abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 september 2006 @ 23:18:30 #201
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41568266
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat een triest gedoe weer zeg. Van die mensen die nooit in het voetbal forum posten maar na twee bevliegingen van Robin van Persie het nederlands elftal weer de hemel in schrijven.

En op voetbal gebied deed Kuyt echt niks goed. Ja hij knapte veel werk op voor het middenveld en de verdediging. Maar dan kan je Jaap Stam ook wel links voor zetten. Die zal dan ook veel werk opknappen. We hebben gewoon iemand die goed kan voetballen nodig linksvoor.
OMG

Tis het niet waard om hierop in te gaan...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_41568268
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Waris3 het volgende:

[..]

*KUCHKUCHKLUIVERTHOESTHOEST*
Welk gedeelte van "nagenoeg" begreep je niet?
pi_41568276
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:14 schreef Staanplaats het volgende:
Wat is voetballend niet zo heel goed. Werd van Hooijdonk ook verweten. Maar als je er gewoon 25 in schiet ben je toch gewoon een heel goede voetballer?
Nee, dan neem je goede vrije trappen, waar elke mongool goed in zou kunnen zijn wanneer je er 24/7 op oefent; heel knap, maar niet bijzonder goed voetballend gezien.

Werklust is prima, maar wat Kuijt doet is draven over het hele veld, waarmee je veel energie verspild, en veel gaten dichtloopt. Dat is teveel.
pi_41568316
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Sorry maar ik moet telkens lachen als ik de woorden technicus en Yildrim samen zie
...Wereldkampioen vrije trappen? Voor Zidane? Hallóóó?...
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41568332
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:19 schreef Waris3 het volgende:

[..]

...Wereldkampioen vrije trappen? Voor Zidane? Hallóóó?...
Zie reactie BliksemSchigt
pi_41568336
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Waris3 het volgende:
Ja, maar hij is geen sprankelende technicus à la Robben, van Persie, Yildirim-zonder-puntjes...
Wat is het rendement van hun dan? Ook van Persie na dan?

Dat is wat ik bedoel je hebt spelers die een heel hoog niveau techniek hebben, maar wat helpen zijn hun ploeg nou echt?

Kuijt is geen echte stylist, maar ook geen houte klaas. Zag die omhaal, daar 'droop' toch ook de klasse vanaf? Zoals vele dat zo graag zien, of niet dan?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_41568341
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Welk gedeelte van "nagenoeg" begreep je niet?
Heb jij het woord "ironie" weleens opgezocht in het woordenboek?
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41568364
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Heb jij het woord "ironie" weleens opgezocht in het woordenboek?
Ja... en nu mag jij mij uitleggen hoe dat op jouw post van toepassing is

Eigenlijk spotte je maar met Kluivert en bedoelde je hem helemaal niet?
pi_41568374
van Gaal
  woensdag 6 september 2006 @ 23:21:34 #210
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41568400
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zet je bril gewoon af; dat kan ik ook hoor. Aanvallend bracht Huntelaar weinig, voetballend bracht Huntelaar veel. Veel in de bal komen, veel aanspeelbaar zijn. Kreeg zeer weinig goede ballen voor de goal, met name dankzij Kuijt. Kreeg weinig overtredingen mee.

Kuijt deed tot de wissel van Huntelaar echt niks goed. Echt helemaal niets. Als je dat niet ziet, dan ben je echt niet objectief.
Jezus nog zo'n triest figuur! Zet je Ajax bril eens af!

Huntelaar liet bijna elke bal van z'n voet springen, hij liep tevens telkens de verkeerde kant. Ik vindt Huntelaar een topspits maar de laatste 2 wedstrijden waren slecht, zeer slecht.

Kuijt knapte zowel aanvallen als op het middenveld heel veel op, daarnaast had ie nog een paar leuke acties en een goal.
pi_41568409
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nee, dan neem je goede vrije trappen, waar elke mongool goed in zou kunnen zijn wanneer je er 24/7 op oefent; heel knap, maar niet bijzonder goed voetballend gezien.

Werklust is prima, maar wat Kuijt doet is draven over het hele veld, waarmee je veel energie verspild, en veel gaten dichtloopt. Dat is teveel.
En toch heeft van Hooijdonk het heel ver geschopt en is hij heel vaak bepalend geweest voor zijn ploeg. Dan kan je dat bagataliseren dat elke mongool het kan, maar waarom is het voor de meeste profs al te veel gevraagd om een vrije trap gevaarlijk op goal te schieten of een behoorlijke bal in de pot te geven?
pi_41568417
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Wat is het rendement van hun dan? Ook van Persie na dan?

Dat is wat ik bedoel je hebt spelers die een heel hoog niveau techniek hebben, maar wat helpen zijn hun ploeg nou echt?
Momenteel niet veel, omdat ze nog niet veel gespeeld hebben, maar als je ze een paar wedstrijden laat staan en lekkere acties laat maken, komt dat echt wel.
quote:
Kuijt is geen echte stylist, maar ook geen houten klaas. Zag die omhaal, daar 'droop' toch ook de klasse vanaf? Zoals velen dat zo graag zien, of niet dan?
Ja, dit is waar, hier heb ik niets tegen in te brengen.
pi_41568454
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:21 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

En toch heeft van Hooijdonk het heel ver geschopt en is hij heel vaak bepalend geweest voor zijn ploeg. Dan kan je dat bagataliseren dat elke mongool het kan, maar waarom is het voor de meeste profs al te veel gevraagd om een vrije trap gevaarlijk op goal te schieten of een behoorlijke bal in de pot te geven?
Daarom vond ik het ook zo lekker dat van Persie gewoon drie keer vies roste
pi_41568511
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja... en nu mag jij mij uitleggen hoe dat op jouw post van toepassing is

Eigenlijk spotte je maar met Kluivert en bedoelde je hem helemaal niet?
*zucht* Nee, eigenlijk probeerde ik op subtiele wijze duidelijk te maken dat je mijn kont mag likken. Nou goed?

De hele stijl van mijn post, inclusief "*HOESTHOEST...KUCHKUCH*" was toch spottend, man.

Edited to add: Sorry voor driedubbele post
  woensdag 6 september 2006 @ 23:24:18 #215
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_41568530
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef Bep het volgende:

[..]

En maar zeuren en maar zeiken , Hollander
Ik ben Nederlander en geen Hollander en het was geen goeie wedstrijd.Punt.
Je bent nog te opgewonden van de doelpunten, je rose brilletje gaat ook nog wel af, wees gerust.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_41568532
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Jezus nog zo'n triest figuur! Zet je Ajax bril eens af!
Makkelijk hoor Heitinga dramatisch, Babel moet aan z'n aannames werken.
quote:
Huntelaar liet bijna elke bal van z'n voet springen, hij liep tevens telkens de verkeerde kant. Ik vindt Huntelaar een topspits maar de laatste 2 wedstrijden waren slecht, zeer slecht.
Huntelaar boodt zich veel aan en zocht de kaats. Dat het af en toe mislukt kan. Ik zeg ook niet dat het geweldig was, maar slecht was anders. Ballen voor de goal heeft ie echt niet gehad.
quote:
Kuijt knapte zowel aanvallen als op het middenveld heel veel op, daarnaast had ie nog een paar leuke acties en een goal.
Fantastisch dat ie zoveel draaft; maar daarvoor hebben we verdedigers en middenvelders. Een linksbuiten moet linksbuiten staan en niet rechtsachterin, linksachterin en elk gat dichtlopen. EN GEBRUIK JE LINKERBEEN EENS!!! Laatste kwartier was dan wel weer redelijk to be honest.

Overigens vond ik De Jong sterker dan verwacht spelen. Niet super, maar op basis van wat ik verwachtte echt behoorlijk. Veel rust, paar kleine foutjes.
pi_41568536
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alleen in de samenvatting zag ik al 3 goede acties van Kuyt......

Natuurlijk had hij ook slechte passes, maar deze wedstrijd ging gewoon 90% goed, en de dingen die niet goed gingen kwamen ook doordat hij slecht werd aangespeeld door oa. van Bronckhorst of Sneijder, en het is niet gek dat hij zoveel naar binnentrekt heh, als je een rechtsbenige speler op links zet.......

Huntelaar heb ik de gehele wedstrijd maar amper gezien, die heeft zich goed verscholen, nutteloze loopacties, stond continu in de dekking etc.

(Neemt niet weg dat ze Huntelaar wel vaker mogen opzoeken hoor).

Zeg het gewoon dat je een hekel hebt aan Kuyt omdat het een (ex)Feyenoorder is, maar objectief kan ik je in ieder geval niet noemen, Kuyt viel deze wedstrijd zó op in positieve zin dat het je onmogelijk ontgaan kan zijn dat hij veel goede dingen heeft laten zien vandaag.

Echt schromelijk overdreven dat Kuyt werkelijk alles fout deed.
Jij hebt de samenvatting gezien ik de hele wedstrijd.
lollig
pi_41568564
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef Waris3 het volgende:

[..]

*zucht* Nee, eigenlijk probeerde ik op subtiele wijze duidelijk te maken dat je mijn kont mag likken. Nou goed?

De hele stijl van mijn post, inclusief "*HOESTHOEST...KUCHKUCH*" was toch spottend, man.

Edited to add: Sorry voor driedubbele post
Spottend?

En dat noem jij ironie?

pi_41568573
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Huntelaar boodt zich veel aan en zocht de kaats. Dat het af en toe mislukt kan. Ik zeg ook niet dat het geweldig was, maar slecht was anders. Ballen voor de goal heeft ie echt niet gehad.
[..]

Fantastisch dat ie zoveel draaft; maar daarvoor hebben we verdedigers en middenvelders. Een linksbuiten moet linksbuiten staan en niet rechtsachterin, linksachterin en elk gat dichtlopen. EN GEBRUIK JE LINKERBEEN EENS!!! Laatste kwartier was dan wel weer redelijk to be honest.

Overigens vond ik De Jong sterker dan verwacht spelen. Niet super, maar op basis van wat ik verwachtte echt behoorlijk. Veel rust, paar kleine foutjes.
Moet je ook maar geen rechtsbenige speler op links zetten...
pi_41568586
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:21 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Omdat ze lui zijn. Waarom zou het direct geweldig zijn?

Echt; als serieus elke speler een uur langer per dag zou trainen op links en rechts en op schieten op de goal, dan scoren ze veel meer en komen de passes allemaal stuk voor stuk beter aan.
pi_41568595
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zet je bril gewoon af; dat kan ik ook hoor. Aanvallend bracht Huntelaar weinig, voetballend bracht Huntelaar veel. Veel in de bal komen, veel aanspeelbaar zijn. Kreeg zeer weinig goede ballen voor de goal, met name dankzij Kuijt. Kreeg weinig overtredingen mee.

Kuijt deed tot de wissel van Huntelaar echt niks goed. Echt helemaal niets. Als je dat niet ziet, dan ben je echt niet objectief.
Tot nu toe ben ik alleen maar kritisch geweest op Kuijt in het Nederlands Elftal, maar ik vond hem vandaag toch goed spelen! Een paar passjes werden geblokkeerd, dat is zijn schuld nou niet zo. Verder door zijn 'gedraaf' heeft ie veel ballen veroverd, en ook in de verdediging was ie nuttig. Ik snap niet dat mensen zeggen dat ie het slecht gedaan heeft.
pi_41568602
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:25 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Spottend? Dus je bedoelt Kluivert niet?

Nee, ik bedoel je oma.

pi_41568604
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:25 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Moet je ook maar geen rechtsbenige speler op links zetten...
Waarom kan Van Persie het dan wel?
  woensdag 6 september 2006 @ 23:26:26 #224
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41568623
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Met jou valt niet te praten blijkbaar....

Kuijt is GEEN linkerspits!!! Toch was hij er telkens en ook zeer vaak op het middenveld! Dat heet WERKEN voor je teamgenoten.
pi_41568626
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Echt; als serieus elke speler een uur langer per dag zou trainen op links en rechts en op schieten op de goal, dan scoren ze veel meer en komen de passes allemaal stuk voor stuk beter aan.
Laten ze dat dan eens doen! We willen toch mooie technische spelers zien, of niet?
pi_41568627
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:25 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel je oma.

Ik ben blij dat je zelf weet wat ironie betekent
  woensdag 6 september 2006 @ 23:26:36 #227
154193 TheYoung1
pi_41568633
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:53 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Jij hebt zeker alleen het begin van de tweede helft gezien?
Nee hoor, ik heb door het hele drama heengezeten. Jij hebt zeker alleen de doelpunten gezien he.
Patat, dat is het!!
pi_41568644
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:24 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Ik ben Nederlander en geen Hollander en het was geen goeie wedstrijd.Punt.
Je bent nog te opgewonden van de doelpunten, je rose brilletje gaat ook nog wel af, wees gerust.
ZEKER WETEN DAT JIJ EEN RESERVEBELG BENT

Edit: jaaaaaaaaaaaaaaaa hoor, een Limburger

"Ik ben geen hollander". . Triest.
Kutkloon.
pi_41568653
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je zelf weet wat ironie betekent
Ik ben verbaasd dat je niet inziet dat Kluivert 38 goals meer in Oranje gemaakt heeft dan je oma...
pi_41568682
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:24 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Jij hebt de samenvatting gezien ik de hele wedstrijd.
Ik heb ook de volle 90 minuten gezien hoor, alleen ik ben niet zo'n type waarbij Huntelaar nooit iets fout kan doen, en Kuyt altijd onvoldoende presteerd, no matter what.

Iets met een Ajax gekleurde bril ofzo......
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_41568692
quote:

[..]

Omdat van Persie een mooie technicus is en Kuyt een bikkelaar.
pi_41568711
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Ik ben verbaasd dat je niet inziet dat Kluivert 38 goals meer in Oranje gemaakt heeft dan je oma...
Dat heb ik ook nooit ontkend
pi_41568728
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Limburgers zijn geen Hollanders, dat is nu eenmaal waar.
Willy Dullens ftw!
pi_41568737
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Met jou valt niet te praten blijkbaar....

Kuijt is GEEN linkerspits!!! Toch was hij er telkens en ook zeer vaak op het middenveld! Dat heet WERKEN voor je teamgenoten.
Een linksbuiten moet geen gaten gaan dichtlopen voor medespelers. Een linksbuiten moet linksbuiten staan, acties maken en voorzetten geven. Als je iemand linksbuiten wil hebben die werkt voor zijn teamgenoten kan je beter Jaap Stam of Boulharouz linksvoor zetten.
lollig
pi_41568757
quote:

[..]

We hebben het over profs, als ze dit niet over hebben is het veelzeggend. Van Hooijdonk had het wel en heeft er heel rendement mee gehaald. Zie hier het verschil. Het is 'geweldig' omdat van Hooijdonk zich onderscheidde ten opzichte van zijn collega's..die het aspect gewoon minder goed beheersen.

Uiteindelijk draait het gewoon om de goals en dan is het goed opendraaien, snel aannemen etc allemaal niet eens zo belangrijk.
pi_41568759
quote:

[..]

Van Persie is twee-benig.

Huntelaar zou ook niet volledig tot z'n recht komen op links.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_41568764
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Een linksbuiten moet geen gaten gaan dichtlopen voor medespelers. Een linksbuiten moet linksbuiten staan, acties maken en voorzetten geven. Als je iemand linksbuiten wil hebben die werkt voor zijn teamgenoten kan je beter Jaap Stam of Boulharouz linksvoor zetten.
Damn wat een onzin zeg......
pi_41568765
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit ontkend
Heeft Nederland dan geen behoefte aan scorend vermogen? Ja, Huntelaar scoort MINSTENS één keer per wedstrijd, maar dat komt er vooralsnog niet uit in het Nederlands Elftal.
  woensdag 6 september 2006 @ 23:29:43 #239
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_41568772
Kuyt en Van Persie de echte bikkels van Oranje.

Heitinga en de Jong...plz plz go home. Het niveau is echt TE SLECHT voor woorden.

Och en die Stuntelaar. Wat een begrip he? Wat een goaltjesdief.

Ruud, je mag je helemaal suf lachen om dergelijk slecht selectiebeleid
  woensdag 6 september 2006 @ 23:29:57 #240
154193 TheYoung1
pi_41568781
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:26 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ja en?! Het heet toch ook niet het Limburgs elftal maar het Nederlands elftal? Wat is je punt?
Dweep.....
Patat, dat is het!!
pi_41568789
quote:

[..]

Volgende wedstrijd komt Robben terug en dan kunnen jullie eindelijk je mond houden...
pi_41568814
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Damn wat een onzin zeg......
Goed argument, nu ben ik helemaal uitgelult.
lollig
  woensdag 6 september 2006 @ 23:30:44 #243
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41568824
quote:

[..]

Bullshit. Moet je daar geen speler ala Kuijt neerzetten. Daar kan Kuijt niks aan doen.
pi_41568845
Mensen de groeten
pi_41568851
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Bullshit. Moet je daar geen speler ala Kuijt neerzetten. Daar kan Kuijt niks aan doen.
kijk twee posts boven je
pi_41568864
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook thuislaten die Kuijt. Want hij loopt alleen maar andere spelers in de weg en doet niet wat een linksbuiten moet doen.
lollig
pi_41568871
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Heeft Nederland dan geen behoefte aan scorend vermogen?
Juist wel.... ook dat heb ik nooit ontkend. Ik heb alleen aangegeven dat jij mensen op noemt die het ook niet waarmaken of niet meer waarmaken
  woensdag 6 september 2006 @ 23:31:58 #248
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41568877
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef Waris3 het volgende:

[..]

kijk twee posts boven je
Ja je hebt gelijk maar die 2 hebben zo'n dikke Ajax bril op, te zielig.
pi_41568881
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:29 schreef Nyrem het volgende:
Kuyt en Van Persie de echte bikkels van Oranje.

Heitinga en de Jong...plz plz go home. Het niveau is echt TE SLECHT voor woorden.

Och en die Stuntelaar. Wat een begrip he? Wat een goaltjesdief.

Ruud, je mag je helemaal suf lachen om dergelijk slecht selectiebeleid
Net als Clarence, Edgar, Patrick, Roy, Pierre, Wilfred en Barry...
pi_41568891
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Goed argument, nu ben ik helemaal uitgelult.
Blij toe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')