Whatever, het is niet relevant of het Parallels of Bootcamp is. Het gaat erom dat je een dure Apple koopt om er XP op te draaien. Dát zie ik niemand doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent in de war met Parallels. Boot camp draait op 100%, en dat je een Mac keyboard hebt is geen enkel probleem.
www.dell.com, als je dan toch XP wilt. Of HP, of Acer. Of een goeie PC winkel. Ze zijn er echt wel.quote:Ik wil een beetje mooi design, en goed samenwerkende hardware, en goede garantie. Geen zelfbouw doosje.
Dan ben je dus de enige.quote:Geen counterstrike, wel soortgelijke (FPS) games.
Hij is wel online die homo, maar hij negeert me.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:09 schreef tonks het volgende:
Ja nietz unblock knut eens
Tof, iemand die het met mij eens is.quote:Dear Apple: congratulations, seriously, on having the best deal going on a 4-core Xeon workstation. For everyone who makes their living with Xcode, Photoshop and Final Cut Pro, that's a hell of a machine at a great price...
...now how about throwing the other 98% of us a freakin bone already? 4 cpu cores is completely wasted on home users, the Mini's GPU is pathetic, and I'm not buying an iMac because I already HAVE a 20" LCD monitor and don't need to buy another one, thanks.
There had better damn well be a 2-core conroe version of this box coming down the pipeline, and soon.
http://www.engadget.com/2006/08/07/apple-mac-pro-hands-on/
Mijn punt IS, is dat er prima niet-Apples op de markt zijn die aan al je eisen voldoen. Kijk in godsnaam nou eens naar de kern van mijn punten en niet naar de voorbeelden die ik aanhaal.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tof, iemand die het met mij eens is.
Klopt, maar die draaien geen OSX en zien er lelijk uitquote:Op donderdag 7 september 2006 10:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mijn punt IS, is dat er prima niet-Apples op de markt zijn die aan al je eisen voldoen. Kijk in godsnaam nou eens naar de kern van mijn punten en niet naar de voorbeelden die ik aanhaal.
LEES NOU EENSquote:Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt, maar die draaien geen OSX en zien er lelijk uit
Oh mijn god, je doet het echt om erbij te horen.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En wat voegt de losse kast dan toe? En hoe wil je dan gaan gamen? En waarom wil je nu ineens OSX terwijl het discussiepunt XP was? En hoe weet je dat al die kasten lelijk zijn? Vind je ze lelijk omdat ze niet van Apple zijn?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent een meeloper, je post om het posten en je lult langs discussies heen om moeilijke vragen te vermijden.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tonks, mag ik vragen waarom je zo aggresief doet?
Wat was dat verhaal?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:23 schreef XL het volgende:
Ik ben het eens met de groep users die zegt dat tweakers, andere techsites en rumorsites een relatief kleine en oninteressante doelgroep is die elkaar aansteken in hun fanatisme. Neem van mij aan dat het percentage mensen die actief op dat soort sites aanwezig zijn een compleet oninteressante niche is. Bovendien zijn dat de minst loyale klanten die je kunt hebben. Schoolvoorbeeld, het logitecht-plopjes verhaal op tweakers.
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En wat voegt de losse kast dan toe? En hoe wil je dan gaan gamen? En waarom wil je nu ineens OSX terwijl het discussiepunt XP was? En hoe weet je dat al die kasten lelijk zijn? Vind je ze lelijk omdat ze niet van Apple zijn?
gekson die zegt dat hij en andere nerds van tweakers een goede doelgroep zijn voor een losse kastquote:
Ik vroeg het aan tonksquote:Op donderdag 7 september 2006 10:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je bent een meeloper, je post om het posten en je lult langs discussies heen om moeilijke vragen te vermijden.
Zo heb je de discussie alweer op een zijspoor gekregen door ineens te beginnen over OSX en 'lelijk' terwijl we het hadden over het feit dat er geen markt is voor losse Apple kasten.
Je bent een meeloper, je post om het posten en je lult langs discussies heen om moeilijke vragen te vermijden.quote:
Nee dat was ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Had je broertje geen Mac? Dan mep je hem gewoon 2 weken van de aardbol.
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ziet er toch niet uit.
De processorsnelheid en de snelheid van het moederbord zijn zaken die niet meer zo relevant zijn als vroeger. Processoren worden niet veel vlugger, en geheugen kan je uitbreiden. Harde schijven zijn extern net zo snel, zo niet sneller. Ik denk dat voor Apple die voordelen niet zo zwaar meer wegen.quote:Wat een losse kast toevoegd? Omdat een TFT-scherm een langere life-cycle dan de computer zelf heeft, vanwege het upgraden en omdat je er meerdere hardeschijven in kwijt kunt. Dát is voor mij het grote voordeel boven de iMac.
En daar kom je nu mee? Had je wel eerder kunnen zeggen, dan had je de discussie niet zo hoeven sturen.quote:Daarnaast wil ik OSX voor het serieuze werk en Windows XP voor de games.
Oh ja, inderdaad. Is-ie nogsteeds WoW verslaafd? Of draait het (gelukkig) niet goed op z'n MacBook?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee dat was ik.
Mijn broertje heeft een MacBook.
Wtf lul je nou allemaal, verander je nou steeds van mening of ben je gewoon dom.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:30 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n Cube met een Core 2 Duo Merom zou hier spontaan voor nattigheid zorgen.
Gatverquote:Op donderdag 7 september 2006 10:36 schreef GI het volgende:
er zijn meer dan genoeg mooie PC kasten te vinden die niet meteen een Mac betekenen.
Alienware om maar eens iets te noemen:
[afbeelding]
Ja nu ben ik je ook even kwijt hoor. Wat is dat toch met die random opmerkingen?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:30 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n Cube met een Core 2 Duo Merom zou hier spontaan voor nattigheid zorgen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:36 schreef GI het volgende:
er zijn meer dan genoeg mooie PC kasten te vinden die niet meteen een Mac betekenen.
Alienware om maar eens iets te noemen:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |