Klopt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:28 schreef Remzz het volgende:
Klopt het trouwens dat er aankomende dinsdag nu ook nog een keynote(of wat dan ook) komt?
De marketing truc waarom Apple (gelukkig) weer wederom zo populair is geworden. Eigenlijk is het heel slim, iets nieuws, velen kopen het massaal z.s.m., en daarna weer iets uitbrengen wat sommigen liever hadden willen hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:09 schreef super-muffin het volgende:
Zit er wel dik in. De Nano's zijn nu een jaar oud en die met Video ook bijna.
Echt stom dat ze de video niet tegelijk met de video update toe. Ik had toen net 2 weken een iPod Nano, komen ze met de iPod met video

Onder Windows ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:29 schreef Geqxon het volgende:
Onder OS X is het zo simpel Imageshack plaatjes te openen
Je had het over OSX, niet over een browser? Maar nee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Onder Firefox moet je dan toch je cache legen??
Hoe dan? Kopieren, nieuw browserscherm, plakken werkt hier niet...quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:29 schreef Geqxon het volgende:
Onder OS X is het zo simpel Imageshack plaatjes te openen
Zit jij eke dag te proberen? Ik heb de verkeerde geunbanned, sorryquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:28 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De terugkeer van de Cube???
![]()
![]()
© bron
Rechtermuisknop, nieuw tabblad (of venster), Appeltje + R.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe dan? Kopieren, nieuw browserscherm, plakken werkt hier niet...
Heb je hem echt serieus vanochtend of vanmiddag geunbanned?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Zit jij eke dag te proberen? Ik heb de verkeerde geunbanned, sorry
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Zit jij eke dag te proberen? Ik heb de verkeerde geunbanned, sorry
Dat is dus de procedure die op *elk* OS en *elke* browser werkt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rechtermuisknop, nieuw tabblad (of venster), Appeltje + R.
Easy as pie
En voor Slarioux: Safari dus. Die standaard bij OS X zit. Standaard.
Ah, ik was de refresh vergetenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rechtermuisknop, nieuw tabblad (of venster), Appeltje + R.
Onder Firefox heb ik het nooit zo aan de praat gehad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat is dus de procedure die op *elk* OS en *elke* browser werkt.![]()
Daar ben je van af morgenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:44 schreef skiczukie het volgende:
Wanneer zouden de enters (index en AT) in Fok onder Safari verdwijnen?
Mag ik een spatie tussen 'van' en 'af' voorstellen? Ik moest drie keer lezen voor ik door had wat je nu exact bedoeldequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Daar ben je vanaf morgen, als je bedoelt dat de layout lelijk is
.
Ja, die was onduidelijk idd. Speciaal voor jou een editquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mag ik een spatie tussen 'van' en 'af' voorstellen? Ik moest drie keer lezen voor ik door had wat je nu exact bedoelde
Relaxt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Daar ben je van af morgen, als je bedoelt dat de layout lelijk is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |