En weer online, hele nacht bezig geweest met hypnose en rusten. Maar niet slapen. Wel tot volledige ontspanning gekomen en nog meer meegemaakt. Heb aantekeningen gemaakt om te onthouden wat ik zag en meemaakte. Zal even onder het genot van een kopje koffie die aantekeningen laten zien en het opschrijven en aanpassen.
Leuk om zo bij te houden en het zet aan tot doorgaan
Ben dus weer begonnen met die cd te luisteren, tot het moment dat ik op die bank in die tuin zat. Vervolgens de cd afgezet en toen begonnen met die lift inbeelden. Daarvoor had ik al die meetlat geinstalleerd en wat bleek, die meetlat scheen nog te werken ook.
Van 0 tot 100 heb ik op de meetlat gezet. En toen ik onder diepere hypnose kwam ging ik van de 66 naar de 77 en vervolgens naar de 88. Ik voelde me dieper in bed wegzakken en toen bereikte ik dus ook het punt van 100.
Ik wilde over die 100 heen, ben dan dus niet tevreden want ik wil beelden zien en nog meer. Dus ik wilde opvoeren naar 180. Toen kreeg ik een innerlijke stem die zei of ik er klaar voor was en toen zei ik dat het goed was en dat er toch niets gebeurde. Voelde wel even mijn hart knellen en onder druk staan een beetje. Maar dat kon ook aan de houding liggen.
De lift had ik geinstalleerd met knoppen en ik had zelfs een stoel erin gezet, om het mezelf makkelijk te maken dus. Vervolgens kon ik meer installeren in de lift, een doorzichtige muur om te zien hoe de verdiepingen voorbij gaan. En een paneel om de vloer-verdieping te checken, kijken welke vloer ik dus op was, of het 100 was of 48. Zomaar toevoegen en dan ook zien. Alsof je bezig bent met zelf iets in elkaar knutselen.
Kwam toen echt op een punt waar ik weg ging van alles, en toen ging mijn fantasie werken, een paar schilderijen deed ik inbeelden, 1 schilderij uit het verleden met een grijze kleur. Schilderij begon te bewegen en tot leven te komen. Het schilderij werd ook groter en was 3D. Wilde nog een schilderij over de toekomst hebben en ik zag toekomstige gebouwen en torens en kon zelfs auto's toevoegen als ik wilde. Ook dat schilderij vormde zich en begon over de realiteit heen te komen.
Heb daarna als aantekeningen opgeschreven dat het misschien dan mogelijk is op werelden te creeëren die je boven deze wereld installeerd. Je maakt met je bewustzijn een wereld en die laat je over de realiteit gaan. En dan kun je daarna plaats nemen in die wereld. Of die wereld komt vanzelf tot leven. Net zoals deze realiteit tot leven komt. Je schept gewoon je eigen wereld als het ware en kunt in die wereld alles toevoegen wat je wilt. Puur door een beetje te spelen en te oefenen. En oefening baart kunst dus ook. Auto's toevoegen, huizen toevoegen, cafe's toevoegen en discotheken toevoegen, het is dus wel een andere wereld van een andere samenstelling volgens mij, wat daar aanwezig is dat bestaat niet echt zoals het hier bestaat, het is een droomwereld eerder.
Heb ook nog met muziek een discotheek uitgebeeld dus, maar daar kom ik later op terug. Een discotheek met laser-shows en danseressen en waar ik de dj was die als een gek tekeer ging op het podium
![]()
Maar dat doet niet terzake nu. Tussendoor dus even mp3 geluisterd en met lichtshows liggen werken en danseressen laten dansen op podiums
![]()
Even verder gaan met de rest.....
Heb dus ook een achtbaan gebouwd, uit de losse pols bouwen met gedachtes, bochten blijven maken en loopings en dan echt een achtbaan zien die aanwezig is. Om vervolgens de rit te maken. Maar de rit maken heb ik nog niet gedaan, ik was aan het oefenen om die achtbaan in elkaar te zetten op hoog tempo.
Volgens mij is veel mogelijk op dit opzicht. In mijn persoonlijke geval dus. In mijn persoonlijke geval denk ik dat, ik denk ook dat ieder mens dat kan als je wilt. Met een beetje inzet. En creatief vermogen. En natuurlijk ontspanning en goede zin. Je moet zoiets als uitdaging zien. En dat zie ik dus ook. Daarom ga ik me compleet erin storten. Blijven zoeken en zoeken. Wil dus ooit mijn eigen wereld hebben, die ik zelf gemaakt heb helemaal. En dan zal het dromen ook meespelen nog.
Had nog een erg honger gevoel omdat ik niet veel gegeten had, en toen werkte ik dat honger gevoel zo weg in hypnose. Ik ging richting mijn maag en stilde de honger alsof het niets was. Een zeurend honger gevoel was het, knorrende maag en door op de maag te concentreren en te zeggen dat ik geen honger heb, was de honger weg.
Heb nog wat aantekeningen gemaakt over het zuiveren van longen als je 12 jaar gerookt hebt. Over een paddo trip die ik ooit gedaan heb waar ik mijn inwendige lichaam zag met alle organen. Stel nou je kunt je lichaam van binnen helemaal zien, en dan ga je vervolgens met hypnose schoonmaakmiddel gebruiken, of je gaat sleutelen aan je organen net zoals een chirurg dat doet, waarom zou dat niet mogelijk zijn, volgens mij is dat zeer realistisch allemaal. Je schat goed in wat voor schoonmaakmiddel je longen nodig hebben en produceert een middel dat nog niet op de markt is, of tijdens de hypnose zeg je simpewelweg van...." Longen zuiver en schoon", en voila, de longen zullen zuiver en schoon zijn. 12 jaar roken binnen minder dan 10 seconde opheffen. En zo alles reinigen. Maar of dit nodig is weet ik niet. Met reiki zou dat ook moeten lukken. Reiki daarnaast gebruiken wellicht. Alle middelen aanwenden om te komen tot "mission accomplished".
Heb nog een stuk geschreven over spelen en sleutelen aan de tijd. Vooruit en terug gaan in de tijd maar dat eist meer aandacht. En dan moet ik dieper weggaan in hypnose. Als het 0300 is en ik wil dat het 0600 is bijvoorbeeld, dan zou ik mezelf onder hypnose moeten brengen en in 1 seconde 3 uur uitzitten. Heb ik geen zin om van 0300 tot 0600 te leven, dan zou ik die 3 uur moeten kunnen overslaan. En zo zou ik complete dagen moeten kunnen overslaan. Wat je dan doet tijdens die 3 uur is de vraag, wie weet leef je wel gewoon door. Maar je maakt het niet mee. Je gaat naar je werk of studie en je maakt het niet mee. Je doet het compleet automatisch en het lijkt 1seconde te duren
![]()
Maar hier moet ik verder over nadenken nog. Lopende band werk, je zet mensen aan de lopende band, je brengt ze onder hypnose en ze werken 8 uur lang in 1 seconde. Ze krijgen 8 uur betaald terwijl ze gevoelsmatig maar 1 seconde gewerkt hebben. Nu er nog geen robots zijn, kun je maar beter alles hypnotiseren
![]()
Dat mensen zichzelf hypnotiseren dus. Mensen met vervelend werk die brengen zichzelf gewoon onder hypnose op de een of andere manier. Onder hypnose waarbij ze het werk foutloos doen.
Onder hypnose of trance reizen in de tijd, en ontwaken in een andere tijdszone.
Zag tijdens de diepste hypnose en dat is tevens het laatste wat ik meemaakte een spermacel bewegen. Een spermacel en dan denk ik van, wie weet was ik dat wel. En was ik dat, dan hoef ik maar 1 stap verder te gaan of ik zit in het gebied waar ik nog niet bestond. En zit ik in het gebied waar ik niet bestond, dan kan ik vervolgens op zoek naar mijn vorige leven. Maar daar heb ik dus die trance-cd voor besteld. Die muziek moet dat mogelijk gaan maken
![]()
Maar volgens mij heb ik die cd niet nodig helemaal, dat vorige leven vind ik zo ook wel mocht dat bestaan. Die trance cd is een leuk ding om erbij te hebben en wie weet ook wel nuttig nog straks. Als extra boost
![]()
En dan nog als slot, die sperma-cel die ik zag, waarschijnlijk was ik dat dus, zou niet weten wie dat anders moest zijn. Die zou ik moeten kunnen ontleden en verbeteren. Mezelf verbeteren en optimaliseren in de genen. Alles eruit halen wat niet klopt, en alles toevoegen dat wel okey is. Meer toevoegen ook. Sterker maken als het ware. Door de spermacel te verbeteren in het begin, kan dat wellicht doorwerken naar het leven nu. Dus als ik bezig ben met die spermacel van mezelf te bewerken, dan heeft tot meteen invloed op hoe mijn lichaam werkt in de tegenwoordige tijd en hoe ik functioneer met de geest en ziel in het nu. In het nu sleutel je aan het verleden, en het heeft direct invloed op je huidige toestand. Zoals ik vaak resultaat merk als ik teksten typ en inzicht krijg. Dan lijkt 1 geschreven bericht meteen door te werken. Alsof het meteen verwerkt wordt in het systeem ook.
Hoe dat zit met de eicel weet ik niet. Het gaat me wel om de bevruchting van mezelf. Dat het een ideale bevruchting is, zelfs al is dat niet het geval geweest in het verleden. Ik zorg gewoon dat het in het verleden wel in orde is door terug te gaan in hypnose. Het verleden telt mee, is het verleden niet in orde dan moet je gewoon het verleden aanpassen, en wie weet geldt dat wel voor het complete verleden. Dat je alle foute dingen in het verleden moet aanpassen
![]()
Maar dat kan overdreven klinken, hoewel ik wel van mening ben dat het verleden het heden gevormd heeft en dat die 2 samen horen en in verbinding staan, is het verleden ziek op welk opzicht dan ook, dan is het heden ook ziek, wegens de connectie dus.
En ideaal bedoel ik dus mee dat het 100 procent moet kloppen als een perfecte puzzel. Kan extreem klinken maar ik ben dus op zoek naar totale genezing. Ben nog altijd manisch depressief en omdat die ziekte in de genen zit, zal ik vanzelf mijn genen moeten veranderen. Ben dus echt niet van plan om ziek te blijven, en sowieso moet alles beter. Wie weet wel zorgen voor een lichaam van staal, gewoon een ultiem lichaam en dat alle organen gewoon onkwetsbaar zijn. Een lever van ijzer, drink ik 100 jaar lang iedere dag 2000 kratten bier, dan zou mijn lever nog steeds hetzelfde moeten zijn. Dat wil ik dus. Als ik 100 pakjes per dag rook, dan moeten mijn longen schoner zijn dan .....ja zo schoon als wat. De lucht is niet schoon. Roken is trouwens toch nog altijd
Wil ik van die kilo's overgewicht af, dan zou ik ook moeten kunnen sleutelen aan mezelf. Niet zweten op de fiets of op de loopband. Gewoon sleutelen en ala minuut dat spek verbranden. Binnen 10 seconde al het spek weg. Dat ik het spek gewoon zie oplossen. Wil ik meer spieren dan komen die spieren ook. Dan voeg ik spieren toe. Zo moet dat zijn. En niet anders. Je bent dan een........soort van ........speelgoed robot
![]()
Alleen in menselijke vorm
![]()
En zo zal ik voor eens en voor altijd genezen kunnen zijn.
De genen die niet kloppen afbreken en al het slechte materiaal eruit halen
![]()
Dit heb ik vannacht dus gedaan
![]()
Nu tijd voor koffie en muziek
![]()
Vannacht dus bezig geweest om die spermacel te zien via hypnose. Die kilo's spek moeten nog weg. Dat is voor later
![]()
First things first, dus ik rook me nu een sigaret. Die longen gaan straks schoner worden dan schoon
![]()
Dus wat maakt die sigaret nog uit?
Weet nu even niets meer te schrijven, dus ik ga ook straks zoeken naar informatie. Zoveel te zoeken
![]()
En dan liet ik me even gaan. Heb grote plannen en dat is goed. Ik kies voor gezondheid, en dan zet ik me meer dan 500 procent in. Dan ga ik tot het bot of door het bot om gezond te worden. Logisch dus. Kunnen artsen mij niet genezen, dan genees ik mezelf wel
![]()
En dan niet dat ik zo ziek ben, ik ben gezonder dan ooit, maar gezondheid is zo'n groot woord en zo'n ruim begrip. Ik ben gezond en voel me steeds gezonder, maar het kan een aantal machten gezonder. Gezondheid kent vrij weinig grenzen als je het mij vraagt.
Pure logica.
[ Bericht 0% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-09-2006 06:29:50 ]