Ik wil met haar trouwen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
God?! Is ze stoned?!
Dat is echt erg hoor!
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makkelijk scoren hoor met zo'n titel
Jack is een over emotionele dude die een flink aantal mind fuck ups heeft.
Alsof je dan je ogen zo ver open kunt houden.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
God?! Is ze stoned?!
Dat is echt erg hoor!
Volgens ene Jelle uit het eerstejaar wel. Ik heb meerdere demonstraties daarvan gezien en hij stond niet strak van de pillen, maar van wiet..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alsof je dan je ogen zo ver open kunt houden.
Right, vraag me af wat hij dan gerookt heeft. Kleine rode oogjes zijn de norm.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Volgens ene Jelle uit het eerstejaar wel. Ik heb meerdere demonstraties daarvan gezien en hij stond niet strak van de pillen, maar van wiet..
![]()
Ik weet het niet! Of het was zijn eerste keer ofzo, ik was er in ieder geval bij en hij had dezelfde ogen als mevrouwtje daarboven.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Right, vraag me af wat hij dan gerookt heeft. Kleine rode oogjes zijn de norm.
Wij gaan niet trouwen, wij gaan naast elkaar wonenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef mordradead het volgende:
Roy, post een hele rits Jack foto's..... dan wil ze met je trouwen!!
Buurman!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wij gaan niet trouwen, wij gaan naast elkaar wonen
Sta jij stiekem te smoken met eerstejaars?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Of het was zijn eerste keer ofzo, ik was er in ieder geval bij en hij had dezelfde ogen als mevrouwtje daarboven.
Uiteraard!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sta jij stiekem te smoken met eerstejaars?
Ik heb welgeteld 4 vrouwen in mijn jaar, van de 160 eerstejaars.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef taart het volgende:
Ik tref het trouwens ook op school, ik zit in het gebouw van communicatie en journalistiek, wat dus erg in trek is bij vrouwen die een lust voor het oog zijn
In Zwolle? Een vriend van me zit daar ook op journalistiek.... hij is alleen in Groningen gaan wonen omdat Zwolle een kutstad isquote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef taart het volgende:
Ik tref het trouwens ook op school, ik zit in het gebouw van communicatie en journalistiek, wat dus erg in trek is bij vrouwen die een lust voor het oog zijn
nee Utrechtquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
In Zwolle? Een vriend van me zit daar ook op journalistiek.... hij is alleen in Groningen gaan wonen omdat Zwolle een kutstad is
ja dusquote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef Poit het volgende:
Digitale Communicatie te Utrecht??
wij 10 van de 80 bij Bouwkunde/Civiele Techniek/Verkeerskunde wat een topjaar dus!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 4 vrouwen in mijn jaar, van de 160 eerstejaars.
Ach, das toch in verhouding al 4 keer zo veel. Werktuigbouwkunde zuigt.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
wij 10 van de 80 bij Bouwkunde/Civiele Techniek/Verkeerskunde wat een topjaar dus!!!
ik heb er ook maar 5 in mijn klas, waarvan er een welquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 4 vrouwen in mijn jaar, van de 160 eerstejaars.
Watvoor opleiding doe jij dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef taart het volgende:
[..]
ik heb er ook maar 5 in mijn klas, waarvan er een welis. Maar in het hele gebouw is het 70% vrouw
.
Op mijn school sowieso erg weinig... gelukkig doet een andere vriend van mij PABO waar ik mooi kan buurten!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach, das toch in verhouding al 4 keer zo veel. Werktuigbouwkunde zuigt.
Digitale Communicatiequote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Watvoor opleiding doe jij dan?
Ik moet nog ff uitzoeken waar de communicatie en psychologie faculteiten hier zitten.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
Op mijn school sowieso erg weinig... gelukkig doet een andere vriend van mij PABO waar ik mooi kan buurten!
Oh wacht, lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |