Dutchie, duimen doet ze niet, maar ze probeert wel haar hele handje in haar mond te krijgen. Wat niet lukt natuurlijk. Onze pinken zijn wel goed, maar die zitten vast natuurlijk, dus die kunnen niet voortdurend.
Fijn dat het zo bij jou werkte Paradijsvogeltje. Wij halen haar niet meteen uit bed als ze huilt, maar als ze buikpijn heeft, kan ik het niet over mijn hart verkrijgen haar zo lang te laten liggen. Dat is te zielig. Ik heb niet het idee dat honger het probleem is, maar meer de pijn van de krampjes en dat ze bij mij wil zijn. Ook omdat ze wel slaapt als ze bij me ligt, maar dan kan ik niet slapen. Vannacht ben ik op de bank gaan liggen, want dan kan ik me niet omdraaien en zo heb ik een uurtje kunnen slapen. Ze heeft geen voeding gehad in die tijd, maar was wel tevreden en sliep goed.
Eergisteren heeft papa het eerste flesje gegeven owlet, dat ging goed, is wel een opluchting.
Wat jij schrijft, zo voel ik het ook nebelung. Die signalen zijn inderdaad verschillend. Ik zal proberen haar sneller in bed te leggen zoals je schrijft.
Coelho, bij mij is het veel beter nu dan tijdens de zwangerschap juist.
![]()
Of ik last heb van droogte weet ik nog niet.
Wat goed cattie, toch weer zoveel gekolfd.
![]()
Dat is goed gegroeid M_l! Maar… volgens een tante moeten ze na de eerste maand op het dubbele van hun geboortegewicht zitten.
![]()
Goed dat je de knoop hebt doorgehakt Sugar. Storm heeft veel meer aan z’n moeder als ze zich goed voelt. Het lijkt me wel een super moeilijke beslissing.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*