Als jij dit op een pyramide vindt lijken...quote:Op donderdag 7 september 2006 02:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
zei die pyramidebouwer 3000 jaar geleden ook al (ook dit was al gemeld door iemand)
ik zou Hillie ook ff in de keuken laten, elke trilling kan nu fataal zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 02:23 schreef intoyou het volgende:
Ik zou niet iedereen laten komen. Dan ben je gelijk je concentratie kwijt.
vertekening door de camera. dat ding is wel degelijk een piramide.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als jij dit op een pyramide vindt lijken...![]()
De toren hoefde toch 'alleen maar' 20 seconden te staan?quote:Op donderdag 7 september 2006 02:25 schreef Jammie het volgende:
Dadelijk moet hij nog van dat platform af.
Vertekening van de camera.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:27 schreef toxikon het volgende:
op mijn monitor is hij eral dus kappen en erafstappen zou ik zeggen
Ja, doet ie goed!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:27 schreef APK het volgende:Zelden iemand gezien die zijn zenuwen zo goed in bedwang kan houden!![]()
Ja is al gelukt dus.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:27 schreef svann het volgende:
[..]
De toren hoefde toch 'alleen maar' 20 seconden te staan?
En Micheline direct er achteraan: Shhhht!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:28 schreef latevogel het volgende:
haha ik moet plassen zegt ie dan ff
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vertekening door de camera. dat ding is wel degelijk een piramide.
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:29 schreef Canisfire het volgende:
Maar als ze nou dat guinness book of records halen he krijgen Semih en E-10 daar geen paar miljoen voor ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |