ja nu heb je het over het ander uiterstequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef Aventura het volgende:
Ik vind ze wel geinig
Je kunt als ouder beter zulke zoons hebben dan een criminele werkeloze niksnut met een 2-cijferig IQ.
Indd, liever een nerd die ook gewoon lol heeft op zn eigen manier dan een irritante pep-snuivende bontkraaghomo met het verstand van een brandnetel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef Aventura het volgende:
Ik vind ze wel geinig
Je kunt als ouder beter zulke zoons hebben dan een criminele werkeloze niksnut met een 2-cijferig IQ.
Kun je RTL in Belgie ontvangen? Want het wordt ongetwijfeld herhaald.quote:
Dat was om zeikerds als jij voor te zijn, omdat ik wel zo'n opmerking zag aankomen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Toch leuk dat je dat weer in elke post moet benadrukken
Hell yeah.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef Aventura het volgende:
Ik vind ze wel geinig
ja, ik zou mailkuuuul's vader ook niet willen zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:17 schreef Robocock het volgende:
[..]
Indd, liever een nerd die ook gewoon lol heeft op zn eigen manier dan een irritante pep-snuivende bontkraaghomo met het verstand van een brandnetel.
![]()
Nee, maar VTM zal het ook wel heruitzendenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:18 schreef static het volgende:
[..]
Kun je RTL in Belgie ontvangen? Want het wordt ongetwijfeld herhaald.
quote:
Heruitzenden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, maar VTM zal het ook wel heruitzenden
VTM 20.40 21.45 maandag
RTL5 21.30 22.35 maandag
RTL7 20.30 21.10 dinsdag
Nouja, nog niet gevonden.
You'll be surprised. Zelfs op het HBO, en zelfs op Nyenrode ben ik ze tegengekomen. Ik citeer (klasgenootje doet interessant): "Ik als academici..."quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef Aventura het volgende:
Ik geloof dit niet. Niemand kan zo onwetend zijn. Deze vragen kun je nooit NIET goed beantwoorden als je gewoon op de basisschool hebt gezeten.
Jij immers ook. Helder licht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
You'll be surprised. Zelfs op het HBO, en zelfs op Nyenrode ben ik ze tegengekomen. Ik citeer (klasgenootje doet interessant): "Ik als academici..."
Je bedoeld die Pieter geloof ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Hell yeah.
Tevens hoop ik dat nerds hiermee een imago boost krijgen. Nerds rock!
( er zit overigens een best lekkere nerd tussen, die met die zwarte bril en sik is best een knapperd! )
tja, zo zijn ze nu eenmaal. Je kan ook puur overkomen door je iets 'normaler' te profilerenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:18 schreef Aventura het volgende:
Whehe. Maar seriously, wat is er mis met hen, ik vind ze puur overkomen en daar hou ik wel van
Ze is lelijk zelfs. Die gok en peenhaar staan voor mij in elk geval niet voor schoonheid.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:21 schreef Terreros85 het volgende:
die met dat verschrikkelijke Nederlans/Amerikaanse accent. En zo knap is ze ook weer niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |