abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:25:35 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41620370
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Nashje het volgende:
Precies de users die het minste om de club geven reageren nu. Toeval?
Meer Ajax gevoel in mijn linker kleine teen dan jij in het hele lijf.

Iemand die door rellen de club schade toeberokkent is de naam Ajacied niet waard..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:28:08 #252
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41620458
pff, alsof iemand, buiten een groepje debielen, er ook maar enige toegevoegde waarde inziet dat een stel volwassenen elkaar de hersenen inslaan. De clubs op de laatste plaats hoor.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_41620539
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Iemand die door rellen de club schade toeberokkent is de naam Ajacied niet waard..
Er is een verschil tussen rellen en fanatisme. Als ik in het stadion sta, en ik zie op de lange zijden mensen de wave na 5 minuten inzetten, dan krijg ik daar medelijden mee. Als ik maandagochtend geen stem meer heb na een wedstrijd van Ajax, omdat ik 90 minuten lang loop te schreeuwen/vloeken/juichen/zingen whatever, dan heb ik daar een goed gevoel bij. Iedereen uit zijn Ajax-gevoel op een andere manier, en zolang het de club geen schade berokkend ,moet je dat respecteren, al heb ik er bij sommige 'fans' wel een mening over.
Mokum zit in ons hart.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:34:54 #254
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41620723
Tuurlijk, maar die rivaliteit tussen supportersgroepen hoort er gewoon bij. Ik ben ook altijd mn stem kwijt na een match van het gek doen en schreeuwen, dat is gewoon een lekker gevoel dat je alles hebt gegeven.

Maar ik ga geen ajacieden veroordelen omdat ze een steen naar een kakkerlak gooien want als ik in die positie stond zou ik net zo hard meegooien denk ik zomaar...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41620898
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef Sethje het volgende:
Tuurlijk, maar die rivaliteit tussen supportersgroepen hoort er gewoon bij. Ik ben ook altijd mn stem kwijt na een match van het gek doen en schreeuwen, dat is gewoon een lekker gevoel dat je alles hebt gegeven.

Maar ik ga geen ajacieden veroordelen omdat ze een steen naar een kakkerlak gooien want als ik in die positie stond zou ik net zo hard meegooien denk ik zomaar...
Klopt, heb het zelf ook wel eens meegemaakt, op het moment dat je in zo'n groep dstaat doe je gewoon eerder mee. En wat ik met mijn mening over 'fans' bedoelde was dat ik het zat ben dar er nog steeds gloryhunters in de Arena komen, die gaan fluiten als het wat minder gaat, maar voorop lopen als we hebben gewonnen. Mensen die minachtend neerkijken op de harde kern zeg maar.
Mokum zit in ons hart.
pi_41620918
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

. Hier reageer ik maar niet al te uitgebreid op.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:40:32 #257
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41620935
Ja precies, de mensen die er bij Kopenhagen thuis en dadelijk Start thuis waarschijnlijk niet zijn...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:40:38 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41620940
Als ik het stadion, hell zelfs in de kroeg, zit schreeuw, bler en vloek ik ook alles bij elkaar als het slecht gaat. En bij winst ga ik helemaal los....

Lekker schelden op de tegenstander doe ik ook, jennen op de werkvloer? : Check..

Ziek zijn na Kopenhagen: check....

etc etc.

Maar WAT schiet ik er mee op als ik na Kopenhagen een Deen verrot had gerost? Waren we dan wel door? Nee, hooguit wordt Ajax geschorst voor de UEFA wegens supporters geweld.. TOP actie!

Wie is de echte supporter? Ik weet het wel hoor .
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:43:10 #259
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41621020
Tuurlijk niet zo moet je het ook niet zien. Maar als er 2 groepjes de confrontatie bewust zoeken, laat ze dan lekker.
Mijn party reviews
pi_41621033
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Als ik het stadion, hell zelfs in de kroeg, zit schreeuw, bler en vloek ik ook alles bij elkaar als het slecht gaat. En bij winst ga ik helemaal los....

Lekker schelden op de tegenstander doe ik ook, jennen op de werkvloer? : Check..

Ziek zijn na Kopenhagen: check....

etc etc.

Maar WAT schiet ik er mee op als ik na Kopenhagen een Deen verrot had gerost? Waren we dan wel door? Nee, hooguit wordt Ajax geschorst voor de UEFA wegens supporters geweld.. TOP actie!

Wie is de echte supporter? Ik weet het wel hoor .
Ik heb het niet over Denen in mekaar rossen, maar op het moment dat je uitgedaagd wordt, moet je reageren, en niet weglopen. Je staat voor je club, niet alleen in het stadion. Maargoed, dat is mijn mening, en als jij daar anders over denkt dan respecteer ik dat.
Mokum zit in ons hart.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:44:14 #261
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41621059
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Maar WAT schiet ik er mee op als ik na Kopenhagen een Deen verrot had gerost? Waren we dan wel door?
Ik ken niemand die dat gedaan heeft
jij wel?
pi_41621212
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef DutchSoldier het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Denen in mekaar rossen, maar op het moment dat je uitgedaagd wordt, moet je reageren, en niet weglopen. Je staat voor je club, niet alleen in het stadion. Maargoed, dat is mijn mening, en als jij daar anders over denkt dan respecteer ik dat.
Tering... denk nou eens na. Kan je nou NIET normaal doen als iemand iets slechts over Ajax zegt of als iemand van Feyenoord je uitdaagt, dat je je niet kan beheersen? Alsjeblieft zeg, grow up. En ja ik ben ook voor Ajax.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:51:35 #263
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41621337
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Tering... denk nou eens na. Kan je nou NIET normaal doen als iemand iets slechts over Ajax zegt of als iemand van Feyenoord je uitdaagt, dat je je niet kan beheersen?
Wat denk je nou dat t hier over willekeurige mensen gaat? Wat boeit mij een vader met zoon van 8 die feyenoord supporten nou. Of klasgenoten die dat doen en verder niks met dat andere wereldje te maken hebben.
pi_41621378
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Tering... denk nou eens na. Kan je nou NIET normaal doen als iemand iets slechts over Ajax zegt of als iemand van Feyenoord je uitdaagt, dat je je niet kan beheersen? Alsjeblieft zeg, grow up. En ja ik ben ook voor Ajax.
Ik zou het wel kunnen denk ik, maar ik zie daar geen reden voor. Als je met de treincombi naar Rotjeknor gaat en je wordt opgewacht door een horde flikkers, die met stenen gooien e.d., waarom zou je dan in godsnaam niet terugroepen/gooien. Maar dit is een vrij zinloze discussie, de verschillende fokkers hier verschillen gewoon in fanatisme.
Mokum zit in ons hart.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:53:18 #265
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41621412
Stelletje relnichten
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:54:10 #266
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41621445
erg he
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41621470
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:51 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Wat denk je nou dat t hier over willekeurige mensen gaat? Wat boeit mij een vader met zoon van 8 die feyenoord supporten nou. Of klasgenoten die dat doen en verder niks met dat andere wereldje te maken hebben.
Idd, in mijn werkgroep zitten ook feyenoordsupporters, die wacht ik ook echt niet op hoor buiten de universiteit. Maar zodra ze op een zondagmiddag met stenen beginnen te gooien en hamas leuzen beginnen te roepen kunnen ze absoluut wat terug verwachten.
Mokum zit in ons hart.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:55:26 #268
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41621492
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY M C A

relnichten

sterf
Mijn party reviews
pi_41622025
Mitea en Grygera zijn inzetbaar tegen Start, da's goed nieuws!
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:12:54 #270
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41622060
Mitea eindelijk..ben wel fan van die gozer!
Mijn party reviews
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:14:17 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41622097
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
Mitea en Grygera zijn inzetbaar tegen Start, da's goed nieuws!
idd, Mitea kunnen we wel ff gebruiken voor nieuwe impulsen vanaf de zijkant.

Ik hoop ECHT dat dit zijn laatste blessure was....
Get woke, go broke!
pi_41622134
De laatste voor zijn volgende.
Houd van een lijntje.
pi_41622496
Wie zitten er allemaal op 410 tegen IK Start?
Koning.
pi_41622576
tha_dark, ik heel misschien.. Zoals het nu lijkt heb ik kans dat ik er tegen IK Start niet bij kan zijn..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_41622586
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:55 schreef Sethje het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY M C A

relnichten
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')