Doe niet moeilijk man, ga feesten!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alles beter dan dat puberale gelul
daarom hebben ze mischien voor de competitie sterretjesquote:Op woensdag 6 september 2006 22:49 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Die cijfertjes kunnen anders ook leuke discussie opleveren op bepaalde fora =p
Waarom? toch niet om die "fantastische" wedstrijd van vanavond?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Doe niet moeilijk man, ga feesten!![]()
Kluivert & Makaay, die niet geselecteerd worden...jajaquote:Op woensdag 6 september 2006 22:56 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik pleit voor 3-4-3 tegen zwakke landen, met Kromkamp op rechts en Boulah of Bouma in het centrum. Tegen zwakke landen speel je met Kuyt op rechts en tegen sterke met van Persie. Vennegoor hoeft van mij niet, in noodgevallen kunnen we van Hooijdonk inzetten en anders hebben we nog Kluivert en Makaay.
En dan noem je Kluivert, Van Hooijdonk en Vennegoor?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Doe niet moeilijk man, ga feesten!![]()
Edited to add: Maar reageren op de serieuze inhoud van mijn berichten, ho maar...
En Huntelaar was zeker geweldig.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:47 schreef ub40_bboy het volgende:
LOL dat er mensen zijn die zeggen dat Kuyt geweldig speelde. Hij deed werkelijk alles fout op zijn harde werken, één goede voorzet en zijn kopbal na.
Ik noem Vennegoor helemaal niet, dat doen anderen juist! Zie je wel dat je niet goed leest...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan noem je Kluivert, Van Hooijdonk en Vennegoor?
![]()
Ja heel serieus hoor
Nee, ook slecht. Maar ik reageer op een aantal personen die zeggen dat Kuijt zeeer goed gespeeld heeft.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En Huntelaar was zeker geweldig.
Ik vind die eeuwige zuurpruimen past triestquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat een triest gedoe weer zeg. Van die mensen die nooit in het voetbal forum posten maar na twee bevliegingen van Robin van Persie het nederlands elftal weer de hemel in schrijven.
En op voetbal gebied deed Kuyt echt niks goed. Ja hij knapte veel werk op voor het middenveld en de verdediging. Maar dan kan je Jaap Stam ook wel links voor zetten. Die zal dan ook veel werk opknappen. We hebben gewoon iemand die goed kan voetballen nodig linksvoor.
Eens maar voeg aan dat slechte rijtje nog even Landzaat toe.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat waren Kuijt en Heitinga dramatisch zeg.
Heitinga moet je gewoon niet als rechtsback opstellen; fout na fout na fout. Passings, dekken; hij zat helemaal mis. Maar Kuijt, hoe heeft die kerel in godsnaam voetballer van het jaar kunnen winnen? Het enige wat ie kan is draven, draven en draven. Kutpasses, kutaannames,. Alles met rechts, niet met links. Gaten dichtlopen, kutballen afgeven. Wat een kutvoetballert.
Gelukkig hebben we Sneijder en Van Persie.
Alles.... Kluivert is al jaren uit vormquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik noem Vennegoor helemaal niet, dat doen anderen juist! Zie je wel dat je niet goed leest...![]()
Kluivert heeft zojuist een contract bij PSV getekend en is topscorer van Oranje aller tijden.
Van Hooijdonk heeft de beste vrije trap van Nederland.
Dus wat is daar nou niet serieus aan...?
Één goede voorzet heb ik gezien van kuijt.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef Staanplaats het volgende:
Hehe het geouwehoer op Kuijt is weer begonnen..
Zou ik ook doen op de man die gevaarlijke voorzetten gaf en een goal maakt. Vergeten we gewoon de falende spits en middenvelders!
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef Staanplaats het volgende:
Trouwens die Babel, hebtie nou meer wedstrijden voor NL dan voor zn club?
Dan heb jij heel wat minder gezien dan ikquote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Één goede voorzet heb ik gezien van kuijt.
Zet je bril gewoon af; dat kan ik ook hoor. Aanvallend bracht Huntelaar weinig, voetballend bracht Huntelaar veel. Veel in de bal komen, veel aanspeelbaar zijn. Kreeg zeer weinig goede ballen voor de goal, met name dankzij Kuijt. Kreeg weinig overtredingen mee.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef Staanplaats het volgende:
Hehe het geouwehoer op Kuijt is weer begonnen..
Zou ik ook doen op de man die gevaarlijke voorzetten gaf en een goal maakt. Vergeten we gewoon de falende spits en middenvelders!
Je bent in de war met Walcottquote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef Staanplaats het volgende:
Yildrim? Ga je nou echt iedereen noemen die niet in vorm is?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Waris3 het volgende:
En we hebben altijd de fijnbesnaarde technici Robben en Yildirim-zonder-puntjes nog als het beukwerk niet lukt.
Vorm zegt niks, als-ie morgen in vorm is kan-ie er zo weer in.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alles.... Kluivert is al jaren uit vorm
Van Hooijdonk....... we gaan toch zeker niet mee doen aan het EK voor bejaarden?
Nee toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef Staanplaats het volgende:
Bwhehehehehe, ik moest toch even lachen, ik had het echt precies andersom. Kuijt deed het echt goed, zelfs op de positie die hem het meest ongunstig gebruikt (rechtsbening, op linksquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig hebben we Sneijder en Van Persie.
Beweer ook niet dat objectief ben. Maar geloof niet dat jullie dat ook zijn. Huntelaar bracht voetballend toch ook niks? Heb zich de halve wedstrijd verscholen en toen hij de bal moest laten gaan voor van Persie, kon ie er niet van af blijven.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zet je bril gewoon af; dat kan ik ook hoor. Aanvallend bracht Huntelaar weinig, voetballend bracht Huntelaar veel. Veel in de bal komen, veel aanspeelbaar zijn. Kreeg zeer weinig goede ballen voor de goal, met name dankzij Kuijt. Kreeg weinig overtredingen mee.
Kuijt deed tot de wissel van Huntelaar echt niks goed. Echt helemaal niets. Als je dat niet ziet, dan ben je echt niet objectief.
Bliksemschigt ik heb het al opgegeven. Ik zeg al sinds zijn Utrecht periode dat Kuijt voetballend gezien echt te kort komt. Maar bij 90% van Nederland kan Kuijt niet meer stuk "omdat hij zo hard werkt" en omdat hij slijmt voor de camera.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zet je bril gewoon af; dat kan ik ook hoor. Aanvallend bracht Huntelaar weinig, voetballend bracht Huntelaar veel. Veel in de bal komen, veel aanspeelbaar zijn. Kreeg zeer weinig goede ballen voor de goal, met name dankzij Kuijt. Kreeg weinig overtredingen mee.
Kuijt deed tot de wissel van Huntelaar echt niks goed. Echt helemaal niets. Als je dat niet ziet, dan ben je echt niet objectief.
Donder toch op met je vorm, vorm verandert zo snel, en mensen met echte kwaliteit komen toch altijd weer bovendrijven.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yildrim? Ga je nou echt iedereen noemen die niet in vorm is?
Robben is potentieel een goede voetballer..... mits hij niet zo vaak het gras op zoekt
Ik vond Huntelaar ook slecht. Maar Huntelaar had nog een aantal goede kaats ballen. Kuijt deed werkelijk alles fout.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Beweer ook niet dat objectief ben. Maar geloof niet dat jullie dat ook zijn. Huntelaar bracht voetballend toch ook niks? Heb zich de halve wedstrijd verscholen en toen hij de bal moest laten gaan voor van Persie, kon ie er niet van af blijven.
Ohw? volgens mij gewoon omdat hij veel scoort en minstens zoveel assits geeft..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Bliksemschigt ik heb het al opgegeven. Ik zeg al sinds zijn Utrecht periode dat Kuijt voetballend gezien echt te kort komt. Maar bij 90% van Nederland kan Kuijt niet meer stuk "omdat hij zo hard werkt" en omdat hij slijmt voor de camera.
En dan mij verwijten dat ik niet objectief bentquote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vond Huntelaar ook slecht. Maar Huntelaar had nog een aantal goede kaats ballen. Kuijt deed werkelijk alles fout.
Ja, leuke club voetballer maar veel te weinig voetbal kwaliteiten voor het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ohw? volgens mij gewoon omdat hij veel scoort en minstens zoveel assits geeft..
Ik heet geen bliksemschigt hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
En dan mij verwijten dat ik niet objectief bent![]()
Yildrim heeft dan imo ook alleen maar een goede trapquote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Donder toch op met je vorm, vorm verandert zo snel, en mensen met echte kwaliteit komen toch altijd weer bovendrijven.
Ja robben is potentieel een goede voetballer.... mits hij het gras niet zo vaak op zoekt.... maar dat typte ik al eerderquote:Robben is "potentieel" een goede voetballer? En Drogba, Crespo en Shevchenko zeker ook?
Alleen dat lukt nagenoeg niemand in het Nederlands elftal... en dat is wel jammerquote:Op woensdag 6 september 2006 23:14 schreef Staanplaats het volgende:
Wat is voetballend niet zo heel goed. Werd van Hooijdonk ook verweten. Maar als je er gewoon 25 in schiet ben je toch gewoon een heel goede voetballer?
*KUCHKUCHKLUIVERTHOESTHOEST*quote:Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alleen dat lukt nagenoeg niemand in het Nederlands elftal... en dat is wel jammer
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vond Huntelaar ook slecht. Maar Huntelaar had nog een aantal goede kaats ballen. Kuijt deed werkelijk alles fout.
Sorry maar ik moet telkens lachen als ik de woorden technicus en Yildrim samen ziequote:Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Waris3 het volgende:
Ja, maar hij is geen sprankelende technicus à la Robben, van Persie, Yildirim-zonder-puntjes...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |