abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41612882
Dit soort zaken lopen bijna altijd met een sisser af. Die Portugezen zullen wel gematsd worden door de UEFA uiteindelijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41613038
Nou ja, gematst worden... Het is natuurlijk uberhaupt schandalig als ze uit de CL zouden worden gehaald.
Houd van een lijntje.
pi_41613593
quote:
Babel maakt tevreden tussenbalans op

Amsterdam, 07 sep 2006
Ryan Babel is op de goede weg. Weer op de goede weg, kun je misschien beter zeggen. Na een seizoen waarin weinig speelminuten voor hem waren weggelegd, is de aanvaller inmiddels een vaste waarde in de Ajax-selectie.

Een oud spandoek, nog daterend van het in Nederland gespeelde WK voor landenteams tot 20 jaar, kan weer van zolder worden gehaald. 'Babelachtig' was de korte en bondige tekst op het doek dat ooit een tribune vol Oranje-fans sierde. Het Nederlandse publiek leerde de mannen van bondscoach Foppe de Haan tijdens het jeugd-WK goed kennen. Vooral de kennismaking met selectielid Ryan Babel zal veel voetbalvolgers zijn bijgebleven. De Amsterdammer speelde dat toernooi bij vlagen fenomenaal, of beter gezegd, 'babelachtig' voetbal.

Twee weken geleden keerde de Ajacied kort terug bij zijn oude leermeester. Met Jong Oranje speelde Babel vriendschappelijk gelijk (2-2) tegen Jong Duitsland. Na het jeugd-WK in eigen land en zeven interlands in het 'grote' Oranje debuteerde de Amsterdammer curieus genoeg in de nationale beloftenploeg. Afgelopen zomer maakte de A-international nog speelminuten op het WK in Duitsland.
,,Volgend jaar speelt Jong Oranje een EK, daar mag ik nog aan mee doen'', verklaart Babel zijn eerste optreden in Jong Oranje. ,,Misschien heeft Foppe me voor dat toernooi wel nodig als spits. Met Foppe is het altijd prettig werken. Net als bij Ajax wordt ook onder hem altijd scherp getraind.''

De ster van Babel is dit seizoen weer nadrukkelijk rijzende. De linksbuiten heeft het vertrouwen van zijn trainer en het publiek. Babel probeert het vertrouwen terug te betalen met verfijnd spel. Dat lukt dit seizoen tot nu toe aardig tot goed.
Met twee invalbeurten tijdens de twee EK-walificatiewedstrijden van het 'grote' Oranje op zak (tegen Luxemburg en Wit-Rusland) maakt Babel tevreden de tussenbalans op. De 19-jarige Ajacied is tot nu toe eerste keus als linksbuiten. ,,Ik ben voorlopig eerste keus'', nuanceert Babel. ,,Niets is zeker; elke training moet er weer worden gepresteerd.''

Ajax-trainer Ten Cate liet zich in de week voor Ajax - FC Kopenhagen nog zeer lovend over zijn pupil uit. Babel kan 'een grote' worden, oordeelde de oefenmeester eerlijk en in het openbaar. ,,Ik hoop mijn huidige vorm in elk geval vast te houden'', zegt Babel. Met plotseling oplevende beleving: ,,Als dat lukt, kan ik een leuke tijd tegemoet gaan. Het voelt allemaal goed. Hartstikke goed zelfs. Dat ik eerste keus ben heb ik vooral ook aan mijn trainingen te danken. Elke dag weer wordt gekeken hoe je traint en speelt. En met Kenneth Perez en Markus Rosenberg is in de selectie sprake van behoorlijke concurrentie.''

Bron: Ajax.nl
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41613650
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:12 schreef koningdavid het volgende:
Dit soort zaken lopen bijna altijd met een sisser af. Die Portugezen zullen wel gematsd worden door de UEFA uiteindelijk.
Dat kan niet, want de FIFA bepaalt de regels. Niet de UEFA.
Als FIFA zegt exit, dan is het exit.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_41613823
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Dat kan niet, want de FIFA bepaalt de regels. Niet de UEFA.
Als FIFA zegt exit, dan is het exit.
Dan worden ze door de FIFA gematst
pi_41613972
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:50 schreef Robar het volgende:

[..]

Dan worden ze door de FIFA gematst
Dan denk ik dat je de FIFA onderschat.
Die laten het echt niet toe dat zo'n kutclubje hun regels aan de laars lapt en naar de burgerrechter stapt.
Als Gil Vicente doorgaat is het exit Portugal, mark my words. Alleen zal Ajax geen CL spelen/
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:56:32 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41614003
De Fifa kan natuurlijk niet gaan terug krabbelen als ze doorzetten, dan zeg je feitelijk : we hebben geen macht.

Maar ik denk idd NIET dat Ajax er van gaat profiteren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41614061
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:
De Fifa kan natuurlijk niet gaan terug krabbelen als ze doorzetten, dan zeg je feitelijk : we hebben geen macht.

\

Als het nou VOOR de eerste ronde had geweest, had ik het nog wel reeel geacht.
Nu niet, ze gaan niet clubs laten inschuiven als er al een ronde is gespeeld. Hoewel dit ze bakken met cash gaat kosten .
pi_41614092
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:56 schreef HeatWave het volgende:

In principe zou dat ook niet helemaal eerlijk zijn.
Het zou HtC en Ajax dan ook sieren wanneer ze niet in zouden gaan op een uitnodiging voor de CL
pi_41614134
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:59 schreef Robar het volgende:

[..]

In principe zou dat ook niet helemaal eerlijk zijn.
Het zou HtC en Ajax dan ook sieren wanneer ze niet in zouden gaan op een uitnodiging voor de CL
zullen we dat maar niet doen
Houd van een lijntje.
pi_41614250
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

En dan de CL winnen, terwijl je er niet eens bij hoort, dat wil toch niemand
Die Denen in 92 zijn ook een soort van B-kampioenen

He, misschien is Ajax wel het Denemarken van 1992
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:09:12 #212
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41614343
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Het kutte is dat de uitspraak pas na de 1e speelronde is. Dan wordt het erg lastig om Ajax er nog bij te voegen. Het is makkelijker om met drie poules verder te gaan en het resultaat te schrappen.
In 95/6 is het ook gebeurd met Dynamo Kiev, die hadden zelfs al 2 wedstrijden gespeeld.

We hebben het nu wel over 3 ploegen maar als er maar 1 wedstrijd gespeeld is zou het wel kunnen denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41614476
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

zwak!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41614483
Van mij hoeft het niet, op zo'n manier naar de CL. Mooi een jaartje UEFA cup.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:39:12 #215
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41615166
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:14 schreef JaWi het volgende:
Van mij hoeft het niet, op zo'n manier naar de CL. Mooi Fuck een jaartje UEFA cup.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:41:11 #216
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41615212
Je weet nooit wat voor moois je kan loten ( als je de 2e ronde tenminste haalt ). Zo kom je nog eens ergens.
pi_41615267
Ajax zal wel gek zijn om die Chamions League plaats te weigeren (als het ooit zover komt).

Qua kwaliteit horen we gewoon in de CL thuis. Dat we het hebben weggegeven tegen Kopenhagen doet daar niks aan af.
En financieel zou het ook niet verkeerd zijn.
pi_41615531
Begin toch weer een klein beetje hoop op CL te krijgen, maar zal wel tevergeefs zijn....
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:54:04 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41615591
Als je CL kan spelen moet je het gewoon doen hoor.
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:54:55 #220
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41615619
snap niet dat we er uberhaupt over praten. de kans is 0,001 procent ofzo. Echt weer je vastklampen aan helemaal niks.
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:55:57 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41615648
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:54 schreef PLAE@ het volgende:

snap niet dat we er uberhaupt over praten. de kans is 0,001 procent ofzo. Echt weer je vastklampen aan helemaal niks.
Niemand klampt zich vast, integendeel, iedereen gaat ervanuit dat het niet gaat gebeuren, maar het is nieuws, dus we hebben het erover .
Get woke, go broke!
pi_41615680
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, I was trying to be funny
pi_41615738
Dat Google plaatje

.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41615779
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Dat is niet aan de orde maar een 100% zekerheid.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41615829
quote:
Het aanhouden van ruim 800 supporters na de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax in De Kuip is terecht. Dat heeft het OM vrijdag verklaard. De politie arresteerde in april honderden supporters uit angst voor massale rellen rondom het stadion.
Bijna zestig personen worden vervolgd voor geweld of belediging. Zo'n 150 supporters kregen een straf opgelegd omdat ze zich niet konden identiferen.
De problemen ontstonden bij een viaduct nabij De Kuip. De politie ging over tot een arrestatiegolf nadat een groep supporters weigerde weg te gaan.
De politie had van tevoren gewaarschuwd mensen direct aan te houden als ze zich zouden misdragen. Agenten wilden rellen als bij dezelfde voetbalklassieker een jaar eerder voorkomen. Toen voelden zij zich tijdens de ongeregeldheden zo bedreigd dat ze bijna hun pistool trokken. De politie hield toen 180 supporters aan.
Het aantal aanhoudingen bij de wedstrijd in april lijkt een record. Medewerkers van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme konden zich geen wedstrijd heugen, met zo'n groot aantal arrestaties.
Heel mooi, lekker lang wegstoppen die lui
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:08:21 #226
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41615985
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:41 schreef PLAE@ het volgende:

Je weet nooit wat voor moois je kan loten ( als je de 2e ronde tenminste haalt ). Zo kom je nog eens ergens.
CL is alleen interessant qua verdiensten voor Ajax, zowel prijzengeld als recettes, maar het toernooi zelf vind ik niet zo bijzonder. Veel te commercieel en strak georganiseerd, alles op dinsdag en woensdag om 20.45 uur en uit de zogenaamde A-landen doen er maar liefst vier ploegen mee. Eigenlijk vind ik de UEFA Cup wel wat hebben, zou best graag naar de Spurs, WHU of de Rangers willen, ook een trip naar Duitsland is natuurlijk best leuk. Beter dan wéér kutclubs als Juventus, AC Milan, Internazionale of Arsenal. Dus wat is er eigenlijk zo erg aan een jaartje UEFA Cup? Een prijs die Ajax wél zou moeten kunnen winnen, dat heb je vier jaar terug met Feyenoord gezien.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41616025
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou ja, gematst worden... Het is natuurlijk uberhaupt schandalig als ze uit de CL zouden worden gehaald.
Tuurlijk is het schandalig. Maar toch zal ik een lachje niet kunnen onderdrukken, puur vanwege het feit dat het nu om portugese clubs gaat
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41616112
Bekerfinale filmpje is heerlijk trouwens .
In Southern Sun
pi_41616353
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:41 schreef PLAE@ het volgende:

Precies. Ajax heeft het tegen Kopenhagen niet gehaald en speelt daarom gewoon geen CL dit jaar.
Denk eens aan tegenstanders als:
Newcastle United, Glasgow Rangers, Celta de Vigo, Herta, Blackburn Rovers, PSG, Schalke, Standard Luik , Eintracht Frankfurt, Lens, Sevilla, Marseille, West Ham United, Spurs , Bayer Leverkusen...
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

.
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Bekerfinale filmpje is heerlijk trouwens .
Vind het niet echt een goed beeld geven, er is veel meer gebeurd dan 10 minuten rook en fakkeltjes.
slettebak [@] gmail.com
pi_41616374
Geen idee, ik was er niet bij. Maar het filmpje is gewoon leuk .
In Southern Sun
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:25:43 #231
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41616440
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:22 schreef JaWi het volgende:

[..]

Vind het niet echt een goed beeld geven, er is veel meer gebeurd dan 10 minuten rook en fakkeltjes.
Jij was voorheen toch ook zo'n 410 tifo-sletje?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41616490
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij was voorheen toch ook zo'n 410 tifo-sletje?
Nee, heb daar wel gestaan maar me er nooit zo tot aangetrokken gevoeld. Maar ik zeg alleen dat ik dat filmpje niet een compleet beeld van de hele dag vind geven . Voor de Arena, de reis, optredens etc.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:33:50 #233
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41616667
Ja dat is waar, maar AFS wil vooral de tifosi en sfeeracties laten zien vandaar denk ik. Ik vind het ook echt heerlijk die Pyro....

En de dag was veel completer natuurlijk maar daar kun je wel 1 dvd van maken eigenlijk wil je alles meepakken.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:34:21 #234
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41616681
Heerlijk dagje was het iig, k heb alles met elkaar gecombineerd voor m'n gevoel . 1e helft gewoon beetje zingen op y ofzo. rust + 2e helft waren er andere zaken interessanter. En daarvoor natuurlijk al. mocht jij niet naar beneden jawi? hehe.

Tifo is sowieso niet boeiend. Pyro vind ik een ander verhaal hehe.
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:40:39 #235
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41616853
Bekerfinale was sowieso top, buiten de wedstrijd om ook, dus uiteindelijke winst was mooi meegenomen.
pi_41616909
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:40 schreef M0NTANA het volgende:
Bekerfinale was sowieso top, buiten de wedstrijd om ook, dus uiteindelijke winst was mooi meegenomen.
Zeker
pi_41617082
quote:

[..]

Volgende keer overkomt de 'normale' ajax supporter zoiets.
pi_41618972
quote:

[..]

Je weet lang niet waar je het over hebt, maarja dat is de Mangoworks die we kennen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:53:02 #239
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41619237
Idd..

[ Bericht 70% gewijzigd door Sethje op 08-09-2006 15:59:20 ]
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_41619504
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:45 schreef Nashje het volgende:

[..]

Je weet lang niet waar je het over hebt,
quote:
Bijna zestig personen worden vervolgd voor geweld of belediging. Zo'n 150 supporters kregen een straf opgelegd omdat ze zich niet konden identiferen
Lijkt me terecht of niet? Was je dr soms ook zelf bij ....? Trammelant makers hebben niets bij het voetbal te zoeken en dan lijkt het mij terecht dat die gepakt worden. Zie trouwens in het bericht niet staan van welke kant dit was, zal beiden wel zijn?
quote:
maarja dat is de Mangoworks die we kennen.
ik kan dr ook niets aan doen dat ik niet alles door een ajax bril wil zien...

[ Bericht 9% gewijzigd door Mangoworks2002 op 08-09-2006 16:07:09 ]
pi_41619516
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:53 schreef Sethje het volgende:
Idd..

Overigens vind ik het feit dat je het weg-edit nog triester
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:07:46 #242
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41619742
nee hoor, want dat was een impulsieve reactie en toen ik het daarna nog eens las vond ik het te ver gaan snapt u.
Mijn party reviews
pi_41619849
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:07 schreef Sethje het volgende:
nee hoor, want dat was een impulsieve reactie en toen ik het daarna nog eens las vond ik het te ver gaan snapt u.
Ben trots op je hoor. Ik denk dat het merendeel hier leeft op de impulsieve reacties als een mening ze niet aanstaat.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:14:24 #244
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41619963
Dat is ook wel zo misschien. Maar dit ging wat te ver misschien. Al hoewel ik het altijd wel grappig vind om door een overdrijving of een grote tegenstelling iets aan te geven.

Voor de rest ben ik het met Nashje eens. Die gasten vechten letterlijk en figuurlijk voor onze club en jij hoopt dat ze nog mogen zitten.

"het hoort niet bij het voetbal" dat is een beetje een gedateerd Ideaal...

Ben blij dat je altijd op tv kijkt dan sta je in ieder geval nooit naast me...
Mijn party reviews
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:19:12 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41620138
Het hoort ook niet bij het voetbal, klaar. De strijd is op het veld. Alles erbuiten SCHAADT de club alleen maar. Boetes, wedstrijden zonder publiek.

Een f'noorder doodschoppen levert qua punten 0,0 op, alleen maar rotzooi.

Een hooligan geeft NIETS om de club....
Get woke, go broke!
pi_41620177
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Het hoort ook niet bij het voetbal, klaar. De strijd is op het veld. Alles erbuiten SCHAADT de club alleen maar. Boetes, wedstrijden zonder publiek.

Een f'noorder doodschoppen levert qua punten 0,0 op, alleen maar rotzooi.

Een hooligan geeft NIETS om de club....
Ga er nou niet teveel op in...
pi_41620231
Precies de users die het minste om de club geven reageren nu. Toeval?
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:22:05 #248
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41620239
[Cynische mode]
Zo is dat!

Het draait om het spelletje!

Ik hoop dat we zondag weer een Wave gaan inzetten met de bobo's bij een 5-0 voorsprong
[/Cynische mode]
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Nashje het volgende:
We kunnen er beter over ophouden want die mensen snappen toch niet hoe wij voor de club leven.
Mijn party reviews
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:24:10 #249
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41620314
quote:
Het is even wennen voor Klaas Jan Huntelaar. De spits reeg vorig seizoen de doelpunten aaneen, maar staat inmiddels al vijf wedstrijden op rij droog. Na de interland tegen Ierland op 16 augustus, waarin hij als debutant twee keer scoorde, wist de aanvaller het net niet meer te vinden. FCUpdate.nl sprak met de spits over doelpunten, de buitenspelers van Oranje en het vertrek van Angelos Charisteas naar Feyenoord.

Begin augustus leek het niet op te kunnen voor Huntelaar. De 23-jarige aanvaller scoorde zowel in de heenwedstrijd van Ajax tegen FC Kopenhagen als in de oefeninterland tegen Ierland twee goals en leek de hele wereld aan te kunnen. Nu, vijf wedstrijden later, is de situatie echter volledig anders. Hij scoorde niet voor Ajax in de duels tegen RKC, NAC en de terugwedstrijd tegen Kopenhagen, terwijl hij namens Oranje ook niet wist te scoren tegen Luxemburg en Wit-Rusland.

Vijf wedstrijden zonder doelpunt, dat is even wennen voor Huntelaar. Toch laat de spits zich niet gek maken door zijn stokkende productiviteit. "Natuurlijk wil je als spits scoren, dat is logisch. Maargoed, de ene wedstrijd krijg je nu eenmaal meer kansen dan de andere. Het belangrijkste is dat de kansen blijven komen, dan komt dat doelpunt vanzelf. Of het aan me knaagt dat ik al zo lang droog sta? Och, knagen is een groot woord. Maar een doelpuntje zou wel lekker zijn", lacht hij.

Met name bij Oranje leek Huntelaar de afgelopen wedstrijden niet goed in zijn vel te zitten. De Ajacied stond zowel tegen Luxemburg als Wit-Rusland op een eiland en kreeg weinig bruikbare ballen van zijn mede-aanvallers Dirk Kuyt en Robin van Persie. Hoe dat kwam, weet Huntelaar wel.

"Een belangrijk verschil met Ajax is dat er bij Oranje een linkspoot op rechts staat en een rechtspoot op links. Hierdoor komen de buitenspelers vaak naar binnen, terwijl we bij Ajax altijd met minimaal één buitenspeler spelen die de achterlijn kan halen en de bal voor de goal gooit. Dat is voor mij even wennen, want ik moet bij Oranje nu op een andere manier voetballen. Ik moet iets vaker inzakken, waardoor ik iets langer moet wachten op mijn kans voor het doel."

Tegen Wit-Rusland leek bondscoach Van Basten het geploeter van Huntelaar even zat te zijn, want de spits werd in de slotfase vervangen door Ryan Babel. "Zo'n wissel is natuurlijk nooit leuk, het liefst blijf ik gewoon staan. In de laatste minuten gebeurt het namelijk regelmatig dat er nog een kansje komt, dat zag je tegen Wit-Rusland ook. Op zo'n moment is het jammer dat ik niet meer in het veld sta. Maargoed, volgende keer beter", blijft hij nuchter.

Komende zondag, in de thuiswedstrijd van Ajax tegen Vitesse, kan hij zijn zoektocht naar doelpunten weer hervatten. Mocht dat niet lukken, heeft Ajax in ieder geval niet meer haar breekijzer achter de hand. Angelos Charisteas, de man die tegen NAC Breda als invaller nog van grote waarde was voor de Amsterdamse club, werd anderhalve week geleden immers verkocht aan Feyenoord.

Huntelaar betreurt het vertrek van zijn Griekse teamgenoot. "Ik vind Charisteas een goede speler, hij heeft al regelmatig zijn waarde voor ons bewezen. Of ik verbaasd ben over zijn transfer? Ach...je weet hoe het kan gaan in het voetbal, alles is mogelijk. Maargoed, ik vind het in ieder geval jammer dat hij weg is."
Jawel, je keek.
pi_41620342
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:22 schreef Sethje het volgende:
[..]

We kunnen er beter over ophouden want die mensen snappen toch niet hoe wij voor de club leven.
Mja precies .
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:25:35 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41620370
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Nashje het volgende:
Meer Ajax gevoel in mijn linker kleine teen dan jij in het hele lijf.

Iemand die door rellen de club schade toeberokkent is de naam Ajacied niet waard..
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:28:08 #252
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41620458
pff, alsof iemand, buiten een groepje debielen, er ook maar enige toegevoegde waarde inziet dat een stel volwassenen elkaar de hersenen inslaan. De clubs op de laatste plaats hoor.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_41620539
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Iemand die door rellen de club schade toeberokkent is de naam Ajacied niet waard..
Er is een verschil tussen rellen en fanatisme. Als ik in het stadion sta, en ik zie op de lange zijden mensen de wave na 5 minuten inzetten, dan krijg ik daar medelijden mee. Als ik maandagochtend geen stem meer heb na een wedstrijd van Ajax, omdat ik 90 minuten lang loop te schreeuwen/vloeken/juichen/zingen whatever, dan heb ik daar een goed gevoel bij. Iedereen uit zijn Ajax-gevoel op een andere manier, en zolang het de club geen schade berokkend ,moet je dat respecteren, al heb ik er bij sommige 'fans' wel een mening over.
Mokum zit in ons hart.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:34:54 #254
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41620723
Tuurlijk, maar die rivaliteit tussen supportersgroepen hoort er gewoon bij. Ik ben ook altijd mn stem kwijt na een match van het gek doen en schreeuwen, dat is gewoon een lekker gevoel dat je alles hebt gegeven.

Maar ik ga geen ajacieden veroordelen omdat ze een steen naar een kakkerlak gooien want als ik in die positie stond zou ik net zo hard meegooien denk ik zomaar...
Mijn party reviews
pi_41620898
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef Sethje het volgende:
Tuurlijk, maar die rivaliteit tussen supportersgroepen hoort er gewoon bij. Ik ben ook altijd mn stem kwijt na een match van het gek doen en schreeuwen, dat is gewoon een lekker gevoel dat je alles hebt gegeven.

Maar ik ga geen ajacieden veroordelen omdat ze een steen naar een kakkerlak gooien want als ik in die positie stond zou ik net zo hard meegooien denk ik zomaar...
Klopt, heb het zelf ook wel eens meegemaakt, op het moment dat je in zo'n groep dstaat doe je gewoon eerder mee. En wat ik met mijn mening over 'fans' bedoelde was dat ik het zat ben dar er nog steeds gloryhunters in de Arena komen, die gaan fluiten als het wat minder gaat, maar voorop lopen als we hebben gewonnen. Mensen die minachtend neerkijken op de harde kern zeg maar.
Mokum zit in ons hart.
pi_41620918
quote:

[..]

. Hier reageer ik maar niet al te uitgebreid op.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:40:32 #257
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41620935
Ja precies, de mensen die er bij Kopenhagen thuis en dadelijk Start thuis waarschijnlijk niet zijn...
Mijn party reviews
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:40:38 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41620940
Als ik het stadion, hell zelfs in de kroeg, zit schreeuw, bler en vloek ik ook alles bij elkaar als het slecht gaat. En bij winst ga ik helemaal los....

Lekker schelden op de tegenstander doe ik ook, jennen op de werkvloer? : Check..

Ziek zijn na Kopenhagen: check....

etc etc.

Maar WAT schiet ik er mee op als ik na Kopenhagen een Deen verrot had gerost? Waren we dan wel door? Nee, hooguit wordt Ajax geschorst voor de UEFA wegens supporters geweld.. TOP actie!

Wie is de echte supporter? Ik weet het wel hoor .
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:43:10 #259
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41621020
Tuurlijk niet zo moet je het ook niet zien. Maar als er 2 groepjes de confrontatie bewust zoeken, laat ze dan lekker.
Mijn party reviews
pi_41621033
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Als ik het stadion, hell zelfs in de kroeg, zit schreeuw, bler en vloek ik ook alles bij elkaar als het slecht gaat. En bij winst ga ik helemaal los....

Lekker schelden op de tegenstander doe ik ook, jennen op de werkvloer? : Check..

Ziek zijn na Kopenhagen: check....

etc etc.

Maar WAT schiet ik er mee op als ik na Kopenhagen een Deen verrot had gerost? Waren we dan wel door? Nee, hooguit wordt Ajax geschorst voor de UEFA wegens supporters geweld.. TOP actie!

Wie is de echte supporter? Ik weet het wel hoor .
Ik heb het niet over Denen in mekaar rossen, maar op het moment dat je uitgedaagd wordt, moet je reageren, en niet weglopen. Je staat voor je club, niet alleen in het stadion. Maargoed, dat is mijn mening, en als jij daar anders over denkt dan respecteer ik dat.
Mokum zit in ons hart.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:44:14 #261
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41621059
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Maar WAT schiet ik er mee op als ik na Kopenhagen een Deen verrot had gerost? Waren we dan wel door?
Ik ken niemand die dat gedaan heeft
jij wel?
pi_41621212
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef DutchSoldier het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Denen in mekaar rossen, maar op het moment dat je uitgedaagd wordt, moet je reageren, en niet weglopen. Je staat voor je club, niet alleen in het stadion. Maargoed, dat is mijn mening, en als jij daar anders over denkt dan respecteer ik dat.
Tering... denk nou eens na. Kan je nou NIET normaal doen als iemand iets slechts over Ajax zegt of als iemand van Feyenoord je uitdaagt, dat je je niet kan beheersen? Alsjeblieft zeg, grow up. En ja ik ben ook voor Ajax.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:51:35 #263
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41621337
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Tering... denk nou eens na. Kan je nou NIET normaal doen als iemand iets slechts over Ajax zegt of als iemand van Feyenoord je uitdaagt, dat je je niet kan beheersen?
Wat denk je nou dat t hier over willekeurige mensen gaat? Wat boeit mij een vader met zoon van 8 die feyenoord supporten nou. Of klasgenoten die dat doen en verder niks met dat andere wereldje te maken hebben.
pi_41621378
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Tering... denk nou eens na. Kan je nou NIET normaal doen als iemand iets slechts over Ajax zegt of als iemand van Feyenoord je uitdaagt, dat je je niet kan beheersen? Alsjeblieft zeg, grow up. En ja ik ben ook voor Ajax.
Ik zou het wel kunnen denk ik, maar ik zie daar geen reden voor. Als je met de treincombi naar Rotjeknor gaat en je wordt opgewacht door een horde flikkers, die met stenen gooien e.d., waarom zou je dan in godsnaam niet terugroepen/gooien. Maar dit is een vrij zinloze discussie, de verschillende fokkers hier verschillen gewoon in fanatisme.
Mokum zit in ons hart.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:53:18 #265
125053 stefmans
pi_41621412
Stelletje relnichten
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:54:10 #266
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41621445
erg he
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41621470
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:51 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Wat denk je nou dat t hier over willekeurige mensen gaat? Wat boeit mij een vader met zoon van 8 die feyenoord supporten nou. Of klasgenoten die dat doen en verder niks met dat andere wereldje te maken hebben.
Idd, in mijn werkgroep zitten ook feyenoordsupporters, die wacht ik ook echt niet op hoor buiten de universiteit. Maar zodra ze op een zondagmiddag met stenen beginnen te gooien en hamas leuzen beginnen te roepen kunnen ze absoluut wat terug verwachten.
Mokum zit in ons hart.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:55:26 #268
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41621492
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY M C A

relnichten

sterf
Mijn party reviews
pi_41622025
Mitea en Grygera zijn inzetbaar tegen Start, da's goed nieuws!
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:12:54 #270
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41622060
Mitea eindelijk..ben wel fan van die gozer!
Mijn party reviews
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:14:17 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41622097
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
Mitea en Grygera zijn inzetbaar tegen Start, da's goed nieuws!
idd, Mitea kunnen we wel ff gebruiken voor nieuwe impulsen vanaf de zijkant.

Ik hoop ECHT dat dit zijn laatste blessure was....
Get woke, go broke!
pi_41622134
De laatste voor zijn volgende.
Houd van een lijntje.
pi_41622496
Wie zitten er allemaal op 410 tegen IK Start?
Koning.
pi_41622576
tha_dark, ik heel misschien.. Zoals het nu lijkt heb ik kans dat ik er tegen IK Start niet bij kan zijn..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_41622586
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:55 schreef Sethje het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY M C A

relnichten
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:40:50 #276
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41622868
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:27 schreef tha_dark het volgende:
Zie stadion-overzicht die in elk geval lijkt me....
Mijn party reviews
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:47:28 #277
125053 stefmans
pi_41623029
Volgend jaar trouwens ook een seizoenskaart, dan heb ik eindelijk mijn OV en kan ik het mezelf veroorloven
pi_41623059
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:40 schreef Sethje het volgende:

[..]

Zie stadion-overzicht die in elk geval lijkt me....
Ik ook, maar ik sta niet bij het stadion overzicht. Waar kan je je daar voor opgeven? (410)
Mokum zit in ons hart.
pi_41623151
Bij trancelocator als hij er is.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:54:43 #280
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_41623225
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:27 schreef tha_dark het volgende:
Ik ook waarschijnlijk

Mocht Trancelocator dit lezen: Ik sta in het stadion overzicht op 413 (heb daar mn seizoenskaart), maar sta eigenlijk altijd op 410 dus zet mij daar maar ajb
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:58:06 #281
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41623313
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:47 schreef stefmans het volgende:
Volgend jaar trouwens ook een seizoenskaart, dan heb ik eindelijk mijn OV en kan ik het mezelf veroorloven
Neem je een weekend-ov dan ? Oftewel ; die 40% korting die je anders eventueel krijgt weerhouden je toch niet om geen scc te nemen...
Mijn party reviews
  vrijdag 8 september 2006 @ 18:12:35 #282
125053 stefmans
pi_41623716
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:58 schreef Sethje het volgende:

[..]

Neem je een weekend-ov dan ? Oftewel ; die 40% korting die je anders eventueel krijgt weerhouden je toch niet om geen scc te nemen...
Ik neem een weekend OV ja omdat ik in mijn eigen stad mijn opleiding kan volgen, ja op dit moment krijg ik het gewoon niet rond en met OV bespaar ik me aanzienlijk zodat het wel mogelijk is
  vrijdag 8 september 2006 @ 18:22:17 #283
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41623971
kortingskaarten maakte ik gebruik van voor ik m'n ov had.
pi_41625322
Dus die Gil Vicente gaat toch een rechtzaak aanspannen. Ben benieuwd wat de UEFA/FIFA gaat doen
pi_41625823
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:48 schreef DutchSoldier het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik sta niet bij het stadion overzicht. Waar kan je je daar voor opgeven? (410)
Alleen als je elke wedstrijd op 410 staat he.

Waar komen al die mensen opeens vandaan zeg
pi_41625926
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:27 schreef devv05 het volgende:

[..]

Alleen als je elke wedstrijd op 410 staat he.

Waar komen al die mensen opeens vandaan zeg
suc6supporters heet zo iets
pi_41625955
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:30 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

suc6supporters heet zo iets
Zoveel suc6 hebben we nog niet gehad hoor... volgens mij zijn we net uitgeschakeld voor de CL
pi_41626011
IK Start trouwens nog een speler aangetrokken op de deadlinedag en wel de Duitse middenvelder Sebastian Schindzielorz. Volgens mij speelde die nog met Bochum tegen Ajax destijds, maar kan ook zijn dat hij net iets later debuteerde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41626063
Oppassen geblazen dus .
pi_41626110
Mwah, geen onaardige speler hoor. Ruime ervaring in de Bundesliga, voormalig Duits jeugdinternational. Vergelijkbaar met de beste middenvelders van FC Kopenhagen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41626160
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef devv05 het volgende:

[..]

Zoveel suc6 hebben we nog niet gehad hoor... volgens mij zijn we net uitgeschakeld voor de CL
maar dat zijn ze allemaal weer vergeten en daarbij ze kopen toch een scc voor de eredivisiewedstrijden , want voor de uefa cup en de beker etc moeten ze weer losse kaartjes kopen
pi_41626265
Ik ben geen successupporter..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_41626337
quote:
Huntelaar: ‘Een doelpuntje zou lekker zijn’

Al enige tijd heeft Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar het niet niet kunnen vinden. Dat er door diverse media al openlijk getwijfeld wordt over de vorm van de spits, is voor hemzelf weinigomvattend.
De aanvaller deelt de mening namelijk niet dat er zogezegd sprake is van mentale onzekerheid, door zijn relatief lange doelpuntloze periode. "Natuurlijk wil je als spits scoren, dat is logisch.’’

‘‘Maargoed, de ene wedstrijd krijg je nu eenmaal meer kansen dan de andere. Het belangrijkste is dat de kansen blijven komen, dan komt dat doelpunt vanzelf. Of het aan me knaagt dat ik al zo lang droog sta? Och, knagen is een groot woord. Maar een doelpuntje zou wel lekker zijn", aldus Huntelaar tegenover FC Update.
Zou lekker zijn inderdaad KJH!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_41626412
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Mwah, geen onaardige speler hoor. Ruime ervaring in de Bundesliga, voormalig Duits jeugdinternational. Vergelijkbaar met de beste middenvelders van FC Kopenhagen.
Ach kom op zeg. Ajax moet over Start heen walsen. De supporters van Start liggen in een deuk als ze lezen dat wij serieus aan het kijken zijn wat de achtergronden van hun spelers zijn.
pi_41626421
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:41 schreef Ordinair het volgende:
Ik ben geen successupporter..
( ik zal maar ff de gewone naam gebruiken ) In de Arena zitten er wel een hele hoop ...
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:47:38 #296
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41626444
quote:

[..]

Deze moet bewaard blijven.
pi_41626453
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:46 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Ajax moet over Start heen walsen. De supporters van Start liggen in een deuk als ze lezen dat wij serieus aan het kijken zijn wat de achtergronden van hun spelers zijn.
Toch niks mis mee om te kijken wat voor spelers Start heeft?
pi_41626470
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:46 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

( ik zal maar ff de gewone naam gebruiken ) In de Arena zitten er wel een hele hoop ...
We hebben al jaren geen succes dus het zal wel meevallen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41626475
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:47 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Deze moet bewaard blijven.
Agh ik geloof wel dat HeatWave mmeer met Ajax heeft dan een 16-jarige ventje
pi_41626499
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:48 schreef F1Bas het volgende:

[..]

We hebben al jaren geen succes dus het zal wel meevallen.
dan zou ik zondag nog eens goed om je heen kijken

en letten op vitesse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')