Pff, ik kom om in de rompertjes.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:30 schreef pinquit het volgende:
ik vind het flauw dat ze die inhoud veranderen
en rompertje! die had ik niet!!
En dan staat de teller op 2....of moet ik jou er ook bij tellen Neuk?!?!?!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef PM-girl het volgende:
Ik had ook geen rompertje! Maar wel net zon flutdoos van het kv.
Karin, lekker zo een weekje weg zeg!
Minoes, van harte met je goede uitslag!
En Chacama, zulke dingen had ik ook zitten bedenken alleen nog niet uitgezocht! Ik dacht juist dat er meer meiden geboren waren/ zullen worden, maar jouw cijferonderzoek wijst anders uit.
Maar toch denk ik ook een jongen te krijgen!
Besteed je tijd toch eens nuttig zeg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:34 schreef PM-girl het volgende:
En Chacama, zulke dingen had ik ook zitten bedenken alleen nog niet uitgezocht!
en da's precies de reden waarom ik het nu dus niet doe!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Pff, ik kom om in de rompertjes.
En zo'n gratis ding heeft ws toch een beertje op zijn buik dus die hoef ik sowieso niet.
Ach, toch grappig dat we massaal in die commerciele zooi trappen. Nu zitten we voor jaaaaren vast aan allerlei spam in onze brievenbus omdat we zo graag één gratis luier in een te grote doos willen hebben!![]()
Ik denk alleen een jongen he, we weten het niet! maar in mijn droom vannacht was het wederom een jongen...!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:37 schreef chacama het volgende:
[..]
En dan staat de teller op 2....of moet ik jou er ook bij tellen Neuk?!?!?!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef Neuk het volgende:
chacama: jongens zijn toch veel leuker! Daarom zie je in de winkel veel leukere en vooral veel meer meisjeskleertjes hangen.... anders is daar al helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niets aan
Vooruit.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef PM-girl het volgende:
En Moonah, na foto's inplakken is een beetje bijlezen en schrijven op Fok vanuit mn luie hangstoel toch best nuttig?
Mwoah, valt wel mee. Ik heb gehoord/gelezen dat het vel van oudere moedersquote:HEbben jullie trouwens ook zon last van jeuk? Het lijkt wel aldsof mijn vel letterlijk te klein wordt!
Ik wilde het zelf niet zeggen....maar ben blij dat je ff zegt....en dat van Isa is ook helemaal waar!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nietus!!!!! Fleur is een geweldige meid met alle leuke jongensdingen inbegrepen
![]()
Net als Isa trouwens![]()
Mmm, en de jonge blommen krabben zich een ongeluk!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Vooruit.
*strijkt met hand over hart.
Maar die statistieken van Chacama zijn nuttiger.
[..]
Mwoah, valt wel mee. Ik heb gehoord/gelezen dat het vel van oudere moedersbeter meerekt.
Huhquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef chacama het volgende:
die Quote van Moonah
Oh, spank jezelf maar lekker. Ik voel me daar toch niet door aangesproken.quote:ouderen mensen zitten meestal wat ruimer in hun vel, waardoor het meer meerekt.....(zal het zelf maar alvast doen)....
Nou, dáár word ik dus af en toe echt gék van. mijn hemel, wat kan dat pijn doen. Soms kan ik er niet van eten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:49 schreef PM-girl het volgende:
Ik zat overigens gisteren maagzuur weg te zuchten (helpt soms!),
Haha! Nou reken maar dat je ze zult herkennen als ze beginnen....quote:zegt vriendje ineens, je zegt het toch wel als de weeën beginnen he!
Ik weet nog niet hoe ze voelen,maar ik geloof niet dat ik die geluidloos voor mezelf kan houden!
Nee, morgen gaat niet lukken, maar dinsdag zit ik weer op de zaak en als het rustig is, zal ik het wel eens even uitzoeken. Dan zal ik ook meteen even kijken hoe het in 2005 zat met de babies.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef linda856763 het volgende:
Oe Chacama, voor morgen: check dan ook even het peuter topic en dreumessen enzo, om te kijken of de verhoudingen daar misschien al weer rechtgetrokken worden
en Moonah: op het rompertje staat: 100% baby. En op de speen: 'I
mama'. Is het niet cute?
![]()
moet me toch eens uitleggen hoe ik meerdere mensen in 1 reactie quotequote:
Heel simpel...quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:04 schreef chacama het volgende:
[..]
moet me toch eens uitleggen hoe ik meerdere mensen in 1 reactie quote
ooooh wat stom van me..... wilde ik dus mijn bericht aan moonah wijzigen, quote ik mezelf...... uhm.......blond.
Zo ongeveer dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:06 schreef linda856763 het volgende:
ik doe dan op quote drukken met rechts en dan openen in nieuw tabblad (of venster in Explorer) en dan de hele boel copy en pasten naar het oorspronkelijke reactiescherm en dat met alles waar ik op wil reageren. Maar misschien kan het makkelijker
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:06 schreef linda856763 het volgende:
ik doe dan op quote drukken met rechts en dan openen in nieuw tabblad (of venster in Explorer) en dan de hele boel copy en pasten naar het oorspronkelijke reactiescherm en dat met alles waar ik op wil reageren. Maar misschien kan het makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |