Iddquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij is het overigens maar goed dat Renate de antwoorden op een blaadje heeft..
inderdaadquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij is het overigens maar goed dat Renate de antwoorden op een blaadje heeft..
ik vind ze best moeilijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef Aventura het volgende:
Ik geloof dit niet. Niemand kan zo onwetend zijn. Deze vragen kun je nooit NIET goed beantwoorden als je gewoon op de basisschool hebt gezeten.
Klopt, deed ook mee aan veronica's lekkerste.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:08 schreef Robocock het volgende:
Die Fanny is een bekende uit de Partyflock wereld volgens mij![]()
Aangezien 50% van de pabostudenten niet het niveau van een gemiddelde 8e groeper heeft, geloof ik best dat deze vrouwen echt zo onwetend zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef Aventura het volgende:
Ik geloof dit niet. Niemand kan zo onwetend zijn. Deze vragen kun je nooit NIET goed beantwoorden als je gewoon op de basisschool hebt gezeten.
Indd, als iemand de stempel aandachtsgeil verdiend, is zij hetquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt, deed ook mee aan veronica's lekkerste.
Ik vind dit ook nogal opmerkelijk..quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef SHE het volgende:
en wat de neuk is er aan de hand met dit format?? Die gasten zien er per saldo leuker uit dan die chicks.
Ik zie welgeteld 1 lekker wijf...de rest alleen maar grafkoppen.
Wat een farce![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef octopussy het volgende:
de mannelijke presentator is best lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |