In de Store hadden ze het over Skins die afgeven op een witte Macbook, hopelijk koopt ze de juiste.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:12 schreef Slarioux het volgende:
Mijn vriendin gaat een Second Skin voor me kopen.![]()
Tis voor mn verjaardag, dus dat kan ik ff navragen voor ze hem kooptquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
In de Store hadden ze het over Skins die afgeven om een witte Macbook, hopelijk koopt de juiste.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:14 schreef Slarioux het volgende:
Alhoewel, een roze macbook is ook wel weer pimp.
En bij mij mijn backspace.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:16 schreef super-muffin het volgende:
Mijn enter toets gaat iets moeilijker dan normaal
Dat hangt van je router af. Had je al gekeken of hij op MAC (whehequote:Op vrijdag 8 september 2006 12:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens kunnen inloggen op de router. En ik heb nu de 64-bit WEP-key gevonden. Moet ik nu nog steeds mijn MAC-adres van de mac invoeren? Ik kan het namelijk nu niet proberen omdat ik mijn batterij aan het kalibreren ben.![]()
Het grote Apple iPod topic deel 24!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:19 schreef TwyLight het volgende:
Wanneer komt de nieuwe ipod uit?ben namenlijk van plan een ipod te kopen maar heb geen zin om nu de ipod video te halen en dat er dan ineens na een paar weekjes een nieuwe uit is
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:21 schreef skiczukie het volgende:
Het grote Apple iPod topic deel 24!
De filter is deactivated.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat hangt van je router af. Had je al gekeken of hij op MAC (whehe) adressen filterde?
Reset 'm gewoon en voor een nieuwe key inquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens kunnen inloggen op de router. En ik heb nu de 64-bit WEP-key gevonden. Moet ik nu nog steeds mijn MAC-adres van de mac invoeren? Ik kan het namelijk nu niet proberen omdat ik mijn batterij aan het kalibreren ben.![]()
Ik wil zo min mogelijk klooien aan de spullen van mijn moeder, anders gaat ze helemaal flippen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Reset 'm gewoon en voor een nieuwe key in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |