur per dag.
Lijk me niet dat je dat daar moet doen![]()
je mag ook om 08:15 komen en een soort van "vergunning" aanvragen om te laat te komen, iig wij welquote:Op donderdag 7 september 2006 20:04 schreef RonnYBooY het volgende:
Kzit op dezelfde school, en door die kuttrein ben ik om 7.55/8.00 uur al op school, van mij mogen de lessen dus best wel een kwartiertje eerder beginnen ;D.
nee, das voor als je met OV komtquote:Op donderdag 7 september 2006 20:16 schreef RonnYBooY het volgende:
Mja, das als je verder weg woont ofzo
ik weet 't niet, ik krijg zondagavond m'n rooster voor maandagquote:Op donderdag 7 september 2006 20:21 schreef Syd het volgende:
heb je ook van engelhart en de zee les?
Welk niveau?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:23 schreef wobbel het volgende:
[..]
ik weet 't niet, ik krijg zondagavond m'n rooster voor maandag![]()
m'n mentor is notenboom
Niveau 3 Medewerker Beheer ICT omdat het hoogste niveau is wat je in kan stromen, en dan na 2 jaar kan je niveau 4 doen en daarna lekker HBOquote:Op donderdag 7 september 2006 20:23 schreef Syd het volgende:
[..]
Welk niveau?
Maarja, de school ga je over 2 maanden haten :p
Hahah, dat gaat nog wat worden dan :p, ik loop nu half jaar stage niv 3 mbiquote:Op donderdag 7 september 2006 20:26 schreef wobbel het volgende:
[..]
Niveau 3 Medewerker Beheer ICT omdat het hoogste niveau is wat je in kan stromen, en dan na 2 jaar kan je niveau 4 doen en daarna lekker HBO
en das geen goed vooruitzicht, zeker omdat ik ook niet de makkelijkste leerling ben
vertel?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:59 schreef Syd het volgende:
[..]
Hahah, dat gaat nog wat worden dan :p, ik loop nu half jaar stage niv 3 mbi
als je nou wat harder werkte dan hadden de scholen meer geld gehadquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:10 schreef hav0c het volgende:
Begin iedere dag om 07:30 met werken en betaald daarmee jou studie. Niet zeiken dus.
Whehehhe ik hoef nooit voor 12:30 te beginnen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef wobbel het volgende:
Jezus heb ik weer, zit ik op een school waar je al om 08:15 present moet zijn en dan de les begint![]()
ROC's
Relaxquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:19 schreef dady het volgende:
[..]
Whehehhe ik hoef nooit voor 12:30 te beginnen.
ik heb het met me werk 7:45 tot 16:15quote:Op donderdag 7 september 2006 20:04 schreef RonnYBooY het volgende:
Kzit op dezelfde school, en door die kuttrein ben ik om 7.55/8.00 uur al op school, van mij mogen de lessen dus best wel een kwartiertje eerder beginnen ;D.
We hadden hem nog niet gehad he!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ach man, de arme kindertjes in Afrika kunnen niet eens naar school.
Dan ben ik ff blij dat ik vrijdags de eerste uur les heb, ik ben namelijk daarna vrij.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:36 schreef Corksterr het volgende:
Ben ik even blij dat ik maandag en dinsdag de eerste 2 uur vrij heb, en oja... woensdag ook nog het eerste uur.
je bedoelt kerels die hun ROC zelfs niet hebben afgemaaktquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:14 schreef 16meter het volgende:
Hahaa gozertje toch.
Echte kerels zijn rond die tijd al 2 uur aan het werk.
Bouwvakkers bedoel je? Zoveel regionale opleidingscentra worden er toch niet gebouwd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:31 schreef wobbel het volgende:
[..]
je bedoelt kerels die hun ROC zelfs niet hebben afgemaakt![]()
Dat had ik ook 4 jaar lang, huillie.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef wobbel het volgende:
ROC's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |