quote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef Robar het volgende:
Ik was een van die personen die tot en met het WK vierkant achter Marco stond.
Maar ook ik moet nu toch echt concluderen dat hij zijn eigen principes belangrijker vindt dan de prestaties van het Nederlands elftal. Tot aan het WK, kon ik me er in vinden, omdat hij een goed elftal op papier neer kon zetten, een elftal waarin je spelers als Davids en Seedorf niet hoeft te missen.
Nu hij van Bommel en van Nistelrooy de deur heeft gewezen en spelers als Jansen opstelt is het voor mij ook over met het vertrouwen.
En hoe langer ik er ook over nadenk, hoe gekker ik het vind.
Spelers die bij absolute topclubs spelen zitten thuis en een speler van Vitesse staat in de basis?!?!?
Ik denk dan ook dat het niet lang duurt voordat van Basten een speler als Buis laat debuteren in het Nederlands elftal.
Nee zelfs ik ben hem nu zat als bondscoach en dat zegt heel wat, ik heb een stevige discussie hierover gehad met Montana, maar ik moet hem nu toch echt gelijk gaan geven. Van Basten is het spoor bijster en zal dit Nederlands Elftal niet goed laten voetballen.
En ik vind het een schande dat "supporters" een Nederlands elftal speler uitfluiten.
Wat een stelletje imbecielen in dat Philipsstadion!
Hij speelde niet goed, maar je valt je eigen spelers nooit en te nimmer af tijdens de wedstrijd.
Ook al heb je geen SCC, bijna alle voetbalwedstrijden zijn via internet te volgen. Maar jij vraagt je dus af of je als SCC-houder gratis toegang hebt tot de wedstrijden die Tele 2 uitzendt? Want dat weet ik niet, nog nooit iets over gehoord eigenlijk.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:41 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand nou of je de thuiswedstrijden van Ajax ook via internet kunt bekijken als je een seizoenskaart hebt?
ja je kan de uitwedstrijden gratis bekijken via tele2 (op internet), ik vraag me dus af of dat stiekem ook kan met de thuiswedstrijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook al heb je geen SCC, bijna alle voetbalwedstrijden zijn via internet te volgen. Maar jij vraagt je dus af of je als SCC-houder gratis toegang hebt tot de wedstrijden die Tele 2 uitzendt? Want dat weet ik niet, nog nooit iets over gehoord eigenlijk.
mmmquote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via Ajax TV oid.
Volgens mij kan je er wel mee kijken inderdaad.
Serieus? Als SCC-houder kan ik de uitwedstrijden van Ajax volgen via Tele 2, op internet? Nooit van gehoord, heb je meer informatie? Of een link ofzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja je kan de uitwedstrijden gratis bekijken via tele2 (op internet), ik vraag me dus af of dat stiekem ook kan met de thuiswedstrijden
nee heb ik niet. mn huisgenoot heeft een seizoenskaart en die kwam daarmee, zal m nog wel vragen als ie er weer is.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Serieus? Als SCC-houder kan ik de uitwedstrijden van Ajax volgen via Tele 2, op internet? Nooit van gehoord, heb je meer informatie? Of een link ofzo?
Idd, Oranjequote:Op donderdag 7 september 2006 15:48 schreef S-Two het volgende:
Op naar zondag, weg met dat interlandvoetbal.
Litmanenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:11 schreef StarGazer het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-9008626345484209638&q=jari+litmanen
Jammer van de matige kwaliteit, maar kippenvel
Jari
Dat iemand het niet goed doet bij een land hoeft niet te zeggen dat het geen goeie clubcoach is.. zie bijvoorbeeld Louisquote:Op donderdag 7 september 2006 17:01 schreef Black-Death het volgende:
Na enkele dagen zonder internet ben ik er weer
En Van Basten hoeft van mij niet hoofdcoach te worden van Ajax 1.
Wtf, dat wil ik ook weten danquote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee heb ik niet. mn huisgenoot heeft een seizoenskaart en die kwam daarmee, zal m nog wel vragen als ie er weer is.
Lol, je kon 4 kaarten per seizoenskaart halen johquote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef tha_dark het volgende:
Gister vroeg een collega of ik mee wilde naar Ajax-IK Start, vak 410, want die groep heeft allemaal een seizoenskaart op 410 en 1 iemand die kon die avond niet.
Laten we het risico maar niet nemen he.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat iemand het niet goed doet bij een land hoeft niet te zeggen dat het geen goeie clubcoach is.. zie bijvoorbeeld Louis
quote:Van Gaal haalt uit naar Ronald Koeman
Donderdag 7 september, door Bakelsevv, Soccercity, 16.05u GMT+01.00, soccercity
Ronald Koeman is mede schuldig aan het feit dat Ajax de afgelopen seizoenen weinig transfergeld heeft kunnen incasseren, dat maakt de huidige coach van AZ - Louis van Gaal (foto) - duidelijk in het weekblad Voetbal International.
"Toen ik technisch directeur was bij Ajax konden we bijna niemand verkopen. Enkel Zlatan Ibrahimovic, dit terwijl hier bij AZ goede bedragen zijn binnengekomen met de verkoop van een aantal spelers. Dat heeft te maken met de manier waarop er is gevoetbald," aldus de hoofdtrainer over zijn huidige collega, Koeman is op dit moment hoofdcoach bij PSV.
Tijdens het dienstverband van Koeman en Van Gaal lagen de twee ook regelmatig overhoop. Oud-bondscoach Van Gaal besloot destijds dat opstappen uit Amsterdam Arena toen de beste oplossing was.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef egoTRON het volgende:
Uit de oude doos:
Afscheid Blind en Litmanen
met: Hugo 'Drukken die bal!" Walker
Maar als je je aanmeld op ajax.nl als seizoenkaarthouder voor Ajax TV, krijg je geen mail terug... ze houden ons weer aan het lijntjequote:Op donderdag 7 september 2006 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Serieus? Als SCC-houder kan ik de uitwedstrijden van Ajax volgen via Tele 2, op internet? Nooit van gehoord, heb je meer informatie? Of een link ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |