quote:Babel maakt tevreden tussenbalans op
Amsterdam, 07 sep 2006
Ryan Babel is op de goede weg. Weer op de goede weg, kun je misschien beter zeggen. Na een seizoen waarin weinig speelminuten voor hem waren weggelegd, is de aanvaller inmiddels een vaste waarde in de Ajax-selectie.
Een oud spandoek, nog daterend van het in Nederland gespeelde WK voor landenteams tot 20 jaar, kan weer van zolder worden gehaald. 'Babelachtig' was de korte en bondige tekst op het doek dat ooit een tribune vol Oranje-fans sierde. Het Nederlandse publiek leerde de mannen van bondscoach Foppe de Haan tijdens het jeugd-WK goed kennen. Vooral de kennismaking met selectielid Ryan Babel zal veel voetbalvolgers zijn bijgebleven. De Amsterdammer speelde dat toernooi bij vlagen fenomenaal, of beter gezegd, 'babelachtig' voetbal.
Twee weken geleden keerde de Ajacied kort terug bij zijn oude leermeester. Met Jong Oranje speelde Babel vriendschappelijk gelijk (2-2) tegen Jong Duitsland. Na het jeugd-WK in eigen land en zeven interlands in het 'grote' Oranje debuteerde de Amsterdammer curieus genoeg in de nationale beloftenploeg. Afgelopen zomer maakte de A-international nog speelminuten op het WK in Duitsland.
,,Volgend jaar speelt Jong Oranje een EK, daar mag ik nog aan mee doen'', verklaart Babel zijn eerste optreden in Jong Oranje. ,,Misschien heeft Foppe me voor dat toernooi wel nodig als spits. Met Foppe is het altijd prettig werken. Net als bij Ajax wordt ook onder hem altijd scherp getraind.''
De ster van Babel is dit seizoen weer nadrukkelijk rijzende. De linksbuiten heeft het vertrouwen van zijn trainer en het publiek. Babel probeert het vertrouwen terug te betalen met verfijnd spel. Dat lukt dit seizoen tot nu toe aardig tot goed.
Met twee invalbeurten tijdens de twee EK-walificatiewedstrijden van het 'grote' Oranje op zak (tegen Luxemburg en Wit-Rusland) maakt Babel tevreden de tussenbalans op. De 19-jarige Ajacied is tot nu toe eerste keus als linksbuiten. ,,Ik ben voorlopig eerste keus'', nuanceert Babel. ,,Niets is zeker; elke training moet er weer worden gepresteerd.''
Ajax-trainer Ten Cate liet zich in de week voor Ajax - FC Kopenhagen nog zeer lovend over zijn pupil uit. Babel kan 'een grote' worden, oordeelde de oefenmeester eerlijk en in het openbaar. ,,Ik hoop mijn huidige vorm in elk geval vast te houden'', zegt Babel. Met plotseling oplevende beleving: ,,Als dat lukt, kan ik een leuke tijd tegemoet gaan. Het voelt allemaal goed. Hartstikke goed zelfs. Dat ik eerste keus ben heb ik vooral ook aan mijn trainingen te danken. Elke dag weer wordt gekeken hoe je traint en speelt. En met Kenneth Perez en Markus Rosenberg is in de selectie sprake van behoorlijke concurrentie.''
Bron: Ajax.nl

Dat kan niet, want de FIFA bepaalt de regels. Niet de UEFA.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:12 schreef koningdavid het volgende:
Dit soort zaken lopen bijna altijd met een sisser af. Die Portugezen zullen wel gematsd worden door de UEFA uiteindelijk.

Dan worden ze door de FIFA gematstquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de FIFA bepaalt de regels. Niet de UEFA.
Als FIFA zegt exit, dan is het exit.

Dan denk ik dat je de FIFA onderschat.quote:

\quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:
De Fifa kan natuurlijk niet gaan terug krabbelen als ze doorzetten, dan zeg je feitelijk : we hebben geen macht.
Maar ik denk idd NIET dat Ajax er van gaat profiteren.

In principe zou dat ook niet helemaal eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:
De Fifa kan natuurlijk niet gaan terug krabbelen als ze doorzetten, dan zeg je feitelijk : we hebben geen macht.
Maar ik denk idd NIET dat Ajax er van gaat profiteren.

zullen we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef Robar het volgende:
[..]
In principe zou dat ook niet helemaal eerlijk zijn.
Het zou HtC en Ajax dan ook sieren wanneer ze niet in zouden gaan op een uitnodiging voor de CL

En dan de CL winnen, terwijl je er niet eens bij hoort, dat wil toch niemandquote:

In 95/6 is het ook gebeurd met Dynamo Kiev, die hadden zelfs al 2 wedstrijden gespeeld.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Het kutte is dat de uitspraak pas na de 1e speelronde is. Dan wordt het erg lastig om Ajax er nog bij te voegen. Het is makkelijker om met drie poules verder te gaan en het resultaat te schrappen.

quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:14 schreef JaWi het volgende:
Van mij hoeft het niet, op zo'n manier naar de CL. Mooi Fuck een jaartje UEFA cup.

Niemand klampt zich vast, integendeel, iedereen gaat ervanuit dat het niet gaat gebeuren, maar het is nieuws, dus we hebben het eroverquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:54 schreef PLAE@ het volgende:
snap niet dat we er uberhaupt over praten. de kans is 0,001 procent ofzo. Echt weer je vastklampen aan helemaal niks.

Tuurlijk, I was trying to be funnyquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Als je CL kan spelen moet je het gewoon doen hoor.

Dat is niet aan de orde maar een 100% zekerheid.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Als je CL kan spelen moet je het gewoon doen hoor.

Heel mooi, lekker lang wegstoppen die luiquote:Het aanhouden van ruim 800 supporters na de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax in De Kuip is terecht. Dat heeft het OM vrijdag verklaard. De politie arresteerde in april honderden supporters uit angst voor massale rellen rondom het stadion.
Bijna zestig personen worden vervolgd voor geweld of belediging. Zo'n 150 supporters kregen een straf opgelegd omdat ze zich niet konden identiferen.
De problemen ontstonden bij een viaduct nabij De Kuip. De politie ging over tot een arrestatiegolf nadat een groep supporters weigerde weg te gaan.
De politie had van tevoren gewaarschuwd mensen direct aan te houden als ze zich zouden misdragen. Agenten wilden rellen als bij dezelfde voetbalklassieker een jaar eerder voorkomen. Toen voelden zij zich tijdens de ongeregeldheden zo bedreigd dat ze bijna hun pistool trokken. De politie hield toen 180 supporters aan.
Het aantal aanhoudingen bij de wedstrijd in april lijkt een record. Medewerkers van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme konden zich geen wedstrijd heugen, met zo'n groot aantal arrestaties.

CL is alleen interessant qua verdiensten voor Ajax, zowel prijzengeld als recettes, maar het toernooi zelf vind ik niet zo bijzonder. Veel te commercieel en strak georganiseerd, alles op dinsdag en woensdag om 20.45 uur en uit de zogenaamde A-landen doen er maar liefst vier ploegen mee. Eigenlijk vind ik de UEFA Cup wel wat hebben, zou best graag naar de Spurs, WHU of de Rangers willen, ook een trip naar Duitsland is natuurlijk best leuk. Beter dan wéér kutclubs als Juventus, AC Milan, Internazionale of Arsenal. Dus wat is er eigenlijk zo erg aan een jaartje UEFA Cup? Een prijs die Ajax wél zou moeten kunnen winnen, dat heb je vier jaar terug met Feyenoord gezien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:41 schreef PLAE@ het volgende:
Je weet nooit wat voor moois je kan loten ( als je de 2e ronde tenminste haalt). Zo kom je nog eens ergens.

Tuurlijk is het schandalig. Maar toch zal ik een lachje niet kunnen onderdrukken, puur vanwege het feit dat het nu om portugese clubs gaatquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou ja, gematst worden... Het is natuurlijk uberhaupt schandalig als ze uit de CL zouden worden gehaald.

Precies. Ajax heeft het tegen Kopenhagen niet gehaald en speelt daarom gewoon geen CL dit jaar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:41 schreef PLAE@ het volgende:
Je weet nooit wat voor moois je kan loten ( als je de 2e ronde tenminste haalt). Zo kom je nog eens ergens.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heel mooi, lekker lang wegstoppen die lui
Vind het niet echt een goed beeld geven, er is veel meer gebeurd dan 10 minuten rook en fakkeltjes.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Bekerfinale filmpje is heerlijk trouwens.

Jij was voorheen toch ook zo'n 410 tifo-sletje?quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vind het niet echt een goed beeld geven, er is veel meer gebeurd dan 10 minuten rook en fakkeltjes.

Nee, heb daar wel gestaan maar me er nooit zo tot aangetrokken gevoeld. Maar ik zeg alleen dat ik dat filmpje niet een compleet beeld van de hele dag vind gevenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij was voorheen toch ook zo'n 410 tifo-sletje?

Zekerquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:40 schreef M0NTANA het volgende:
Bekerfinale was sowieso top, buiten de wedstrijd om ook, dus uiteindelijke winst was mooi meegenomen.

Volgende keer overkomt de 'normale' ajax supporter zoiets.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]

Je weet lang niet waar je het over hebt, maarja dat is de Mangoworks die we kennen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je weet lang niet waar je het over hebt,
Lijkt me terecht of niet? Was je dr soms ook zelf bij ....? Trammelant makers hebben niets bij het voetbal te zoeken en dan lijkt het mij terecht dat die gepakt worden. Zie trouwens in het bericht niet staan van welke kant dit was, zal beiden wel zijn?quote:Bijna zestig personen worden vervolgd voor geweld of belediging. Zo'n 150 supporters kregen een straf opgelegd omdat ze zich niet konden identiferen
quote:maarja dat is de Mangoworks die we kennen.

quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:53 schreef Sethje het volgende:
Idd..

Ben trots op je hoor. Ik denk dat het merendeel hier leeft op de impulsieve reacties als een mening ze niet aanstaat.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:07 schreef Sethje het volgende:
nee hoor, want dat was een impulsieve reactie en toen ik het daarna nog eens las vond ik het te ver gaan snapt u.

Ga er nou niet teveel op in...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Het hoort ook niet bij het voetbal, klaar. De strijd is op het veld. Alles erbuiten SCHAADT de club alleen maar. Boetes, wedstrijden zonder publiek.
Een f'noorder doodschoppen levert qua punten 0,0 op, alleen maar rotzooi.
Een hooligan geeft NIETS om de club....

We kunnen er beter over ophouden want die mensen snappen toch niet hoe wij voor de club leven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Nashje het volgende:
Precies de users die het minste om de club geven reageren nu. Toeval?

quote:Het is even wennen voor Klaas Jan Huntelaar. De spits reeg vorig seizoen de doelpunten aaneen, maar staat inmiddels al vijf wedstrijden op rij droog. Na de interland tegen Ierland op 16 augustus, waarin hij als debutant twee keer scoorde, wist de aanvaller het net niet meer te vinden. FCUpdate.nl sprak met de spits over doelpunten, de buitenspelers van Oranje en het vertrek van Angelos Charisteas naar Feyenoord.
Begin augustus leek het niet op te kunnen voor Huntelaar. De 23-jarige aanvaller scoorde zowel in de heenwedstrijd van Ajax tegen FC Kopenhagen als in de oefeninterland tegen Ierland twee goals en leek de hele wereld aan te kunnen. Nu, vijf wedstrijden later, is de situatie echter volledig anders. Hij scoorde niet voor Ajax in de duels tegen RKC, NAC en de terugwedstrijd tegen Kopenhagen, terwijl hij namens Oranje ook niet wist te scoren tegen Luxemburg en Wit-Rusland.
Vijf wedstrijden zonder doelpunt, dat is even wennen voor Huntelaar. Toch laat de spits zich niet gek maken door zijn stokkende productiviteit. "Natuurlijk wil je als spits scoren, dat is logisch. Maargoed, de ene wedstrijd krijg je nu eenmaal meer kansen dan de andere. Het belangrijkste is dat de kansen blijven komen, dan komt dat doelpunt vanzelf. Of het aan me knaagt dat ik al zo lang droog sta? Och, knagen is een groot woord. Maar een doelpuntje zou wel lekker zijn", lacht hij.
Met name bij Oranje leek Huntelaar de afgelopen wedstrijden niet goed in zijn vel te zitten. De Ajacied stond zowel tegen Luxemburg als Wit-Rusland op een eiland en kreeg weinig bruikbare ballen van zijn mede-aanvallers Dirk Kuyt en Robin van Persie. Hoe dat kwam, weet Huntelaar wel.
"Een belangrijk verschil met Ajax is dat er bij Oranje een linkspoot op rechts staat en een rechtspoot op links. Hierdoor komen de buitenspelers vaak naar binnen, terwijl we bij Ajax altijd met minimaal één buitenspeler spelen die de achterlijn kan halen en de bal voor de goal gooit. Dat is voor mij even wennen, want ik moet bij Oranje nu op een andere manier voetballen. Ik moet iets vaker inzakken, waardoor ik iets langer moet wachten op mijn kans voor het doel."
Tegen Wit-Rusland leek bondscoach Van Basten het geploeter van Huntelaar even zat te zijn, want de spits werd in de slotfase vervangen door Ryan Babel. "Zo'n wissel is natuurlijk nooit leuk, het liefst blijf ik gewoon staan. In de laatste minuten gebeurt het namelijk regelmatig dat er nog een kansje komt, dat zag je tegen Wit-Rusland ook. Op zo'n moment is het jammer dat ik niet meer in het veld sta. Maargoed, volgende keer beter", blijft hij nuchter.
Komende zondag, in de thuiswedstrijd van Ajax tegen Vitesse, kan hij zijn zoektocht naar doelpunten weer hervatten. Mocht dat niet lukken, heeft Ajax in ieder geval niet meer haar breekijzer achter de hand. Angelos Charisteas, de man die tegen NAC Breda als invaller nog van grote waarde was voor de Amsterdamse club, werd anderhalve week geleden immers verkocht aan Feyenoord.
Huntelaar betreurt het vertrek van zijn Griekse teamgenoot. "Ik vind Charisteas een goede speler, hij heeft al regelmatig zijn waarde voor ons bewezen. Of ik verbaasd ben over zijn transfer? Ach...je weet hoe het kan gaan in het voetbal, alles is mogelijk. Maargoed, ik vind het in ieder geval jammer dat hij weg is."

Mja preciesquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
We kunnen er beter over ophouden want die mensen snappen toch niet hoe wij voor de club leven.

Meer Ajax gevoel in mijn linker kleine teen dan jij in het hele lijf.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Nashje het volgende:
Precies de users die het minste om de club geven reageren nu. Toeval?

Er is een verschil tussen rellen en fanatisme. Als ik in het stadion sta, en ik zie op de lange zijden mensen de wave na 5 minuten inzetten, dan krijg ik daar medelijden mee. Als ik maandagochtend geen stem meer heb na een wedstrijd van Ajax, omdat ik 90 minuten lang loop te schreeuwen/vloeken/juichen/zingen whatever, dan heb ik daar een goed gevoel bij. Iedereen uit zijn Ajax-gevoel op een andere manier, en zolang het de club geen schade berokkend ,moet je dat respecteren, al heb ik er bij sommige 'fans' wel een mening over.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer Ajax gevoel in mijn linker kleine teen dan jij in het hele lijf.
Iemand die door rellen de club schade toeberokkent is de naam Ajacied niet waard..

Klopt, heb het zelf ook wel eens meegemaakt, op het moment dat je in zo'n groep dstaat doe je gewoon eerder mee. En wat ik met mijn mening over 'fans' bedoelde was dat ik het zat ben dar er nog steeds gloryhunters in de Arena komen, die gaan fluiten als het wat minder gaat, maar voorop lopen als we hebben gewonnen. Mensen die minachtend neerkijken op de harde kern zeg maar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef Sethje het volgende:
Tuurlijk, maar die rivaliteit tussen supportersgroepen hoort er gewoon bij. Ik ben ook altijd mn stem kwijt na een match van het gek doen en schreeuwen, dat is gewoon een lekker gevoel dat je alles hebt gegeven.
Maar ik ga geen ajacieden veroordelen omdat ze een steen naar een kakkerlak gooien want als ik in die positie stond zou ik net zo hard meegooien denk ik zomaar...

quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iemand die door rellen de club schade toeberokkent is de naam Ajacied niet waard..

Ik heb het niet over Denen in mekaar rossen, maar op het moment dat je uitgedaagd wordt, moet je reageren, en niet weglopen. Je staat voor je club, niet alleen in het stadion. Maargoed, dat is mijn mening, en als jij daar anders over denkt dan respecteer ik dat.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Als ik het stadion, hell zelfs in de kroeg, zit schreeuw, bler en vloek ik ook alles bij elkaar als het slecht gaat. En bij winst ga ik helemaal los....
Lekker schelden op de tegenstander doe ik ook, jennen op de werkvloer? : Check..
Ziek zijn na Kopenhagen: check....
etc etc.
Maar WAT schiet ik er mee op als ik na Kopenhagen een Deen verrot had gerost? Waren we dan wel door? Nee, hooguit wordt Ajax geschorst voor de UEFA wegens supporters geweld.. TOP actie!
Wie is de echte supporter? Ik weet het wel hoor.

Ik ken niemand die dat gedaan heeftquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Maar WAT schiet ik er mee op als ik na Kopenhagen een Deen verrot had gerost? Waren we dan wel door?

Tering... denk nou eens na. Kan je nou NIET normaal doen als iemand iets slechts over Ajax zegt of als iemand van Feyenoord je uitdaagt, dat je je niet kan beheersen? Alsjeblieft zeg, grow up. En ja ik ben ook voor Ajax.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Denen in mekaar rossen, maar op het moment dat je uitgedaagd wordt, moet je reageren, en niet weglopen. Je staat voor je club, niet alleen in het stadion. Maargoed, dat is mijn mening, en als jij daar anders over denkt dan respecteer ik dat.

Wat denk je nou dat t hier over willekeurige mensen gaat? Wat boeit mij een vader met zoon van 8 die feyenoord supporten nou. Of klasgenoten die dat doen en verder niks met dat andere wereldje te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Tering... denk nou eens na. Kan je nou NIET normaal doen als iemand iets slechts over Ajax zegt of als iemand van Feyenoord je uitdaagt, dat je je niet kan beheersen?

Ik zou het wel kunnen denk ik, maar ik zie daar geen reden voor. Als je met de treincombi naar Rotjeknor gaat en je wordt opgewacht door een horde flikkers, die met stenen gooien e.d., waarom zou je dan in godsnaam niet terugroepen/gooien. Maar dit is een vrij zinloze discussie, de verschillende fokkers hier verschillen gewoon in fanatisme.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Tering... denk nou eens na. Kan je nou NIET normaal doen als iemand iets slechts over Ajax zegt of als iemand van Feyenoord je uitdaagt, dat je je niet kan beheersen? Alsjeblieft zeg, grow up. En ja ik ben ook voor Ajax.

Idd, in mijn werkgroep zitten ook feyenoordsupporters, die wacht ik ook echt niet op hoor buiten de universiteit. Maar zodra ze op een zondagmiddag met stenen beginnen te gooien en hamas leuzen beginnen te roepen kunnen ze absoluut wat terug verwachten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat t hier over willekeurige mensen gaat? Wat boeit mij een vader met zoon van 8 die feyenoord supporten nou. Of klasgenoten die dat doen en verder niks met dat andere wereldje te maken hebben.

idd, Mitea kunnen we wel ff gebruiken voor nieuwe impulsen vanaf de zijkant.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
Mitea en Grygera zijn inzetbaar tegen Start, da's goed nieuws!

quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:55 schreef Sethje het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY M C A
relnichten

Zie stadion-overzichtquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:27 schreef tha_dark het volgende:
Wie zitten er allemaal op 410 tegen IK Start?

Ik ook, maar ik sta niet bij het stadion overzicht. Waar kan je je daar voor opgeven? (410)quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zie stadion-overzichtdie in elk geval lijkt me....

Ik ook waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:27 schreef tha_dark het volgende:
Wie zitten er allemaal op 410 tegen IK Start?

Neem je een weekend-ov dan ? Oftewel ; die 40% korting die je anders eventueel krijgt weerhouden je toch niet om geen scc te nemen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:47 schreef stefmans het volgende:
Volgend jaar trouwens ook een seizoenskaart, dan heb ik eindelijk mijn OV en kan ik het mezelf veroorloven![]()

Ik neem een weekend OV ja omdat ik in mijn eigen stad mijn opleiding kan volgen, ja op dit moment krijg ik het gewoon niet rond en met OV bespaar ik me aanzienlijk zodat het wel mogelijk isquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Neem je een weekend-ov dan ? Oftewel ; die 40% korting die je anders eventueel krijgt weerhouden je toch niet om geen scc te nemen...

Alleen als je elke wedstrijd op 410 staat he.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:48 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik sta niet bij het stadion overzicht. Waar kan je je daar voor opgeven? (410)

suc6supporters heet zo ietsquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen als je elke wedstrijd op 410 staat he.
Waar komen al die mensen opeens vandaan zeg

Zoveel suc6 hebben we nog niet gehad hoor... volgens mij zijn we net uitgeschakeld voor de CLquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
suc6supporters heet zo iets![]()

maar dat zijn ze allemaal weer vergetenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zoveel suc6 hebben we nog niet gehad hoor... volgens mij zijn we net uitgeschakeld voor de CL

Zou lekker zijn inderdaad KJH!quote:Huntelaar: ‘Een doelpuntje zou lekker zijn’
Al enige tijd heeft Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar het niet niet kunnen vinden. Dat er door diverse media al openlijk getwijfeld wordt over de vorm van de spits, is voor hemzelf weinigomvattend.
De aanvaller deelt de mening namelijk niet dat er zogezegd sprake is van mentale onzekerheid, door zijn relatief lange doelpuntloze periode. "Natuurlijk wil je als spits scoren, dat is logisch.’’
‘‘Maargoed, de ene wedstrijd krijg je nu eenmaal meer kansen dan de andere. Het belangrijkste is dat de kansen blijven komen, dan komt dat doelpunt vanzelf. Of het aan me knaagt dat ik al zo lang droog sta? Och, knagen is een groot woord. Maar een doelpuntje zou wel lekker zijn", aldus Huntelaar tegenover FC Update.

Ach kom op zeg. Ajax moet over Start heen walsen. De supporters van Start liggen in een deuk als ze lezen dat wij serieus aan het kijken zijn wat de achtergronden van hun spelers zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Mwah, geen onaardige speler hoor. Ruime ervaring in de Bundesliga, voormalig Duits jeugdinternational. Vergelijkbaar met de beste middenvelders van FC Kopenhagen.

Deze moet bewaard blijven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]

Toch niks mis mee om te kijken wat voor spelers Start heeft?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Ajax moet over Start heen walsen. De supporters van Start liggen in een deuk als ze lezen dat wij serieus aan het kijken zijn wat de achtergronden van hun spelers zijn.

We hebben al jaren geen succes dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
( ik zal maar ff de gewone naam gebruiken ) In de Arena zitten er wel een hele hoop ...

dan zou ik zondag nog eens goed om je heen kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We hebben al jaren geen succes dus het zal wel meevallen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |