Dat laat ik lekker aan me voorbij gaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:
Over een half uur dee analyse maar eerst Hart van Nederland. Oh nee eerst reclame
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:34 schreef Rekkie het volgende:
Heitinga --> afvoeren, paspoort afpakken
Wat doe je dan in een subforum dat "Voetbal" heet....quote:Op woensdag 6 september 2006 22:35 schreef Chadi het volgende:
kut voetbal weer
Ik meld me vrijwillig aanquote:Op woensdag 6 september 2006 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
plan
wie gaat er naar verdonk![]()
Omgekochte wedstrijd... moet wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
En waarom staat duitsland met 13 - 0 voor
Zo'n bikkel is het nu eenmaalquote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef trepper het volgende:
Waarom kwam Boularouz erin die was toch ziek?
Een zieke Boelie is nog altijd 3x beter dan een 100% fitte Heitinga...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef trepper het volgende:
Waarom kwam Boularouz erin die was toch ziek?
Ga je nu weer terug naar PUB om daar te leren gewoon de namen van mensen te noemen i.p.v. die infantiele bijnaampjes van je?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef Waris3 het volgende:
-puberblaat -
Moeilijk hè, quoten? =P Nee hoor, maar ach wat, ik ben in een vrolijke bui vandaag =P Bovendien, afgelopen zaterdag speelde het hele team wel één of twee cijfers lager dan vandaagquote:Op woensdag 6 september 2006 22:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ Waris jij bent veel soepeler dan de vi
sheitinga kreeg een 4 afgelopen zaterdag
Verdorie, laat mij nou 'ns een keer vrolijk zijn joh!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je nu weer terug naar PUB om daar te leren gewoon de namen van mensen te noemen i.p.v. die infantiele bijnaampjes van je?
Kuijt was prima vandaag.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Kuijt (zoals elke wedstrijd) en Landzaat waren weer de zwakste schakels. Landzaat viel de hele wedstrijd niet op maar toch verneukte hij een aantal goede kansen. En Kuijt gaf zoals normaal weer allemaal foute passes. Maar hij werkte hard zoals veel mensen wel weer zullen zeggen.
Schaars viel heel goed in, Sneijder was goed en Van Persie was erg goed.
Nee, de beste spits op dit moment is van Nistelrooy.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kuyt, Sneijder & van Persie speelden geweldig!
Kuyt hoort nu gewoon in de spits.
Eensch.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:45 schreef Ephemera het volgende:
Ik ben zo gru-we-lijk chagrijnig geworden van dat geSnaider en geHaitinga.. alsof het al niet erg genoeg was dat die laatste erin zat![]()
kan wel quoten hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 22:43 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Moeilijk hè, quoten? =P Nee hoor, maar ach wat, ik ben in een vrolijke bui vandaag =P Bovendien, afgelopen zaterdag speelde het hele team wel één of twee cijfers lager dan vandaag
Nee niet echt!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef Waris3 het volgende:
Ach wat, we speelden toch goed! XD
Die cijfertjes kunnen anders ook leuke discussie opleveren op bepaalde fora =pquote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
kan wel quoten hooranders wordt het te lang
, maar de vi dacht daar anders over die gaven zaterdag 7,5 aan Joris Mathijsen en een 7 aan VDS een aar 6jes en 5 jes
en een 4, 5 voor Janssen en Van Persie![]()
en een 4 voor Sjonny Heitinga , en KJH
Maar die cijfertjes zijn alleen maar van belang voor de spelers zelf.....
Haha donder toch opquote:Op woensdag 6 september 2006 22:47 schreef ub40_bboy het volgende:
LOL dat er mensen zijn die zeggen dat Kuyt geweldig speelde. Hij deed werkelijk alles fout op zijn harde werken, één goede voorzet en zijn kopbal na.
Ahaquote:Op woensdag 6 september 2006 22:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat zei van basten na luxemburg ( dat ie geen leuke avond heeft gehad ) , n.a.v je icoon![]()
Ja! GIO -> Hoe verzin je het! Zometeen ga je Huntelaar ipv Stuntelaar nog iets achterlijks als "the hunter" noemen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je nu weer terug naar PUB om daar te leren gewoon de namen van mensen te noemen i.p.v. die infantiele bijnaampjes van je?
Eensch.... en gewoon keihard mee verdedigen en ballen ruimen in de verdediging.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha donder toch opJij hebt echt geen kijk op voetbal
Nederland speelde goed en Kuijt was gewoon erg goed! Hij knapte weer werk op voor het middenveld en hij was ook telkens aanwezig aan de zijkant waar ie regelmatig het spel goed vervolgde. En dat is ie niet eens een buitenspeler...
En maar zeuren en maar zeiken , Hollanderquote:Op woensdag 6 september 2006 22:44 schreef TheYoung1 het volgende:
De grootste geluksvogel van de avond heet Marco van Basten.....
Voetbal was weer dramatisch, maar de 3 punten zijn weer binnen. jippie![]()
Van Basten is dan ook geen goeie trainer.... --> feitquote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef Bep het volgende:
[..]
En maar zeuren en maar zeiken , Hollander![]()
Jij hebt zeker alleen het begin van de tweede helft gezien?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:44 schreef TheYoung1 het volgende:
De grootste geluksvogel van de avond heet Marco van Basten.....
Voetbal was weer dramatisch, maar de 3 punten zijn weer binnen. jippie![]()
--> PUBquote:Op woensdag 6 september 2006 22:53 schreef Waris3 het volgende:
Idioot, Gio heet gewoon Gio!
Mensen die hem "van Bronckhorst" noemen zijn sukkels. Je noemt Ronaldinho toch ook niet "de Assis Moreira"?
Dat mag dan waar zijn, dat neemt niet weg dat ze deze wedstrijd gewoon goed speelden.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Van Basten is dan ook geen goeie trainer.... --> feit
Vorige wedstrijd gewonnen , deze wedstrijd gewonnen . Tja wat een kuttrainerquote:Op woensdag 6 september 2006 22:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Van Basten is dan ook geen goeie trainer.... --> feit
Jouw mars --> ONZquote:
Toch zal Kuyt zich moeten richten op de spits. Dat is nu niet zo moeilijk aangezien Huntelaar al een paar wedstrijden slecht speelt.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eensch.... en gewoon keihard mee verdedigen en ballen ruimen in de verdediging.
Volle respect voor iemand die zo in dienst van het team speelt, weet te scoren en een aantal keer gevaarlijk kan zijn voor de goal.
Ik pleit voor 3-4-3 tegen zwakke landen, met Kromkamp op rechts en Boulah of Bouma in het centrum. Tegen zwakke landen speel je met Kuyt op rechts en tegen sterke met van Persie. Vennegoor hoeft van mij niet, in noodgevallen kunnen we van Hooijdonk inzetten en anders hebben we nog Kluivert en Makaay.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:53 schreef P-azz het volgende:
Heitinga is waardeloos op z'n nieuwe positie! Ik pleit voor basisplek Boul. Schaars & Sneijder gaven een positieve indruk samen, de Jong vond ik ook zwakjes. Voorin liep het op zicht wel lekker. Kuyt op links ( of Robben straks weer ) van Persie op rechts. Centrale spits was vanavond ook nie lekker op dreef, het "wonderkind" krijgt z'n balletjes slecht. Maar ja dat was ook vaak zo met Ruudje. Tijd voor Vennegoor? lekker buffele?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |