Haha, inderdaad! Wel frappant dat het zaterdag 9/11 is...quote:Op donderdag 7 september 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:9 sept flashback
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:05 schreef toxikon het volgende:
[..]
hij is te druk bezig om zijn meester te dienen
Mwah, de twin towers afbreken naast de grote toren en de hoogte in, moet wel lukken hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 02:07 schreef Jammie het volgende:
Als hier nog 40 cm bij moet, gaan ze het niet redden.
redden ze makkelijkquote:Op donderdag 7 september 2006 02:07 schreef Jammie het volgende:
jawel hoor, je kan makkelijk een torentjebouwen van 50 klontjes op elkaar, als dat omvalt blijft dat dikke gedeelte toch wel staan(zoals ik eerder al zei )quote:Op donderdag 7 september 2006 02:07 schreef Jammie het volgende:
nee joh, maandagquote:Op donderdag 7 september 2006 02:06 schreef Jammie het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Wel frappant dat het zaterdag 9/11 is...
kom, we gaan met z'n allen blazenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:09 schreef PC eend het volgende:
Kunnen ze hem niet ff omdonderen, veel langre trek ik deze spanning niet
ergens op internet staat een suikerklontjesstapelwedstrijdverslag> 70cm hoogquote:Op donderdag 7 september 2006 02:10 schreef Jammie het volgende:
Kwee niet. Die toren is bovenaan al vrij smal en er moet nog iets minder dan de helft bovenop.
Ja, maar dan redden ze het qua tijd niet !quote:Op donderdag 7 september 2006 02:09 schreef toxikon het volgende:
[..]
jawel hoor, je kan makkelijk een torentjebouwen van 50 klontjes op elkaar, als dat omvalt blijft dat dikke gedeelte toch wel staan(zoals ik eerder al zei )
En dan weer kijken naar saaie bewoners op nood rantsoenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:11 schreef intoyou het volgende:
[..]
kom, we gaan met z'n allen blazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |