Het grootste deel is platinablond en sorry voor de blonde dames, maar ik vind blond gewoon niet mooi. Ook veel van die nietszeggende Wehkamp-modellen-hoofden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:13 schreef Aventura het volgende:
Haha, ja ik bedacht ik me net al, ik zit liever een avondje in de kroeg met die twee jongens dan met die domme dozen.
Overigens hebben ze het begrip 'beauty' wel erg ruim gedefinieerd
Zijn die lui ernstig ziek ofzo ik zie gekleurde hoofdenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ga echt wel kijken! Voor wie het item in RTL Boulevard heeft gemist: http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/video/ klik op Beauty and the Nerd.
Die 'Arjan en Eric, tweeling-nerds', hilarisch gewoon. En die beauties, wat een geiten.
Ik vind het nu al leuk
quote:Wijze lessen van Beauty's en Nerds
Ooit eens Beauty & The Nerd gezien? Amerikaanse computerfreaks en hittepetitjes uit datzelfde land die elkaar iets moesten bijbrengen. Zo over-the-top en zo plastic, het was niet meer geloofwaardig. En nu is er een polderversie van deze serie gemaakt. RTL zocht daarvoor samen met de Vlaamse zender VTM heel Nederland en België af en vond zo waar negen sullen en negen schone dames die wel mee wilden doen aan Beauty en de Nerd. De hoofdprijs: 25.000 euro.
Maar dat geld komt ze niet aanwaaien. De 18 kandidaten gaan enige tijd samenwonen in een villa. Het is de bedoeling dat de nerds het iq van de dames verhogen door ze wat kennis (niveau middelbare Beautysschool) bij te brengen. De mooie meisjes op hun beurt moeten de jongens op weg helpen in hun omgangsvormen. Denk aan dansles, beauty-tips en een cursusje dating.
Elke week is er een eliminatieronde waarin twee koppels het tegen elkaar opnemen. Het slechtst presterende koppel moet naar huis, zodat er uiteindelijk maar vier mensen overblijven die kansmaken op de 25.000 euro.
Beauty & De Nerd is het RTL-debuut van Renate Verbaan, wiens contracten bij TMF tot aan een maximum waren gekomen. Ze moest dus weg en RTL zag het wel zitten met dit liefje van Winston Gerschtanowitz. Ik heb enige huiver, maar gelukkig is Verbaan niet de enige presentator; ook de Belgische Mathias Coppens praat het een en ander aan elkaar.
Beauty & De Nerd, 21.30 uur, RTL 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |