Meer Ajax gevoel in mijn linker kleine teen dan jij in het hele lijf.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Nashje het volgende:
Precies de users die het minste om de club geven reageren nu. Toeval?
Er is een verschil tussen rellen en fanatisme. Als ik in het stadion sta, en ik zie op de lange zijden mensen de wave na 5 minuten inzetten, dan krijg ik daar medelijden mee. Als ik maandagochtend geen stem meer heb na een wedstrijd van Ajax, omdat ik 90 minuten lang loop te schreeuwen/vloeken/juichen/zingen whatever, dan heb ik daar een goed gevoel bij. Iedereen uit zijn Ajax-gevoel op een andere manier, en zolang het de club geen schade berokkend ,moet je dat respecteren, al heb ik er bij sommige 'fans' wel een mening over.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer Ajax gevoel in mijn linker kleine teen dan jij in het hele lijf.
Iemand die door rellen de club schade toeberokkent is de naam Ajacied niet waard..
Klopt, heb het zelf ook wel eens meegemaakt, op het moment dat je in zo'n groep dstaat doe je gewoon eerder mee. En wat ik met mijn mening over 'fans' bedoelde was dat ik het zat ben dar er nog steeds gloryhunters in de Arena komen, die gaan fluiten als het wat minder gaat, maar voorop lopen als we hebben gewonnen. Mensen die minachtend neerkijken op de harde kern zeg maar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef Sethje het volgende:
Tuurlijk, maar die rivaliteit tussen supportersgroepen hoort er gewoon bij. Ik ben ook altijd mn stem kwijt na een match van het gek doen en schreeuwen, dat is gewoon een lekker gevoel dat je alles hebt gegeven.
Maar ik ga geen ajacieden veroordelen omdat ze een steen naar een kakkerlak gooien want als ik in die positie stond zou ik net zo hard meegooien denk ik zomaar...
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer Ajax gevoel in mijn linker kleine teen dan jij in het hele lijf.
Iemand die door rellen de club schade toeberokkent is de naam Ajacied niet waard..
Ik heb het niet over Denen in mekaar rossen, maar op het moment dat je uitgedaagd wordt, moet je reageren, en niet weglopen. Je staat voor je club, niet alleen in het stadion. Maargoed, dat is mijn mening, en als jij daar anders over denkt dan respecteer ik dat.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Als ik het stadion, hell zelfs in de kroeg, zit schreeuw, bler en vloek ik ook alles bij elkaar als het slecht gaat. En bij winst ga ik helemaal los....
Lekker schelden op de tegenstander doe ik ook, jennen op de werkvloer? : Check..
Ziek zijn na Kopenhagen: check....
etc etc.
Maar WAT schiet ik er mee op als ik na Kopenhagen een Deen verrot had gerost? Waren we dan wel door? Nee, hooguit wordt Ajax geschorst voor de UEFA wegens supporters geweld.. TOP actie!
Wie is de echte supporter? Ik weet het wel hoor.
Ik ken niemand die dat gedaan heeftquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Maar WAT schiet ik er mee op als ik na Kopenhagen een Deen verrot had gerost? Waren we dan wel door?
Tering... denk nou eens na. Kan je nou NIET normaal doen als iemand iets slechts over Ajax zegt of als iemand van Feyenoord je uitdaagt, dat je je niet kan beheersen? Alsjeblieft zeg, grow up. En ja ik ben ook voor Ajax.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Denen in mekaar rossen, maar op het moment dat je uitgedaagd wordt, moet je reageren, en niet weglopen. Je staat voor je club, niet alleen in het stadion. Maargoed, dat is mijn mening, en als jij daar anders over denkt dan respecteer ik dat.
Wat denk je nou dat t hier over willekeurige mensen gaat? Wat boeit mij een vader met zoon van 8 die feyenoord supporten nou. Of klasgenoten die dat doen en verder niks met dat andere wereldje te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Tering... denk nou eens na. Kan je nou NIET normaal doen als iemand iets slechts over Ajax zegt of als iemand van Feyenoord je uitdaagt, dat je je niet kan beheersen?
Ik zou het wel kunnen denk ik, maar ik zie daar geen reden voor. Als je met de treincombi naar Rotjeknor gaat en je wordt opgewacht door een horde flikkers, die met stenen gooien e.d., waarom zou je dan in godsnaam niet terugroepen/gooien. Maar dit is een vrij zinloze discussie, de verschillende fokkers hier verschillen gewoon in fanatisme.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Tering... denk nou eens na. Kan je nou NIET normaal doen als iemand iets slechts over Ajax zegt of als iemand van Feyenoord je uitdaagt, dat je je niet kan beheersen? Alsjeblieft zeg, grow up. En ja ik ben ook voor Ajax.
Idd, in mijn werkgroep zitten ook feyenoordsupporters, die wacht ik ook echt niet op hoor buiten de universiteit. Maar zodra ze op een zondagmiddag met stenen beginnen te gooien en hamas leuzen beginnen te roepen kunnen ze absoluut wat terug verwachten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat t hier over willekeurige mensen gaat? Wat boeit mij een vader met zoon van 8 die feyenoord supporten nou. Of klasgenoten die dat doen en verder niks met dat andere wereldje te maken hebben.
idd, Mitea kunnen we wel ff gebruiken voor nieuwe impulsen vanaf de zijkant.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
Mitea en Grygera zijn inzetbaar tegen Start, da's goed nieuws!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:55 schreef Sethje het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY M C A
relnichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |