Nu om nog even het antwoord uit het vorige topic te herhalen, gewoon bij de taakbalk 'remove hardware' (oid) aanklikken. Net zoals bij USB-sticks en dergelijken.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:56 schreef Louterman het volgende:
Nu om nog even mijn vraag uit het vorige topic te herhalen, wanneer mijn ipod aan een pc heeft gehangen, waar geen eens Itunes opstaat, kan ik hem dan zonder gezeik gewoon direct loskoppelen?
iTunes mag gerust niet geïnstalleerd zijn, hoor...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:00 schreef Louterman het volgende:
Maar dit moet dus ook wanneer er geen Itunes geinstalleerd is, wat is anders het risico?
En wanneer mijn pc uitstaat?
En daarmee dus ook die themes! ik zal even een foto maken als het me geluklt is. Want gister lukte het me niet, toen kwamen alle plaatjes ergens andersquote:Op zondag 30 juli 2006 14:49 schreef tonks het volgende:
Met iPod wizard kun je ook menu icoontjes instellen op de nano!
Als je PC uit staat kunnen er geen files meer open staan e.d. dus mag het eigenlijk geen probleem zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:00 schreef Louterman het volgende:
Maar dit moet dus ook wanneer er geen Itunes geinstalleerd is, wat is anders het risico?
En wanneer mijn pc uitstaat?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:35 schreef ryan_atwood het volgende:
Hier een vraagje over de oordopjes. Zal ongetwijfeld al in een van de vorige 23 delen gestaan hebben, maar misschien kan iemand deze hier nog beantwoorden.
Na vele ipodoordopjes via de garantie van apple te hebben verkregen is de garantie nu verlopen. Mijn oordopjes zijn toch weer als een gek aan het kraken. Ik ga dus zeker geen standaard ipodoordopjes kopen. Wat zijn goede betaalbare oordopjes? Het liefst wit natuurlijk
Anders zien de mensen niet dat je een iPod hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=441&product=14744
Snap btw niet waarom je ze in het wit wilt, dat heeft iedereen toch al?
Ja had ik een keer gemaakt(al maanden geleden dacht ik), maar nooit gekeken hoe die er in Fok uit kwam te zien vandaarquote:
Misschien een gehoor apparaatquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef eer-ik het volgende:
misschien een stomme vraag, maar ik kon er zo gauw effe niks over vinden...
Kan je het geluid van de ipod harder zetten?
Dan heb ik het niet over dit menu, want daar heb ik alles al max gezet:
[afbeelding]
Het moet effe voor in de auto, want ik heb mijn pcboxen weggewerkt in de wagen + woofer, effe voor de vakantie, want er zit een tapedeck in die auto
Anyway, hij speelt het dus wel af allemaal, maar als ik 'm op vol volume zet, en mijn speakers ook, dan is het nog te zacht.
Weet iemand of dat kan?
Ragesquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Anders zien de mensen niet dat je een iPod hebt.
nee, vind het gewoon mooi. Witte oordopjes. Bedankt voor de tip trouwensquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=441&product=14744
wat kosten deze eigenlijk?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |