En het is hioer lekkr rustigquote:Op donderdag 7 september 2006 01:25 schreef Loedertje het volgende:
Deze titel past zo symbolisch bij de opdracht..
lust ik nietquote:Op donderdag 7 september 2006 01:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Eet een suikerklontje voor de schrik
Deze dus: http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op donderdag 7 september 2006 01:51 schreef Greetings het volgende:
De Gilles DeSmit streams doen het niet bij mij. Iemand alternatieve streams, of een andere oplossing?![]()
Verkeerde knopje.....quote:Op donderdag 7 september 2006 01:55 schreef luciano het volgende:
WTF ? ik WIJZIG een bericht , en er komt steeds een nieuwe ..................
die wordt gek.. helemaal met dit soort muziek..quote:Op donderdag 7 september 2006 01:56 schreef Canisfire het volgende:
Hoe zou Roel het vinden als hij hoort dat ze dit jaar bij week opdrachten muziek hebben.
heh.. ze mogen gewoon zitten.. maar ja.. deze groep explodeert zodra iemand iets anders doet dan de hele groepquote:Op donderdag 7 september 2006 01:57 schreef Morwen het volgende:
Wat een baggermuziek![]()
En ze klagen allemaal over hun rug![]()
Bij zijn zwaarste opdracht had jij ook muziekquote:Op donderdag 7 september 2006 01:56 schreef Canisfire het volgende:
Hoe zou Roel het vinden als hij hoort dat ze dit jaar bij week opdrachten muziek hebben.
hehe jep, zijn zijn doodsbang voor BB nu. en voor pindakaas met uienquote:Op donderdag 7 september 2006 01:58 schreef rubstar het volgende:
[..]
heh.. ze mogen gewoon zitten.. maar ja.. deze groep explodeert zodra iemand iets anders doet dan de hele groep
Lijkt mij logisch.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
hehe jep, zijn zijn doodsbang voor BB nu. en voor pindakaas met uien
Lijkt mij wel, zo groot is Semih niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:02 schreef intoyou het volgende:
Ze zeggen dat ze boven de 1 meter zijn.
02.04u plus 01.50u.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
tot hoe laat hebben ze de tijd ?
hij is te druk bezig om zijn meester te dienenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:04 schreef rubstar het volgende:
ik erger me niet eens aan E10.. hoe kan dat..
Haha, inderdaad! Wel frappant dat het zaterdag 9/11 is...quote:Op donderdag 7 september 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:9 sept flashback
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:05 schreef toxikon het volgende:
[..]
hij is te druk bezig om zijn meester te dienen
Mwah, de twin towers afbreken naast de grote toren en de hoogte in, moet wel lukken hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 02:07 schreef Jammie het volgende:
Als hier nog 40 cm bij moet, gaan ze het niet redden.
redden ze makkelijkquote:Op donderdag 7 september 2006 02:07 schreef Jammie het volgende:
jawel hoor, je kan makkelijk een torentjebouwen van 50 klontjes op elkaar, als dat omvalt blijft dat dikke gedeelte toch wel staan(zoals ik eerder al zei )quote:Op donderdag 7 september 2006 02:07 schreef Jammie het volgende:
nee joh, maandagquote:Op donderdag 7 september 2006 02:06 schreef Jammie het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Wel frappant dat het zaterdag 9/11 is...
kom, we gaan met z'n allen blazenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:09 schreef PC eend het volgende:
Kunnen ze hem niet ff omdonderen, veel langre trek ik deze spanning niet
ergens op internet staat een suikerklontjesstapelwedstrijdverslag> 70cm hoogquote:Op donderdag 7 september 2006 02:10 schreef Jammie het volgende:
Kwee niet. Die toren is bovenaan al vrij smal en er moet nog iets minder dan de helft bovenop.
Ja, maar dan redden ze het qua tijd niet !quote:Op donderdag 7 september 2006 02:09 schreef toxikon het volgende:
[..]
jawel hoor, je kan makkelijk een torentjebouwen van 50 klontjes op elkaar, als dat omvalt blijft dat dikke gedeelte toch wel staan(zoals ik eerder al zei )
En dan weer kijken naar saaie bewoners op nood rantsoenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:11 schreef intoyou het volgende:
[..]
kom, we gaan met z'n allen blazen
als ze er 2minuten per klont overdoen niet neequote:Op donderdag 7 september 2006 02:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, maar dan redden ze het qua tijd niet !![]()
![]()
Alsof ze het nog binnen de overgebleven tijd zouden kunnen halen.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:09 schreef Veulen het volgende:
Weet je wat ik me net zat te bedenken (ben beetje traag misschien) maar als die toren omvalt kiepert de helft van die klontjes in het bad (gezien de breedte van die plank) en die klontjes kunnen ze dan niet meer gebruiken...
quote:
Semih is klein maar toch ook weer niet zo kleinquote:Op donderdag 7 september 2006 02:10 schreef buyukAbi het volgende:
wordt straks moeilijk voor semih om verder te gaan met stapelen als de toren boven hem uit steekt!
Nummer 5 die het vochtig maken opertquote:Op donderdag 7 september 2006 02:11 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat het geweldig gaat
Misschien dat ie nog gaat vallen, dat wel, maar als ie blijft staan gaan ze het halen.
Hadden ze het niet een beetje vochtig moeten maken?
net alsof ze zo geweldig zijn wanneer ze niet op rantsoen zittenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En dan weer kijken naar saaie bewoners op nood rantsoen![]()
laat hem nog een laatste klontje verplaatsen en het probleem is opgelostquote:Op donderdag 7 september 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
Eggbert wil zijn nest in, hoort morgen de uitslag wel dan![]()
op het laatst doe je toch nog maar een paar klontjes of misschien maar 1 per laag?quote:Op donderdag 7 september 2006 02:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, maar dan redden ze het qua tijd niet !![]()
![]()
Ik snap trouwens niet waarom er nog niemand op het idee gekomen is om de suikerklonten een beetje vochtig te makenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nummer 5 die het vochtig maken opert
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
Als hij valt ligt de helft in het zwembad en hebben ze stenen te kort denk ik.
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof ze het nog binnen de overgebleven tijd zouden kunnen halen.
Laat dat 'bedenken' maar aan anderen over.
Een toren van 50 cm met 1 klontje per laag blijft nooit staan !quote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
als ze er 2minuten per klont overdoen niet nee
Nog eenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
Als hij valt ligt de helft in het zwembad en hebben ze stenen te kort denk ik.
Nope, het moet maandag worden en er moeten heel rap bewoners uitquote:Op donderdag 7 september 2006 02:13 schreef intoyou het volgende:
[..]
net alsof ze zo geweldig zijn wanneer ze niet op rantsoen zitten
ik ga de link opzoeken maar die blijft wel staanquote:Op donderdag 7 september 2006 02:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Een toren van 50 cm met 1 klontje per laag blijft nooit staan !![]()
De toren is op de juiste hoogte, Egbert komt aangesloft met 1 suikerklontje: "nog eentje toe".......quote:Op donderdag 7 september 2006 02:13 schreef Jammie het volgende:
Het zou toch wat zijn als Egbert wil komen helpen en tegen die toren aan stoot.![]()
Maar eerst neemt hij er nog eentjequote:Op donderdag 7 september 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
Eggbert wil zijn nest in, hoort morgen de uitslag wel dan![]()
Nee dan had een of andere stagaire nu het record.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou big brother dit ook eerst hebben uitgeprobeerd
Hoelang gaat dat duren denk je, elk klontje 1 seconde onder water houden of deels onder water houden? Ze hadden het bouwstenen principe aan moeten houden EN zeker niet verticaal gaan stapelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ja waarom maken ze ze nie een beetje vochtig?
Maar de ondergrond zal niet perfect egaal zijn..die staat op het (al) wankele onderbouwquote:Op donderdag 7 september 2006 02:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik ga de link opzoeken maar die blijft wel staan
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
De toren is op de juiste hoogte, Egbert komt aangesloft met 1 suikerklontje: "nog eentje toe".......
En dan laat ie em net zoals zijn sleutel pleurenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
De toren is op de juiste hoogte, Egbert komt aangesloft met 1 suikerklontje: "nog eentje toe".......
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:18 schreef LudoSanders het volgende:
En plots is de mus van domino D-day uit de dood opgestaan.
mhm, dit was meer cynisch bedoeld maar goed, dat bouwstenenverhaal daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 7 september 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoelang gaat dat duren denk je, elk klontje 1 seconde onder water houden of deels onder water houden? Ze hadden het bouwstenen principe aan moeten houden EN zeker niet verticaal gaan stapelen.
Of spastische trekjes.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:19 schreef Canisfire het volgende:
Semih zou toch maar opeens keihard moeten niezen![]()
En Egbert : Niet mee bemoeien niet mee bemoeien!!! Niemand!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:21 schreef toxikon het volgende:
en het wachten is op hilde : konssssssentraaasiie
zei die pyramidebouwer 3000 jaar geleden ook al (ook dit was al gemeld door iemandquote:Op donderdag 7 september 2006 02:21 schreef BB-King het volgende:
Die toren wordt steeds smaller... kan nooit lang goed gaan.
Als jij dit op een pyramide vindt lijken...quote:Op donderdag 7 september 2006 02:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
zei die pyramidebouwer 3000 jaar geleden ook al (ook dit was al gemeld door iemand)
ik zou Hillie ook ff in de keuken laten, elke trilling kan nu fataal zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 02:23 schreef intoyou het volgende:
Ik zou niet iedereen laten komen. Dan ben je gelijk je concentratie kwijt.
vertekening door de camera. dat ding is wel degelijk een piramide.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als jij dit op een pyramide vindt lijken...![]()
De toren hoefde toch 'alleen maar' 20 seconden te staan?quote:Op donderdag 7 september 2006 02:25 schreef Jammie het volgende:
Dadelijk moet hij nog van dat platform af.
Vertekening van de camera.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:27 schreef toxikon het volgende:
op mijn monitor is hij eral dus kappen en erafstappen zou ik zeggen
Ja, doet ie goed!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:27 schreef APK het volgende:Zelden iemand gezien die zijn zenuwen zo goed in bedwang kan houden!![]()
Ja is al gelukt dus.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:27 schreef svann het volgende:
[..]
De toren hoefde toch 'alleen maar' 20 seconden te staan?
En Micheline direct er achteraan: Shhhht!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:28 schreef latevogel het volgende:
haha ik moet plassen zegt ie dan ff
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vertekening door de camera. dat ding is wel degelijk een piramide.
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:29 schreef Canisfire het volgende:
Maar als ze nou dat guinness book of records halen he krijgen Semih en E-10 daar geen paar miljoen voor ?
Die tijd heeft hij ook nogquote:Op donderdag 7 september 2006 02:32 schreef BB-King het volgende:
Semih gaat er anderhalf uur over doen om van dit ding af te stappen.
Vrienden voor het leven... kan niet anders.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:34 schreef intoyou het volgende:
Zo hey, Etienne en Semih vliegen elkaar in de armen.
Shit.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:36 schreef PID61 het volgende:
telefoon ik hoor hem
whahahahhaa ze kan het nie laten....quote:Op donderdag 7 september 2006 02:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde, niemand wat van die wijn drinken he, Wat een alcoholiste is dat toch
Dan komt het hele team er natuurlijk in.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:36 schreef avonne het volgende:
Nou komt Etienne nooit meer van Semih af
Moeten ze samen op de foto en in het Guiness book
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:37 schreef toxikon het volgende:
ik vind dat semih een wip heeft verdiend micheline
ik had haar wijn verstopt achter de bank.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:37 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
whahahahhaa ze kan het nie laten....![]()
jaquote:Op donderdag 7 september 2006 02:37 schreef toxikon het volgende:
ik vind dat semih een wip heeft verdiend micheline
Nee, ze wil het voor haarzelf houwe, het was tenslotte voor haar onverklaarbare ziektebeeld zeg maarquote:Op donderdag 7 september 2006 02:37 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
whahahahhaa ze kan het nie laten....![]()
Misschien gebeurt dat nu welquote:Op donderdag 7 september 2006 02:39 schreef avonne het volgende:
Als het goed is moet nu een vertegenwoordiger van Guiness Book komen om het na te meten.
Dat is volgens mij hun regels omtrent vermelding in het boek.
AL-CO-HOLquote:Op donderdag 7 september 2006 02:41 schreef svann het volgende:
Wat hebben ze nu verdiend? Boodschappen?
Ach, het is sowieso geen record als er geen waarnemers van dat boek bij zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:42 schreef luciano het volgende:
hallo bopperssssssssssssss , denken jullie nou echt dat dit een WERELDRECORD is ? denk eens na slimpies .. met voldoende tijd + klontjes , kan zelfs stevie wonder dit ..... ze bedoelen een SINGLE TOREN hoor !!!!!!!!!!!!!
Zeker zeker, zonder haar stortte de hele wereld inquote:Op donderdag 7 september 2006 02:44 schreef BB-King het volgende:
Dat van Semih is best knap maar Hilde was wel de drijfveer achter deze prestatie.
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:44 schreef BB-King het volgende:
Dat van Semih is best knap maar Hilde was wel de drijfveer achter deze prestatie.
maar we houden toch allemaal vanelkaar?quote:Op donderdag 7 september 2006 02:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Zeker zeker, zonder haar stortte de hele wereld in![]()
Ah! Er is er tenminste nog één helder hier!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:42 schreef luciano het volgende:
hallo bopperssssssssssssss , denken jullie nou echt dat dit een WERELDRECORD is ? denk eens na slimpies .. met voldoende tijd + klontjes , kan zelfs stevie wonder dit ..... ze bedoelen een SINGLE TOREN hoor !!!!!!!!!!!!!
HEb je - of iemand anders - niet toevallig een caps van Etiene en Sem die elkaar stevig omhelzen? (dus vlak voor die van mij, was helaas te laat)quote:Op donderdag 7 september 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Beetje laat, maar ja..........![]()
Hoe die Hilde gisteren tegen Monique praatte, sorry maar ze is echt zo door de mand gevallen toen, hoe ze zo durfde te praten tegen haar, weet je wel...quote:Op donderdag 7 september 2006 02:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
maar we houden toch allemaal vanelkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |