Ik wil met haar trouwen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
God?! Is ze stoned?!
Dat is echt erg hoor!
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makkelijk scoren hoor met zo'n titel
Jack is een over emotionele dude die een flink aantal mind fuck ups heeft.
Alsof je dan je ogen zo ver open kunt houden.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
God?! Is ze stoned?!
Dat is echt erg hoor!
Volgens ene Jelle uit het eerstejaar wel. Ik heb meerdere demonstraties daarvan gezien en hij stond niet strak van de pillen, maar van wiet..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof je dan je ogen zo ver open kunt houden.
Right, vraag me af wat hij dan gerookt heeft. Kleine rode oogjes zijn de norm.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Volgens ene Jelle uit het eerstejaar wel. Ik heb meerdere demonstraties daarvan gezien en hij stond niet strak van de pillen, maar van wiet..
![]()
Ik weet het niet! Of het was zijn eerste keer ofzo, ik was er in ieder geval bij en hij had dezelfde ogen als mevrouwtje daarboven.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Right, vraag me af wat hij dan gerookt heeft. Kleine rode oogjes zijn de norm.
Wij gaan niet trouwen, wij gaan naast elkaar wonenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef mordradead het volgende:
Roy, post een hele rits Jack foto's..... dan wil ze met je trouwen!!
Buurman!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wij gaan niet trouwen, wij gaan naast elkaar wonen
Sta jij stiekem te smoken met eerstejaars?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Of het was zijn eerste keer ofzo, ik was er in ieder geval bij en hij had dezelfde ogen als mevrouwtje daarboven.
Uiteraard!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sta jij stiekem te smoken met eerstejaars?
Ik heb welgeteld 4 vrouwen in mijn jaar, van de 160 eerstejaars.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef taart het volgende:
Ik tref het trouwens ook op school, ik zit in het gebouw van communicatie en journalistiek, wat dus erg in trek is bij vrouwen die een lust voor het oog zijn
In Zwolle? Een vriend van me zit daar ook op journalistiek.... hij is alleen in Groningen gaan wonen omdat Zwolle een kutstad isquote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef taart het volgende:
Ik tref het trouwens ook op school, ik zit in het gebouw van communicatie en journalistiek, wat dus erg in trek is bij vrouwen die een lust voor het oog zijn
nee Utrechtquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
In Zwolle? Een vriend van me zit daar ook op journalistiek.... hij is alleen in Groningen gaan wonen omdat Zwolle een kutstad is
ja dusquote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef Poit het volgende:
Digitale Communicatie te Utrecht??
wij 10 van de 80 bij Bouwkunde/Civiele Techniek/Verkeerskunde wat een topjaar dus!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 4 vrouwen in mijn jaar, van de 160 eerstejaars.
Ach, das toch in verhouding al 4 keer zo veel. Werktuigbouwkunde zuigt.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
wij 10 van de 80 bij Bouwkunde/Civiele Techniek/Verkeerskunde wat een topjaar dus!!!
ik heb er ook maar 5 in mijn klas, waarvan er een welquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 4 vrouwen in mijn jaar, van de 160 eerstejaars.
Watvoor opleiding doe jij dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef taart het volgende:
[..]
ik heb er ook maar 5 in mijn klas, waarvan er een welis. Maar in het hele gebouw is het 70% vrouw
.
Op mijn school sowieso erg weinig... gelukkig doet een andere vriend van mij PABO waar ik mooi kan buurten!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach, das toch in verhouding al 4 keer zo veel. Werktuigbouwkunde zuigt.
Digitale Communicatiequote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Watvoor opleiding doe jij dan?
Ik moet nog ff uitzoeken waar de communicatie en psychologie faculteiten hier zitten.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
Op mijn school sowieso erg weinig... gelukkig doet een andere vriend van mij PABO waar ik mooi kan buurten!
Oh wacht, lezen.quote:
Wiskunde practicaquote:Op donderdag 7 september 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een goede morgen vanuit LR007, de PC zaal op mijn faculteit. Mijn practicum is een saai wiskunde practicum, met computerberekeningen enzoGodver
alfa'squote:
Ben geen alfa, eerder een mix. Maar wiskunde is echt niet mijn ding. Nooit begrepen wat er zo leuk aan is, en zal het ook niet doen. Blij dat andere mensen dat werk op moeten knappen!quote:Op donderdag 7 september 2006 10:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
alfa's
Wiskunde is de ultieme wetenschap, het is pure logica(ik studeer het niet, want Sterrenkunde is gewoon leuker)
w00t dat doet jack bauer netjesquote:
hij moet wel, anders raakt zijn tijd op als hij ondertussen naar huis moet enzo, dan zou het geen 24 meer heten maar 36quote:Op donderdag 7 september 2006 11:32 schreef Laniboekje het volgende:
Jack Bauer heeft verdomme gewoon een handtasje...
Daar heb je dan serieus gewoon nog een goed punt ook!quote:Op donderdag 7 september 2006 11:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij moet wel, anders raakt zijn tijd op als hij ondertussen naar huis moet enzo, dan zou het geen 24 meer heten maar 36
daarom is die serie ook zo geniaal, ze denken overal aan!quote:Op donderdag 7 september 2006 11:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar heb je dan serieus gewoon nog een goed punt ook!
noot, je bent een BEEST!quote:Op donderdag 7 september 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ga opruimen. Kan iemand ff woorden bedenken die rijmen op 'feest'? Ik heb het nodig voor de C1000 slagzin
Jullie hebben de tijd tot ik thuis ben
Wat is dat?? staat tussen de rijmwoorden in elk gevalquote:geeest
Je hebt een DS, dus wacht op de Wii.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
KutMe vakantie loon staat er op : {IUk kan er twee dingen mee doen
Of een DS lite halen, of het appart zetten voor de Wii
WAT ZOU JIJ DOEN!
De Wii!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
WAT ZOU JIJ DOEN!
Dead Rising halenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
WAT ZOU JIJ DOEN!
Jij hebt geen schuld met een looptijd van nu nog 29 jaarquote:Op donderdag 7 september 2006 12:54 schreef peristilius het volgende:
Ach, jij hoeft tenminste geen huur te betalen.
Als ik klaar ben met studeren heb ik wel een aardige schuld.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij hebt geen schuld met een looptijd van nu nog 29 jaar
Dat heb ik er ook nog bijquote:Op donderdag 7 september 2006 13:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met studeren heb ik wel een aardige schuld.
Ding ziet er iig niet uitquote:Op donderdag 7 september 2006 17:01 schreef Roi het volgende:
'K heb een Sony Ericsson k800i gekocht, ganz geil!
[afbeelding]
w810i inmiddels lieve mordraquote:Op donderdag 7 september 2006 18:17 schreef mordradead het volgende:
Echte kwaliteitsusers hebben meer dan 10k posts en een w800i. Of niet GD?
verschil moet er zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 18:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
Baas boven baas natuurlijk he.
dat is de w800i...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Of die of die oranje met witte.
w800, die heeft mijn maquote:Op donderdag 7 september 2006 18:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Of die of die oranje met witte.
Ik ook, welke heb jij?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:32 schreef mordradead het volgende:
nou en, ik heb nu toch een laptopt
Ha, daar hebben we Hans.quote:Op vrijdag 8 september 2006 07:22 schreef Gamedemon het volgende:
smorgens
yep en daar gaat hans, zum badkamer en dan zum werkquote:
En ik zum school hans.quote:Op vrijdag 8 september 2006 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
yep en daar gaat hans, zum badkamer en dan zum werk
quote:
Daarom heb ik CSI er ook bij gezet natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:58 schreef RaymanNL het volgende:
RoyNiet alles in het leven bestaat uit Fok!
![]()
Nouja ....
Scherpquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom heb ik CSI er ook bij gezet natuurlijk
Dan komt dr ware aard naar boven jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:02 schreef Chanty87 het volgende:
Stak Lani gewoon d'r middelvinger naar mij op
Viel me net pas op.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:11 schreef Chanty87 het volgende:
PHP scriptjeDat je daar nu pas achterkomt zeg!
![]()
quote:Geregistreerd op: zondag 16 januari 2005 @ 12:46
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb al 12021 posts.
I need to get a life
[..]
idd Notorious_Royquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:13 schreef peristilius het volgende:
Ja, mensen met veel posts zijn triest.
Die moet afkicken.quote:
school terug moequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:31 schreef capibar het volgende:
kamp terug moe
quote:
Oei, ik moet mijn geld een beetje onder controle houden, geef al te veel geld uit, ik ben nu arme student.quote:
mede laptop bezitterquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:23 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook een arme student en heb net een laptop gekocht![]()
En ik heb toch geen xbox
Overigens heb ik zojuist Advance Wars 2 verkocht voor een grote zak loempia's!!!
en wel zo netjes om andermans bandbreedte niet te verspillen met nutteloze plaatjes.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:38 schreef mordradead het volgende:
Geen avatar = stoer
Mijn laptop gaat nog 20 minuten mee op de accuquote:
http://forum.fok.nl/misc/usericon_managerquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:13 schreef moomoo het volgende:
[..]
en wel zo netjes om andermans bandbreedte niet te verspillen met nutteloze plaatjes.
hip, hoelang heb je hem al?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn laptop gaat nog 20 minuten mee op de accu
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/usericon_manager
Gelukkig heb ik ook m'n eigen webspace hè.
Meer dan 100kB is niet eens toegestaan voor zover ik weet... En er is er altijd wel iemand die dan gaat klikken in het Meldtopic te grote webicons deel 2quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:48 schreef moomoo het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel dat mensen die hier het forum op komen soms wel 400kb aan avs mogen binnenhalen. voor de modemgebruikers onder ons is dat een flinke klap![]()
ja ok, maar er staan zo 10 verschillende avs op elke pagina.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Meer dan 100kB is niet eens toegestaan voor zover ik weet... En er is er altijd wel iemand die dan gaat klikken in het Meldtopic te grote webicons deel 2![]()
Ik heb lekker 3 jaar garantie + verzekering voor schade en diefstal.quote:
Heb het ook meerdere malen aan een FA gemeld, maar die doen er niks aan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Meer dan 100kB is niet eens toegestaan voor zover ik weet... En er is er altijd wel iemand die dan gaat klikken in het Meldtopic te grote webicons deel 2![]()
Helaas zit er op een accu max 1/2 jaarquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb lekker 3 jaar garantie + verzekering voor schade en diefstal.
waar heb je dat geregeld en hoe duur is dat? ik moet mijne ook nog verzekeren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb lekker 3 jaar garantie + verzekering voor schade en diefstal.
Altijd Roy, je kent mequote:Op zaterdag 9 september 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
We beginnen de dag weer met kwaliteit zie ik wel
PSP doet het slecht in japan.. IGN:"ECHT NIET! PSP games verkopen tig keer beter dan 360 games"...quote:DS Owns Japanese PSP Sales in July
Unit vs. unit sales aren't even close, but it isn't as bad as it sounds.
by Jeremy Dunham
September 8, 2006 - According to the latest reports from Enterbrain/ Famitsu's official data service, the month of July wasn't a very competitive one in regards to Japanese "PSP vs. DS" software sales. Of the top 50 selling games in that region for the month, nine of them were PSP titles against 23 games for the DS.
An even more telling statistic? Six of the top 10 Japanese sellers were released for Nintendo's Dual-Screen handheld system (in fact, four of the top five), while the highest spot that a PSP game could manage was #16 (Tekken: Dark Resurrection).
Does this make the situation dire for Japanese PSP fans? No, not really. Of the nine games sold in the top 50, more than 410,000 units were moved between them. Those are strong sales for a typically-slow summer month. PSP software also outsold next-gen games in the Land of the Rising Sun, as unit-for-unit, PSP games outsold Xbox 360 by a ratio of more than 13 to 1.
Al jaren zoquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:52 schreef MMaRsu het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
lol
#15 Strolie75
#17 Notorious_Roy
#20 Chocobo
ziekquote:
Maar jij bent geen mod ... euh crew... euh... shitquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:42 schreef Tain het volgende:
[..]
ziek
#431 Tain 18472
valt nog heel erg mee dan
ik ontkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar jij bent geen mod ... euh crew... euh... shit
Ze houden hier een buurtfeestquote:Op zondag 10 september 2006 00:06 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus die paupers boven mij houden een dik feest met hardstyle muziek terwijl ik een aardige thriller op tv zit te kijken.
Geloof me, een 6.1 op IMDB is echt niet laag.quote:Op zondag 10 september 2006 01:45 schreef MMaRsu het volgende:
Chanty
Ik ga ff Dead Rising spelen, veel plezier nog met BW.
vanavond http://www.imdb.com/title/tt0325596/ gezien, vond het een goede film ondanks de lage rating op IMDB.
![]()
![]()
Geniale film..quote:
Aardbeien ijs met slagroomquote:Op zondag 10 september 2006 20:01 schreef Poit het volgende:
Wat voor ijs?? En waar is de mijne?
als ik ergens amazing zie staan moet ik aan steve irwin denkenquote:
crikeyquote:Op zondag 10 september 2006 20:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als ik ergens amazing zie staan moet ik aan steve irwin denken
R.I.Pquote:Op zondag 10 september 2006 20:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als ik ergens amazing zie staan moet ik aan steve irwin denken
Nee, niet.quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef Chanty87 het volgende:
Moving on...
quote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
Wie wil deze GIF ff voor mij resizen naar 60x60 150kb max?
http://requiemforadream.ytmnd.com/
Wii WiLL NeVer F0RgEt!!!!11!!§1111§§1§±!1§!!±11±11§1!!12222223432!!!@!#!#!313123423quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef Chanty87 het volgende:
Moving on...
quote:Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef capibar het volgende:
[..]
Wii WiLL NeVer F0RgEt!!!!11!!§1111§§1§±!1§!!±11±11§1!!12222223432!!!@!#!#!313123423
Er reden geen treinen tussen Enschede en Almelo, dus ik moest eerst met de bus in Almelo zien te komen om vervolgens met de trein verder te gaan, dat was pas kut.quote:Op zondag 10 september 2006 17:50 schreef Laniboekje het volgende:
Echt he... zaken als NS, bussen en zelfs vliegtuigen kunnen ook nooit eens op tijd reizen. Mijn pa zou om 15.50u al op Schiphol staan en nu is hij nog niet geland. Niet dat het een groot probleem is omdat ik ze alleen hoef op te pikken op het station, maar dan nog...
Heel mijn tijdsplanning natuurlijk weer door de war!
FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef peristilius het volgende:
Waarom openen de topics die je aanklikt in MyAT in een nieuw venster?
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef peristilius het volgende:
Waarom openen de topics die je aanklikt in MyAT in een nieuw venster?
Top, brave Tain.quote:
Van mij ook, wat een kleur zeg.quote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
woei al mijn berichten hebben een geile achtergrondkleur.
Ik heb nogsteeds de kotsgele oude layoutquote:Op zondag 10 september 2006 23:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Van mij ook, wat een kleur zeg.
Ik hoef pas om 13:45 te beginnen, das ook wel redelijk okayquote:Op maandag 11 september 2006 10:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heerlijk om op maandag vrij te zijn.
Goeiemorgen, is alles nog gelukt gister met het ophalen? Hoe laat was paps uiteindelijk thuis?quote:Op maandag 11 september 2006 11:39 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me.
Hij was uiteindelijk om 20.30u weer in Breda i.p.v. 17.30u.quote:Op maandag 11 september 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeiemorgen, is alles nog gelukt gister met het ophalen? Hoe laat was paps uiteindelijk thuis?
Wow, spanning en sensatie in Breda hoorquote:Op maandag 11 september 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hij was uiteindelijk om 20.30u weer in Breda i.p.v. 17.30u.
Nog wel iets tofs meegemaakt, ik was zo op weg naar het Centraal Station en ineens kwam achter me echt snoeihard een politiewagen aanrijden. Sirenes, zwaailichten en alles... Dus ik braaf als ik ben, ga aan de kant, maar dan wel met een spectaculaire draai aan het stuur. Vond ik wel vet en de agent zwaaide even vriendelijk.
![]()
En ik heb vandaag een zelfstudiedag, het enige probleem is dat het niet zo wil lukken.
Uhhuh, je moest eens weten!quote:Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow, spanning en sensatie in Breda hoor
Nou, er zit wel een stok achter de deur want als ik het morgen niet af heb dan kunnen mijn studiegenootjes ook niet verder. Dat soort redenen helpen mij altijd om toch even door te gaan.quote:Op maandag 11 september 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
En zelfstudie zo aan het begin van een periode is altijd lastig, lukt mij ook nooit
Ah, das wel beter. Een deadline zorgt er meestal wel voor dat ik ga werken, zeker als anderen er ook van afhankelijk zijnquote:Op maandag 11 september 2006 11:51 schreef Laniboekje het volgende:
Nou, er zit wel een stok achter de deur want als ik het morgen niet af heb dan kunnen mijn studiegenootjes ook niet verder. Dat soort redenen helpen mij altijd om toch even door te gaan.
Kortom je hebt 250 euro meer betaald voor een wat mooier designquote:Op maandag 11 september 2006 12:58 schreef Roi het volgende:
Yep, echt mooi dingetje
Voor 325 via het Segaforum.
Hij speelt helaas geen PAL DVD's af, wel gewoon alle CD's.
Tis wel een mooi apparaat idd en had hem ook liever willen hebben dan mijn Cube, maar niet met dat prijs verschilquote:
236 euroquote:Op maandag 11 september 2006 12:58 schreef Roi het volgende:
Yep, echt mooi dingetje
Voor 325 via het Segaforum.
Hij speelt helaas geen PAL DVD's af, wel gewoon alle CD's.
Ten eerste, heb je gezien hoe die doos eruit zietquote:
Roi soms ben je echt gekquote:
Vond je dat praktisch?quote:Op maandag 11 september 2006 13:46 schreef BMH het volgende:
Ik had avatars uitgezet.. Nu zie ik ze weer.... :S
Bij progames verkopen ze 'm voor 600quote:Op maandag 11 september 2006 13:11 schreef Roi het volgende:
[..]
Ten eerste, heb je gezien hoe die doos eruit ziet
Ten tweede, wat denk je dat de verzendkosten zijn van zoiets om uit Japan te laten sturen?
Ten derde, Paypal
Ach heb nooit last van avatars.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |