is dat die belg?? die is best leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef pietje008 het volgende:
Die Jeroen vind ik trouwens wel mee vallen, redelijk gekleed en toch een vrij vlot praatje. Niet echt zo'n nerd als die anderen
Zijn computer hoek zag er in ieder geval heel erg vet uit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:47 schreef xericax het volgende:
[..]
is dat die belg?? die is best leuk![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zijn computer hoek zag er in ieder geval heel erg vet uit.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:50 schreef snellejelle het volgende:
ik vond die braziliaanse danseres wel![]()
Toch leuk dat je dat weer in elke post moet benadrukkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:50 schreef Toeps het volgende:
Mja, dan ben ik het ook
Jij bent lekkerder dan die 'beautys".. daar denk ik niet alleen zo over, maar wel een groot deel van NLquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:50 schreef Toeps het volgende:
Ik vind de nerds leuker dan de "beauty's". Komt er weer zo'n paard binnenlopen met flubberreet en lelijke kop: "Ik ben part-time model!"Mja, dan ben ik het ook, maar ik wilde het toch niet noemen als mijn eerste bezigheid of zo. Wat doen die grieten de rest van de tijd dan, vraag ik me af. Want ik neem toch niet aan dat ze van die 2 winkelcentrum-modeshows per maand rondkomen?
Volgens mij kan ik het met al die nerds prima vinden.
een kusje enzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:59 schreef Robocock het volgende:
Op de basisschool had ik wel een relatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |